quote:De rente op 1 jaars staatsleningen heeft de magische grens van HONDERD (100) PROCENT doorbroken! 106 108 122 Procent om precies te zijn
Dat is differentiëren.quote:Op maandag 12 september 2011 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
x2 + 3x + 1 integreren was toch 2x + 3?
Ahquote:
Het beste is gewoon om de stekker uit dat land te trekken.quote:
Niet de stekker uit Griekenland, gewoon het land verdelen onder lidstaten die wel kapitaalkrachtig zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 18:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het beste is gewoon om de stekker uit dat land te trekken.![]()
Over drie weken kunnen ze de ambtenaren toch niet meer betalen.
Ik vermoed iets met het pensioenfonds-akkoord?quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Reed net lang HK van het FNV.
Wagens van NOS en andere nieuwszenders stonden massaal voor de deur, maar kan niet vinden wat er an de hand zou zijn...
Ondertussen breekt hier de ene na de andere boomtak af door de enorme windstoten...
Polderen voor het pensioenakkoord.quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Reed net lang HK van het FNV.
Wagens van NOS en andere nieuwszenders stonden massaal voor de deur, maar kan niet vinden wat er an de hand zou zijn...
Je bent niet de eerste die daar aan denkt. Overigens zitten Noorwegen en Zwitserland niet in de EU.quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Noorwegen, Zwitserland, Zweden en Luxemburg zijn grote kanshebbers...
En dan? Dan moeten er toch een keer normaal belastingen worden geind. En dat gaat natuurlijk op de oude manier door. Zit je daar met je 3e wereldland aan de andere kant van Europa in je bezitquote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet de stekker uit Griekenland, gewoon het land verdelen onder lidstaten die wel kapitaalkrachtig zijn.
Misschien hebben banken in die landen ook obligaties uitstaan in Griekenland.quote:Op maandag 12 september 2011 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die daar aan denkt. Overigens zitten Noorwegen en Zwitserland niet in de EU.
Einde Griekenland dus. Dus je trekt de stekker er uit.quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet de stekker uit Griekenland, gewoon het land verdelen onder lidstaten die wel kapitaalkrachtig zijn.
En helaas dan ook de stekker uit je pensioen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Einde Griekenland dus. Dus je trekt de stekker er uit.
Tijdelijk een overgangsbewind neerzetten.quote:Op maandag 12 september 2011 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan? Dan moeten er toch een keer normaal belastingen worden geind. En dat gaat natuurlijk op de oude manier door. Zit je daar met je 3e wereldland aan de andere kant van Europa in je bezit
Dat geld zijn we toch al kwijt.quote:Op maandag 12 september 2011 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En helaas dan ook de stekker uit je pensioen.
Wind genoeg nu...quote:Op maandag 12 september 2011 18:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tijdelijk een overgangsbewind neerzetten.
zeg dat wel, wij hebben iig een boompje in de tuin die we niet meer bij hoeven te snoeienquote:
Want...........quote:
Teleurstellend......quote:
van hoeveel graden?quote:
Wel begrijpelijkquote:
Tip uit ervaring: niet te lang doorkloppen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net weer slagroom staan kloppen met een garde, krijg het er warm van
Wat krijg je dan?quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tip uit ervaring: niet te lang doorkloppen.
Wut!? Zijn de termen handkarren en doehetzelven nu uit de mode?quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net weer slagroom staan kloppen met een garde, krijg het er warm van
nee, die had ik niet aan zien komenquote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wut!? Zijn de termen handkarren en doehetzelven nu uit de mode?
En ja! Je wist dat ik dat zou zeggen.
Dan moet je wel extreem te lang doorgaan lijkt me?quote:
Da's dan ook voor het eerst.quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, die had ik niet aan zien komen
Ja daarom, maar daar kom je toch al vrijwel niet tenzij je 5 minuten te lang doorgaat?quote:
quote:Maar voor chocolademousse hoef je neit zo ver te gaan, lobbig is genoeg
Of kruidnoten?quote:Op maandag 12 september 2011 20:45 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft verdorie pepernoten gekocht!
Nouja, dat dus. Met chocolade. Wel voor op kantoor, maar ik vind het echt idioot. Pepernoten in september.quote:
in de zakquote:
Over 200 jaar dan is Sinterklaas het eeuwenoude, traditionele zomerfeest, toch?quote:Op maandag 12 september 2011 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, dat dus. Met chocolade. Wel voor op kantoor, maar ik vind het echt idioot. Pepernoten in september.
En nu doet m'n man daar nog aan mee ook.
Ik blijf het raar vinden dat je over je man praat.quote:Op maandag 12 september 2011 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, dat dus. Met chocolade. Wel voor op kantoor, maar ik vind het echt idioot. Pepernoten in september.
En nu doet m'n man daar nog aan mee ook.
Met de huidige verschuivingen van de seizoenen zeker.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over 200 jaar dan is Sinterklaas het eeuwenoude, traditionele zomerfeest, toch?
Ik ook.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat je over je man praat.
Prima. Maar hubby ist verboten!quote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef Soempie het volgende:
Dus ik oefen hier een beetje met die term.
Ja, en eind december komt de paashaas.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over 200 jaar dan is Sinterklaas het eeuwenoude, traditionele zomerfeest, toch?
Ja, op zijn stoomslee, getrokken door 3 zwaar vermoeide koningen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en eind december komt de paashaas.
Wat dan gelijk met pinksteren valtquote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neen, overspel!quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Echtscheiding. Dat zal 'm leren.
Met een zwarte piet zeker?quote:
Ja, een hele grote gespierde met een flinke roede.quote:
Je kunt gewoon seks hebben hoor als je zwanger bentquote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volop zwanger en dan overspel plegen
Er zijn zelfs mannen die dat extra geil vinden.quote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt gewoon seks hebben hoor als je zwanger bent
Gelukkig.quote:
Ik durf te wedden dat Sven ook wel eens andere termen, buiten vrouw, gebruikt als hij over jou praat.quote:IRL zeg ik ook steeds vriend en dan krijg ik zo'n verontwaardigde blik van Sven als hij ernaast staat.
Hoe kan het dat jij altijd van die dwaze pm-tjes krijgt?quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mannen die dat extra geil vinden.(serieus, pm gehad van iemand met zo'n verzoek).
dat zal hem leren.quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mannen die dat extra geil vinden.(serieus, pm gehad van iemand met zo'n verzoek).
Dan komen we eindelijk te weten wanneer Ofyles jarig is!quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat dan gelijk met pinksteren valt
quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je vriendin zwanger is.quote:
Best vreemd, als je de spatie tussen buiten en vrouw wegdenkt, zoals ik deed.quote:Op maandag 12 september 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
Ik durf te wedden dat Sven ook wel eens andere termen, buiten vrouw, gebruikt als hij over jou praat.
Scherpquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Best vreemd, als je de spatie tussen buiten en vrouw wegdenkt, zoals ik deed.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
ik hoop nog heel lang te wachten en vind die kerel die jou een pm gestuurd heeft een ziek figuur dat hij zo'n verzoek stuurtquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je vriendin zwanger is.
Slaapkonijn, lui varkentje, Sloompie...quote:Op maandag 12 september 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig.
[..]
Ik durf te wedden dat Sven ook wel eens andere termen, buiten vrouw, gebruikt als hij over jou praat.
Liefje, vriendin, schatje, moppie, etc etc.
Dat stond er ook eerst.quote:
Dat staat er nog steeds hoor?quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Slaapkonijn, lui varkentje, Sloompie...
Njema problema.quote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef wyccie het volgende:
Ik hypercorrigeerde blijkbaar. Sorry, C4.
Dit is wel genoeg over ons privéleven, Apekop.quote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef Wiebelkont het volgende:
Alleen maar omdat ik te lui ben om te bukken en handige voetjes heb.
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik kom er niet veel beter vanaf hoor:
Slaap-Aap
Luie Aap
Stink-Aap
Baard-Aap
Harige Aap
Alleen maar omdat ik te lui ben om te bukken en handige voetjes heb.
Hier ook visuals.quote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef Wiebelkont het volgende:
Bij het voeteneind, wacht, ik geef het even aan!
Ik heb het deels gelezen, en had Tha_Erik gedm'd of hij maffia was aan het begin dus dat wist ik al. Ik heb me bescheurdquote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef Soempie het volgende:
Etcie had je het maffia topic nog doorgelezen de laatste dagen (vooral vandaag?). Ik heb zo hard gelachen.
quote:
Komt 'ie wel eens uit de kast?quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Evil monkey(that lives in my closet)
Regelmatigquote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt 'ie wel eens uit de kast?
http://www.limburger.nl/a(...)op_pabo_Fontys_Venloquote:Jongens en meisjes moeten verschillend benaderd worden”, zegt locatiedirecteur Annigje Primowees van de pabo Venlo. "Meisjes willen graag ‘verhaaltjesrekenen terwijl jongens gewoon concrete lesstof willen hebben en afhaken bij die verhaaltjes.'
Whehehe een rijdende hoerententquote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog op zoek naar een leuk autootje met zeer beschaafd interieur? Diaan, iets voor jou misschien?
Smaakvol is het hequote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe een rijdende hoerentent
Klopt, maar nu even geen zin inquote:Op maandag 12 september 2011 23:55 schreef MaJo het volgende:
Hier nog mensen zin om mee te doen aan het maffiaspel? Is erg tofNem, jij hebt toch ook wel eens meegedaan?
Het Grote Fok! Maffia Spel #41 Nieuwe ronde nieuwe kansen?!
Ik heb het nog nooit in het echt gedaan, lijkt me wel tofquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, maar nu even geen zin in
In het echt ook veel leuker
goed zijn we hequote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het deels gelezen, en had Tha_Erik gedm'd of hij maffia was aan het begin dus dat wist ik al. Ik heb me bescheurdEcht he, is het officieel bekend dat hij maffia is, kunnen ze 'm nog niet lynchen
![]()
Wat kwam je hier doen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit in het echt gedaan, lijkt me wel tof
Ik weet nog niet of ik morgen naar Den Haag gakijk morgen even hoe ik me voel en anders schrijf ik iets van huis uit
Heb je de laatste weken niet meegelezen ofzo?quote:
Is het ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit in het echt gedaan, lijkt me wel tof
quote:Ik weet nog niet of ik morgen naar Den Haag gakijk morgen even hoe ik me voel en anders schrijf ik iets van huis uit
Yupquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het ook
Eigenlijk moeten we het weer eens doen. Jullie hebben Weerwolven liggen toch?
Helaas wel jaquote:
Nog steeds ziekig?
Je moet ook een ietwat groter groepje hebben, dat is het leukst. Anders heb je te weinig rollen.quote:
Vorige week zat ik in Finland en deze week idd weinig online geweest (vandaag 5 uur vergaderdquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je de laatste weken niet meegelezen ofzo?Ik heb een blog over de Haagse politiek: www.haagschestolp.nl
Maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Vorige week zat ik in Finland en deze week idd weinig online geweest (vandaag 5 uur vergaderd)
Dus heb niet alles meegekregen
Dat spammen van de ads staat me dan weer wel bij, lees eigenlijk nooit blogs. Vandaar dat ik er toen ook niet op geklikt heb. Maar zal hem morgen ff lezenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maakt ook niet uitZit het alleen al een maand te spammen
Trouwens aanklikken van advertenties heeft geen zin meer want Google heeft mijn account afgesloten![]()
Dat is dan weer niet zo gekquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maakt ook niet uitZit het alleen al een maand te spammen
Trouwens aanklikken van advertenties heeft geen zin meer want Google heeft mijn account afgesloten![]()
Weerwolven hebben is niet eens per se nodig, met een set identieke bierviltjes en een stift wil het ook wel. Minimale groepsgrootte is 8. 7 kan ook wel, maar dat speelt eigenlijk niet lekker. Heb het ook wel eens met een groep van 16 gedaan, maar als je dan alleen wolven en burgers hebt kan het wel erg lang duren. Een tweede moordende groep maakt het dan interessanterquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het ook
Eigenlijk moeten we het weer eens doen. Jullie hebben Weerwolven liggen toch?
Maar dan heb je wel heksen, jagers, cupido's, kleine meisjes en meer van dat soort dingen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weerwolven hebben is niet eens per se nodig, met een set identieke bierviltjes en een stift wil het ook wel. Minimale groepsgrootte is 8. 7 kan ook wel, maar dat speelt eigenlijk niet lekker. Heb het ook wel eens met een groep van 16 gedaan, maar als je dan alleen wolven en burgers hebt kan het wel erg lang duren. Een tweede moordende groep maakt het dan interessanter
Voor mij?? hahah, nee dankjewel. Het is m'n kleur niet.quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog op zoek naar een leuk autootje met zeer beschaafd interieur? Diaan, iets voor jou misschien?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier zijn er al een aantal in de buurt die nu al zeggen zich er aan te houdenquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Geen Griekenland?
Dat van die ID-kaart vind ik trouwens een mooie uitspraak maar ik begrijp dat er maar een paar gemeenten zijn die zich daaraan gaan houden?
Ik ga voor de fun maar eens zo'n ding aanvragen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier zijn er al een aantal in de buurt die nu al zeggen zich er aan te houden
ik omdat ik het stukken handiger vind dan een paspoortquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga voor de fun maar eens zo'n ding aanvragen...
Dat zou heel mooi zijn. Maar daar heb ik niet zoveel aanquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier zijn er al een aantal in de buurt die nu al zeggen zich er aan te houden
Pciesquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik omdat ik het stukken handiger vind dan een paspoort
Dat zou dan jammer zijn, want mijn huidige en mijn toekomstige woonplaats hebben al gezegd er geen geld meer voor te rekenenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn. Maar daar heb ik niet zoveel aan
Toevallig is mijn paspoort stuk en dan kan ik gelijk een nieuwe ID-kaart aanvragen. Ik denk niet dat je er één kostenloos aan kunt vragen als je als een paspoort hebt
Ja, maar er is een kans dat ze zeggen: u heeft al een geldig identiteitsbewijs dus een ID-kaart is niet nodig. Simpel: even bellenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zou dan jammer zijn, want mijn huidige en mijn toekomstige woonplaats hebben al gezegd er geen geld meer voor te rekenen
Zoiets mogen ze toch helemaal niet voor mij bepalen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar er is een kans dat ze zeggen: u heeft al een geldig identiteitsbewijs dus een ID-kaart is niet nodig.
Ik heb een paspoort nou eenmaal nodig...quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik omdat ik het stukken handiger vind dan een paspoort
Ik had ze zelf al gevondenquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
Voor MaJo:
Tijdens het vragenuur van dinsdag 13 september zijn de volgende vragen aan de orde:
Pierre Heijnen (PvdA) aan de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties over de uitspraak van de Hoge Raad dat gemeenten geen leges mogen heffen op ID kaarten (Telegraaf, 9 september 2011).
Magda Berndsen (D66) aan de minister van Veiligheid en Justitie over de effectiviteit van antiterrorisme wetgeving (EénVandaag, 8 september 2011).
Jeroen Recourt (PvdA) aan de minister van Veiligheid en Justitie over het bericht 'Honderden fouten bij dna-onderzoek' (Telegraaf, 10 september 2011).
Charlie Aptroot (VVD) aan de minister van Infrastructuur en Milieu over het bericht 'Treinen rijden vaker door rood' (Telegraaf , 13 september 2011).
Raymond de Roon (PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over het bericht 'Turkije gaat Gaza-konvooi militair beschermen' (De Pers, 8 september 2011).
Madeleine van Toorenburg (CDA) aan de staatssecretaris van Veiligheid en Justitie over het bericht dat een pedofiel in Haarlem werkzaam is geweest tijdens een kindervakantieweek (Nu.nl, 8 september 2011).
Volgens mij wel. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik wat ga halen en ze vragen waarom, want ik heb er al één.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Zoiets mogen ze toch helemaal niet voor mij bepalen?
Ik hoop het ook, wil er ook wel eentje gratis. Nu moet je af en toe je paspoort meezeulen, dan alleen nog maar als je buiten de EU gaat. Is toch wel handigquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik wat ga halen en ze vragen waarom, want ik heb er al één.
Je kunt redeneren dat je een legitimatieplicht hebt. Heb je al een paspoort, dan kun je je dus legitimeren. Het gemak speelt dan eigenlijk geen rol.
Ik hoop dat ze er niet moeilijk over doen.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:29 schreef Etcetera het volgende:
Er komt hier, geloof ik, heel voorzichtig, een soort van kans op een baan om de hoek kijken. Geloof ik. Hoop ik. Als ik m'n leidinggevende net goed begrepen heb.
We shall see
Ah. Het kan dus alle kanten op gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Leidinggevende is een zij, en ze gaf wel al aan dat ze zelf ook nog niet weet hoe het gaat lopen
Jup, maar vond het wel tof om te horen dat ze bij het moederbedrijf van Noordhoff erg enthousiast waren over mijn gefabriekte handleidingquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Het kan dus alle kanten op gaan.
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:35 schreef MaJo het volgende:
Dat is goed nieuws Etc! Hopelijk wordt het wat
Goed bezigquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:29 schreef Etcetera het volgende:
Er komt hier, geloof ik, heel voorzichtig, een soort van kans op een baan om de hoek kijken. Geloof ik. Hoop ik. Als ik m'n leidinggevende net goed begrepen heb.
We shall see
Goede zaak!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Jup, maar vond het wel tof om te horen dat ze bij het moederbedrijf van Noordhoff erg enthousiast waren over mijn gefabriekte handleiding![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:56 schreef MaJo het volgende:
Dit verhaal is echt geweldig:
http://www.dailymail.co.u(...)inosaur-drawing.html
Dat soort dingen vind ik echt fantastisch. Zo simpelquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:56 schreef MaJo het volgende:
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:56 schreef MaJo het volgende:
Nice, wanneer mag je opdraven?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:59 schreef Bart het volgende:
Over werk gesproken, ik ben net op sollicitatiegesprek uitgenodigd.
Over 2 weken. Ze wilden me aanstaande maandagochtend al zien, maar dan kan ik helaas nietquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:56 schreef MaJo het volgende:
Succes alvastquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Over 2 weken. Ze wilden me aanstaande maandagochtend al zien, maar dan kan ik helaas niet. Dus nu begint het wachten
.
Tnx! Zal ik nodig hebben... Wordt het eerste sollicitatiegesprek waar ik me echt goed op ga voorbereidenquote:
Gaaf hequote:Op dinsdag 13 september 2011 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik echt fantastisch. Zo simpel
Voorrang ja. Dat is alweer wat anders dan recht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaaf heIk hou daar ook echt van!
Trouwens wat de ID-kaarten betreft: Donner heeft alleen gezegd dat mensen waarvan het paspoort/ID-kaart afloopt voorrang hebben
Nee dus dat zal nog ter interpretatie van de gemeentes zijn. Zoals ik al zei: ik hoop dat het mag.quote:hij heeft zich niet uitgesproken over het feit of je met een paspoort ook een gratis ID daarnaast kunt krijgen
haha dat zou echt het einde zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus de conclusie zou dan kunnen zijn dat de kosten toch gedekt zouden moeten worden met als gevolg dat het aanvragen van een paspoort een vermogen gaat kosten?
Die gedachte had ik ook toen ik op het nieuws hoorde dat Identiteitskaarten gratis zouden worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus de conclusie zou dan kunnen zijn dat de kosten toch gedekt zouden moeten worden met als gevolg dat het aanvragen van een paspoort een vermogen gaat kosten?
Ik heb ze allebei nodig helaas.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
want dan neemt 90% van de Nederlanders een ID kaart
Wat!? Het is 1700 uur en jij bent niet eens een tukkie aan het doen!?quote:
"16:00 uur, Cupasnooze!"quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat!? Het is 1700 uur en jij bent niet eens een tukkie aan het doen!?
net zijn baasje?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee het gaat erom dat sommige boetes niet in verhouding zijn met de overtreding, en daar komt bij dat agenten bang zijn voor agressie die door die mis-verhoudingen erger zal worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
"Politieagenten schrijven boetes niet uit omdat ze vinden dat sommige boetes te hoog zijn," daarvoor waarschuwen de vakbonden. Die willen dat de politiek onlangs verhoogde boetes weer omlaag brengt.
Wtf? Het is toch geen democratisch systeem?
Daarbij mogen verkeersboetes van mij nog veel hoger.
maar als je dan als nog moet betalen voor een ID kaart is het waarschijnlijk goedkoper dan elke 2 jaar een paspoort aanvragenquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei nodig helaas.
Omdat ik geen ID heb, draag ik altijd mijn paspoort bij me. Dus die gaat ieder 2 jaar ofzo stuk.
Nu dus ook weer.
En nu ID-kaarten het formaat van bankpasjes hebben, lijkt het me wel handig ze allebei aan te vragen. Hoef ik niet steeds mijn paspoort mee te nemen met het risico dat 'ie weer stuk gaat. Maar dan wel zeker eerst die ID-kaart
Ik heb sowieso een paspoort nodig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar als je dan als nog moet betalen voor een ID kaart is het waarschijnlijk goedkoper dan elke 2 jaar een paspoort aanvragen
Ja als ik niet steeds een nieuw paspoort hoef te kopen, dan is dat inderdaad goedkoperquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, maar die hoef je niet elke 2 jaar te vernieuwen en die is 5 of 6 jaar geldig, misschien goedkoper zonder al te veel slijtage van je paspoort
Ja raar hequote:Op dinsdag 13 september 2011 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat iedereen zag aankomen, maar volgens de politici te voorkomen was door 110 miljard beschikbaar te stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Frits Wester: "Ministerie ziet het faillissement van Griekenland als onontkoombaar."
Ja maar als orakel Frits het zegt, dan is het waarquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat iedereen zag aankomen, maar volgens de politici te voorkomen was door 110 miljard beschikbaar te stellen.
Datquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat iedereen zag aankomen, maar volgens de politici te voorkomen was door 110 miljard beschikbaar te stellen.
Dat geld is foetsie. En op prinsjesdag mag Bea dus vertellen dat er nog meer bezuinigingen komen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DatEn dat geld zien we niet meer terug natuurlijk
Nee natuurlijk niet. Maar door dat te doen hoopten ze het vertrouwen terug te krijgen van het publiek en de bedrijven/banken, waardoor die ook weer gingen lenen. Als er maar genoeg geld ingepompt wordt, dan is het wel te redden, in combinatie met vertrouwen. Als ze gelijk hadden gezegd: ze gaan failliet, dan was het een self-fullfilling prophecy geweest. Zie DSB. Dus ik snap de redenatie wel, er was puur door vol te houden dat het te redden was, best nog een kans geweest dat het daadwerkelijk te redden was, als er maar genoeg mensen en bedrijven in meegingen. Maar er werd alsnog te veel gezegd dat het niet gaat lukken, en ja, dan gaat het dus ook niet lukken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de grote truuk blijft gewoon keihard dat die Grieken hun afspraken niet na blijven komen. "Ja" zeggen en vervolgens niets doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar door dat te doen hoopten ze het vertrouwen terug te krijgen van het publiek en de bedrijven/banken, waardoor die ook weer gingen lenen. Als er maar genoeg geld ingepompt wordt, dan is het wel te redden, in combinatie met vertrouwen. Als ze gelijk hadden gezegd: ze gaan failliet, dan was het een self-fullfilling prophecy geweest. Zie DSB. Dus ik snap de redenatie wel, er was puur door vol te houden dat het te redden was, best nog een kans geweest dat het daadwerkelijk te redden was, als er maar genoeg mensen en bedrijven in meegingen. Maar er werd alsnog te veel gezegd dat het niet gaat lukken, en ja, dan gaat het dus ook niet lukken.
Maar is dat onwil?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, de grote truuk blijft gewoon keihard dat die Grieken hun afspraken niet na blijven komen. "Ja" zeggen en vervolgens niets doen.
quote:
En er straks weer een kabinet-crisis aankomt...quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar door dat te doen hoopten ze het vertrouwen terug te krijgen van het publiek en de bedrijven/banken, waardoor die ook weer gingen lenen.
Niet compleet meewerken aan de redding van je land? Mja, da's onwil.quote:
Dat is heel goed mogelijk ja...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En er straks weer een kabinet-crisis aankomt...
Ja, meer dan de helft betaald geen belasting, heeft vriendjes op allerlei plekken die ze indekken. Computersystemen zijn er vaak niet. De mentaliteit zuigt enorm.quote:
Wie willen er niet meewerken bedoel ik? Het volk gaat lekker staken, maar wil de politiek ook niet meewerken? Of wil die wel maar zit die eigenlijk ook een beetje met de handen op de rug gebonden?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet compleet meewerken aan de redding van je land? Mja, da's onwil.
Nogal jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet compleet meewerken aan de redding van je land? Mja, da's onwil.
Ik bedoel dus onwil van de politiek van Griekenland...quote:
Dan ga ik wel een pool winnen. Het kabinet dat valt zonder dat het de schuld is van de PVV maakt mij een rijk(ere) man.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En er straks weer een kabinet-crisis aankomt...
De afspraken die niet nagekomen worden, worden niet nagekomen door de politiek. Dat heeft met het volk niets te maken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie willen er niet meewerken bedoel ik? Het volk gaat lekker staken, maar wil de politiek ook niet meewerken? Of wil die wel maar zit die eigenlijk ook een beetje met de handen op de rug gebonden?
Had ik ook niet verwacht, die zitten veel te mooi op hun plekje zo om het kabinet te laten vallen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een pool winnen. Het kabinet dat valt zonder dat het de schuld is van de PVV maakt mij een rijk(ere) man.
Ik denk juist dat de PVV gaat steigeren als de in Griekenland gepompte centen niet terug komen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een pool winnen. Het kabinet dat valt zonder dat het de schuld is van de PVV maakt mij een rijk(ere) man.
Nou ja, als de politiek wel de intentie heeft om bepaalde dingen aan te pakken, maar het volk betaalt geen belasting, of stopt met werken, dan ligt dat natuurlijk niet aan de politiek...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De afspraken die niet nagekomen worden, worden niet nagekomen door de politiek. Dat heeft met het volk niets te maken.
Dit impliceert dat je al rijk bentquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de PVV gaat steigeren als de in Griekenland gepompte centen niet terug komen.
Dat was hun voorwaarde...
Ze betalen geen belasting omdat de overheid het niet int en er niet achteraan zit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, als de politiek wel de intentie heeft om bepaalde dingen aan te pakken, maar het volk betaalt geen belasting
Ja toch wel.quote:of stopt met werken, dan ligt dat natuurlijk niet aan de politiek...
Maken die ook whisky dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een Griekse win...
Hoho, niet alles door elkaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]Sinds wanneer zijn voorwaarden iets waar in de politiek? Politie-missie in Afghanistan anyone?
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, het kan nog steeds de PVV zijn die de stekker eruit trekt
Is het dan hun schuld of niet?
Het stiekem toch een militaire toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]Sinds wanneer zijn voorwaarden iets waar in de politiek? Politie-missie in Afghanistan anyone?
Je weet niet wat je zegt. Er lopen daar bloedmooie vrouwen rond.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoho, niet alles door elkaar.
Eerst kwestie Griekenland en dan pas Afghanistan.
Ik wil sowieso geen Afghanistaanse...
Och, weet niet. Het blijft politiek en in beide gevallen is er sprake van het stellen van voorwaarden die toch niet haalbaar zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoho, niet alles door elkaar.
Eerst kwestie Griekenland en dan pas Afghanistan.
Ik wil sowieso geen Afghanistaanse...
Die stellen maatregelen op als ambtenaren een maandsalaris in laten leveren e.d. via denergeinota, omdat de belasting te log is...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus onwil van de politiek van Griekenland...
Stiekem?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het stiekem toch een militaire toch?
Dat is correct.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel Giros en souvlaki, ook lekker...
Maar als Afghanistan valt zijn we er bij gebaat, als Griekenland wint, mag je je Griekse lijfeigene binnenkort op Schiphol verwelkomen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och, weet niet. Het blijft politiek en in beide gevallen is er sprake van het stellen van voorwaarden die toch niet haalbaar zijn
En dat is omdat de belastingambtenaar ook 'het volk' is. Het Griekse kabinet kan dan nog steeds wel de beste intenties hebben... Ik zeg niet dat het zo is he! Ik ken alleen niet het hele verhaal, het Griekse volk is lui, maar of de politieke top net zo is, dat vraag ik me gewoon af.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze betalen geen belasting omdat de overheid het niet int en er niet achteraan zit.
Griekse politici zijn ook mensen. Griekse mentaliteit = per definitie kut.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:16 schreef Bart het volgende:
[..]
En dat is omdat de belastingambtenaar ook 'het volk' is. Het Griekse kabinet kan dan nog steeds wel de beste intenties hebben... Ik zeg niet dat het zo is he! Ik ken alleen niet het hele verhaal, het Griekse volk is lui, maar of de politieke top net zo is, dat vraag ik me gewoon af.
Serieus? SERIEUS? Wat een fekking sneue droeftoeter moet dat wijf geweest zijnquote:AMSTERDAM - Febo bestaat zeventig jaar en dat wordt deze dagen dan ook flink gevierd. Bij filialen door heel Nederland gaf 's lands bekendste snackbarketen vandaag gratis patat weg. Maar voor de saus moest wel worden betaald, tot grote onvrede van sommige klanten...
Op het Stadionplein en bij andere vestigingen in Amsterdam en andere steden liep het storm, want tussen 12.00 en 14.00 uur was de patat gratis, maar bij sommige filialen moest er voor de saus wel betaald worden. En dát zorgde soms voor boze reacties. De lokale omroep AT5 kreeg er zelfs een telefoontje over. Een jonge dame die een patatje oorlog vroeg, moest 1 euro en 5 cent bijleggen voor de saus. Een patatje met mayonaise kostte alsnog 40 cent.
Gemiddeld genomen wel jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Griekse politici zijn ook mensen. Griekse mentaliteit = per definitie kut.
Zo'n lijf wil ik me wel eigen maken jaquote:
Ik denk dat een hoop mensen zich ineens realisren wat die klodder smurrie op je patatje kost...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
In ander belangrijk, wereldschokkend nieuws:
[..]
Serieus? SERIEUS? Wat een fekking sneue droeftoeter moet dat wijf geweest zijn
Bij de tv klagen dat je 1,05 moest betalen voor een patat oorlog? OMG, ik hoop dat ze met naam en foto op tv komt zodat we haar kunnen uitlachenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
In ander belangrijk, wereldschokkend nieuws:
[..]
Serieus? SERIEUS? Wat een fekking sneue droeftoeter moet dat wijf geweest zijn
Ja, ze heeft vast haar foto meegestuurd bij dat telefoontje...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij de tv klagen dat je 1,05 moest betalen voor een patat oorlog? OMG, ik hoop dat ze met naam en foto op tv komt zodat we haar kunnen uitlachen.
Nou, volgens mij staan de sausprijzen er altijd los bij vermeld. Maar als die 1 euro zijn, dan wordt je wel echt heel hard in je poepert gepakt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen zich ineens realisren wat die klodder smurrie op je patatje kost...
Hyves/Facebook/Twitterquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ze heeft vast haar foto meegestuurd bij dat telefoontje...
Bepaal jij op basis van de prijs de saus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, volgens mij staan de sausprijzen er altijd los bij vermeld. Maar als die 1 euro zijn, dan wordt je wel echt heel hard in je poepert gepakt.
Nee, als ik saus wil, dan neem ik saus. Maar ik denk niet dat je je kunt zeggen dat ze zich gaan realiseren wat die saus kost omdat ik denk dat ze die dag de sausprijs omhoog hebben gegooid.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bepaal jij op basis van de prijs de saus?
Ik niet, ik schrik altijd achteraf...
Ik ken de Febo en ik weet wel zeker van niet...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, als ik saus wil, dan neem ik saus. Maar ik denk niet dat je je kunt zeggen dat ze zich gaan realiseren wat die saus kost omdat ik denk dat ze die dag de sausprijs omhoog hebben gegooid.
Die hebben dus echt zulke achterlijke dure saus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de Febo en ik weet wel zeker van niet...
Als je een patatje oorlog neemt wel, dan betaal je voor én de MaJo én de pindasaus én de uitjes...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hebben dus echt zulke achterlijke dure saus?
Nou, voor 1,06..da's niet duurquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een patatje oorlog neemt wel, dan betaal je voor én de MaJo én de pindasaus én de uitjes...
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, voor 1,06..da's niet duur![]()
Ware het niet dat ze geen pindasaus eet.
Ik had deze van Cobra verwacht...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, voor 1,06..da's niet duur![]()
Ware het niet dat ze geen pindasaus eet.
Sorry, ik was te langzaam.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had deze van Cobra verwacht...
"Gratis" is in elk geval de meest reële prijs voor Febo patat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de Febo en ik weet wel zeker van niet...
En hun patat is bagger...
Er niet komen is het beste...
Ja. MaJo heeft een rooie poes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog een samenvatting van de vorige 3 topics?
Ja dacht: "even wat schade inhalen"?quote:
Mooi, dan heb ik gelijk.quote:
Ik?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dacht: "even wat schade inhalen"?
Niet om het een of het ander.. maar dat zat in de lijn der verwachtingen. Carpet / drapes.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander.. maar dat zat in de lijn der verwachtingen. Carpet / drapes.
Ja, en dat had je écht niet door?quote:Edit: oh.. het gaat om een poezebeest. /care in dat geval
Dat deden wij op kantoor ook altijd. En in onze kroeg ook. Áls daar een keer patat besteld wordt, dan krijgen we gewoon saus van de barmensen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb op mn werk saus in de koelkast gelegd voor als er overwerk & patat aan te pas moeten komen. Hoeft de baas niet voor de saus maffia te dokken. Zou ik zelf ook niet doen immers als ik toch afhaal en thuis ga opeten
Us bin zunig.
Dat is geen bier. Dat is nijlpaardenzeik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
10 man mayo+curry a EUR 0,80.
Das zomaar weer een krat bier bijvoorbeeld. Voor als het overwerken klaar af is
Nijlpaardenzeik is veel duurderquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geen bier. Dat is nijlpaardenzeik.
Je kan voor 8 euro ook twee sixpacks leffe dubbel halen bij dekamarkt zie ik momenteel.. misschien maar eens die kant op fietsen deze week...quote:A zoo in Calcutta made a recent discovery regarding their rhinos. Apparently three zookeepers are being questioned in a case involving drugging the rhinos to make them urinate more frequently
Zoo authorities discovered hundreds of bags of rhino urine in the staff quarters, indicating the possible sale of the urine to the public
Rumours of rhino urine having medicinal value such as curing diseases or increasing male sexual potency, have been circulated strictly for commercial reasons. These rumours have no factual basis whatsoever.
Idem.quote:
Je post iets over neushoornzeik, maar nijlpaardenzeik zal ook niet goedkoop zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
Nijlpaardenzeik is veel duurder
[..]
Hmz, slordig taalfoutje van mijn kant idd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je post iets over neushoornzeik, maar nijlpaardenzeik zal ook niet goedkoop zijn
Ik blijf nog even wakker hoor ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee!!!
National Lampoon's Animal House is op RTL7...
Precies...quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik blijf nog even wakker hoor ik.
Want hij droeg een Feyenoord shirt van Shinzi Ono ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Net gezien wie onze reisleider in Japan wordt en 'm toch maar even geGoogle'd.
Ik moet misschien niet bevooroordeeld zijn, maar, euh, tsja, ik denk dat ik niet veel in z'n buurt zal zijn...
Morgen trouwens The Specials in Paradiso...
Is het Gerard Cox?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet misschien niet bevooroordeeld zijn, maar, euh, tsja, ik denk dat ik niet veel in z'n buurt zal zijn...
Stinkt 'ie? Is 'ie lelijk? Is 'ie heel erg eng?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Pax? Dan is het een ex-militair.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Nee, zo erg is het allemaal niet, maar z'n berichten op Twitter over z'n passagiers (continue aangeduid als 'pax') zijn niet bepaald vriendelijk...
Nem, hoe kom je er bij dat die trip niet doorgaat? 8 M/V hebben zich nu al aangemeld daarvoor...
Iets met kerncentrales enzo he?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Nee, zo erg is het allemaal niet, maar z'n berichten op Twitter over z'n passagiers (continue aangeduid als 'pax') zijn niet bepaald vriendelijk...
Nem, hoe kom je er bij dat die trip niet doorgaat? 8 M/V hebben zich nu al aangemeld daarvoor...
Pax is Latijn voor vrede. Ook op urban dictionary kom ik niet echt een beledigende term tegen als ik zoek op pax...quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Ja, 200 km verwijderd van waar de reis heen gaat. De reis is nooit gecanceld geweest, eerdere trips tijdelijk wel uit voorzorg...quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets met kerncentrales enzo he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |