Komt 'ie wel eens uit de kast?quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
Evil monkey(that lives in my closet)
Regelmatigquote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt 'ie wel eens uit de kast?
http://www.limburger.nl/a(...)op_pabo_Fontys_Venloquote:Jongens en meisjes moeten verschillend benaderd worden”, zegt locatiedirecteur Annigje Primowees van de pabo Venlo. "Meisjes willen graag ‘verhaaltjesrekenen terwijl jongens gewoon concrete lesstof willen hebben en afhaken bij die verhaaltjes.'
Whehehe een rijdende hoerententquote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog op zoek naar een leuk autootje met zeer beschaafd interieur? Diaan, iets voor jou misschien?
Smaakvol is het hequote:Op maandag 12 september 2011 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe een rijdende hoerentent
Klopt, maar nu even geen zin inquote:Op maandag 12 september 2011 23:55 schreef MaJo het volgende:
Hier nog mensen zin om mee te doen aan het maffiaspel? Is erg tofNem, jij hebt toch ook wel eens meegedaan?
Het Grote Fok! Maffia Spel #41 Nieuwe ronde nieuwe kansen?!
Ik heb het nog nooit in het echt gedaan, lijkt me wel tofquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, maar nu even geen zin in
In het echt ook veel leuker
goed zijn we hequote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het deels gelezen, en had Tha_Erik gedm'd of hij maffia was aan het begin dus dat wist ik al. Ik heb me bescheurdEcht he, is het officieel bekend dat hij maffia is, kunnen ze 'm nog niet lynchen
![]()
Wat kwam je hier doen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit in het echt gedaan, lijkt me wel tof
Ik weet nog niet of ik morgen naar Den Haag gakijk morgen even hoe ik me voel en anders schrijf ik iets van huis uit
Heb je de laatste weken niet meegelezen ofzo?quote:
Is het ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit in het echt gedaan, lijkt me wel tof
quote:Ik weet nog niet of ik morgen naar Den Haag gakijk morgen even hoe ik me voel en anders schrijf ik iets van huis uit
Yupquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het ook
Eigenlijk moeten we het weer eens doen. Jullie hebben Weerwolven liggen toch?
Helaas wel jaquote:
Nog steeds ziekig?
Je moet ook een ietwat groter groepje hebben, dat is het leukst. Anders heb je te weinig rollen.quote:
Vorige week zat ik in Finland en deze week idd weinig online geweest (vandaag 5 uur vergaderdquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je de laatste weken niet meegelezen ofzo?Ik heb een blog over de Haagse politiek: www.haagschestolp.nl
Maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Vorige week zat ik in Finland en deze week idd weinig online geweest (vandaag 5 uur vergaderd)
Dus heb niet alles meegekregen
Dat spammen van de ads staat me dan weer wel bij, lees eigenlijk nooit blogs. Vandaar dat ik er toen ook niet op geklikt heb. Maar zal hem morgen ff lezenquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maakt ook niet uitZit het alleen al een maand te spammen
Trouwens aanklikken van advertenties heeft geen zin meer want Google heeft mijn account afgesloten![]()
Dat is dan weer niet zo gekquote:Op dinsdag 13 september 2011 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maakt ook niet uitZit het alleen al een maand te spammen
Trouwens aanklikken van advertenties heeft geen zin meer want Google heeft mijn account afgesloten![]()
Weerwolven hebben is niet eens per se nodig, met een set identieke bierviltjes en een stift wil het ook wel. Minimale groepsgrootte is 8. 7 kan ook wel, maar dat speelt eigenlijk niet lekker. Heb het ook wel eens met een groep van 16 gedaan, maar als je dan alleen wolven en burgers hebt kan het wel erg lang duren. Een tweede moordende groep maakt het dan interessanterquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het ook
Eigenlijk moeten we het weer eens doen. Jullie hebben Weerwolven liggen toch?
Maar dan heb je wel heksen, jagers, cupido's, kleine meisjes en meer van dat soort dingen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weerwolven hebben is niet eens per se nodig, met een set identieke bierviltjes en een stift wil het ook wel. Minimale groepsgrootte is 8. 7 kan ook wel, maar dat speelt eigenlijk niet lekker. Heb het ook wel eens met een groep van 16 gedaan, maar als je dan alleen wolven en burgers hebt kan het wel erg lang duren. Een tweede moordende groep maakt het dan interessanter
Voor mij?? hahah, nee dankjewel. Het is m'n kleur niet.quote:Op maandag 12 september 2011 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog op zoek naar een leuk autootje met zeer beschaafd interieur? Diaan, iets voor jou misschien?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en eind december komt de paashaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |