hij stak de staf in zijn voet, die prompt begon the etteren en zweren waarna hij aan een infectieziekte overleedquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:24 schreef Wasknijper21 het volgende:
Het was gebruikelijk in die tijd een lange staf te hanteren en daarmee op de grond de maat te slaan.
jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hij stak de staf in zijn voet, die prompt begon the etteren en zweren waarna hij aan een infectieziekte overleed
Stand deel 2406:quote:On 8 January 1687, Lully was conducting a Te Deum in honor of Louis XIV's recent recovery from illness. He was beating time by banging a long staff (a precursor to the bâton) against the floor, as was the common practice at the time, when he struck his toe, creating an abscess. The wound turned gangrenous, but Lully refused to have his toe amputated and the gangrene spread, resulting in his death on 22 March.
Daar dacht ik ook aan, maar dat vond ik niet grappig genoegquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hij stak de staf in zijn voet, die prompt begon the etteren en zweren waarna hij aan een infectieziekte overleed
dank, ik vond mezelf juist heel grappigquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar dat vond ik niet grappig genoeg.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:33 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dank, ik vond mezelf juist heel grappig
Hij ging dood.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoe kwam Graaf Willem II aan zijn eind?
Aambeeld? Het was een aambeeld he.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Hoe kwam Graaf Willem II aan zijn eind?
als we dan toch bezig zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |