quote:Op maandag 12 september 2011 18:32 schreef BoleroPower het volgende:
Je mag dit jongetje van mij wel lenen
[ afbeelding ]
Ah dat is echt sad manquote:Op maandag 12 september 2011 18:37 schreef Ezechielk het volgende:
Wat. Een maatje van mij zou vandaag zijn eerste rijles krijgen. Staat hij 10 minuten later alweer boven omdat hij te groot is voor die auto.
Dan krijg ik de melding dat ik niet te snel achter elkaar mag posten.quote:Op maandag 12 september 2011 18:39 schreef coban het volgende:
Ik eis dat jullie sneller typen en meer op verzenden drukken.
Hey aight.
2.16. Ik weet alleen niet wat voor type auto er bij hem voor de deur stond.quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef coban het volgende:
[..]
Ah dat is echt sad man
Hoelang is hij dan wel niet?
Ohquote:Op maandag 12 september 2011 18:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan krijg ik de melding dat ik niet te snel achter elkaar mag posten.
Vertel alles over je bijna doodervaring. Zag je het licht al?quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Fuck die melding.
Omg zo erg ik stikte in mijn water ik ging bijna dood.
Klein.quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
2.16. Ik weet alleen niet wat voor type auto er bij hem voor de deur stond.
Nee ik zag wel een soort van visioen dat jullie allemaal begonnen te janken enzo.quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vertel alles over je bijna doodervaring. Zag je het licht al?
Bij mij in de buurt zie ik ze vaker met wat grotere auto's moet ik zeggen. Alle Polo's en dergelijke die ik zie rijden komen uit een andere stad.quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef coban het volgende:
[..]
Klein.ja ws gewoon een polo ofzo, meestal worden er dat soort auto's gebruikt.
En een r.i.p. coban topic.quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik zag wel een soort van visioen dat jullie allemaal begonnen te janken enzo.
Mijn dag zuigt, nou he. en die van jou?quote:
Jij ontbrak in mijn dag.quote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef aight1 het volgende:
Ja mijn dag wel redelijk, waarom zijn jullie treurig
School.quote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef aight1 het volgende:
Ja mijn dag wel redelijk, waarom zijn jullie treurig
:S :S :S :S wat doe je bijdehand dan :S :S :S :S :S :Squote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
raar want de dag is nog niet afgelopen en toch is hij er huh wat
Kom hard doenquote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:S :S :S :S wat doe je bijdehand dan :S :S :S :S :S :S
BLIJF VAN MIJN MAN AFquote:
LET DAN BETER OP JE MAN.quote:Op maandag 12 september 2011 18:49 schreef coban het volgende:
[..]
BLIJF VAN MIJN MAN AF
@dimens: komt goed gewoon slapen
Nieuwe dag, nieuwe kansen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Wil ik wel doen, maar gisteren vond je mij nog een softie
ok sorry schatquote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef coban het volgende:
[..]
ECHT HE
AIGHT TERUG JE HOK IN, NUUUUUUU
Terechte klacht Gewoon op water en brood zettenquote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef coban het volgende:
[..]
ECHT HE
AIGHT TERUG JE HOK IN, NUUUUUUU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
48UUR.quote:Op maandag 12 september 2011 18:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hey kinders, hoelang hebben degene die gister geband zijn een ban?
HE.quote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef TWP het volgende:
Hoi Intronic, Freeze, aight, MK, coban, Flip, Dimens en ezechielk.
yooooquote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef TWP het volgende:
Wat een liefde voor iedereen. Haiquote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef TWP het volgende:
Hoi Itronic, Freeze, aight, MK, coban, Flip, Dimens en ezechielk.
Heyho.quote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef TWP het volgende:
OKE EVEN ZOEKEN DANquote:Op maandag 12 september 2011 18:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hihi JE CAPSLOCK STAAN AAN MAN AANDACHTSHOER
M'n naam.quote:Op maandag 12 september 2011 18:53 schreef coban het volgende:
Hoi TWP!
Waar staat TWP eigenlijk voor?
Sympathiek.quote:Op maandag 12 september 2011 18:55 schreef Boudibou het volgende:
Ik heb hier nog wel een pistool liggen..een Fok!ker die uit het leven wil stappen help ik wel een handje.
Beter dan dat ze de trein koppen, tering aso's.quote:Op maandag 12 september 2011 18:55 schreef Boudibou het volgende:
Ik heb hier nog wel een pistool liggen..een Fok!ker die uit het leven wil stappen help ik wel een handje.
poging tot doodslag = banquote:Op maandag 12 september 2011 18:55 schreef Boudibou het volgende:
Dolfijntjesloves poesjesquote:Op maandag 12 september 2011 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT LOOP JE HARD TE DOEN MET DIE HOND DANG, IK DOE WEL POESJES (6)
poesjesquote:Op maandag 12 september 2011 18:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT LOOP JE HARD TE DOEN MET DIE HOND DANG, IK DOE WEL POESJES (6)
quote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
zegt deze man met romana en rinus en die lelijke vlag
Dacht ik al. Behulpzaamheid is inderdaad sympathiek.quote:
Jij begrijpt het!quote:Op maandag 12 september 2011 18:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beter dan dat ze de trein koppen, tering aso's.
Het betekent herderquote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef TWP het volgende:
[..]
Neh.Wat is de betekenis van jouw username? Toch iets Turks?
Wil je mijn mannelijkheid zien?quote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
zegt deze man met romana en rinus en die lelijke vlag
Dordrecht - Rotterdam?quote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik hoop dat die klootzak die mijn trein heeft gekopt een paar minuten bleef leven en onverdraaglijke pijn heeft gehad![]()
En daarna heel snel naar de heel waar hij voor eeuwig zal branden
![]()
Iemand zulke shit toewensen vanwege 2 uurtjes vertragingquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Iemand zulke shit toewensen vanwege 2 uurtjes vertragingzieke geest.
Serieus gebeurdquote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik hoop dat die klootzak die mijn trein heeft gekopt een paar minuten bleef leven en onverdraaglijke pijn heeft gehad![]()
En daarna heel snel naar de hel waar hij voor eeuwig zal branden
![]()
Hoezoquote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef coban het volgende:
[..]ik wist het gewoon ik wist dat je dit zou zeggen
quote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Iemand zulke shit toewensen vanwege 2 uurtjes vertragingzieke geest.
Een herderin met schapen voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ik vind het wel een geile UIquote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus iemand heeft zm gepleegd?
yepquote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zeggen ja.quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Een herderin met schapen voor jou.Hottie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Dudequote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja.
Hopelijk heeft hij een ongelooflijk kutleven gehadDat gun ik hem echt
jij bent echt zo een ongelooflijke imbeciel he.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja.
Hopelijk heeft hij een ongelooflijk kutleven gehadDat gun ik hem echt
Wat emo.gif jij mij nou.quote:
hey mkquote:
ja die hebben nog geluk, bij de conducteur vliegt het allemaal door het raam naar binnenquote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg weet je wat ik me dan afvraag. Die mensen die dan in de trein zitten zien dus gewoon allerlei bloed en ledematen enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja bloed kan, ledematen lijkt me stug, sowieso zitten bij veel treinen geen passagiers in voorste coupequote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg weet je wat ik me dan afvraag. Die mensen die dan in de trein zitten zien dus gewoon allerlei bloed en ledematen enzo?
De machinist ziet een paar seconden van tevoren dat hij iemand dood gaat rijden ja. Echt ziek als je daarover na denkt. Het treinpersoneel moet ook als eerste gaan kijken bij het slachtoffer.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom nou weerquote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij bent echt zo een ongelooflijke imbeciel he.
[..]
Wat emo.gif jij mij nou.
Ik ben een meisjequote:Op maandag 12 september 2011 19:08 schreef FreezePop het volgende:
Wie is die jongen met die sexy UI?
Haha..flippie! Hoest met mijn kaasmeisje?quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij bent echt zo een ongelooflijke imbeciel he.
[..]
Wat emo.gif jij mij nou.
TWPquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja die hebben nog geluk, bij de conducteur vliegt het allemaal door het raam naar binnenYES I DIDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groenten.quote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Intronic het volgende:
Wat een drukte. Dit kan ik niet mobiel bijhouden. Groetjes.
Ik ben ook moequote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, beetje moe en moet nog hw.En met jou dan?
Haaaiquote:Op maandag 12 september 2011 19:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha..flippie! Hoest met mijn kaasmeisje?
take e break take e kitkatquote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef aight1 het volgende:
men men men men menly men men nemenenn meeeeeeeeeeennnnn
Niet tof.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef aight1 het volgende:
Iemand in de trein naast me stonk naar zweet maar in de bus had iemand een bos bloemen bij dus toen rook alles weer lekker
Jij gluurder!quote:Op maandag 12 september 2011 19:08 schreef Omdatappel het volgende:
En weer reageer ik op Intronic, ik moet dat echt afleren.
Ja maja wel goede volgorde, anders rook ik zweet nu nog waarschijnlijkquote:
Ik zat echt in m'n hoofd mee te zingen, maar ik kon er niks uit opmakenquote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef aight1 het volgende:
men men men men menly men men nemenenn meeeeeeeeeeennnnn
Zegt hijquote:
Lekker zweetquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef aight1 het volgende:
Iemand in de trein naast me stonk naar zweet maar in de bus had iemand een bos bloemen bij dus toen rook alles weer lekker
ohquote:Op maandag 12 september 2011 19:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Weet ik wel likje voor je poesje
Jaquote:
wat kom je naar doen dan, ik kijk al maanden naar die van ajax op twitter en zo in je Uiquote:
Bah.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja maja wel goede volgorde, anders rook ik zweet nu nog waarschijnlijk.
Beide als je de post leest.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Vind je het nou wel of niet tof?
2,5 men tune jwzquote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik zat echt in m'n hoofd mee te zingen, maar ik kon er niks uit opmaken
Mensen die ruikenquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die stinken.!_!_!__!_!_!____________!!_!_!__!_
Neuzenquote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen met neuzen._!_!)!)!YTREW$^&()_
Ahhh...beterschap dan! Weer lekker begonnen met de studie?quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HaaaiJa goed, ben alleen beetje ziek en chagrijnig. Maar voor de rest prima
en met jou?
Die van jou staat stil.quote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh
[..]
Ja
[..]
wat kom je naar doen dan, ik kijk al maanden naar die van ajax op twitter en zo in je Ui
jij. :")_________________________________quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Neuzen
Mensen
Mensen met neuzen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dropje wortel pijnboompitten en pepermunt tegelijk eten is ware smaaksensatie maar mond zit erg vol nuI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij. :")_________________________________SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee.
Mijn autistenhart kan dat niet aan![]()
ieuwquote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef aight1 het volgende:
dropje wortel pijnboompitten en pepermunt tegelijk eten is ware smaaksensatie maar mond zit erg vol nu![]()
Ik stuur morgen een poedelpuppy, met de post.quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laat dan wel iets achter waarmee ik me kan vermaken.Omdat peer.![]()
Lekker windje man.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Ja studie is nu 2 weken aan de gang, het niveau ligt meteen echt heel hoog. Ik heb nu een internationaal semester en alles moet in het Engels. Laat Engels nu net niet mijn sterkste vak te zijn.. Had jij nou al iets gekozen of?quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahhh...beterschap dan! Weer lekker begonnen met de studie?
Wel prima..ook weer begonnen..zware tijden man...![]()
![]()
Lekker hoor.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
hello flippiee how are youquote:Op maandag 12 september 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja studie is nu 2 weken aan de gang, het niveau ligt meteen echt heel hoog. Ik heb nu een internationaal semester en alles moet in het Engels. Laat Engels nu net niet mijn sterkste vak te zijn.. Had jij nou al iets gekozen of?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik heb er meerdere.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Deze dan.quote:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Nauw koms de monkie aut of de sleef.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik heb er ook meerdere. Ik heb er een doordat er een mes in mij gestoken isen jullie?
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Maar je hebt wel een littekenquote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef FreezePop het volgende:
2 littekens door straatgevechten 1 keer met flippiee toen makkelijk gewonnen,.![]()
![]()
XD XD VIESPEUCKquote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is grappig, zo noem ik hem ook!
Oh, het gaat over littekens..![]()
Ik knap bijna.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.![]()
Nah, geen zin in.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
echt?quote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef coban het volgende:
Ik heb er ook meerdere. Ik heb er een doordat er een mes in mij gestoken isen jullie?
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moest huilenquote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is grappig, zo noem ik hem ook!
Oh, het gaat over littekens..
Verbrand aan het tostiapparaat.quote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef coban het volgende:
Nvm.Omdat peer.![]()
ik aan het rooster in de ovenquote:Op maandag 12 september 2011 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verbrand aan het tostiapparaat.
Nvm.![]()
![]()
Iets met boeren, illegaal over een terrein, hagel. Wel 1 hele heeft mij geraakt.quote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef coban het volgende:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Dat is niet zo cool als een mesquote:Op maandag 12 september 2011 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verbrand aan het tostiapparaat.
Nvm.
Prima.quote:Op maandag 12 september 2011 19:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik stuur morgen een poedelpuppy, met de post.Lekkere binnenkomer dus! Kan je meteen je Engels bijspijkeren! Zit je nog steeds bij de ArenA?quote:Op maandag 12 september 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja studie is nu 2 weken aan de gang, het niveau ligt meteen echt heel hoog. Ik heb nu een internationaal semester en alles moet in het Engels. Laat Engels nu net niet mijn sterkste vak te zijn.. Had jij nou al iets gekozen of?
Ja, ik ben ook weer aan de gang. Heb Bedrijfskunde gekozen en moet dat ook niet gaan verneuken..maar heb er alle vertrouwen in.![]()
![]()
HOEZO MES WAAR WAS IK WRM NIET BESCHERMDquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Oh, en een puntige muur in de bovenkant van mijn hand tijdens een worsteling met een maat.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ahwwquote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets met boeren, illegaal over een terrein, hagel. Wel 1 hele heeft mij geraakt.
Vorige week dus ?quote:Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik een toen ik klein was met de fiets keihard gevallen op de stoep met mijn kin toen was alles open![]()
ik moest lachenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vaak genoeg om een uur of 2 des nachtsquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ben een keer van de wc afgevallen![]()
Ik heb telefoon wel ooit in wc laten vallenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Maar eigenlijk was het niet coolquote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
HOEZO MES WAAR WAS IK WRM NIET BESCHERMDik had ruzie met iemand en zij werd boos en wilde iets doen ofzo, en ik stond net verkeerd op ofzo dus ik weet niet precies wat er gebeurde maar die mes belandde in mijn been
wel supermooi rood bloed toen
Het was dus niet heel expres ofzoze schrok echt
deed nieteens pijn eigenlijk
ahahahaquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef aight1 het volgende:
Ik heb telefoon wel ooit in wc laten vallen![]()
tik em aan brooquote:Ik zit nog steeds bij de ArenA jaquote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer dus! Kan je meteen je Engels bijspijkeren! Zit je nog steeds bij de ArenA?
Ja, ik ben ook weer aan de gang. Heb Bedrijfskunde gekozen en moet dat ook niet gaan verneuken..maar heb er alle vertrouwen in.Gelukkig staat er sinds een paar maanden een studentenwoning tegenover mijn school dus de ArenA is niet meer zichtbaar
Maar dat bijspijkeren, ik weet het niet hoor. De vrouw, die Engels geeft, is niet de meest vriendelijke lerares die ik gehad heb.
Bedrijfskunde, taaie opleiding wel. In ieder geval succes er mee, en dat vertrouwen heb ik ook wel./![]()
nee maar toen was ik nog heel jong en toen had ik een gat in mijn hoofd en toen huisarts lijm enzulks dit dat alles bim bam boem pim pam petquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vaak genoeg om een uur of 2 des nachts![]()
Toen ik geboren werd werd er in m'n buik geknipt, man. Fucking zeer dit dat. Dik gat in m'n buik.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
HE BAHquote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Kakpizza het volgende:
Toen ik geboren werd werd er in m'n buik geknipt, man. Fucking zeer dit dat. Dik gat in m'n buik.![]()
kut voor je man.quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Kakpizza het volgende:
Toen ik geboren werd werd er in m'n buik geknipt, man. Fucking zeer dit dat. Dik gat in m'n buik.![]()
Hadden ze veel beter gewoon kunnen laten zitten inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Kakpizza het volgende:
Toen ik geboren werd werd er in m'n buik geknipt, man. Fucking zeer dit dat. Dik gat in m'n buik.
:)![]()
Ohquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef coban het volgende:
[..]
Maar eigenlijk was het niet coolik had ruzie met iemand en zij werd boos en wilde iets doen ofzo, en ik stond net verkeerd op ofzo dus ik weet niet precies wat er gebeurde maar die mes belandde in mijn been
wel supermooi rood bloed toen
Het was dus niet heel expres ofzoze schrok echt
deed nieteens pijn eigenlijk
mja zat er niet echt diep in dan toch
anders zou t wel pijn doen
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Kakpizza het volgende:
Toen ik geboren werd werd er in m'n buik geknipt, man. Fucking zeer dit dat. Dik gat in m'n buik.
Haha ja en dan bedenken hoe je eruit bent gekomen en dan gruwelen en beetje wenen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
weet je, soms denk ik zo na en dan denk ik wtf man ik zat ooit in de buik van mn moeder zo raarI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
hier een pic
Euhm watquote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef TWP het volgende:
Wie heeft zijn navelstreng nog in een pot op sterk water?![]()
2 cm ofzoquote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ohmja zat er niet echt diep in dan toch
anders zou t wel pijn doen
Maar ik heb hoge pijngrens ik ben raar ik weet
Ja maar dat is toch fucked up raarquote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha ja en dan bedenken hoe je eruit bent gekomen en dan gruwelen en beetje wenen.![]()
![]()
Da's jammer dat een lelijke flat zo'n mooi uitzicht bederft.quote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tik em aan broo
[..]
Ik zit nog steeds bij de ArenA jaGelukkig staat er sinds een paar maanden een studentenwoning tegenover mijn school dus de ArenA is niet meer zichtbaar
Maar dat bijspijkeren, ik weet het niet hoor. De vrouw, die Engels geeft, is niet de meest vriendelijke lerares die ik gehad heb.
Bedrijfskunde, taaie opleiding wel. In ieder geval succes er mee, en dat vertrouwen heb ik ook wel./
Ach, door het de hele dag te moeten praten en aanhoren leer je al genoeg bij! En bedankt, jij ook! Komt helemaal goed met jou.![]()
![]()
Jij wel?quote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef TWP het volgende:
Wie heeft zijn navelstreng nog in een pot op sterk water?![]()
![]()
En zo zou ´t ook eindigenquote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Toen ik werd geboren stonden er allemaal mannen in witte pakken om me heenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
ik in een ei allemaal kippen en boerenquote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Toen ik werd geboren stonden er allemaal mannen in witte pakken om me heen![]()
Ik ga hem vanavond opeten.quote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef TWP het volgende:
Wie heeft zijn navelstreng nog in een pot op sterk water?Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Littekens op je hoofd
Whehequote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef coban het volgende:
[..]
2 cm ofzo
Maar ik heb hoge pijngrens ik ben raar ik weetnicee
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: