quote:
Waarom zenden die fuckers van Canvas dan Extra Time uit, een uur lullen over Belgisch kutvoetbal, om dan pas om 23u te starten met de US Open?quote:
Dat kan ik niet beantwoorden voor jequote:Op maandag 12 september 2011 22:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Waarom zenden die fuckers van Canvas dan Extra Time uit, een uur lullen over Belgisch kutvoetbal, om dan pas om 23u te starten met de US Open?
Heb je dan geen Eurosport?quote:Op maandag 12 september 2011 22:07 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Waarom zenden die fuckers van Canvas dan Extra Time uit, een uur lullen over Belgisch kutvoetbal, om dan pas om 23u te starten met de US Open?
Als meer dan 10 man een toernooi uitspelen, is het te voorspelbaar geweest en worden de scores geannuleerd.quote:Op maandag 12 september 2011 22:13 schreef KentdeBruin het volgende:
Komop Djoko
!! Doe het voor mijn XL-tg!!![]()
![]()
Suf zeg.quote:Op maandag 12 september 2011 22:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Neen, dat is hier helaas van de kabel gegooid.
Dat zal inderdaad zijn voornaamste motivatie zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 22:13 schreef KentdeBruin het volgende:
Komop Djoko
!! Doe het voor mijn XL-tg!!![]()
![]()
Sorry dat ik het zeg, maar dat interesseert hem echt niks hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad zijn voornaamste motivatie zijn.
Goh, zou je denken.quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dat interesseert hem echt niks hoor.
nee preciesquote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 22:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Als meer dan 10 man een toernooi uitspelen, is het te voorspelbaar geweest en worden de scores geannuleerd.
9/11 herdenkenquote:Op maandag 12 september 2011 22:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trouwens, Wat doet die vent met dat vage ding dat lijkt op een geweer achter de Umpire?
quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |