quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die LompeHork niet als mod willen
Dalando weet deze stront!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef Dalando het volgende:
Ik miste hem niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
smegmanus zie ik de laatste tijd nooit meer in DIG, terwijl hij daar vroeger altijd zat.quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dalando weet deze stront!
[..]
Dimens ook, vanwege DIG, maar Smeg krijgt dan ook meer tijd dit dat.
Niemand let op de mening van een letterlijke kakuser.quote:
quote:
oh mijn godquote:Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niemand let op de mening van een letterlijke kakuser.
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 11 september 2011 22:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
smegmanus zie ik de laatste tijd nooit meer in DIG, terwijl hij daar vroeger altijd zat.
Ik hoop dat ik hem een beetje goed zal "vervangen"quote:
nou ik hoop et niet hoorquote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem een beetje goed zal "vervangen"
Al is smegmanus geheel vervangen natuurlijk onmogelijk.
Exact, de afwezigheid in DIG zal wel komen door de drukte in ONZ trouwens.quote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem een beetje goed zal "vervangen"
Al is smegmanus geheel vervangen natuurlijk onmogelijk.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Lompehork vind ik niet chill, vooral zijn aparte UI..
Dimens daarentegen mag van mij zelfs forum admin worden!
Ook prima.quote:Op maandag 12 september 2011 18:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Lompehork vind ik niet chill, vooral zijn aparte UI..
Dimens daarentegen mag van mij zelfs forum admin worden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |