Drummer van welke band?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:47 schreef Bart het volgende:
Je kan prima met je ene hand je telefoon vasthouden en met je andere hand een vraag tikken.
Ik ken alleen bands met drummers zonder armen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:59 schreef lubje25 het volgende:
geen jostiband, Ik ken maar 1 band met een drummer met 1 arm. Jullie geen 1?
O één armquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:03 schreef theSummoner het volgende:
Genesis/Phil Collins in z'n jonge jaren?
volgens mij gewoon met zijn ene arm, met een extra voetpedaalquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:04 schreef Bart het volgende:
Maar slaat ie dan met zijn lul op het drumstel?
ScottTracy to the rescuequote:
Dat Scott dat wist?quote:
Wordt ook 100x herhaald in "why is everybody always picking on me" van the Bloodhound Gangquote:
Jennifer Aniston?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:15 schreef ScottTracy het volgende:
Primetime Emmy Award for Outstanding Lead Actress - Comedy Series (2004)
Golden Globe Award for Best Actress – Television Series Musical or Comedy (1999, 2000, 2001, 2003)
Golden Raspberry Award for Worst Actress (2010)
Wie?
quote:
quote:
Hoe weet jij dat nou, je gaat me toch niet vertellen dat je die film hebt gezienquote:
Welke filmquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, je gaat me toch niet vertellen dat je die film hebt gezien.
stukjes, een trailer, en ik heb een hekel aan SITC, dus ik ben negatief bevooroordeeld. Maar inderdaad, ik ben Lawyered door jequote:Op dinsdag 13 september 2011 12:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, je gaat me toch niet vertellen dat je die film hebt gezien.
Onze ouwe Jheronimus inderdaadquote:
Waar SJP blijkbaar een Raspberry voor kreeg. Zal wel een van die SATC-films zijn.quote:
quote:
Stand deel 2406:quote:
Stand deel 2406:quote:
geen idee.. Fokke en Sukke?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:47 schreef ScottTracy het volgende:
Welke stripfiguren wonen op Schiermeeuwenoog?
quote:
Ik bedacht het me net toen ik op invoeren kliktequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |