Bizar ja, je zou het eerder andersom verwachten..Serena met al haar ervaring en Stosur had tegen Schiavone op RG toen ook al een meltdown.quote:Op maandag 12 september 2011 00:05 schreef Ambrosius het volgende:
Stosur erg goed, maar Williams ook wel erg dramatisch. Service was van het niveau Dementieva en het aantal fouten was ook erg hoog.
Ik had gewed op winst van Stosur.quote:
Screenshotquote:Op maandag 12 september 2011 00:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had gewed op winst van Stosur.
Nou, inderdaad. Ik vind het absoluut geweldig dat ze zo koel bleef.quote:Op maandag 12 september 2011 00:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar zelfs dan is het voor Stosur moeilijk om te doen tegen S. Williams. Zeker ook met die moeilijke omstandigheden in de 2e set.
Nee hoor. Op het moment dat Serena gilt is de bal nog niet twee keer gestuit en was Stosur in de mogelijkheid bij de bal te komen...door te gillen heeft ze zelf de rally 'gestopt'quote:Op maandag 12 september 2011 00:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Replay was wel zo eerlijk geweest.
quote:
Op zich wel. Maar Stosur had die bal niet gehad, hoe dan ook. Het verschil tussen breakpunt redden en serviceverlies door een halve seconde te snel gillen is ook zo veel.quote:Op maandag 12 september 2011 00:11 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Nee hoor. Op het moment dat Serena gilt is de bal nog niet twee keer gestuit en was Stosur in de mogelijkheid bij de bal te komen...door te gillen heeft ze zelf de rally 'gestopt'
quote:Op maandag 12 september 2011 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Das American Booty Hot Ass... Een compleet ander programmma maar wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |