Dat is aan de rechter om te bepalen. Daar hebben we namelijk wetten voor. Ik kan niet goed lezen wat er op die borden staat, maar zie geen oproep tot genocide. Vooral dom geleuter over een islamitisch Engeland. Tsja.quote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En het oproepen tot moord, genocide en het omverwerpen van de staat gaat de grens niet over volgens jou?
Voel je je daadwerkelijk bedreigd door dat soort figuren?quote:Op maandag 12 september 2011 21:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik noem het bedreiging en oproepen tot moord. Maar goed.
Zolang ze maar van mijn fiets afblijven.quote:Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
Moslims nemen de wereld over. Binnen tien jaar is Nederland een islamitische heilstaat!
Alleen de Duitse moslims doen dat.quote:Op maandag 12 september 2011 21:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zolang ze maar van mijn fiets afblijven.
Nee?quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is aan de rechter om te bepalen. Daar hebben we namelijk wetten voor. Ik kan niet goed lezen wat er op die borden staat,maar zie geen oproep tot genocide. Vooral dom geleuter over een islamitisch Engeland. Tsja.
Ook niet. Ik wil het gewoon niet hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen de Duitse moslims doen dat.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen de Duitse moslims doen dat.
Aha... 1-0 voor jou Hofstad.quote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee?
[ afbeelding ]
[ [url=http://t3.gstatic.com/ima(...)TkBN8V99g]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Europe you will pay your extermination is on its way
Exterminate those who slander islam
Europe you will pay your 9/11 is on it's way
Niet persoonlijk nu door die gasten in Engeland nee. Maar dat neemt niet weg dat ik een oprecht haatgevoel krijg als ik ze daar zie staan. Gadverdamme zeg.quote:Op maandag 12 september 2011 21:45 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Voel je je daadwerkelijk bedreigd door dat soort figuren?
En terecht. Die extremen horen niet in het westen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet persoonlijk nu door die gasten in Engeland nee. Maar dat neemt niet weg dat ik een oprecht haatgevoel krijg als ik ze daar zie staan. Gadverdamme zeg.
Nee, prima. Ik ontkende het dan ook niet, zag echter geen leuzen in die richting in de oorspronkelijke OP. Erg misselijkmakend, absoluut (maar dan heb ik nooit ontkend). Weet niet hoe de rechter daar over denkt.quote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Europe you will pay your extermination is on its way
Exterminate those who slander islam
Europe you will pay your 9/11 is on it's way
Haat lijdt uiteindelijk naar lijden heb ik mij ooit laten vertellen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet persoonlijk nu door die gasten in Engeland nee. Maar dat neemt niet weg dat ik een oprecht haatgevoel krijg als ik ze daar zie staan. Gadverdamme zeg.
Probeer je ook stenen te laten zweven terwijl je op 1 hand staat?quote:Op maandag 12 september 2011 21:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Haat lijdt uiteindelijk naar lijden heb ik mij ooit laten vertellen.
Een juridische werkelijkheid is niet perse gelijk aan de dagelijkse werkelijkheid.quote:Op maandag 12 september 2011 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, prima. Ik ontkende het dan ook niet, zag echter geen leuzen in die richting in de oorspronkelijke OP. Erg misselijkmakend, absoluut (maar dan heb ik nooit ontkend). Weet niet hoe de rechter daar over denkt.
Alleen op me playstationquote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Probeer je ook stenen te laten zweven terwijl je op 1 hand staat?
[ afbeelding ]
Dat kun jij vinden, maar dat maakt niet dat je deze mafketels uit kunt zetten. Tenzij je de wet aanpast.quote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een juridische werkelijkheid is niet perse gelijk aan de dagelijkse werkelijkheid.
Geen probleem.quote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kun jij vinden, maar dat maakt niet dat je deze mafketels uit kunt zetten. Tenzij je de wet aanpast.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet voor ongelimiteerde vrijheid, in mijn soort samenleving zijn er simpelweg geen demonstraties van neonazi's, religieuze fundamentalisten en anderen die oproepen tot geweld tegen anderen. Je moet hard durven optreden tegen dit soort pestkoppen, anders nemen ze hun vrijheid ten koste van andere mensen.
Niet als je een 2/3 meerderheid kunt vinden in de Tweede Kamer.quote:
Met een goed verhaal krijg je ze ook al zo mee Kunduz in. Eitje.quote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet als je een 2/3 meerderheid kunt vinden in de Tweede Kamer.
De eerste emotie die bij mij opkomt is ongeloof, waarom zou een emigrant/allochtoon/asielzoeker zo iets doen, de hand bijten die hem voedt ? Is het baldadigheid, stoerdoenerij, arabische bluf ?quote:Op maandag 12 september 2011 18:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jij vindt het stuitend dat iemand haatgevoelens krijgt bij het zien van dit?
[ afbeelding ]
De moeilijkheid is dat deze mafketels waarschijnlijk niet degene zijn die de aanslagen voorbereiden. De terroristen van 9/11 waren undercover bezig en gedroegen zich als "goede" Amerikanen.quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Oud_student het volgende:
[..]
De eerste emotie die bij mij opkomt is ongeloof, waarom zou een emigrant/allochtoon/asielzoeker zo iets doen, de hand bijten die hem voedt ? Is het baldadigheid, stoerdoenerij, arabische bluf ?
Voor 9/11 nam ik dergelijke mensen niet serieus. Nu wil ik het risico niet nemen en ze wel serieus nemen.
Mensen die zo anti-westers zijn moeten we uit onze maatschappij verwijderen. Niet optreden is geen teken van tolerantie maar van angst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |