Tja, van een service die in is en waar een linesman hem uit roept heb je ook geen last. Maar als je je racket er tegenaan krijgt speel je toch een let.quote:Op maandag 12 september 2011 13:56 schreef kevin_ het volgende:
Stosur heeft er toch geen last van gehad?
Ik vind de formulering niet zo vaag. Ze riep COME ON, alsof het punt al gemaakt was door haar, terwijl Stosur haar racket er nog niet eens tegenaan had. Dit vind ik een vrij duidelijk geval.quote:Op maandag 12 september 2011 13:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Natuurlijk was het een technisch verdedigbare call. De formulering is natuurlijk wel zo vaag dat je het inzicht van de umpire vraagt. Ik kan me best voorstellen dat je je gehinderd voelt door het krijsen van Sharapova aan de overkant, maar daar heeft ze nooit een tegenpunt voor gehad. Dat is praktisch even 'deliberate' als "come on" roepen.
Heb trouwens ook wel eens een speler "oh no" horen zeggen en toen gebeurde er ook niets. Goed, na een oerslechte dropshot verlies je ook vaak het punt, maar ingegrepen werd er niet.
Tsja mij lukt dat meestal wel hoor en mis ik iets moois, dan so be it.quote:Op maandag 12 september 2011 13:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit doen he
Of helemaal uitzitten en de dag erna maar moe zijn, of helemaal niet kijken. Stel die eerste set is kut en je besluit te gaan slapen, lees je de dag erna dat het een fucking epische partij is geworden met een 5th set tiebreak en je dus beter nog even wakker had kunnen blijven.
Probleem is dat dat de formulering niet is. Het gaat erom of a: de tegenstander gehinderd is en b: de actie "deliberate" was. Het is gewoon een judgement call, want de regel is vaag als maar kan.quote:Op maandag 12 september 2011 14:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, van een service die in is en waar een linesman hem uit roept heb je ook geen last. Maar als je je racket er tegenaan krijgt speel je toch een let.
En in dit geval is de regel dus geen let, maar puntverlies.
[..]
Ik vind de formulering niet zo vaag. Ze riep COME ON, alsof het punt al gemaakt was door haar, terwijl Stosur haar racket er nog niet eens tegenaan had. Dit vind ik een vrij duidelijk geval.
En krijsen en het roepen, en dus impliceren dat een punt voorbij is, vind ik niet praktisch hetzelfde. Daarnaast gebeuren ze ook niet op hetzelfde moment. Krijsen gebeurd op het moment van slaan, dit roepen was toen de bal halverwege was.
En de 'oh no' situatie ken ik niet.
Dat heeft ze van der moeder. Wat een bitch.quote:Op maandag 12 september 2011 14:13 schreef Drassss het volgende:
Goed om te zien dat Serena weer de oude is wanneer ze aan het verliezen isWat een verschrikkelijk mens is het.
Ik denk dat in dit geval er genoeg reden is voor de umpire om aan te nemen dat Stosur gehinderd was, als je het wil bekijken als een judgement call. Daarnaast geldt dit toch wel als een bewussie, ze had natuurlijk niet de intentie om Stosur uit haar spel te halen met het geroep, maar ze riep het bewust.quote:Op maandag 12 september 2011 14:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Probleem is dat dat de formulering niet is. Het gaat erom of a: de tegenstander gehinderd is en b: de actie "deliberate" was. Het is gewoon een judgement call, want de regel is vaag als maar kan.
"Oh no" was geloof ik een Djokovic vs. Federer.
Ach alle spelers zijn buiten de baan zoveel anders, serena is heel lief daarbuiten (maar wel onsportief ...) heeft iemand toevallig nog het interview in tekstvorm can na de wedstrijd?quote:Op maandag 12 september 2011 14:13 schreef Drassss het volgende:
Goed om te zien dat Serena weer de oude is wanneer ze aan het verliezen isWat een verschrikkelijk mens is het.
Tja buiten de baan is het een PR-vrouw. Juist op de baan zie je de echte Serena.quote:Op maandag 12 september 2011 14:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach alle spelers zijn buiten de baan zoveel anders, serena is heel lief daarbuiten (maar wel onsportief ...) heeft iemand toevallig nog het interview in tekstvorm can na de wedstrijd?
Deze is redelijk duidelijkquote:Op maandag 12 september 2011 14:08 schreef sararaats het volgende:
Wat is er precies gebeurd? Ik heb terug gelezen maar snap het niet zo goed.
Ze vroeg zich af of het dezelfde scheids was van vorig jaar tegen Clijsters.quote:Op maandag 12 september 2011 14:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Deze is redelijk duidelijk
Wazige, wazige actie van Williams.
Iemand die weet waar Serene op doelt als ze de umpire vraagt of deze umpire haar al een keer eerder naaide?
Ik vond het een terechte actie van de umpire, maar de vraag is of Stosur echt werd gehinderd.quote:Op maandag 12 september 2011 13:46 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens had de umpire van gisteren 100% gelijk:
[..]
Hier nog wat ze allemaal zei toen ze weer op haar stoel zat:
Edit:
Wat langere video:
Dat was blijkbaar niet het geval, zei Brad Gilbert op Twitter.quote:Op maandag 12 september 2011 14:28 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ze vroeg zich af of het dezelfde scheids was van vorig jaar tegen Clijsters.
Het komt op mij over als onoprechte, ingestudeerde liefheid. Doet me denken aan McDonald's waar je leert dat je naar iedereen moet lachen..quote:Op maandag 12 september 2011 14:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach alle spelers zijn buiten de baan zoveel anders, serena is heel lief daarbuiten (maar wel onsportief ...) heeft iemand toevallig nog het interview in tekstvorm can na de wedstrijd?
Nu is het duidelijk dank je.quote:Op maandag 12 september 2011 14:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Iemand die weet waar Serene op doelt als ze de umpire vraagt of deze umpire haar al een keer eerder naaide?
quote:Op maandag 12 september 2011 14:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze verwees naar Doha 2009quote:Op maandag 12 september 2011 14:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar niet het geval, zei Brad Gilbert op Twitter.
Daar zat een ander. Bij Doha zat dezelfde umpire bij eenzelfde soort overtreding.quote:Op maandag 12 september 2011 15:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Daar is ze niet 'genaaid' door deze umpire. Ik denk wel dat ze doelde op de USO 09.
Trailer trash noemen ze dat toch?quote:Op maandag 12 september 2011 15:24 schreef Mani89 het volgende:
SerenaWilliams
lelijke ghetto hoooeeeerrrrr
Ja dat weet ik, maar daar werd ze niet 'genaaid' door de umpire.quote:Op maandag 12 september 2011 15:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar zat een ander. Bij Doha zat dezelfde umpire bij eenzelfde soort overtreding.
Nee, trailer trash is blank. Dit is gewoon typisch negerinnen-gedrag in de VS.quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Trailer trash noemen ze dat toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |