Ik doe alles voor mijn vriendjes.quote:Op maandag 12 september 2011 15:05 schreef TWP het volgende:
[..]
Ook genoteerd. Top dat je zo goed meewerkt.
Batterij leeg, helaas.quote:Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze kan toch mobiel FOK!ken ?
Zo geweldig is ze ook weer niet, maar Plastic_zak is verliefd op alle meisjes hier op FOK!.quote:Op maandag 12 september 2011 16:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
mja zie ik wel eens posten maar ken ik verder niet
Alleen op de mooie.quote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo geweldig is ze ook weer niet, maar Plastic_zak is verliefd op alle meisjes hier op FOK!.
Niet alleen de meisjesquote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo geweldig is ze ook weer niet, maar Plastic_zak is verliefd op alle meisjes hier op FOK!.
Is de harde kern er ook?quote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik het ook heb gevraagd
En ik ben de harde kern van UDOWU, jij bent slechts iemand die af en toe post
Wie ?quote:Op maandag 12 september 2011 16:42 schreef Rodawa het volgende:
Hee
[..]
Is de harde kern er ook?Was een reactie op Trollscience trouwens, niet op mij
Jeweetzelluf!quote:Op maandag 12 september 2011 16:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja ik heb ook broederliefde toch(no homo)
Rede om het niet te spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom is Minecraft zo verslavend
Ben nu weer weg
Geen tijdquote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee ey ey
Ik heb je nog niet gespot op Zuidplein
Als ik er naar kijk vind ik het al niets, ik snap het blijkbaar niet enzo.quote:Op maandag 12 september 2011 16:44 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom is Minecraft zo verslavend
Ben nu weer weg
in een goede server is het leukquote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik er naar kijk vind ik het al niets, ik snap het blijkbaar niet enzo.
Meh, ik heb het ooit een keer geprobeerd, tien minuten. Geen hol aan, beetje rondlopen in een grote pixelparty enzo. Niets voor mij dusquote:Op maandag 12 september 2011 16:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
in een goede server is het leuk
Jammer, volgende keer beter. Ooit komt er een dag dat ik je wel tegenkom.quote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geen tijdZaken gaan goed dit dat
Wij gaan toch niet vechtenquote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer, volgende keer beter. Ooit komt er een dag dat ik je wel tegenkom.
ja kweenie, als jij graag wil kan het wel anders gwn maar nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wij gaan toch niet vechten?
Alleen op internet.quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ja kweenie, als jij graag wil kan het wel anders gwn maar niet
ik ben kapot lelijk en toch ben je verliefd op me. Explain.quote:
p_z valt op vrouwen met snorren.quote:Op maandag 12 september 2011 17:19 schreef coban het volgende:
[..]
ik ben kapot lelijk en toch ben je verliefd op me. Explain.
iedereen valt op vrouwn met snorren.quote:Op maandag 12 september 2011 17:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
p_z valt op vrouwen met snorren.
Ja kloptquote:Op maandag 12 september 2011 17:54 schreef coban het volgende:
[..]
iedereen valt op vrouwn met snorren.
Ja joh Dit Datquote:Op maandag 12 september 2011 18:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Koud.
Maar nu wel zonlicht alles.
Zonnetje, fresh windje, nu nog strand en wat warmer temperatuur, cocktail erbij hmmmmquote:Op maandag 12 september 2011 18:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Koud.
Maar nu wel zonlicht alles.
Wie ben jij?quote:
En toffe jongens.quote:Op maandag 12 september 2011 18:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zonnetje, fresh windje, nu nog strand en wat warmer temperatuur, cocktail erbij hmmmm
Ik ben BoleroPower in het dagelijks leven heet ik Fred de Walvisvaarder, Ik ben momenteel 39 Jaar oud en ik doe graag aan Walvisvaren. Ik doe dus ook aan Extreem Skydiven, Gewoon omdat het kan. Tevens is mijn Levens motto: Leef met de dagquote:Op maandag 12 september 2011 18:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie ben jij?
[..]
En toffe jongens.
Ok.quote:Op maandag 12 september 2011 18:14 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik ben BoleroPower in het dagelijks leven heet ik Fred de Walvisvaarder, Ik ben momenteel 39 Jaar oud en ik doe graag aan Walvisvaren. Ik doe dus ook aan Extreem Skydiven, Gewoon omdat het kan. Tevens is mijn Levens motto: Leef met de dag
Kusjekroel!
En toen kreeg je een orgasme?quote:Op maandag 12 september 2011 18:17 schreef coban het volgende:
Ik zag net een meisje, naja meisje, die best lang was 185-190 en ze had gewoon hoge hakken aan en het stond zooo mooi
Was het Marokip? Was het OA?quote:Op maandag 12 september 2011 18:17 schreef coban het volgende:
Ik zag net een meisje, naja meisje, die best lang was 185-190 en ze had gewoon hoge hakken aan en het stond zooo mooi
Omdatappel niet kennenquote:
Ik ben Omdatappel, ook wel Appel genoemd.quote:
Ik ook vind dat ook tof wantquote:Op maandag 12 september 2011 18:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben Omdatappel, ook wel Appel genoemd.
17 jaar en ik vind het tof als mensen lief doen tegen elkaar.
Groetjes.
Ik ben niet lesbisch.quote:Op maandag 12 september 2011 18:18 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
En toen kreeg je een orgasme?
Ah.quote:Op maandag 12 september 2011 18:25 schreef coban het volgende:
[..]
Nee want MK en OA zijn wel knapper
Vooral die jongens graag jaquote:Op maandag 12 september 2011 18:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie ben jij?
[..]
En toffe jongens.
Ik uiteraard. Voor welk doeleinde?quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Ezechielk het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een 9mm. liggen die ik voor een zacht prijsje kan overnemen?
Indien je hem gebruikt om mijn baas neer te schieten, wil ik er wel een fixen voor je. Genoeg connectiesquote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Ezechielk het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een 9mm. liggen die ik voor een zacht prijsje kan overnemen?
quote:Op maandag 12 september 2011 18:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ik uiteraard. Voor welk doeleinde?
Het verwonden van mensen. Lastige mensen. Heel lastige mensen.quote:
Welke van allemaal?quote:Op maandag 12 september 2011 18:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Indien je hem gebruikt om mijn baas neer te schieten, wil ik er wel een fixen voor je. Genoeg connecties![]()
Nee ik doe alleen mee als er levens worden vernietigd.quote:Op maandag 12 september 2011 18:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Het verwonden van mensen. Lastige mensen. Heel lastige mensen.
[..]
Welke van allemaal?
Heb je geen namen?quote:Op maandag 12 september 2011 18:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welke van allemaal?
Ik zeg ook niet dat de verwondingen niet dodelijk zijn hè.quote:Op maandag 12 september 2011 18:30 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik doe alleen mee als er levens worden vernietigd.
De heer groen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welke van allemaal?
Slimme jongen jij.quote:Op maandag 12 september 2011 18:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de verwondingen niet dodelijk zijn hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |