Is ook zo, maar daar ben ik niet helemaal consequent in. Vind het nu zielig voor Nadal als hij verliest.quote:Op maandag 12 september 2011 22:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ervoor was dat records gebroken werden? Zou je dan niet voor Djokovic zijn en hem het beste year-end win/loss-percentage gunnen?
Toch even quotenquote:Op maandag 12 september 2011 22:49 schreef TheGeneral het volgende:
En ook dat punt had Djoko moeten winnen. Beetje een net niet game.
Een microfoon meebewegen met de bal voor beter geluid.quote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat doet die persoon achter de Umpire?
quote:
Morgen kun je uitrusten op het werkquote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef franklop het volgende:
ok ik ga wel naar bed, maar wel met de TV aan en laptop erbij, wil en kan dit niet verder missen
dat zal je niet mogen verbazen, dat heeft ie altijdquote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Goede spreiding. Maar het blijft me verbazen hoeveel Nadal terug haalt.
Neem de wedstrijd anders op en bekijk het morgen na je werk?quote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef franklop het volgende:
ok ik ga wel naar bed, maar wel met de TV aan en laptop erbij, wil en kan dit niet verder missen
quote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geniaal punt van Djokovic.
Een break voor, maar dat zegt in deze wedstrijd minder dan de gemiddelde FF-opmerking.
Zodat je tijdens je werk al weet wie er gewonnen heeft, super!!!!quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Neem de wedstrijd anders op en bekijk het morgen na je werk?
Ik pas het even aan: Neem het anders op en bekijk het morgen tijdens je werk?quote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Zodat je tijdens je werk al weet wie er gewonnen heeft, super!!!!
Haha, is om 2 uur wel afgelopen dit.quote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik pas het even aan: Neem het anders op en bekijk het morgen tijdens je werk?
en jij denkt dat ik onderweg in de trein niet even op internet kijk?quote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik pas het even aan: Neem het anders op en bekijk het morgen tijdens je werk?
En anders hoor je altijd wel iemand erover praten in de trein of op het werk, ondanks dat je het niet wil horen.quote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef franklop het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik onderweg in de trein niet even op internet kijk?nah dat wordt hem niet
quote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[...]
Een break voor, maar dat zegt in deze wedstrijd minder dan de gemiddelde FF-opmerking.
Dán pas? Ik nu al... stop er maar mee Nadal.quote:Op maandag 12 september 2011 23:01 schreef franklop het volgende:
Het is voor de partij eigenlijk wel een must dat Nadal de eerste set wint, anders zie ik het somber in voor de rest van de partij
Nja, waarom zou Nadal niet de rweede of de derde kunnen winnen?quote:Op maandag 12 september 2011 23:01 schreef franklop het volgende:
Het is voor de partij eigenlijk wel een must dat Nadal de eerste set wint, anders zie ik het somber in voor de rest van de partij
Fixedquote:Op maandag 12 september 2011 23:02 schreef Szura het volgende:
Nadal dadelijk van *2-0 naar 2-6, 0-6, 0-6?
Murray kan niet wat Djokovic kan.quote:Op maandag 12 september 2011 23:00 schreef Bramaldo11 het volgende:
Murray had zulke dropshots moeten spelen
Ik zie hem echt bij elke Grand Slam-finale terug. Is hij de Colina van tennis ofzo?quote:
Nou, heel goed speelt… de ballen die hij slaat komen vaak halfcourt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Norrage het volgende:
Rafa wordt nu helemaal weggespeeld en dat terwijl hij heel goed speelt
Nee, dat is Layani.quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zie hem echt bij elke Grand Slam-finale terug. Is hij de Colina van tennis ofzo?
Ja nu steeds meer.quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, heel goed speelt… de ballen die hij slaat komen vaak halfcourt.
Mja, normaal gesproken slaat Murray ook veel dropshots. Alleen staat Djokovic niet, in tegenstelling tot Murray, twee meter achter de baseline tegen Nadal.quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Murray kan niet wat Djokovic kan.
[..]
Ik zie hem echt bij elke Grand Slam-finale terug. Is hij de Colina van tennis ofzo?
Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
En die mag helaas geen GS-finales doen.
waarom niet?quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom nietquote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
En toch met slechts één set verlies tot de finale gekomen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:06 schreef kevin_ het volgende:
Triest voor Nadal om zoveel tekort te komen. Vooral zijn return is weer zwaar matig.
maar nu mag ie weer beginnnenquote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Hij wint gewoon geen punt.
Tegen een Nadal wel. Tegen een Federer kon hij dit niet. Niet gek omdat hij tegen Nadal lekker aanvallend kan spelen en het spel kan dicteren. Tegen Federer is dat andersom. Maar het ziet er inderdaad zeer goed uit..quote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic staat nu misschien wel beter te spelen dan ik ooit iemand heb zien spelen. Dit is echt van een andere planeet - figuurlijk gesproken.
Ik ben bijna geneigd het te beamenquote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic staat nu misschien wel beter te spelen dan ik ooit iemand heb zien spelen. Dit is echt van een andere planeet - figuurlijk gesproken.
Bij 99% van de tegenstanders maakt het niet dat zijn return niet goed genoeg is (en zijn backhand trouwens ook). Kun je nagaan hoe goed Djokovic speeltquote:Op maandag 12 september 2011 23:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
En toch met slechts één set verlies tot de finale gekomen.
Tegen Federer speelt hij ook aanvallend, maar Federer doet dat zelf ook. Beiden proberen dan de ander hun wil op te leggen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tegen een Nadal wel. Tegen een Federer kon hij dit niet. Niet gek omdat hij tegen Nadal lekker aanvallend kan spelen en het spel kan dicteren. Tegen Federer is dat andersom. Maar het ziet er inderdaad zeer goed uit..
Wat is de reden?quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel een heel stuk minder. Het is toch meer verdedigen dan. Buiten die (3e?) set om dan. Toen stond hij wel lekker te vegen. Al raakte Federer toen geen bal meerquote:Op maandag 12 september 2011 23:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tegen Federer speelt hij ook aanvallend, maar Federer doet dat zelf ook. Beiden proberen dan de ander hun wil op te leggen.
Omdat Lahyani een ATP-umpire is en de GS-finales gedaan worden door de ITF-umpires. Het kan op papier wel geloof ik, maar in principe zal het niet snel gebeuren.quote:
Dachten we van Federer ook tegen Djorkovicquote:
Bedankt voor het antwoordquote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat Lahyani een ATP-umpire is en de GS-finales gedaan worden door de ITF-umpires. Het kan op papier wel geloof ik, maar in principe zal het niet snel gebeuren.
Gewoontequote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Nadal is echt een reetpulker.
Heeft ie wormen ofzo?
Is een gewoonte hoort bij het ritueelquote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Nadal is echt een reetpulker.
Heeft ie wormen ofzo?
11quote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef Szura het volgende:
Kwamen nou net de statistieken in beeld of wat hoorde ik op Eurosport?
Iemand gezien hoeveel UE Nadal had in de 1e set?
11quote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef Szura het volgende:
Kwamen nou net de statistieken in beeld of wat hoorde ik op Eurosport?
Iemand gezien hoeveel UE Nadal had in de 1e set?
Weet je dit zeker? Ik zie Lahyani ook bij WTA wedstrijden.quote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat Lahyani een ATP-umpire is en de GS-finales gedaan worden door de ITF-umpires. Het kan op papier wel geloof ik, maar in principe zal het niet snel gebeuren.
Oh dus omdat het een gewoonte is, is het normaal?quote:Op maandag 12 september 2011 23:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
GewoonteAltijd haren achter oren en broek uit z'n reet halen
![]()
Elke service weer...
Nog lange niet. Als het moet slaap ik vannacht niet .quote:
En dan klagen als je tegenstander je geen hand wilt geven?quote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh dus omdat het een gewoonte is, is het normaal?
Zal ik dan even hier bij de plaatselijke clubkampioenschappen na elke service mijn lul recht leggen door met mijn hand in de onderbroek te gaan ?
Wat een smeerlap. Dat leert ie zich maar
af. Of hij koopt zich fatsoenlijk ondergoed.
Ik speel alleen tegen vrouwen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
En dan klagen als je tegenstander je geen hand wil geven?
Ik snap ook niet waarom hij van die kutkleding heeftquote:Op maandag 12 september 2011 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh dus omdat het een gewoonte is, is het normaal?
Zal ik dan even hier bij de plaatselijke clubkampioenschappen na elke service mijn lul recht leggen door met mijn hand in de onderbroek te gaan ?
Wat een smeerlap. Dat leert ie zich maar
af. Of hij koopt zich fatsoenlijk ondergoed.
sexy tochquote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij van die kutkleding heeft![]()
Hij heeft ook altijd T-shirts die enorm lijken te plakken aan z'n lijf.
Leef je weer?quote:
Omdat hij een slaaf van Nike is.quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij van die kutkleding heeft![]()
Hij heeft ook altijd T-shirts die enorm lijken te plakken aan z'n lijf.
Federer ook, maar die heeft wel toffe kleding.quote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat hij een slaaf van Nike is.
Klopt ook en op de GS (ITF) is hij ook gewoon actief, alleen wordt hij betaald door de ATP.quote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef bynnad het volgende:
[..]
Weet je dit zeker? Ik zie Lahyani ook bij WTA wedstrijden.
Zou jij ook zijn voor dat geld wat hij er voor krijgtquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat hij een slaaf van Nike is.
Het is niet voor niets een vrouw hèquote:Op maandag 12 september 2011 23:24 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nee, dit is een Grand Slam finale, geen World Tour Final.
Gewoon elke bal slaan zoals op MP tegen, tegen Federer.quote:Op maandag 12 september 2011 23:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Probeer dan anders gewoon elke return, het werkt perfect.
Ja sorry hoor maar die laatste punten staat ie echt constant verkeerd na z'n service...quote:Op maandag 12 september 2011 23:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nog nooit iemand horen klagen over het loopwerk van Nadal.
Blijf toch gewoon wakker man opaquote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wat een mooi tennis allemaal.
Moet helaas naar bed
ik ben geweest, en het was gewoon weer adv voor djokoquote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef franklop het volgende:
alors kan gewoon gaan plassen, dan komt ze terug bij deuce 152
Het lijkt wel een voetbalwedstrijd inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef Szura het volgende:
Waarom kunnen sommige mensen niet gewoon hun kutbakkus houden
5 indeedquote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef TheGeneral het volgende:
BP 4 of 5 ondertussen deze game voor Djoko.
Amerikaans publiek is bijna altijd kut.quote:Op maandag 12 september 2011 23:35 schreef Szura het volgende:
Waarom kunnen sommige mensen niet gewoon hun kutbakkus houden
2equote:
Is altijd in Amerika helaas.quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Norrage het volgende:
Dat fucking publiek, nog nooit zo erg meegemaakt
Zo´n misser maakt het ook wel vermakelijk eigenlijk. Hoe vaak zal hij die nou missen normaliter=quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Steffie het volgende:
Jammer dat het door een fout van Nadal wordt beslist. Zo'n rally verdient een winner.
Mjah zo erg? Zal wel liggen aan het feit dat het maandag is voor de finalequote:
Ouwe lulquote:Op maandag 12 september 2011 23:33 schreef tong80 het volgende:
Wat een mooi tennis allemaal.
Moet helaas naar bed
Denk niet dat Djokovic het tot morgenvroeg gaat rekken.quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef chufi het volgende:
2=1 Nadal![]()
Ik ga slapen , ik kijk morgen wel verder
American Football en rugby is niet hetzelfde.quote:Op maandag 12 september 2011 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Die houden van Basketbal, American Football (Rugby), niet van tennis.
Als je passings wil moet je Roddick tegenover hem moeten zetten.quote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef Szura het volgende:
1,5 uur onderweg en nog altijd geen passing gezien van Nadal
Ze zeggen het net. Veel kaartjes over gekocht omdat de mensen waar de kaartjes origineel van waren al naar huis moesten ivm uitloop van het tournooi.quote:Op maandag 12 september 2011 23:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah zo erg? Zal wel liggen aan het feit dat het maandag is voor de finale
Hehe jaquote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als je passings wil moet je Roddick tegenover hem moeten zetten.
Amerikanen zijn wel sportliefhebbers, maar niet speciaal tennisliefhebbers en dan krijg je vaak dit.quote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze zeggen het net. Veel kaartjes over gekocht omdat de mensen waar de kaartjes origineel van waren al naar huis moesten ivm uitloop van het tournooi.
Dus er zitten nu gewoon niet echt liefhebbers tussen denk ik.
Hij probeerde die 1e ook met 130 MPH te slaan. Dat is wel erg hard voor Nadal.quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef Szura het volgende:
Die service gaat hem echt de das om doen
Djokovic wint toch wel in 3, geen boeiende tweestrijdquote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ierdereen die moet plassen... Nu is de tijd
quote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Djokovic wint toch wel in 3, geen boeiende tweestrijd
quote:Op maandag 12 september 2011 23:50 schreef Bramaldo11 het volgende:
Hij wilde em tegendraads volleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |