quote:De rente op 1 jaars staatsleningen heeft de magische grens van HONDERD (100) PROCENT doorbroken! 106 108 122 Procent om precies te zijn
Dat is differentiëren.quote:Op maandag 12 september 2011 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
x2 + 3x + 1 integreren was toch 2x + 3?
Ahquote:
Het beste is gewoon om de stekker uit dat land te trekken.quote:
Niet de stekker uit Griekenland, gewoon het land verdelen onder lidstaten die wel kapitaalkrachtig zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 18:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het beste is gewoon om de stekker uit dat land te trekken.![]()
Over drie weken kunnen ze de ambtenaren toch niet meer betalen.
Ik vermoed iets met het pensioenfonds-akkoord?quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Reed net lang HK van het FNV.
Wagens van NOS en andere nieuwszenders stonden massaal voor de deur, maar kan niet vinden wat er an de hand zou zijn...
Ondertussen breekt hier de ene na de andere boomtak af door de enorme windstoten...
Polderen voor het pensioenakkoord.quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Reed net lang HK van het FNV.
Wagens van NOS en andere nieuwszenders stonden massaal voor de deur, maar kan niet vinden wat er an de hand zou zijn...
Je bent niet de eerste die daar aan denkt. Overigens zitten Noorwegen en Zwitserland niet in de EU.quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Noorwegen, Zwitserland, Zweden en Luxemburg zijn grote kanshebbers...
En dan? Dan moeten er toch een keer normaal belastingen worden geind. En dat gaat natuurlijk op de oude manier door. Zit je daar met je 3e wereldland aan de andere kant van Europa in je bezitquote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet de stekker uit Griekenland, gewoon het land verdelen onder lidstaten die wel kapitaalkrachtig zijn.
Misschien hebben banken in die landen ook obligaties uitstaan in Griekenland.quote:Op maandag 12 september 2011 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die daar aan denkt. Overigens zitten Noorwegen en Zwitserland niet in de EU.
Einde Griekenland dus. Dus je trekt de stekker er uit.quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet de stekker uit Griekenland, gewoon het land verdelen onder lidstaten die wel kapitaalkrachtig zijn.
En helaas dan ook de stekker uit je pensioen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Einde Griekenland dus. Dus je trekt de stekker er uit.
Tijdelijk een overgangsbewind neerzetten.quote:Op maandag 12 september 2011 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan? Dan moeten er toch een keer normaal belastingen worden geind. En dat gaat natuurlijk op de oude manier door. Zit je daar met je 3e wereldland aan de andere kant van Europa in je bezit
Dat geld zijn we toch al kwijt.quote:Op maandag 12 september 2011 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En helaas dan ook de stekker uit je pensioen.
Wind genoeg nu...quote:Op maandag 12 september 2011 18:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tijdelijk een overgangsbewind neerzetten.
zeg dat wel, wij hebben iig een boompje in de tuin die we niet meer bij hoeven te snoeienquote:
Want...........quote:
Teleurstellend......quote:
van hoeveel graden?quote:
Wel begrijpelijkquote:
Tip uit ervaring: niet te lang doorkloppen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net weer slagroom staan kloppen met een garde, krijg het er warm van
Wat krijg je dan?quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tip uit ervaring: niet te lang doorkloppen.
Wut!? Zijn de termen handkarren en doehetzelven nu uit de mode?quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net weer slagroom staan kloppen met een garde, krijg het er warm van
nee, die had ik niet aan zien komenquote:Op maandag 12 september 2011 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wut!? Zijn de termen handkarren en doehetzelven nu uit de mode?
En ja! Je wist dat ik dat zou zeggen.
Dan moet je wel extreem te lang doorgaan lijkt me?quote:
Da's dan ook voor het eerst.quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, die had ik niet aan zien komen
Ja daarom, maar daar kom je toch al vrijwel niet tenzij je 5 minuten te lang doorgaat?quote:
quote:Maar voor chocolademousse hoef je neit zo ver te gaan, lobbig is genoeg
Of kruidnoten?quote:Op maandag 12 september 2011 20:45 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft verdorie pepernoten gekocht!
Nouja, dat dus. Met chocolade. Wel voor op kantoor, maar ik vind het echt idioot. Pepernoten in september.quote:
in de zakquote:
Over 200 jaar dan is Sinterklaas het eeuwenoude, traditionele zomerfeest, toch?quote:Op maandag 12 september 2011 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, dat dus. Met chocolade. Wel voor op kantoor, maar ik vind het echt idioot. Pepernoten in september.
En nu doet m'n man daar nog aan mee ook.
Ik blijf het raar vinden dat je over je man praat.quote:Op maandag 12 september 2011 20:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, dat dus. Met chocolade. Wel voor op kantoor, maar ik vind het echt idioot. Pepernoten in september.
En nu doet m'n man daar nog aan mee ook.
Met de huidige verschuivingen van de seizoenen zeker.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over 200 jaar dan is Sinterklaas het eeuwenoude, traditionele zomerfeest, toch?
Ik ook.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat je over je man praat.
Prima. Maar hubby ist verboten!quote:Op maandag 12 september 2011 20:51 schreef Soempie het volgende:
Dus ik oefen hier een beetje met die term.
Ja, en eind december komt de paashaas.quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over 200 jaar dan is Sinterklaas het eeuwenoude, traditionele zomerfeest, toch?
Ja, op zijn stoomslee, getrokken door 3 zwaar vermoeide koningen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en eind december komt de paashaas.
Wat dan gelijk met pinksteren valtquote:Op maandag 12 september 2011 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en eind december komt de paashaas.
Neen, overspel!quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Echtscheiding. Dat zal 'm leren.
Met een zwarte piet zeker?quote:
Ja, een hele grote gespierde met een flinke roede.quote:
Je kunt gewoon seks hebben hoor als je zwanger bentquote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volop zwanger en dan overspel plegen
Er zijn zelfs mannen die dat extra geil vinden.quote:Op maandag 12 september 2011 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt gewoon seks hebben hoor als je zwanger bent
Gelukkig.quote:
Ik durf te wedden dat Sven ook wel eens andere termen, buiten vrouw, gebruikt als hij over jou praat.quote:IRL zeg ik ook steeds vriend en dan krijg ik zo'n verontwaardigde blik van Sven als hij ernaast staat.
Hoe kan het dat jij altijd van die dwaze pm-tjes krijgt?quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mannen die dat extra geil vinden.(serieus, pm gehad van iemand met zo'n verzoek).
dat zal hem leren.quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mannen die dat extra geil vinden.(serieus, pm gehad van iemand met zo'n verzoek).
Dan komen we eindelijk te weten wanneer Ofyles jarig is!quote:Op maandag 12 september 2011 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat dan gelijk met pinksteren valt
quote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je vriendin zwanger is.quote:
Best vreemd, als je de spatie tussen buiten en vrouw wegdenkt, zoals ik deed.quote:Op maandag 12 september 2011 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
Ik durf te wedden dat Sven ook wel eens andere termen, buiten vrouw, gebruikt als hij over jou praat.
Scherpquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Best vreemd, als je de spatie tussen buiten en vrouw wegdenkt, zoals ik deed.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
ik hoop nog heel lang te wachten en vind die kerel die jou een pm gestuurd heeft een ziek figuur dat hij zo'n verzoek stuurtquote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je vriendin zwanger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |