TWPquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja die hebben nog geluk, bij de conducteur vliegt het allemaal door het raam naar binnenYES I DIDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Groenten.quote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef Intronic het volgende:
Wat een drukte. Dit kan ik niet mobiel bijhouden. Groetjes.
Ik ben ook moequote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, beetje moe en moet nog hw.En met jou dan?
Haaaiquote:Op maandag 12 september 2011 19:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha..flippie! Hoest met mijn kaasmeisje?
take e break take e kitkatquote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef aight1 het volgende:
men men men men menly men men nemenenn meeeeeeeeeeennnnn
Niet tof.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef aight1 het volgende:
Iemand in de trein naast me stonk naar zweet maar in de bus had iemand een bos bloemen bij dus toen rook alles weer lekker
Jij gluurder!quote:Op maandag 12 september 2011 19:08 schreef Omdatappel het volgende:
En weer reageer ik op Intronic, ik moet dat echt afleren.
Ja maja wel goede volgorde, anders rook ik zweet nu nog waarschijnlijkquote:
Ik zat echt in m'n hoofd mee te zingen, maar ik kon er niks uit opmakenquote:Op maandag 12 september 2011 19:09 schreef aight1 het volgende:
men men men men menly men men nemenenn meeeeeeeeeeennnnn
Zegt hijquote:
Lekker zweetquote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef aight1 het volgende:
Iemand in de trein naast me stonk naar zweet maar in de bus had iemand een bos bloemen bij dus toen rook alles weer lekker
ohquote:Op maandag 12 september 2011 19:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Weet ik wel likje voor je poesje
Jaquote:
wat kom je naar doen dan, ik kijk al maanden naar die van ajax op twitter en zo in je Uiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |