Ah, ga ik nu eindelijk seks krijgen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O boy, pas maar op, nu ga je het krijgen.
Je hebt PMquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:22 schreef Ireyon het volgende:
En TS moet d'r seksuele lusten gewoon botvieren op een vrijgezel. Van een jaar of 21. Met een bef-uithoudingsvermogen van een uur of 2, minstens.
En toch, om even serieus te reageren, vind ik het de verantwoordelijkheid van de man die vreemdgaat, niet van TS.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt PM![]()
Neeeee, geintje![]()
Mijn Trolalarm gaat af hier![]()
Maar als het waar is heb echt medelijden met die vrouw of vriendin van die goser,
want dit is natuurlijk letterlijk een KUTstreek ...
Het zal je gebeuren
Jammerquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt PM![]()
Neeeee, geintje
Dat deed je vrouw ook voordat ze zwanger werd. Hoe voelt dat om 4 kinderen op te voeden die niet van jezelf zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:27 schreef cohorne het volgende:
gewoon lekker doornaaien en je nergens schuldig over voelen.
heb het zelf ook zo gedaan bij alle 4 de zwangerschappen van mn vrouw, ben op die periodes na nooit meer vreemd gegaan. we zijn al 35 jaar gelukkig getrouwd inmiddels en ze weet het nog steeds niet.
Kan me voorstellen dat je twijfelt aan de waarheid van het verhaal, maar echt onmogelijk is het ook weer niet, kan ik uit eigen ervaring zeggen.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:33 schreef Karina het volgende:
Ik vermoed dat TS niet meer terug komt en eerlijk gezegd vind ik het nogal een vaag verhaal. ALS het waar is tenminste. Het klinkt meer als een soort dagdroom: oudere vrouw wordt verleid door jonge vent.
Geen idee....assisteren bij data-verwerking ofzo?quote:En wat is eigenlijk een "data assistent"? Niet dat, dat relevant is, maar dat viel me op.
Want een nacht vol geile sex kan niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:03 schreef RVP67 het volgende:
Natuurlijk is het verzonnen.
Mijn troll alarm ging af bij "een nacht met veel geile sex!"
Keep on dreaming TS
Als de man van 29 het had geschreven hadden meer mensen het geloofd dan als een vrouw van 54 dat neerzet. Past niet in het man/vrouw beeld, zeker niet gekoppeld aan deze leeftijd.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Want een nacht vol geile sex kan niet?
Wie is de troll uit R&P?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:10 schreef Disana het volgende:
Ik geloof er ook niet meer in. Waarschijnlijk heeft de troll uit R&P zijn werkterrein verlegd naar hier
Precies seasuhsi! Je bent nu een dame als veertig plusser en die gebruikt dat soort termen niet op een forum!quote:
Dat was inderdaad ook nogal verdacht, een vrouw van 54 die zo een uitdrukking gebruiktquote:Op woensdag 14 september 2011 13:03 schreef RVP67 het volgende:
Natuurlijk is het verzonnen.
Mijn troll alarm ging af bij "een nacht met veel geile sex!"
Keep on dreaming TS
Ik heb geen flauw benul, maar z/hij heeft wel een fiks aantal vergelijkbare topics geproduceerd die in het begin nog best vermakelijk warenquote:
Als het vermakelijk is, dan hoop ik dat hij/zij hier blijft met een hoop nieuwe topics!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw benul, maar z/hij heeft wel een fiks aantal vergelijkbare topics geproduceerd die in het begin nog best vermakelijk waren
Het is niet alleen meer seks als iemand 8 maanden lang vreemdgaat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Jeetje, wat een bekrompen ideeen.
Het is maar seks, joh.
Zolang de de manier waarop de geslachtsdaad plaats vindt , nog maar wel plaatsvindt zoalsTS die beschrijftquote:Op woensdag 14 september 2011 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Precies seasuhsi! Je bent nu een dame als veertig plusser en die gebruikt dat soort termen niet op een forum!
Copuleren vind ik zo een vies woord eigenlijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:41 schreef seasushi het volgende:
[..]
Zolang de de manier waarop de geslachtsdaad plaats vindt , nog maar wel plaatsvindt zoalsTS die beschrijftgepassioneerd copuleren klinkt toch euhhhh niet helemaal het zelfde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |