Het is ik die vergat een andere titel te makenquote:
Volgens mij is het Sedom en 'Amorah, maar dat is de hebreeuwse spelling. Ben blijkbaar halverwege van gedachte veranderd.quote:
Nope. Hij heeft nog met een beroemde popzanger samengewerkt.quote:
Oh, sorry, nee. Dan ben ik je de verkeerde kant op aan het sturen. Hij is filmacteur, vnl in horrorfilmsquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah die gast die al die Hollywood-trailers insprak. Ik ben zijn naam kwijt.
Was mijn 2e keus geweestquote:
Nope. Zijn lach is ook erg bekend, dat heeft dan weer te maken met de popster waar ik het eerder over had.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
Kan tinypic niet zien. Gokje op Robert Englund
OK. Ik zie dat de persoon die ik in mijn hoofd had al in 2008 is overleden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Oh, sorry, nee. Dan ben ik je de verkeerde kant op aan het sturen. Hij is filmacteur, vnl in horrorfilms
Dan is het Vincent Pricequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nope. Zijn lach is ook erg bekend, dat heeft dan weer te maken met de popster waar ik het eerder over had.
Als jij IE gaat gebruiken, ga ik imgur gebruikenquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was mijn 2e keus geweest![]()
Volgende keer imgur gebruiken?
NOOITquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als jij IE gaat gebruiken, ga ik imgur gebruiken
Staat je firefox niet gewoon iets te blocken?quote:
Stand deel 2406:quote:
Wat isquote:Deis de verzamelnaam voor de vier verdragen die zijn geformuleerd in
, in 1949, die als onderdeel van het internationaal recht, de rechtsregels bepalen ten tijde van een gewapend conflict.
Ik vind het primaquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:48 schreef MaJo het volgende:
Of Geneefse Conventies, hoe je het ook wil noemen
Uhuhquote:
Bennie Neyman?quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:01 schreef ScottTracy het volgende:
(Maastricht, 9 juni 1951 – Soesterberg, 7 februari 2008) was een Nederlandse zanger.
Wie is
quote:Op maandag 12 september 2011 22:25 schreef Wasknijper21 het volgende:
opstartert
Hoe noemen Engelsen een stoelendans?
Stand deel 2406:quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:01 schreef outtayourleague het volgende:
Mag ik nog een onbeantwoorde vraag uit het vorige topic beantwoorden?
Het antwoord op de stoelendans-in-het-Engelsvraag van Wasknijper is Musical Chairs nl.
Jup.quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
Dat was een vrij duidelijke edit.quote:
quote:
Uiteraard.quote:
quote:De oudste's zijn gevonden bij de vroege bewoners van het Euraziatische continent (Indusbeschaving), maar ze werden wellicht onafhankelijk daarvan gebruikt door de Indianen van Amerika. In India wordt de
nog altijd gebruikt bij spirituele en civiele ceremoniële gelegenheden. De meeste tempels in India en Nepal, maar ook huwelijksfeesten zijn versierd met
's en het symbool is verwerkt in bijvoorbeeld metalen hekwerken voor ramen en deuren en aangebracht boven de voordeuren van woningen en andere gebouwen.
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:05 schreef ScottTracy het volgende:
Dat is die Belg, toch? Kom niet op z'n naam...
2 secs, m'n zus moet even 'r verhaal kwijt aan de telefoonquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Stand deel 2406:
1 Mark
2 FireFox1
1 MaJo
3 ScottTracy
1 Quyxz_
3 outtayourleague
1 Baszh
1 DragonFodder
1 Bart
1 ß
1 Berkery
1 PhysicsRules
1 theSummoner
Drummer van welke band?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:47 schreef Bart het volgende:
Je kan prima met je ene hand je telefoon vasthouden en met je andere hand een vraag tikken.
Ik ken alleen bands met drummers zonder armen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:59 schreef lubje25 het volgende:
geen jostiband, Ik ken maar 1 band met een drummer met 1 arm. Jullie geen 1?
O één armquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:03 schreef theSummoner het volgende:
Genesis/Phil Collins in z'n jonge jaren?
volgens mij gewoon met zijn ene arm, met een extra voetpedaalquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:04 schreef Bart het volgende:
Maar slaat ie dan met zijn lul op het drumstel?
ScottTracy to the rescuequote:
Dat Scott dat wist?quote:
Wordt ook 100x herhaald in "why is everybody always picking on me" van the Bloodhound Gangquote:
Jennifer Aniston?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:15 schreef ScottTracy het volgende:
Primetime Emmy Award for Outstanding Lead Actress - Comedy Series (2004)
Golden Globe Award for Best Actress – Television Series Musical or Comedy (1999, 2000, 2001, 2003)
Golden Raspberry Award for Worst Actress (2010)
Wie?
quote:
quote:
Hoe weet jij dat nou, je gaat me toch niet vertellen dat je die film hebt gezienquote:
Welke filmquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, je gaat me toch niet vertellen dat je die film hebt gezien.
stukjes, een trailer, en ik heb een hekel aan SITC, dus ik ben negatief bevooroordeeld. Maar inderdaad, ik ben Lawyered door jequote:Op dinsdag 13 september 2011 12:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, je gaat me toch niet vertellen dat je die film hebt gezien.
Onze ouwe Jheronimus inderdaadquote:
Waar SJP blijkbaar een Raspberry voor kreeg. Zal wel een van die SATC-films zijn.quote:
quote:
geen idee.. Fokke en Sukke?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:47 schreef ScottTracy het volgende:
Welke stripfiguren wonen op Schiermeeuwenoog?
quote:
Ik bedacht het me net toen ik op invoeren kliktequote:
quote:
Correctquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:44 schreef Baszh het volgende:
Meet the Spartans bedoelt ik natuurlijk.
quote:Deis de benaming voor het deel van de oceanen (dieper dan circa 500 tot 1000 meter) waar geen zonlicht doordringt en dus geen planten groeien. De pelagische zone tussen 1000 en 4000 meter diepte wordt bathyale zone genoemd en de pelagische zone van 4000 meter diepte tot de zeebodem abyssale zone. Voor dieptes beneden de 6000 meter wordt ook wel de benaming hadale zone gebruikt.
Da's één.quote:
De gezochte naam is inderdaad de eerste naam van de stad, die gesticht is door de Grieken. Daarna is het door de Romeinse keizer Constantijn omgedoopt tot Constantinopel.quote:
Stand deel 2406:quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef Asap het volgende:
Ik dacht Byzamtium, maar kan zijn dat ik dat denk vanwege het Byzantijnse Rijk
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
Vredig in zijn slaap, op zijn oude dag. Gok ik.
quote:
Wel tijdens een kruistocht, maar meer onderweg naar de locatie (niet tijdens een gevecht)quote:
tijdens de kruistocht dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Wel tijdens een kruistocht, maar meer onderweg naar de locatie (niet tijdens een gevecht)
verkoudheid?quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:08 schreef lubje25 het volgende:
verzopen door het gewicht van zijn harnas?
Stand deel 2406:quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:14 schreef Wasknijper21 het volgende:
Hij sprong van de toren in Barneveld
Natuurlijk wel, we gokken net zo lang door tot we alle mogelijke manieren van overlijden hebben gehad, dan heeft altijd iemand het goed!quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:19 schreef Wasknijper21 het volgende:
ik denk dat dit niet gaat lukken zonder hint
hij stak de staf in zijn voet, die prompt begon the etteren en zweren waarna hij aan een infectieziekte overleedquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:24 schreef Wasknijper21 het volgende:
Het was gebruikelijk in die tijd een lange staf te hanteren en daarmee op de grond de maat te slaan.
jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hij stak de staf in zijn voet, die prompt begon the etteren en zweren waarna hij aan een infectieziekte overleed
Stand deel 2406:quote:On 8 January 1687, Lully was conducting a Te Deum in honor of Louis XIV's recent recovery from illness. He was beating time by banging a long staff (a precursor to the bâton) against the floor, as was the common practice at the time, when he struck his toe, creating an abscess. The wound turned gangrenous, but Lully refused to have his toe amputated and the gangrene spread, resulting in his death on 22 March.
Daar dacht ik ook aan, maar dat vond ik niet grappig genoegquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hij stak de staf in zijn voet, die prompt begon the etteren en zweren waarna hij aan een infectieziekte overleed
dank, ik vond mezelf juist heel grappigquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar dat vond ik niet grappig genoeg.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:33 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dank, ik vond mezelf juist heel grappig
Hij ging dood.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoe kwam Graaf Willem II aan zijn eind?
Aambeeld? Het was een aambeeld he.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoe kwam Graaf Willem II aan zijn eind?
als we dan toch bezig zijn...
Nee, hij zakte letterlijk door het ijsquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef Wasknijper21 het volgende:
zijn stok brak bij het fierljeppen en verdronk in de sloot
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, hij zakte letterlijk door het ijs
Uiteindelijke schade had veel hoger kunnen uitvallen als Kolonel Scharroo niet eerder capituleerde. 2e golf werd op miraculeuze wijze afgewend.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:18 schreef DragonFodder het volgende:
Rotterdam? Daar was weinig van over toch?
Jep. fantasy.quote:
Dit dus. Kutfilmquote:
quote:
Goed hersteldquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:01 schreef Baszh het volgende:
Nee die lijkt me jonger herstel, tony hawk?
In veel hindoeïstische stromingen wordtquote:
Da's 1quote:
En natuurlijk Sir Mixalotquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:22 schreef PhysicsRules het volgende:
lancelot
kamelot
bugmenot
spamalot
Gawain en Percival zijn goed. Mordred is wel onderdeel van de legende, maar geen riddr van de ronde tafel.quote:
Beetje discutabel over Mordred:quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Gawain en Percival zijn goed. Mordred is wel onderdeel van de legende, maar geen riddr van de ronde tafel.
De rest:
Ah, ok. Volgens mijn bron (wikipediaquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:29 schreef Asap het volgende:
[..]
Beetje discutabel over Mordred:
As an adult, Mordred became one of Arthur's knights and was for a time a companion of Lancelot.
Mordred
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |