Bizar ja, je zou het eerder andersom verwachten..Serena met al haar ervaring en Stosur had tegen Schiavone op RG toen ook al een meltdown.quote:Op maandag 12 september 2011 00:05 schreef Ambrosius het volgende:
Stosur erg goed, maar Williams ook wel erg dramatisch. Service was van het niveau Dementieva en het aantal fouten was ook erg hoog.
Ik had gewed op winst van Stosur.quote:
Screenshotquote:Op maandag 12 september 2011 00:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had gewed op winst van Stosur.
Nou, inderdaad. Ik vind het absoluut geweldig dat ze zo koel bleef.quote:Op maandag 12 september 2011 00:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar zelfs dan is het voor Stosur moeilijk om te doen tegen S. Williams. Zeker ook met die moeilijke omstandigheden in de 2e set.
Nee hoor. Op het moment dat Serena gilt is de bal nog niet twee keer gestuit en was Stosur in de mogelijkheid bij de bal te komen...door te gillen heeft ze zelf de rally 'gestopt'quote:Op maandag 12 september 2011 00:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Replay was wel zo eerlijk geweest.
quote:
Op zich wel. Maar Stosur had die bal niet gehad, hoe dan ook. Het verschil tussen breakpunt redden en serviceverlies door een halve seconde te snel gillen is ook zo veel.quote:Op maandag 12 september 2011 00:11 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Nee hoor. Op het moment dat Serena gilt is de bal nog niet twee keer gestuit en was Stosur in de mogelijkheid bij de bal te komen...door te gillen heeft ze zelf de rally 'gestopt'
quote:Op maandag 12 september 2011 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Das American Booty Hot Ass... Een compleet ander programmma maar wel lekker
Meen je dat nou joh.quote:Op maandag 12 september 2011 00:10 schreef LoveProfuzion het volgende:
Geweldig Stosur! Heldin...dacht even dat Serena na het incident de match naar zich toe zou trekken. Serena slaat natuurlijk geweldig hard, maar dat is ook het enige, totaal geen mooi tennis. Stosur speelt ook hard maar zit zoveel meer variatie in...geweldig....en de scheids had gelijk als de regel is dat je niet halverwege gaat gillen dan doe je dat niet.
Ik snap je punt maar Stosur kreeg haar racket er tegen als ze hem 1 cm meer gekanteld had had ze een hoge bal terug kunnen geven...het gaat er bij de regels om of iemand erbij kan. Al slaat Serena een bal van 300 km per uur als Stosur erbij kan dan is Serena het punt kwijt.quote:Op maandag 12 september 2011 00:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar Stosur had die bal niet gehad, hoe dan ook. Het verschil tussen breakpunt redden en serviceverlies door een halve seconde te snel gillen is ook zo veel.
Dat is waar. Maar 9 van de 10 services die geslagen worden, en door een foute call opnieuw moeten worden gespeeld omdat er een racket tegenaan zat, kunnen ook niet teruggespeeld worden. Dat slaat mijns inziens ook nergens op. Zo'n call, en dan met name op de 1e service, heeft vrijwel geen invloed op de reactie van een retourneerder.quote:Op maandag 12 september 2011 00:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar Stosur had die bal niet gehad, hoe dan ook. Het verschil tussen breakpunt redden en serviceverlies door een halve seconde te snel gillen is ook zo veel.
In die tijd was ze ook bijna alleen met dubbel bezig, dus dat lijkt me vrij logisch.quote:Op maandag 12 september 2011 00:20 schreef Szura het volgende:
Als je me een paar jaar geleden had gezegd dat Stosur ooit een Grand Slam zou winnen had ik je voor gek verklaard. Vond dat zo'n typische speler die net de top-30 zou halen.
De regel is ook dat je tussen de punten niet meer tijd mag nemen dan is toegestaan, dat ze daar eens strict gaan handhaven en niet eens in de 500x voor de vorm een enkele waarschuwing geven ipv nu een gemaakt punt, ook al is het reglementair correct, af te nemen.quote:Op maandag 12 september 2011 00:16 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar Stosur kreeg haar racket er tegen als ze hem 1 cm meer gekanteld had had ze een hoge bal terug kunnen geven...het gaat er bij de regels om of iemand erbij kan. Al slaat Serena een bal van 300 km per uur als Stosur erbij kan dan is Serena het punt kwijt.
Clijsters deed het beterquote:Op maandag 12 september 2011 00:09 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ach ja, een jaar niet gespeeld en nu weer in de finale staan.
Niet verkeerd
Dat 'we're in america'quote:If you ever see me walking down the hall, look the other way, because you're out of control... You're totally out of control, you're a hater, and you're unattractive inside. Who would do such a thing? And I never complain. Wow... We're in America last I checked. Can I get a water or am I gonna get violated for a water? Really, don't even look at me! I promise you, don't look at me, 'cause I am not the one. Don't look my way.
quote:
Nee, voor de verandering was dit geen grap. Ik plaatste de weddenschap in het begin van de derde game, toen ik het idee had dat Stosur toch wel enigszins meekon.quote:Of is het een slechte zelfbedachte grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |