Ik kan begrijpen dat jij deze twee users niet kent. Als eerste ben je nog te nieuw op het forum om users te kennen en ten tweede heb je alleen maar oog voor vrouwelijke users.quote:
Dat laatste is waar.quote:Op maandag 12 september 2011 19:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat jij deze twee users niet kent. Als eerste ben je nog te nieuw op het forum om users te kennen en ten tweede heb je alleen maar oog voor vrouwelijke users.
Ja. Dat wordt geen dolfinarium meer samen met hem.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hoe voelt dat, dat je partner LH wel mod is? is er jaloezie?
Is dit een indirecte "ik-stop-binnenkort"-post?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef smegmanus het volgende:
Als ik stop mag Dimens mijn plaats innemen.
Ben je van plan om te stoppen dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef smegmanus het volgende:
Wie weet ....quote:Op donderdag 27 september 2012 19:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben je van plan om te stoppen dan?
Ik hoop het niet.
Ik heb allemaal notities gemaakt bij elk slotje dat ik in 2011 geplaatst heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof ik in staat ben om jouw plaats in te nemen.
Nog beter dan het grote boek van Sinterklaas.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb allemaal notities gemaakt bij elk slotje dat ik in 2011 geplaatst heb.
Het is een best boekwerk, met meer dan 6400 notities.
Dit zal ik dan overdragen.
Jammer, niet gelukt.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef smegmanus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |