quote:
Ja, inderdaad. Ik had nog nooit zoiets gezien in alle jaren dat ik tennis kijk. Ik vind dat ze erg agressief deed tegen die umpire. Dat ze boos is, snap ik (al vond ik dat niet terecht) maar ze komt behoorlijk intimiderend over. Ik hoop dat ze haar schorsen, want ik 2009 was ze zich op de US Open ook al zo aan het misdragen (tegen Clijsters).quote:Op maandag 12 september 2011 10:34 schreef Norrage het volgende:
Nu de herhaling, en net dat moment. Wtf, wel beetje rare situatie hoor...
Ik kan me zeker voorstelen dat ze erover in discussie gaat. Dat zou ik denk ik ook hebben gedaan want ik had zo'n situatie nog nooit gezien en er is misschien wel iets op af te dingen - weet niet hoe de regel precies luidt. Maar de intimiderende en onbeschofte manier waarop ze de umpire toespreekt, vind ik dan weer niet zo'n succes.quote:Op maandag 12 september 2011 10:50 schreef Norrage het volgende:
Ik ben het wel een beetje eens met serena, maar die reacties dan pff en dat publiek.
Wimbledon 2006 of 2007 zullen wel slechter zijn geweest.quote:Op maandag 12 september 2011 11:21 schreef Szura het volgende:
Odds: 1.60 om 2.40 ongeveer
Dat moeten wel de slechtste odds voor Nadal ooit in een Grand Slam finale zijn geweest
Ja, in 2007 volgens mij rond de 6 voor Nadal en rond de 1.2 voor Federer.quote:Op maandag 12 september 2011 11:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Wimbledon 2006 of 2007 zullen wel slechter zijn geweest.
Het schijnt dat op de WTA tour de regels iets anders zijn: dan moet het punt worden herspeeld.quote:Op maandag 12 september 2011 11:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan me zeker voorstelen dat ze erover in discussie gaat. Dat zou ik denk ik ook hebben gedaan want ik had zo'n situatie nog nooit gezien en er is misschien wel iets op af te dingen - weet niet hoe de regel precies luidt. Maar de intimiderende en onbeschofte manier waarop ze de umpire toespreekt, vind ik dan weer niet zo'n succes.
Heb je andere plannen?quote:Op maandag 12 september 2011 12:21 schreef franklop het volgende:
22:00 toch vanavond?
Hopelijk is Nadal/Djokovic snel klaar
Ik ook :p moet er morgen om 6.00 uit ofzoquote:Op maandag 12 september 2011 12:21 schreef franklop het volgende:
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 13:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ook :p moet er morgen om 6.00 uit ofzo
morgen gaat wekker om 5:30quote:Op maandag 12 september 2011 12:44 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Slapen kan ook als je dood bent
Ik hoop het nietquote:Op maandag 12 september 2011 12:21 schreef franklop het volgende:
Ik ook niet, ik heb morgen nog vrij. Dus van mij mag het wel even doorgaan.quote:
Denk het nietquote:Op maandag 12 september 2011 13:24 schreef Norrage het volgende:
Ach wss is djoko in 2 uurtjes klaar met rafa en zoniet dan is het dusdanig spannend dat het het waard is door te kijken
Na twee uur heeft Djoko de bal een paar keer gestuiterd en heeft Rafa zo'n twee keer aan zijn string getrokken.quote:Op maandag 12 september 2011 13:24 schreef Norrage het volgende:
Ach wss is djoko in 2 uurtjes klaar met rafa en zoniet dan is het dusdanig spannend dat het het waard is door te kijken
dat vrees ik dus ook.quote:Op maandag 12 september 2011 13:28 schreef APK het volgende:
[..]
Na twee uur heeft Djoko de bal een paar keer gestuiterd en heeft Rafa zo'n twee keer aan zijn string getrokken.
Dat gaat volgens mij echt niet een vluggertje worden
Dat zou ik dus nooit doen hequote:Op maandag 12 september 2011 13:30 schreef franklop het volgende:
[..]
dat vrees ik dus ook.
Even de eerste set aankijken en dan beslissen
Hier nog wat ze allemaal zei toen ze weer op haar stoel zat:quote:Tournament director Brian Earley said Asderaki’s ruling was proper, according to U.S. Tennis Association spokesman Chris Widmaier.
International Tennis Federation rules say: “If a player is hindered in playing the point by a deliberate act of the opponent(s), the player shall win the point.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |