abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101958982
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:42 schreef mouzzer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is een serieus vette foto. Jammer dat hij zo overduidelijk vanachter glas is genomen.

Heeft die kerel zo zijn best gedaan om al die rook en dat vuur er in te fotoshoppen, is hij vergeten om de reflectie van het raam weg te halen.....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_101959136
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hey... we hebben wat gemeen... ik mountainbike ook. ;)
Joepie. Hey over Joepie gesproken, wanneer loopt haar ban af. Ik mis haar een beetje...

quote:
Geilen op mijn eigen posts? Gek, die indruk had ik nou juist van jou :)
Ach, het feit dat ik jou ergens van beschuldig wil niet automatisch zeggen dat ik me er zelf niet schuldig aan maak.

Trouwens. Even een gek inhoudelijk dingetje.

Stel nou dat er explosieven zijn gebruikt, waardoor de boel al brand en rookt. Waarom zou men er dan nog extra rook in willen fotoshoppen?
pi_101959303
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:42 schreef mouzzer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waar was HECTOP toen ie de foto nam?
pi_101959466
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waar was HECTOP toen ie de foto nam?
Ik schat in een bewegend iets (kopter, vliegtuig) want de foto is niet echt haarscherp, lijkt.
pi_101959533
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Joepie. Hey over Joepie gesproken, wanneer loopt haar ban af. Ik mis haar een beetje...
Joepiepoepie was Dribedabou en die is ook nu gebanned. Waarschijnlijk zijn de mods er achter gekomen ;)

quote:
Ach, het feit dat ik jou ergens van beschuldig wil niet automatisch zeggen dat ik me er zelf niet schuldig aan maak.

Trouwens. Even een gek inhoudelijk dingetje.

Stel nou dat er explosieven zijn gebruikt, waardoor de boel al brand en rookt. Waarom zou men er dan nog extra rook in willen fotoshoppen?
Omdat het kan.
pi_101959604
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

Omdat het kan.
Uhm?
pi_101959610
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik schat in een bewegend iets (kopter, vliegtuig) want de foto is niet echt haarscherp, lijkt.
Ik ook. Was het misschien een media copter?

Mouzzer, vertel eens iets meer over HECTOP en zijn foto. Mijn Russisch is niet meer wat het was.
pi_101959740
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mouzzer, vertel eens iets meer over HECTOP en zijn foto. Mijn Russisch is niet meer wat het was.
Onscherpte kan trouwens ook komen doordat hij door een raam heeft gefotografeerd. Daarbij is er nogal wat rook in de lucht, dat maakt het beeld ook niet scherper.

Overigens weet ik zo niet of er vanuit die positie mogelijk ook vanuit een hoog gebouw kan zijn gefotografeerd. Staan die op die plek?
pi_101959767
jokkebrok kun je eigenlijk aangeven welke bewijzen je op andere gedachten zouden kunnen brengen?
Alpha kenny one
pi_101959999
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:57 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Onscherpte kan trouwens ook komen doordat hij door een raam heeft gefotografeerd. Daarbij is er nogal wat rook in de lucht, dat maakt het beeld ook niet scherper.

Overigens weet ik zo niet of er vanuit die positie mogelijk ook vanuit een hoog gebouw kan zijn gefotografeerd. Staan die op die plek?
Volgens mij zou het dan vanaf Hoboken gefotografeerd moeten zijn en naar mijn weten staan daar niet van die hele hoge gebouwen. Ik denk dus vanuit een heli.

En ja... dan zou het een toerist kunnen zijn geweest, maar aan de andere kant denk ik niet dat er op dat moment daar nog gevlogen werd door recreatie verkeer. Bovendien is de foto te mooi voor een amateur cam van die tijd, lijkt me.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:58 schreef falling_away het volgende:
jokkebrok kun je eigenlijk aangeven welke bewijzen je op andere gedachten zouden kunnen brengen?
Ik zal daar eens over nadenken. :)

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2011 23:03:04 ]
pi_101960120
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat heb ik toch al vaak genoeg uitgelegd, of niet?

Lees hier. Dan hoef ik me niet te herhalen..
9/11 #39 de media hoax van de eeuw.
eigen ervaringen als bewijs brengen is een zeer slechte onderbouwing, in de rechtszaal heb je dan per definitie verloren.
pi_101960173
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:39 schreef Loppe het volgende:
't Is allemaal één grote egoboost voor jou hé?
Dat is het vrijwel voor alle usuals in deze reeks. Wie kan het meest gevat uit de hoek komen, wie bedenkt het spitsvondigste argument. Alles is immers toch al meer dan eens gezegd dus probeer je je op een mooiere, slimmere manier te herhalen. En dan applaus oogsten.
pi_101960254
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:06 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat is het vrijwel voor alle usuals in deze reeks. Wie kan het meest gevat uit de hoek komen, wie bedenkt het spitsvondigste argument. Alles is immers toch al meer dan eens gezegd dus probeer je je op een mooiere, slimmere manier te herhalen. En dan applaus oogsten.
:D

Lees je eigen posts eens door. Degene met het grootste ego hier, gaat mensen ook nog even wijzen op iets waaraan ie zich zelf continu schuldig maakt... Serieus gast. Jij bent me er een :D
pi_101960393
toch wel apart dat iemand die 'de waarheid' zou weten over het hele 9/11 complot (gezien zijn 'gesoepte foto's) toch nog zo actief moet zijn op internet etc. met zijn fotoshoots.
Als ik hem was zou ik toch zeker veel geld van de CIA gevraagd hebben en nu ergens op een tropisch eiland zitten.

Stel je voor zeg, je weet zeker dat 9/11 een inside job was zonder vliegtuigen, draagt een enorm gigantisch geheim met je mee, je hebt waarschijnlijk nog wat originele foto's maar toch loopt je nog rond om fotoshoots te maken als (semi)professional en plaatst dit soort foto's op Flickr

http://www.flickr.com/pho(...)et-72157594191328943

Het gaat er bij mij gewoon niet in.
Alpha kenny one
pi_101960444
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:D

Lees je eigen posts eens door. Degene met het grootste ego hier, gaat mensen ook nog even wijzen op iets waaraan ie zich zelf continu schuldig maakt... Serieus gast. Jij bent me er een :D
Ik ben geen usual in deze reeks? Tuurlijk heb ik het over mijzelf, snaak.
pi_101960452
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:57 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Goed... stel nou dat het een heli is...

Hier is ie niet te zien:

Hier ook niet:

En hier ook niet:

Doen jullie mee? :)
pi_101961970
Deze video wil ik toch nog even aanhalen. Concentreer je op het water. Blijf er naar kijken, spoel af en toe wat terug, en let ook goed op de weerspiegeling van de explosie in het water.

Het water lijkt wel een 3D render, zoals je vaak in games tegenkomt. Het "skipt" ook af en toe.

En check dit:

Waarom weerspiegelt dat gebouw niet in het water?

Woeii... ik voel de flames, het " _O- _O- _O- :') " en de persoonlijke aanvallen alweer aankomen! Hou ze gerust voor je ;)
pi_101962880
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Foto is genomen uit een cesna en is onderdeel van een serie foto's:

http://englishrussia.com/(...)11-flying-above-nyc/
pi_101964372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:04 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Foto is genomen uit een cesna en is onderdeel van een serie foto's:

http://englishrussia.com/(...)11-flying-above-nyc/
Ik vond dit een mooie reactie onder die foto's:

quote:
John says:
December 4, 2006 at 8:08 am
Thumb up 1 Thumb down 0

Stop that bullshit! Where is this Boeing? Tell us, WHERE IS THE BOEING?! No picture showing Boeing? Sure, because there were no Boeings there. Nobody heard Boeigs, nobody seen them, nobody photographed any, NBC fabricated some movies. Guess who ownes NBC? All right, go and find ONE (just ONE) *authentic* pic or video with Boeing.
En dan ook zo'n stereotype reactie vol aannames er onder:

quote:
Greyson says:
December 6, 2006 at 11:46 am
Thumb up 0 Thumb down 0

To the author of the first comment:

http://video.google.com/v(...)e+center+plane&hl=en . Then you have the airline and air traffic control records; if it was faked, where did all the passengers of those flights go? What about their phone calls to friends and loved ones that their plane had been taken over? What about the thousands of witnesses who witnessed at least one crash from the right side of the building to see the impact? If the impactor was a missile, why is the hole in the building so elongated?
Het lijkt FOK wel daar. :')

quote:
sammytaylor.net says:
December 24, 2006 at 4:23 pm
Thumb up 0 Thumb down 0

[...] This site purports to show a series of photographs taken by a Russion born pilot flying in the NY area on the morning of Septembner 11, 2001. At the time I write this I can find no other reference to this story on the web.
Hmmm... heeft hij een punt? Hoe credible is dat verhaal eigenlijk mouzzer?

Maaruh, Mouzzer... ben je het met me eens dat die Cessna op foto's en of video's te zien moet zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2011 01:07:16 ]
pi_101965173
En om deze moest ik stiekem wel lachen:

quote:
A Real American says:
January 31, 2010 at 9:02 am
Thumb up 0 Thumb down 0

Haha this is how you sell war to the stupid public.. idiots. So why don’t YOU get out so we can have a decent country. ONLY US INTELLIGENCE is capable of this. US govt is hijacked, not the airliners. Public drank the kool-aid when they bought the myth. Have a nice day.
pi_101965473
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

Hmmm... heeft hij een punt? Hoe credible is dat verhaal eigenlijk mouzzer?

Maaruh, Mouzzer... ben je het met me eens dat die Cessna op foto's en of video's te zien moet zijn?
Pilots for truth hebben contact met de pilot gehad:
http://pilotsfor911truth.org/forum/index.php?showtopic=2882&st=0

Cesna is waarschijnlijk wel ergens te zien ja al is het wel klein vliegtuig dus valt al snel weg vanaf een afstand, succes moet zoeken!
pi_101966136
WTC7. Is dat niet genoeg?
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_101966420
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

Waarom weerspiegelt dat gebouw niet in het water?
Ja, waarom denk je dat het niet weespiegelt?

Het is een donkerder gebouw dan de gebouwen links en rechts ervan, netzoals de gebouwen daarnaast (zowel links als rechts) weer donkerder zijn. Ik zie in het water een donkerdere vlek die best aardig met het gebouw lijkt overeen te komen, met links en rechts ervan een lichtere weerspiegeling van de lichtere gebouwen.
  donderdag 15 september 2011 @ 07:39:13 #224
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_101966433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat klopt aardig ja, maar vind jij het niet opvallend dat er zoveel media gerelateerde mensen de cruciale shots te pakken hebben gehad?

Zelf had ik in 2001 al een Sony Cybershot en ik ga er dan ook vanuit dat er tussen die "duizenden ooggetuigen" en zeker wel mensen zaten die ook een digitale of analoge camera hadden. New York stikt van de toeristen he... en wat hebben die vaak bij zich? ;) Ik zou iig mijn toestel gaan pakken, indien ik dit soort dingen op mijn netvlies zie. Dat wil je gewoon vastleggen.

Kortom, waar zijn die amateur foto's? Er moet er toch minstens een paar zijn die ook de vliegtuigen op de gevoelige plaat hebben weten te zetten.

Maar goed... als die er al zijn, dan zegt dat eigenlijk nog niets aangezien ze de credits van een gefabriceerde foto ook gewoon naar een niet bestaande amateur kunnen laten gaan. Geen hond die checkt of die persoon echt bestaat namelijk.

[..]

Dat is een totaal andere invalshoek en bovendien is de afstand niet te vergelijken.
Een normaal persoon zou perplexed zijn en kan gewoonweg niet fotograferen. De shock and awe. En normaal persoon kan dar niet koeltjes op reageren en rustig een mooi uitgangspunt pakken en fotograferen.

Al die impact fotos die je getoond hebt zijn alle gemaakt door figuren die op de milliseconde wisten wat er gebeuren zou.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_101966437
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

Omdat het kan.
Dat lijkt me toch een vrij matig argument, denk je zelf niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')