Ziet er goed uit, hoe lang train je al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht al zo iets, jij kent hem zeker van je gym?quote:Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef 16meter het volgende:
half jaartje traint hij (gebruikt wel shakies + handschoenen en riem)
benen trainen doet hij niet, want hij voetbalt
en voor de abs smeert hij dagelijks pindakaas met nootjes. wel ingewikkeld met huishoudfolie zodat het beter inwerkt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
Vergeleken met Jay Cutler lijken mijn delts weer 3x niks.![]()
Toch
ik ze.
Thumps upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pis me helemaal de ziekte in vandaag met creatine begonnen en drink nu veeel water, mn pis is gewoon water:p
Leuke dat je dat met ons wilt delenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Thumps up
Pis me helemaal de ziekte in vandaag met creatine begonnen en drink nu veeel water, mn pis is gewoon water:p
leuk dat je het leuk vind!quote:Op donderdag 15 september 2011 16:51 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Leuke dat je dat met ons wilt delen
Als je vandaag begonnen bent met creatine, klopt het inderdaad dat je nog geen bloed zal pissen. Dat zal vanaf volgende week gebeuren.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Thumps up
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:39 schreef seto het volgende:
Heb een keer creatine geprobeerd voordat ik ging trainen. Nadat ik uit het niets ineens mijn max squat ATG als warming up deed trokken mijn traps zo hard samen dat de stang doormidden brak. Hierna kreeg ik een bloedneus, kon ik mijn darmen niet meer onder controle houden en viel ik flauw.
Nooit meer.
Vraag over eitjes ^quote:Op donderdag 15 september 2011 15:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Even een domme vraag van iemand die zich hier niet zoveel mee bezig houd.
Stel ik train 2 of 3 keer per week. Moet je dan die eiwitten ook 2 of 3 keer per week eten aangezien ik verder niet echt iets indrukwekkends doe met mijn spieren in de rest van de week?
Ja hoor lekker aan de mixdrankjes, zoete troep.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Qua kcal wel toch? Niet dat je er minder brak van bent.
Trek 'vanuit je ellebogen', op de een of andere manier gaan dan je lats aan het werk.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:18 schreef 16meter het volgende:
Hoe meen je het accent te leggen op je lats dan?
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:26 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Thumps up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |