ectoquote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Cutler is klaar voor Mr. Olympia
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
Vergeleken met Jay Cutler lijken mijn delts weer 3x niks.![]()
Toch
ik ze.
fuark, ik mire jouw progression in die tijd zo hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch du vader?
nah eerder 10kg+.... 20kg is niet echt gebruikelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef 16meter het volgende:
waarom, 20kg in minder dan een jaar zijn gebruikelijke n00b gains mits je serieus traint en eet.
er gaat niks boven een echte blenderquote:Op donderdag 15 september 2011 21:47 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)ml-93658?~r.50898530
Nice shaker
Klopt, maar voor op je werk, of hardcore tijdens het trainen...quote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
er gaat niks boven een echte blender
titel vat het goed samen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef Jahr00n het volgende:
net even wat powercleans gemaakt
mattie heeft het gefilmd, zeg het maar jongens
Eindelijk iemand die niet bang is om een filmpje te schieten.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef Jahr00n het volgende:
Goed bezig vier jaar terug man!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef Jahr00n het volgende:
Vergeet niet dat ik altijd een wandelende tak geweest ben (http://cl.ly/A9zo/Screen_Shot_2011-09-15_at_10.35.00_PM.png, hoe kon ik geen neuk geven?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
fuark, ik mire jouw progression in die tijd zo hard
Dat is net een urn man.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:47 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)ml-93658?~r.50898530
Nice shaker
Zal het eens proberen. Heb er stiekem nog steeds moeite mee vanwege mijn lengte en gewicht.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:39 schreef Panzermaus het volgende:
Vouw je benen in, zo klein mogelijk. In mijn healthgym deed ik chins in de smith machine.
Hoeveel weeg jij nu ongeveer, seto? Kan me herinneren dat jij ook heel snel gewicht had gepakt in het begin?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:49 schreef seto het volgende:
[..]
Zal het eens proberen. Heb er stiekem nog steeds moeite mee vanwege mijn lengte en gewicht.
goed bezig, je hebt me ingehaaldquote:Op donderdag 15 september 2011 22:52 schreef seto het volgende:
Rond de 90, ben in ongeveer 4/5 maanden inderdaad bijna 12kg aangekomen.
respect hoor.... zeker goede progressiequote:Op donderdag 15 september 2011 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik altijd een wandelende tak geweest ben (http://cl.ly/A9zo/Screen_Shot_2011-09-15_at_10.35.00_PM.png, hoe kon ik geen neuk geven?Zomer 2010, schaam me kapot hahaha), vandaar dat het allemaal even zo snel gaat nu. Maar ik ben ook erg tevreden hoor, voel me geweldig haha.
[..]
Dat is net een urn man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat panzer ook al zei. invouwen of smith.... je zou eventueel ook je voeten kunnen rusten op een bankje / step en zo statisch omhoog trekken als je de kracht mist (of lat pulldowns doen)quote:Op donderdag 15 september 2011 22:38 schreef seto het volgende:
Fuck, mijn gym heeft nu ineens zo'n assisted pull up machine in plaats van een normale pull up rack. Die machine is veel kleiner, je kan geen chins of pull ups doen zonder dat gare kussentje te gebruiken en ik ben er bijna te groot voor met mijn 1.96.
edit-
zoiets dus:
na na na na na na na Badjasman!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |