Is ook zo, maar daar ben ik niet helemaal consequent in. Vind het nu zielig voor Nadal als hij verliest.quote:Op maandag 12 september 2011 22:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ervoor was dat records gebroken werden? Zou je dan niet voor Djokovic zijn en hem het beste year-end win/loss-percentage gunnen?
Toch even quotenquote:Op maandag 12 september 2011 22:49 schreef TheGeneral het volgende:
En ook dat punt had Djoko moeten winnen. Beetje een net niet game.
Een microfoon meebewegen met de bal voor beter geluid.quote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat doet die persoon achter de Umpire?
quote:
Morgen kun je uitrusten op het werkquote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef franklop het volgende:
ok ik ga wel naar bed, maar wel met de TV aan en laptop erbij, wil en kan dit niet verder missen
dat zal je niet mogen verbazen, dat heeft ie altijdquote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Goede spreiding. Maar het blijft me verbazen hoeveel Nadal terug haalt.
Neem de wedstrijd anders op en bekijk het morgen na je werk?quote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef franklop het volgende:
ok ik ga wel naar bed, maar wel met de TV aan en laptop erbij, wil en kan dit niet verder missen
quote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Geniaal punt van Djokovic.
Een break voor, maar dat zegt in deze wedstrijd minder dan de gemiddelde FF-opmerking.
Zodat je tijdens je werk al weet wie er gewonnen heeft, super!!!!quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Neem de wedstrijd anders op en bekijk het morgen na je werk?
Ik pas het even aan: Neem het anders op en bekijk het morgen tijdens je werk?quote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Zodat je tijdens je werk al weet wie er gewonnen heeft, super!!!!
Haha, is om 2 uur wel afgelopen dit.quote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik pas het even aan: Neem het anders op en bekijk het morgen tijdens je werk?
en jij denkt dat ik onderweg in de trein niet even op internet kijk?quote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik pas het even aan: Neem het anders op en bekijk het morgen tijdens je werk?
En anders hoor je altijd wel iemand erover praten in de trein of op het werk, ondanks dat je het niet wil horen.quote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef franklop het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik onderweg in de trein niet even op internet kijk?nah dat wordt hem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |