quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden van mij. Ik vind ook heel veel van jou. En nee, ik ben het niet eens met het Fokbeleid. Hoe zou jij het vinden als je iemand persoonlijk bent verloren en dat er vervolgens op internet foto's verschijnen van treurige types die gaan beweren dat je geliefde nooit heeft bestaan en eigenlijk een kloon is van iemand op een andere foto.
Laten we dat doen! Jokkebrok, respect voor je sterke OP! Goede quote ook van het laatste bericht. Verder beloof ik bij deze plechtig dat ik dit topic voor goed verlaat, want jullie gezamenlijke kennis is meer dan genoeg om dit mysterie op te lossen! Ik wens jullie dan ook veel succes en ik beloof dat ik de film ga kijken als die af is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
Deel 39 !!
Laten we met respect voor de ander hier posten. Of niet , als dat respect er niet is.
hey.. bedankt he!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Laten we dat doen! Jokkebrok, respect voor je sterke OP! Goede quote ook van het laatste bericht. Verder beloof ik bij deze plechtig dat ik dit topic voor goed verlaat, want jullie gezamenlijke kennis is meer dan genoeg om dit mysterie op te lossen! Ik wens jullie dan ook veel succes en ik beloof dat ik de film ga kijken als die af is.
Graag gedaan. Jullie doen goed werk en dat mag ook best wel eens gezegd worden.quote:
Nou... dat hoeft niet gezegd te worden hoor. Wij vermaken ons ook zonder die complimenten. Maar toch bedankt voor je welgemeende en vriendelijk gebaar!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Graag gedaan. Jullie doen goed werk en dat mag ook best wel eens gezegd worden.![]()
hey.....bedankt he!quote:
Explain?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:16 schreef Bankfurt het volgende:
Voor mij was 09/11 al een conspiracy op 10 september 2001; maar mensen die zich zo oerdegelijk vastbijten in de feiten en de getuigenissen, verdienen alle ruimte om hun werk voort te kunnen zetten.
Alle respect en petje af voor J0kkebr0k.
1 trillion in pakken van $100,- gestapeld op palletsquote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat rummy toen zei dat er 2.3 trillion weg was.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop jullie slachtoffers wegzetten als vicsims en niet bestaande personen ongelooflijk beledigend en onnodig kwetsend. Ik vind het ronduit belachelijk dat jullie je perverse zolderkamertheorieën over de rug van mensen en families lopen te spuien die een groot verlies hebben geleden.
Persoonlijk vind ik dit van hetzelfde niveau als holocaust-ontkenning. Ronduit schandalig en ongepast.
Met excuses voor de late reaktie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hoe zou jij het vinden als je iemand persoonlijk bent verloren en dat er vervolgens op internet foto's verschijnen van treurige types die gaan beweren dat je geliefde nooit heeft bestaan en eigenlijk een kloon is van iemand op een andere foto.
Dat zou ik kunnen ja, 2 zelfs. Maar dat wordt me ten eerste veel te persoonlijk en ten tweede vind ik dat, uit respect naar de familie van het slachtoffer, ongepast.quote:Op maandag 24 januari 2011 07:55 schreef Culto het volgende:
[..]
[..]
Met excuses voor de late reaktie.
Hoppahoppa, zou jij de naam kunnen noemen van een echt bestaand persoon die daadwerkelijk als gevolg van de gebeurtenissen op 11 september 2001 overleden is?
Heb je ze persoonlijk gekend?quote:Op maandag 24 januari 2011 08:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen ja, 2 zelfs. Maar dat wordt me ten eerste veel te persoonlijk en ten tweede vind ik dat, uit respect naar de familie van het slachtoffer, ongepast.
Mag indirect ook? Wel een keer iemand gesproken die een neef was verloren.quote:Op maandag 24 januari 2011 07:55 schreef Culto het volgende:
[..]
[..]
Met excuses voor de late reaktie.
Hoppahoppa, zou jij de naam kunnen noemen van een echt bestaand persoon die daadwerkelijk als gevolg van de gebeurtenissen op 11 september 2001 overleden is?
Gekend is een groot woord, dat niet. Één van de twee heb ik wel ooit ontmoet. En dat was echt voor 11 september.... De ander was een oud-collega van een goede vriend.quote:
Waarschijnlijk omdat deze personen, net als ik, verstandig genoeg zijn om geen namen te noemen omdat ze niet willen dat het 'onderzoek' van complottheoristen zich toe gaat spitsen op hun overleden vriend. Het is al erg genoeg om een bekende te verliezen, het is nog veel erger als je verlies vervolgens ontkend wordt en er allerlei foto's van je familielid op websites verschijnen waar ze oorbellen vergelijken met andere mensen die niet dood zouden zijn om vervolgens tot de conclusie te komen dat je familielid/vriend/geliefde niet bestaan heeft. Geen enkele reden om dat te stimuleren.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. dus nu hebben we hier op Fok ineens 2 users die, hetzij via via, hetzij via een eenmalige ontmoeting, slachtoffers van 9/11 hebben gekend.
Dat is best apart, aangezien zich zelfs op de diverse Amerikaanse fora waar dit besproken wordt geen enkel familielid/kennis heeft gemeld. Af en toe komt er weleens iemand langs die roept dat zijn oom/tante oid is omgekomen, maar ga je er dieper op in, dan blijkt het altijd een lulverhaal te zijn. Nog nooit is er een familielid geweest die heeft geëist dat men stopt met het schrijven over hun naaste.
Kan in principe ook. Als er maar een naam bekend is en het liefste ook nog zijn lokatie op 9/11,quote:Op maandag 24 januari 2011 10:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mag indirect ook? Wel een keer iemand gesproken die een neef was verloren.
Dat ze bezig zijn met een achterhoedegevecht lijkt me duidelijk. Ze begeven zich in een discussie die ze niet kunnen winnen maar toch blijven ze vasthouden aan hun ideeen. Waarom? Ik vraag me al een tijdje af wat hun motieven hiervoor kunnen zijn, hetzelfde zie je nl ook bij creationisten en holocaustontkenners. Allemaal partijen die aan een dood paard trekken en in weerwil van de feiten blijven volharden in hun standpunten. Daar moet welhaast iets psychologisch aan ten grondslag liggen. Bij de meest extreme exponent hiervan, Lambiekje, is het imo zelfs pathologisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Daarom heeft het ook geen zin om te zeggen dat ik iemand heb gekend en wie dat was, want vervolgens wordt dat toch niet geloofd of belachelijk gemaakt. Met het bovenstaande, voor nabestaande extra pijnlijke gevolg. Jullie zijn niet op zoek naar DE waarheid, maar naar jullie eigen waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |