photoshopquote:Op woensdag 14 september 2011 22:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nou dan weet je dus helemaal zeker dat je met de goeie te maken hebt
En tot nu toe waren alle professionele fotografen nogal anoniem en konden ze makkelijk beschuldigd worden. Nu is het toch al iets persoonlijker. Ook al is hij een professional het doet verder niks af aan zijn foto's natuurlijk. Als hij betrokken was bij het complot was hij nu niet meer zo actief ondier die credentials.
Hoe verklaren de no-planers trouwens de perfecte uitlijn van een vliegtuig in het gat van de WTC? Zijn de explosieven zo goed geplaatst of zijn ALLE foto's en videos bewerkt?
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat er wel een uitleg voor is maar die ken ik niet
Ik heb ook een link op mijn site dat mensen mijn werk kunnen kopen. So?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach... zodra een login voor klanten hebt, dan noem ik je professioneel
Dit dus....quote:
Mooie gesoepte rook op die foto. Hoe het gat er zo gekomen is, daar kunnen we alleen maar naar raden. Fotosoep of cutter charges... weet jij het?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nou dan weet je dus helemaal zeker dat je met de goeie te maken hebt
En tot nu toe waren alle professionele fotografen nogal anoniem en konden ze makkelijk beschuldigd worden. Nu is het toch al iets persoonlijker. Ook al is hij een professional het doet verder niks af aan zijn foto's natuurlijk. Als hij betrokken was bij het complot was hij nu niet meer zo actief ondier die credentials.
Hoe verklaren de no-planers trouwens de perfecte uitlijn van een vliegtuig in het gat van de WTC? Zijn de explosieven zo goed geplaatst of zijn ALLE foto's en videos bewerkt?
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat er wel een uitleg voor is maar die ken ik niet
Mja ach.... ieder zijn ding zal ik maar zeggen!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb ook een link op mijn site dat mensen mijn werk kunnen kopen. So?
Maar goed, dan werkt hij nog steeds niet voor één van de grote samenspannende bureau's. Misschien heeft hij ooit gelunched met iemand die een afghaanse achternicht heeft, maakt dat hem nog verdachter, of minder verdacht?
Overigens, kudos voor Jokkebrok. Hij pakt het allemaal nog redelijk beschaafd aan. Er was hier een paar maanden terug een rukker (sorry, kan hem echt niet anders aanduiden) die ging mailen met nabestaanden om te beweren dat hun geliefde familielid nooit bestaan had, ofwel op een tropisch eiland zat te genieten van een dikke betaling om fake slachtoffer te spelen...
Dan ben je pas ECHT diep gezonken....
Welke theorie hebben we het over? Ik heb de laatste pagina's niet gelezen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mja ach.... ieder zijn ding zal ik maar zeggen!
Maar hé... deze theorie is vet hé? Het houdt jullie ook flink bezig iig
De theorie die jou ook zo bezig houdt heel de tijd...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Welke theorie hebben we het over? Ik heb de laatste pagina's niet gelezen.
Ow. We hebben het nog steeds over no-plane? Ja, ik vind dat super interessant....quote:Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De theorie die jou ook zo bezig houdt heel de tijd...
Kun je nu zelfs al niet meer tegen complimentjes?quote:Maar goed... je bent weer persoonlijk genoeg geweest. Zullen we maar weer on-topic gaan?
altijd pratend vanuit zogenaamde eigen ervaring, was je misschien ook getuige op 9/11 of ken je mensen die erbij waren?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb ook een link op mijn site dat mensen mijn werk kunnen kopen. So?.
Dat heb ik toch al vaak genoeg uitgelegd, of niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
altijd pratend vanuit zogenaamde eigen ervaring, was je misschien ook getuige op 9/11 of ken je mensen die erbij waren?
Tja, je bent iig heel erg fel tegen deze theorie. Je kijkt niet verder dan je neus lang is en je bagatelliseert vrij veel. Is dat de Hollandse nuchterheid? Wil je zaken misschien bewust niet zien? Ben je ergens bang voor? Wat is dat toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ow. We hebben het nog steeds over no-plane? Ja, ik vind dat super interessant....![]()
Ach, het is niet wat Loppe zegt. Medelijden is niet het juiste woord. Het is meer een beroepsmatige interesse.
Zodra sarcasme in jouw posts de boventoon voert, kun je ze wat mij betreft beter achterwege laten. Ik ben hier niet voor de complimenten.quote:Kun je nu zelfs al niet meer tegen complimentjes?
Het eerste wat ik van je las was dat je dit topic voorgoed zou verlaten.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al vaak genoeg uitgelegd, of niet?
Lees hier. Dan hoef ik me niet te herhalen..
9/11 #39 de media hoax van de eeuw.
Ach, dat heb ik ook al zo vaak gezegd. Het blijft toch trekken héquote:Op woensdag 14 september 2011 22:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Het eerste wat ik van je las was dat je dit topic voorgoed zou verlaten.
jij vindt dat je iets hebt aangetoond. Dat is inderdaad iets waar ik het helemaal niet mee eens ben. Eigenlijk vind ik het ronduit zielig voor je dat je dat blijft denken. Gelukkig ben ik inmiddels op een leeftijd aangekomen dat het me niet zo veel kan schelen wat een onbekend individu op internet denkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja, je bent iig heel erg fel tegen deze theorie. Je kijkt niet verder dan je neus lang is en je bagatelliseert vrij veel. Is dat de Hollandse nuchterheid? Wil je zaken misschien bewust niet zien? Ben je ergens bang voor? Wat is dat toch?
Ik denk dat je er niet meer omheen kunt dat er veel niet in de haak is. Dat heb ik nu toch wel aangetoond, lijkt me. Maar goed, aan de andere kant.... je kijkt wel, maar je ziet niets. Dus jij zult wel vinden dat ik niets heb aangetoond. Ik ben dus zeker niet verrast.
Sarcasme, ik??quote:Zodra sarcasme in jouw posts de boventoon voert, kun je ze wat mij betreft beter achterwege laten. Ik ben hier niet voor de complimenten.
Dat. Plus dat we inmiddels ook 17 topics verder zijn. En, en dat is de grap, nog geen fuck verder zijn. Ja, er is nu nog iemand die de no-plane theorie gelooft. Jippie!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik ook al zo vaak gezegd. Het blijft toch trekken hé
Ik krijg genoeg DM's en PM's, dus ik heb iig wat mensen aan het denken gezetquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dat. Plus dat we inmiddels ook 17 topics verder zijn. En, en dat is de grap, nog geen fuck verder zijn. Ja, er is nu nog iemand die de no-plane theorie gelooft. Jippie!
Ik voel een traantje van trots opkomen. Nu het NOS-journaal nog.....quote:Op woensdag 14 september 2011 22:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik krijg genoeg DM's en PM's, dus ik heb iig wat mensen aan het denken gezet
Daar doe ik het niet voor... ik doe het voor mezelf. Ik ben altijd al erg door 9/11 gefascineerd geweest en wil voor mezelf weten hoe het zit. Mocht ik er naast zitten, dan heb ik later iets om te lachen. Misschien spaar jij postzegels.... misschien wel net zo zinloosquote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik voel een traantje van trots opkomen. Nu het NOS-journaal nog.....
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:39 schreef Loppe het volgende:
't Is allemaal één grote egoboost voor jou hé?
Nee. Ik spaar geen postzegels. Ik fotografeer, mountainbike en gooi met pijltjes. En verder vermaak ik me zo nu en dan met Fok. Steeds minder, trouwens.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar doe ik het niet voor... ik doe het voor mezelf. Ik ben altijd al erg door 9/11 gefascineerd geweest en wil voor mezelf weten hoe het zit. Mocht ik er naast zitten, dan heb ik later iets om te lachen. Misschien spaar jij postzegels.... misschien wel net zo zinloos
Dat kan toch geen verrassing zijn? Begrijp me niet verkeerd hoor, over elk ander onderwerp kan ik best leuk met je ouwebetten (volgens mij ben je een geschikte kerel met leuke humor), maar op het gebied van 9/11 heb ik altijd het idee dat je op je eigen posts zit te geilen...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh.. kom ik zo op jullie over?
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey... we hebben wat gemeen... ik mountainbike ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:42 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Ik spaar geen postzegels. Ik fotografeer, mountainbike en gooi met pijltjes. En verder vermaak ik me zo nu en dan met Fok. Steeds minder, trouwens.
[..]
Dat kan toch geen verrassing zijn? Begrijp me niet verkeerd hoor, over elk ander onderwerp kan ik best leuk met je ouwebetten (volgens mij ben je een geschikte kerel met leuke humor), maar op het gebied van 9/11 heb ik altijd het idee dat je op je eigen posts zit te geilen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |