Waarschijnlijk welquote:Op zondag 11 september 2011 21:49 schreef coban het volgende:
Ohja, als dit topic ooit gesloten wordt dan komt het door jaloezie.
Ben mobiel, geen idee hoe het moet. Maak zelf dan.quote:Op zondag 11 september 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
Maak een poll dan, prutser
edit: goed topic wel. Groetjens!![]()
Wil je mij beter leren kennen?quote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef pl4kkie het volgende:
LH is een baas![]()
Dimens ken ik niet zo goed.
Jaquote:
Ook terecht ja, kan ook andersom trouwens, beiden kennis van DIG. Terecht wel.quote:Op zondag 11 september 2011 21:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
LompeHork voor ONZ-mod en Dimens voor DIG-mod.
Oh, doe mij ONZ dan maar, maakt mij niet veel uit.quote:
En mod van ABOquote:Op zondag 11 september 2011 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook terecht ja, kan ook andersom trouwens, beiden kennis van DIG. Terecht wel.
[..]
Oh, doe mij ONZ dan maar, maakt mij niet veel uit.
Hoi ik ben pl4kkie. Aangenaam kennis temakenquote:
Al is het alleen maar voor een tagquote:Op zondag 11 september 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De eer! Van Coban zelfs!
[..]
Niet nodig joh! Alleen kwaliteit daar, jeweethet!
Jij mag mod van MED wordenquote:
Ik heb goede verhalen over je gehoord op de FOK! toiletten, pl4kkie.quote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hoi ik ben pl4kkie. Aangenaam kennis temaken
quote:Op zondag 11 september 2011 21:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb goede verhalen over je gehoord op de FOK! toiletten, pl4kkie.
Ik heb serieus al een mail gestuurd naar FOK! hierover.quote:Op zondag 11 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Maar hey, ik meen het serieus. En zij ook. Dus het zou fijn zijn als er echt over nagedacht wordt.
Welke mongolen stemmen neequote:Op zondag 11 september 2011 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ natuurlijk
Poll: LompeHork en Dimens for mod?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Idem trouwens, in voordeel van DIG, overigens.quote:Op zondag 11 september 2011 21:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb serieus al een mail gestuurd naar FOK! hierover.
Zo van: "Is een goede user", "Weet hoe het werkt op FOK!"en "Heeft een piemel van 28CM lang".quote:Op zondag 11 september 2011 21:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Owja, wat voor verhalen zoal dan?
Wil jij ook al DIG mod worden?quote:Op zondag 11 september 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem trouwens, in voordeel van DIG, overigens.
quote:
Ja, maar wil je geen matties zijn met blauwtjes dan?quote:Op zondag 11 september 2011 21:58 schreef coban het volgende:
[..]
Nee jij moet mijn mattie for life blijven
Sst, dat mocht je niet verklappenquote:Op zondag 11 september 2011 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In wat?
Jij bent gewoon undercover-admin toch?![]()
Dan worden ze weg geHorked door jouquote:Op zondag 11 september 2011 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, dat mag jij doen, ik doe wel ONZ dan, allemaal kutusers die mij niet aankunnen.
Ga je dan ook als helpdesk fungeren? Voor als ik rare mails krijg of niet kan printen?quote:Op zondag 11 september 2011 21:55 schreef LompeHork het volgende:
Ook terecht ja, kan ook andersom trouwens, beiden kennis van DIG. Terecht wel.
Dan ga ik die flamewars in DIG eens aanpakken.quote:Op zondag 11 september 2011 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, dat mag jij doen, ik doe wel ONZ dan, allemaal kutusers die mij niet aankunnen.
Uiteraard! Maar voor jou altijd, dat weet jequote:Op zondag 11 september 2011 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je dan ook als helpdesk fungeren? Voor als ik rare mails krijg of niet kan printen?
Dan ben ik helemáál voor!
quote:Op zondag 11 september 2011 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ga ik die flamewars in DIG eens aanpakken.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Dalando het volgende:
Dimens zou een prima mod voor DIG zijn, hij zit daar vaak en weet behoorlijk veel van digitale zooi af.
Jij bent al een baas, daar heb je geen blauwe naam voor nodig.quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar voor jou altijd, dat weet je
[..]
zou helpen! Wij worden dan gewoon de bazen, dat is duidelijk!
De meeste blauwtjes mogen mij niet, zo'n gevoel heb ik.quote:Op zondag 11 september 2011 22:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar wil je geen matties zijn met blauwtjes dan?
[..]
Sst, dat mocht je niet verklappen
Verdenken mensen Coban van een kloon van mij?quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef Saisai het volgende:
o trouwens, coban is het meest succesvolste kloontje van Dimens.
Hey! Dat is niet lief.quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef Saisai het volgende:
o trouwens, coban is het meest succesvolste kloontje van Dimens.
Nouja, ik zou het wel prettig vinden, kan ik kutusers wijzen op kuttopics, dat helpt geloof ik wel.quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent al een baas, daar heb je geen blauwe naam voor nodig.
Met een blauwe naam kunnen de meesten die bazigheid niet meer handelen.
Je moeder zei dat gisteren ook, ze is trouwens wel bekeerdquote:
LompeHork voor Danny!quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef LompeHork het volgende:
Uiteraard! Maar voor jou altijd, dat weet je
Dat is hoe mods handelen, users laten bukken wanneer ze vervelend zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, ik zou het wel prettig vinden, kan ik kutusers wijzen op kuttopics, dat helpt geloof ik wel.
Ze handelen mij wel, anders geef ik ze een beurt
Ze krijgt nog geld van je.quote:Op zondag 11 september 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, ik zou het wel prettig vinden, kan ik kutusers wijzen op kuttopics, dat helpt geloof ik wel.
Ze handelen mij wel, anders geef ik ze een beurt
[..]
Je moeder zei dat gisteren ook, ze is trouwens wel bekeerd
Ik wil ook voor yvonne zijnquote:Op zondag 11 september 2011 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
LompeHork voor Danny!
En Dimens voor yvonne.
Meer dan terecht, anders mogen ze oprotten!quote:Op zondag 11 september 2011 22:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is hoe mods handelen, users laten bukken wanneer ze vervelend zijn.
Nee, 30 Euro van jou, 40 beurten is meer dan genoegquote:
Amen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef Ongedierte het volgende:
Dimens is de bazigste FOK!ker van de hele wereld. Amen.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef Ongedierte het volgende:
Dimens is de bazigste FOK!ker van de hele wereld. Amen.
Nee.quote:Op zondag 11 september 2011 22:10 schreef Saisai het volgende:
ok nu begint het te stinken. is smeg al weg?
Ja doe maar, dan kan ik nu weer met vakantie.quote:Op zondag 11 september 2011 22:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
LompeHork voor Danny!
En Dimens voor yvonne.
Als LompeDannyHork heb je yvonne onder je!quote:
Als jij het zegt, kan het niet meer dan waar zijn!quote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als LompeDannyHork heb je yvonne onder je!
quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die LompeHork niet als mod willen
Dalando weet deze stront!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef Dalando het volgende:
Ik miste hem niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
smegmanus zie ik de laatste tijd nooit meer in DIG, terwijl hij daar vroeger altijd zat.quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dalando weet deze stront!
[..]
Dimens ook, vanwege DIG, maar Smeg krijgt dan ook meer tijd dit dat.
Niemand let op de mening van een letterlijke kakuser.quote:
quote:
oh mijn godquote:Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niemand let op de mening van een letterlijke kakuser.
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 11 september 2011 22:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
smegmanus zie ik de laatste tijd nooit meer in DIG, terwijl hij daar vroeger altijd zat.
Ik hoop dat ik hem een beetje goed zal "vervangen"quote:
nou ik hoop et niet hoorquote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem een beetje goed zal "vervangen"
Al is smegmanus geheel vervangen natuurlijk onmogelijk.
Exact, de afwezigheid in DIG zal wel komen door de drukte in ONZ trouwens.quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem een beetje goed zal "vervangen"
Al is smegmanus geheel vervangen natuurlijk onmogelijk.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Lompehork vind ik niet chill, vooral zijn aparte UI..
Dimens daarentegen mag van mij zelfs forum admin worden!
Ook prima.quote:Op maandag 12 september 2011 18:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Lompehork vind ik niet chill, vooral zijn aparte UI..
Dimens daarentegen mag van mij zelfs forum admin worden!
Ik kan begrijpen dat jij deze twee users niet kent. Als eerste ben je nog te nieuw op het forum om users te kennen en ten tweede heb je alleen maar oog voor vrouwelijke users.quote:
Dat laatste is waar.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat jij deze twee users niet kent. Als eerste ben je nog te nieuw op het forum om users te kennen en ten tweede heb je alleen maar oog voor vrouwelijke users.
Ja. Dat wordt geen dolfinarium meer samen met hem.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hoe voelt dat, dat je partner LH wel mod is? is er jaloezie?
Is dit een indirecte "ik-stop-binnenkort"-post?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef smegmanus het volgende:
Als ik stop mag Dimens mijn plaats innemen.
Ben je van plan om te stoppen dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef smegmanus het volgende:
Wie weet ....quote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben je van plan om te stoppen dan?
Ik hoop het niet.
Ik heb allemaal notities gemaakt bij elk slotje dat ik in 2011 geplaatst heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof ik in staat ben om jouw plaats in te nemen.
Nog beter dan het grote boek van Sinterklaas.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb allemaal notities gemaakt bij elk slotje dat ik in 2011 geplaatst heb.
Het is een best boekwerk, met meer dan 6400 notities.
Dit zal ik dan overdragen.
Jammer, niet gelukt.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef smegmanus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |