abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 12 september 2011 @ 22:03:34 #271
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_101878394
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet als je een 2/3 meerderheid kunt vinden in de Tweede Kamer.
Met een goed verhaal krijg je ze ook al zo mee Kunduz in. Eitje.
Kwestie van verkooppraatje.
De oppositie is een lachertje.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_101879082
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 18:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jij vindt het stuitend dat iemand haatgevoelens krijgt bij het zien van dit?

[ afbeelding ]

De eerste emotie die bij mij opkomt is ongeloof, waarom zou een emigrant/allochtoon/asielzoeker zo iets doen, de hand bijten die hem voedt ? Is het baldadigheid, stoerdoenerij, arabische bluf ?
Voor 9/11 nam ik dergelijke mensen niet serieus. Nu wil ik het risico niet nemen en ze wel serieus nemen.
Mensen die zo anti-westers zijn moeten we uit onze maatschappij verwijderen. Niet optreden is geen teken van tolerantie maar van angst.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_101880111
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Oud_student het volgende:

[..]

De eerste emotie die bij mij opkomt is ongeloof, waarom zou een emigrant/allochtoon/asielzoeker zo iets doen, de hand bijten die hem voedt ? Is het baldadigheid, stoerdoenerij, arabische bluf ?
Voor 9/11 nam ik dergelijke mensen niet serieus. Nu wil ik het risico niet nemen en ze wel serieus nemen.
Mensen die zo anti-westers zijn moeten we uit onze maatschappij verwijderen. Niet optreden is geen teken van tolerantie maar van angst.
De moeilijkheid is dat deze mafketels waarschijnlijk niet degene zijn die de aanslagen voorbereiden. De terroristen van 9/11 waren undercover bezig en gedroegen zich als "goede" Amerikanen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_101880210
Die_Hofstadgruppe, wat ben je toch ook een manipulator. Die foto's waar werd opgeroepen tot geweld dateren uit het jaar 2006! Die mensen zijn aangepakt door de Britse staat, hun groepering werd verboden hoor.

De demonstranten van gisteren hebben NIET opgeroepen tot geweld!
pi_101880567
Vind het wel debiel dat ze allemaal met doeken om hun kop lopen. Als je dan zo stoer in een demonstratie meeloopt om een vlag te verbranden ( :') ), wees dan ook mans genoeg om je kop te laten zien.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_101880897
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:30 schreef Adam1981 het volgende:
Die_Hofstadgruppe, wat ben je toch ook een manipulator. Die foto's waar werd opgeroepen tot geweld dateren uit het jaar 2006! Die mensen zijn aangepakt door de Britse staat, hun groepering werd verboden hoor.

Wat hebben ze dan volgens jou gedaan?
Behalve vlag verbranden?
pi_101881161
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:30 schreef Adam1981 het volgende:

Dat zijn dezelfde gasten man :')

En sinds vorig jaar heten ze nu weer Muslims Against Crusades, maar het zijn telkens dezelfde.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101881327
Verbod op Islam4UK http://en.wikipedia.org/wiki/Islam4UK
Nou dan richten we MAC op. Door dezelfde gozer weer

Kansloos.

quote:
Choudary is a vocal critic of the UK's involvement in the wars in Iraq and Afghanistan, and has praised the terrorists involved in the attacks of 11 September 2001, and 7 July 2005. He believes in the implementation of Sharia Law throughout the UK, and marched in protest at the Jyllands-Posten cartoons controversy, following which he was prosecuted for organising an unlawful demonstration. He was also investigated, but not charged, for his 2006 comments regarding Pope Benedict XVI. Choudary has received little support from the mainstream UK Muslim population, and has been largely criticised in the media.
Alleen vervolgd voor een demonstratie zonder vergunning, niet voor haatzaaien of iets dergelijks.
Wel voor zijn organisatie islam4uk maar he, dan richt hij dus gezellig MAC op. Maar nee he Adam, dat is dan iets heeeel anders he?

[ Bericht 37% gewijzigd door Die_Hofstadtgruppe op 12-09-2011 23:25:16 ]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101889185
Fijne gozer die Choudary:

Niet-moslims zijn per definitie niet onschuldig en je mag gewoon lekker koud gemaakt worden. Alle niet-moslims moeten gehaat worden.

Begrijp echt niet dat hij nog rondloopt.
pi_101892560
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat zijn dezelfde gasten man :')

En sinds vorig jaar heten ze nu weer Muslims Against Crusades, maar het zijn telkens dezelfde.
Ze lijken wel het Vlaams Belang!

Waar het om gaat is dat ze niet hebben opgeroepen tot geweld op 9/11. Die foto's die jij telkens post zijn afkomstig van 1 demonstratie in 2006 vlak na de Mohammed-cartoons.
pi_101892658
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 07:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Fijne gozer die Choudary:

Niet-moslims zijn per definitie niet onschuldig en je mag gewoon lekker koud gemaakt worden. Alle niet-moslims moeten gehaat worden.

Begrijp echt niet dat hij nog rondloopt.
De titel van die video klopt niet. Hij zei alleen maar dat ze niet onschuldig zijn, niet dat ze dood moesten gaan. Hij riep de Britten op om zich terug te trekken uit Irak.

Hoe denk je over deze video dan, stond bij gerelateerde video's?

Dat tuig roept toch echt op tot geweld tegen moslims, maar daar hoor ik jou niet over. :')
pi_101892691
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
Wat hebben ze dan volgens jou gedaan?
Behalve vlag verbranden?
Down down USA roepen en ze hadden foto's bij zich van de slachtoffers van de Amerikaanse oorlogen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:22:45 #283
3542 Gia
User under construction
pi_101892972
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:08 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Ze lijken wel het Vlaams Belang!

Waar het om gaat is dat ze niet hebben opgeroepen tot geweld op 9/11. Die foto's die jij telkens post zijn afkomstig van 1 demonstratie in 2006 vlak na de Mohammed-cartoons.
Dus, een vlag verbranden staat niet gelijk aan aanzetten tot haat en geweld tegen Amerika?

Dan is er ook geen probleem als een predikant op national tv een koran verbrandt?
pi_101893033
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, een vlag verbranden staat niet gelijk aan aanzetten tot haat en geweld tegen Amerika?

Dan is er ook geen probleem als een predikant op national tv een koran verbrandt?
Nee, een vlag verbranden stelt in mijn optiek geen ene reet voor. Het is een zielige actie, maar meer ook niet. Hetzelfde geldt voor het in de fik steken van een koran. Het is een sneu, maar als die malle dominee daar vrolijk van wordt, dan gaat hij zn gang maar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:34:40 #285
3542 Gia
User under construction
pi_101893288
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, een vlag verbranden stelt in mijn optiek geen ene reet voor. Het is een zielige actie, maar meer ook niet. Hetzelfde geldt voor het in de fik steken van een koran. Het is een sneu, maar als die malle dominee daar vrolijk van wordt, dan gaat hij zn gang maar.
Zo denk jij, maar ik denk dat een heleboel moslims wereldwijd een waas voor hun ogen krijgen als ze op tv zien hoe een koran verbrand wordt. Zie de bedreigingen vooraf aan het adres van die dominee.

Ik ben het overigens wel met je eens. In mijn ogen stellen beide acties geen ene reet voor.
pi_101893383
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Zo denk jij, maar ik denk dat een heleboel moslims wereldwijd een waas voor hun ogen krijgen als ze op tv zien hoe een koran verbrand wordt. Zie de bedreigingen vooraf aan het adres van die dominee.

Ik ben het overigens wel met je eens. In mijn ogen stellen beide acties geen ene reet voor.
Tsja, sommige moslims worden boos als er een koran wordt verbrand en sommige westerlingen worden boos als een handjevol moslims loopt te zwaaien met borden met bedenkelijke leuzen daarop.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 11:58:37 #287
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_101894025
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, sommige moslims worden boos als er een koran wordt verbrand en sommige westerlingen worden boos als een handjevol moslims loopt te zwaaien met borden met bedenkelijke leuzen daarop.
Prachtig. Er is dit jaar voor het eerst publiekelijk een koran verbrand ter provocatie. En meteen sta je er als de kippen vooraan om beide groepen als even erg af te schilderen.
En dan tokkies als "simpel" wegzetten.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_101894270
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Prachtig. Er is dit jaar voor het eerst publiekelijk een koran verbrand ter provocatie. En meteen sta je er als de kippen vooraan om beide groepen als even erg af te schilderen.
En dan tokkies als "simpel" wegzetten.
Ik weet hoe lastig het is voor jou om te begrijpen. Er zijn immers moslims in het spel en dan wordt alles zwart voor je ogen. Mijn vorige post had echter niet zozeer te maken met de aard van de daad, maar meer met de tegenreactie. Ik heb nergens beweerd dat het verbranden van een koran erger of minder erg is dan protesteren tegen de westerse samenleving.
pi_101894431
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik weet hoe lastig het is voor jou om te begrijpen. Er zijn immers moslims in het spel en dan wordt alles zwart voor je ogen. Mijn vorige post had echter niet zozeer te maken met de aard van de daad, maar meer met de tegenreactie. Ik heb nergens beweerd dat het verbranden van een koran erger of minder erg is dan protesteren tegen de westerse samenleving.
Ik begrijp dat mensen spugen op de westerse samenleving, dat mag allemaal.
Maar dat ze dat doen in de landen waar ze zelf tot die samenleving behoren en die samenleving het liefst uit willen roeien begrijp ik dan weer niet.
pi_101894575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dat ze dat doen in de landen waar ze zelf tot die samenleving behoren en die samenleving het liefst uit willen roeien begrijp ik dan weer niet.
Tsja, ik ook niet. Maar goed, ik snap ook niet waarom sommige mensen de schurft hebben aan homo's of waarom anderen een hekel hebben aan joden. Dat heb je nou eenmaal in een samenleving. Alle neuzen kunnen niet dezelfde kant opstaan. En naar mijn weten is het niet verboden om er een afwijkende mening op na te houden.
pi_101894576
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tal van oorzaken spelen wrs een rol. Het zijn vaak jonge mannen zonder echte perspectieven, dus trots speelt een rol, alsmede afgunst tav hen die het wel redden. Daarnaast speelt angst een rol, om hun machtspositie in de traditionele cultuur te moeten delen met vrouwen, want vrouwen hebben hier dezelfde rechten op onafhankelijkheid. Dus gaat men de traditionele cultuur en het land van afkomst zien als perfect en het Westen (als idee) als imperfectie.
I´m back.
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:21:14 #292
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_101894606
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tal van oorzaken spelen wrs een rol. Het zijn vaak jonge mannen zonder echte perspectieven, dus trots speelt een rol, alsmede afgunst tav hen die het wel redden. Daarnaast speelt angst een rol, om hun machtspositie in de traditionele cultuur te moeten delen met vrouwen, want vrouwen hebben hier dezelfde rechten op onafhankelijkheid. Dus gaat men de traditionele cultuur en het land van afkomst zien als perfect en het Westen (als idee) als imperfectie.
Maar het is dan weer net niet zo perfect dat ze in dat land gaan wonen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_101894707
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:21 schreef mazaru het volgende:

[..]

Maar het is dan weer net niet zo perfect dat ze in dat land gaan wonen.
Nee, idd, dat is altijd wel eigenaardig in die gedachtegang. Maar ik heb dat wel eens gevraagd, en dan zeggen ze dat remigreren net zo moeilijk is dan emigreren. Dus wrs zitten ze tussen twee culturen, wat op zich dus voor spanning zorgt.
I´m back.
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:30:04 #294
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_101894869
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, idd, dat is altijd wel eigenaardig in die gedachtegang. Maar ik heb dat wel eens gevraagd, en dan zeggen ze dat remigreren net zo moeilijk is dan emigreren. Dus wrs zitten ze tussen twee culturen, wat op zich dus voor spanning zorgt.
Dat zijn gewoon belachelijke smoesjes. Als ze echt terug naar hun land van herkomst willen, dan kunnen ze zat hulp krijgen.
Dan gebruiken ze hun energie tenminste nog voor iets goeds, in plaats van voor al die haat.
Ik heb niets tegen allochtonen, maar als je het niet eens bent met de gebruiken van een land, dan moet je ergens gaan wonen waar je je wel thuis voelt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_101894923
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En vanuit die gedachte zou je toch denken dat men zich dan conformeert aan de samenleving waar men zich bevindt, en probeert daar een gelukkig leven op te bouwen.
pi_101894962
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:30 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon belachelijke smoesjes. Als ze echt terug naar hun land van herkomst willen, dan kunnen ze zat hulp krijgen.
Dan gebruiken ze hun energie tenminste nog voor iets goeds, in plaats van voor al die haat.
Ik heb niets tegen allochtonen, maar als je het niet eens bent met de gebruiken van een land, dan moet je ergens gaan wonen waar je je wel thuis voelt.
Overigens, vergis je niet, ik heb ook al veel kritiek gehoord van allochtonen op de politiek en de samenleving die verdacht veel lijkt op de kritiek die men van autochtonen hoort, wat dat betreft zijn ze zelfs goed aangepast hier in Nederland. Alleen maar kankeren, zeiken en zeuren de ganse dag, maar ondertussen het redelijk goed hebben hier.
I´m back.
pi_101895037
Het wordt eens tijd voor een 'like it or leave it' beleid voor dit soort lui.
pi_101895100
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En vanuit die gedachte zou je toch denken dat men zich dan conformeert aan de samenleving waar men zich bevindt, en probeert daar een gelukkig leven op te bouwen.
Nou ja, ik denk dat voor allochtonen die bijv. wel goed ingeburgerd zijn (eigen woning, vaste baan etc.) het delen van de machtspositie best een euvel zal zijn. Volledig conformeren zal pas na enkele generaties gebeuren. Daarnaast blijft natuurlijk ook de kwestie bestaan van het feit dat in Nederland er nauwelijks echt meer sprake is van groepsidentiteiten; als je daarmee bent opgegroeid en altijd mee leeft, is het moeilijk om te conformeren aan een samenleving waarin dat veel minder of in het geheel niet bestaat.
I´m back.
pi_101895138
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:35 schreef ReplaR het volgende:
Het wordt eens tijd voor een 'like it or leave it' beleid voor dit soort lui.
Tsja, dat kun je tegen alle klagers zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')