quote:Op woensdag 14 september 2011 17:54 schreef Malahide het volgende:
Mijn God, aan wat voor een slapper hebben ze onze Pasha gekoppeld? Ik moest hier aan denken:
En ik ga net op vakantie als het begint. Honden.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef Malahide het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat ik terug ben van vakantie![]()
Mallie muts ik heb je gemist, wil je nooit meer weggaan, hier blijven, ZIT!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:09 schreef Malahide het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat ik terug ben van vakantie![]()
Doe als ik. Plan je vakantie tussen So You Think You Can Dance en Strictly.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:20 schreef Pheno het volgende:
En ik ga net op vakantie als het begint. Honden.
Woef. Poot.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
Mallie muts ik heb je gemist, wil je nooit meer weggaan, hier blijven, ZIT!
Pheno, jij blijft ook hier. BLIJF.
Nein. Ik ga zon zoeken. Hier is ie niet te vinden.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Mallie muts ik heb je gemist, wil je nooit meer weggaan, hier blijven, ZIT!
Pheno, jij blijft ook hier. BLIJF.
Als Strictly weer begint krijg ik zin in centrale verwarming, chocomel, sloffen en met een dekentje op de bank. Dan ruik ik pepernoten en oliebollen en begin ik al weer te denken waar ik vorig jaar de kerstballen opgeborgen heb. Laat de herfst maar komenquote:Op zondag 25 september 2011 12:21 schreef Saeramir het volgende:
Oh Mallie.. Je maakt mijn dag totaal goed XD *zet de filmpjes aan om te laden terwijl ze lunch maakt*
Ik krijg er echt helemaal zin in! Goede timing, Strictly
Hihihi contractulations.twitter:PashaKovalev twitterde op zondag 11-09-2011 om 11:35:44Contracts to all the pros and celebs on a great start of new season of SCD! If you missed launch show last night tune in today for repeat reageer retweet
Gelukkig dansen Pasha en zijn wijf zaterdagquote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Potverdrie, ik kan vrijdag al niet live kijken.
Ik ook niet. En de dagen daarna ook niet.quote:Op maandag 26 september 2011 19:58 schreef Cee het volgende:
Potverdrie, ik kan vrijdag al niet live kijken.
a) maar dan vanaf morgen. En een betere zon. Een eckte eckte zon. Niet dat nazomerse trekje van hierquote:Op woensdag 28 september 2011 11:32 schreef Malahide het volgende:
Bedoel je met 'zon' dat je a) zon hebt waar je nu uithangt of dat je b) zondag kunt kijken?
a) wij hebben ook zon, 25 graden vandaag dus
b) komende zondag is het nog niet hè?
Je mag 'em hebben, die zon. Als Strictly begint moet verdulleme de regen tegen de ramen kletteren en de c.v. op 20. Optyfen met dit leipe barbecueweerquote:Op woensdag 28 september 2011 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
a) maar dan vanaf morgen. En een betere zon. Een eckte eckte zon. Niet dat nazomerse trekje van hier
Zo op de valreep speciaal voor mij. Jij mag hem, dan neem ik haarquote:Op woensdag 28 september 2011 15:42 schreef Malahide het volgende:
And here is... Team Hartem!
Godsamme, ik wil hem![]()
Ohh maakten ze reclame net (ik zapte heel even over)? Begint het bijna?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:59 schreef Malahide het volgende:
Oe, The Voice UK.
Deze heeft gisteren voor het eerst een aflevering van The Voice gekeken en is nu helemaal om!
Agossie Labiele Mallie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:03 schreef Malahide het volgende:
Nee, ik ben niet zo van zangtalentenjachten, maar dit concept is echt briljant, ieder kan zingen en ik vond de judges erg leuk, zelfs Nick en Simon. En ik moest twintig keer huilen of zo
.
Allemaal zenuwenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:09 schreef Cee het volgende:
Alsof ze met een roeispaan aan het dansen is.
Waarom komt het daar eigenlijk zo vroeg op tv? Is de sunday roast verplaatst naar zaterdag?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:12 schreef Malahide het volgende:
Kwart over 6 in de UK en Bruno heeft het al weer over spunk. Wat een klasbak is het toch.
Omdat het een familieprogramma is. Vandaar dat het gisteren om 21:00 u was, Bruno over sperma praat en de latinjurkjes bestaan uit drie aan elkaar genaaide Tempo's.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom komt het daar eigenlijk zo vroeg op tv? Is de sunday roast verplaatst naar zaterdag?
Ah. Ik dacht dat het vanwege de dans-ontspringende tetten van Lulu en Chelsey en de routine van Russel Grant was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:15 schreef Malahide het volgende:
[..]
Omdat het een familieprogramma is. Vandaar dat het gisteren om 21:00 u was, Bruno over sperma praat en de latinjurkjes bestaan uit drie aan elkaar genaaide Tempo's.
![]()
Lief hoor. Slechte posture en rommelig voetenwerk, maar wat schattig.quote:
Als Pasha geniet, geniet ik ookquote:
Nou, alsof ze het van YouTube heeft geleerd.quote:
Pasha gaat zometeen nog even een echte real lady van haar makenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:37 schreef Cee het volgende:
Ohhhhh oh. "You're Pasha's little princess!"
"For sure."
Oh dweil, waar ben je. Ik heb je nodig.
Ik denk dat het wel de bedoeling was maar dat hij te lam was om haar op te rapen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:42 schreef Malahide het volgende:
Voor een oud wijffie doet ze het best aardig, maar het is me allemaal iets te lollig...
Wat gebeurde er nou? Liet 'ie haar vallen??
Ik voel me dan altijd een beetje beschaamd, als ik moet lachen om Bruce.quote:
Dat zou verrassend zijn, aangezien er deze week niemand uitgaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:45 schreef Cee het volgende:
Ik durf te wedden dat dit sekreet er deze week uit vliegt.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:46 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat zou verrassend zijn, aangezien er deze week niemand uitgaat.
Ze had ruzie met haar boa(constrictor).quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:47 schreef Cee het volgende:
Haha, wat is dit.Dit ga ik zometeen terugspoelen!
Ja. Helaas vliegt degene die onderaan het scoreboard staat er in de eerste week zelden uit. En misschien komt ze volgende week wel terug 'with a vengeance'quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm pas geleden gewikipedia't en tot mijn shock kwam ik erachter dat hij niet gay is.
Mwah, ik denk dat Harry McFly veel populairder is.quote:
Heb je het gisteren ook gemist?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ik zat net nog te klagen dat er niets wasIk vergeet de BBC altijd.
Ja, maar dat wist ik, want toen was er ook VOH. Niet aan de herhaling vandaag gedacht. Maar volgende week weet ik het, anders download ik het morgen (of misschien straks, als het er al staat).quote:
JonBenetquote:Chrisrubery
I think we've found JonBenet #scd
twitter:PashaKovalev twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 20:23:56First show was amazing. Well done PRINCESSSSSS @chelseehealey! reageer retweet
Vertel eens hoe ik zo'n tweetje quote, ik kom daar maar niet achterquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:24 schreef Cee het volgende:
twitter:PashaKovalev twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 20:23:56First show was amazing. Well done PRINCESSSSSS @chelseehealey! reageer retweet
![]()
Je moet op de datum van de tweet klikken zodat je dus een pagina met alleen de tweet ziet. Daarvan de url kopiëren en dan in het reply venster hier op het blauwe vogeltje rechts in het rijtje met mogelijkheden klikken. En daar de url in plakken. Ik kan het ook pas sinds een week of 3 hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:31 schreef Malahide het volgende:
[..]
Vertel eens hoe ik zo'n tweetje quote, ik kom daar maar niet achter.
Dank u beleefdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:06 schreef Cee het volgende:
Je moet op de datum van de tweet klikken zodat je dus een pagina met alleen de tweet ziet. Daarvan de url kopiëren en dan in het reply venster hier op het blauwe vogeltje rechts in het rijtje met mogelijkheden klikken. En daar de url in plakken. Ik kan het ook pas sinds een week of 3 hoor.
Nou, dit was mijn planquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:51 schreef Saeramir het volgende:
Gaan we ook stelletjes becommentariseren? Oh dolletjes
Holly is best groot en breed, en Artem is niet zo lang, dus het ziet er inderdaad wat gek uit. Maar er zijn wel meer koppels fysiek niet echt briljant gematcht dit jaar.quote:Holly & Artem - Cha cha
Wat een mooie vrouw maar ze lijkt wel een beetje gigantisch naast Artem op de een of andere manier.
Beter een 4 van Craig - wat voor hem nog genereus is in een eerste week - dan dat die andere drie nitwits met 9s en 10en gaan gooien, zoals gewoonlijk.quote:Katya & Dan - Waltz
Najaa een 4 van die eikel? Beetje overdreven much.
Meestal heb ik niks met de comedy contestants, omdat ze vaak geen reet uitvoeren en erop vertrouwen door te gaan door hun zogenaamd 'grappige' choreos (zie Anton en die megalomane Italiaanse snollebolquote:Russell & Flavia - Cha cha
Pijnlijk. Je ziet gewoon hoe ie zijn best doet (ook al vind ik het maar een vervelend ventje) maar hij is gewoon te slecht in conditie om zelfs alleen maar de timing goed te krijgen. Jammer voor dat spicy vrouwtje, die gaat er gauw uit zo.
Sinds vannacht wel op Immortalseedquote:Ik ga meteen even neuzen of de aflevering van vandaag al op rlglog staat!
Stiekem vond ik Harry technisch eigenlijk iets beter dan Jason, maar Jason straalde zoveel plezier uit dat ik die vier achten wel snap. Harry moet aan zijn performance gaan werken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:47 schreef Saeramir het volgende:
Harry & Aliona - Cha cha
Beste dans tot nu toe samen met die van um hoe heet ze ook al weer, die waltz. Het was een beetje stroef (duh, eerste ballroom ooit) maar ik vond de techniek er degelijk uitzien en het paste gewoon allemaal goed in elkaar, geen missers, geen misstappen, mooie manier van lopen en bewegen.. Die Craig moet een vuiltje in zijn oog hebben denk ik. Wat een schatje is die Harry trouwens
Bruno Tonioli! Rete-irritant, vééél te aanwezig, en toch mag ik hem enormquote:Rory & Erin - waltz
Dat was inderdaad een goede impressie van een wals. Ik vond alleen zijn gezicht veel te bevoren en ben het dan ook helemaal eens met die leipo in het panel (ja sorry ik vergeet hun namen nog). Waar ik wel verschrikkelijk om moest lachen zeg, jeetje wat een bek heeft die man. Bruno geloof ik?
James probeert Brendan te verslaan als bad boy of the ballroom. Zal 'em toch nooit lukkenquote:Alex & James - chachacha
Het was ok. Maar James goed gezegdZe kregen alleen wel een 4 voor straf. Maar bij de volgenden vond ik Craig net iets milder.
Ze hadden de plastieken tata's goed ingesnoerd, dus gelukkig vielen ze niet zo op.quote:Chelsee & Pasha - waltz
Prachtig!! Had ik nooit verwacht zeg! Dat rondborstige mens heeft elegance! Natural flow! Wow. Helemaal niet fake en liep lekker. En Pasha
Na Ann Widdecombe vorig jaar is Edwina een verademing, trust me. Ik vond haar toch wel aardig bewegen voor een vrouw van haar leeftijd. Volgende week ballroom. Als Vincent dan een normale choreo in elkaar draait zonder grappen en grollen, zou ze best nog wel eens kunnen verrassen.quote:Edwina & Vincent - chachacha
Ok eww. Ik kan die "grappige" contestants niet zo goed hebben denk ik. Het was een beetje alsof Rita Verdonk daar stond te swingen. eww.
Ik vraag me dan meteen af wie die boa verzonnen heeft: Anton - lijkt me echt iets voor hem - of de kostuumontwerpers? In beide gevallen overigens dom, daar niet van.quote:Nancy & Anton - waltz
Wat dom en arrogant zeg om zo'n lange boa te gebruiken. Maar het was wel erg vermakelijk om zo'n soort persoon ZO op haar gat te zien gaan
Onderschat de populariteit van Harry McFly niet. Eigenlijk vind ik het ook best wel een lekker mennekequote:Jason & Kristina - chachacha
Deze wint het voor mij net van die Harry McFly omdat hij beter in karakter zat. Erg goed begin voor hun, en hij is duidelijk super populair.
Ik ben ook heel blij dat jij dit gaat volgenquote:Ben blij dat ik dit ga volgen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef Saeramir het volgende:
![]()
I love you Mallie. I love you all, but I love Mallie the most, sorry, I cant help it
Veel te oud voor jou Saer, hij is al 25 *dugs*quote:Mijn favoriet op dit moment is ook Harry, hoor. Wat een schattig menneke. Is ook echt mijn type he, hadden jullie moeten weten
Ja hoor, dezelfde avond nog op Immortalseedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:33 schreef Saeramir het volgende:
Zou dat programma ook ergens voor mij te vinden zijn?
F U, beg your pardonquote:
Acht jaar Striclty-verslaving, sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef Saeramir het volgende:
Argh, de F U was omdat ik nu ook dit elke dag moet gaan kijkenJij weet gewoon teveel! En het is veel te leuk om te missen
Ah mooi, dat heb ik opgenomen (maar nog niet gekeken). Ga ik vanavond eens goed voor zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Malahide het volgende:
[..]
F U, beg your pardon![]()
?
Yes my darling, elke maandag t/m vrijdag.
Vanavond met een grappige mini-introductie vanPasha
Ah, thanks. Er staat dus niets op UPCquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:03 schreef Karina het volgende:
Op BBC2 is er elke dag om 19:30 uur iets. Heel verwarrend.
Strictly Come Dancing - It Takes Twoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:17 schreef Pheno het volgende:
Ah, thanks. Er staat dus niets op UPCof ik kijk niet goed
't Is effe wennen jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:49 schreef Karina het volgende:
Morgen ga ik kijken is het planLeuk dat je het schema even plaatst, Malahide, ik vind het maar ingewikkeld allemaal
Mijn gids zegt 5 over 7 ik zit al helemaal klaar!?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:34 schreef Karina het volgende:
Wel mooi dat het om 5 over 8 komt, de zaterdagavond is niet veel soeps op de NL tv, behalve om half 11 DWHN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Te laatquote:
Nondeknetter. Betekent dat dat ie zometeen op tv komt? Want dan weet ik of ik moet blijven kijken of niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:55 schreef Malahide het volgende:
[..]
Te laat![]()
. Dat wordt weer downloaden daaaaaaaahling.
Ze waren geloof ik een microfoontje op zijne naakten torso aan het plakken.
Drie vlaggetjes voor jouquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:00 schreef Saeramir het volgende:
Ok hehe, eindelijk alles gezien! Eerst even een kort verslagje, dan de uitslag kijken (gedisciplineerd, he?)
Yep, that's Len Goodman for you met zijn charmante Cockney 'grapjes'quote:Chelsea & Pasha - Salsa
Chilly round the willy? Wat the F?
't Is gewoon een vervelende tang met een grote bek, afgezien van het feit of ze wel of geen aanleg heeft/had. Net in It Takes Two was ze ook weer heel vervelend. Arme Vincent. Nou ja, hij is nu in ieder geval uit zijn lijden verlost.quote:Edwina & Vincent - Foxtrot
In 1 woord: pijnlijk om te kijken. Ew. Just ew. Ze heeft gewoon totaal geen stijl en geen elegantie. En het is niet eens omdat ze een slecht lichaam heeft, ze mist gewoon alles om een mooie dans te doen.
Alex is het schoolvoorbeeld van een middenmoter, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren.quote:Alex & James - Foxtrot
Dat was een goede foxtrot! Goede performance, ze zag er mooi uit en was veel zelfverzekerder dan met de cha cha. Elegant. Haha en Bruno ook blij.
Ik vond het net zwemmen op het drogequote:Dan & Katya - Salsa
Goed en zelverzekerd begin! Voor de rest vond ik het erg rommelig en niet bij hem passen. Nauwelijks hip action, slechte lifts, en dat stukje waar ie zo om haar heen danste, was idd eerder grappig dan goed. Was wel beetje triest dat daar zo'n punt van werd gemaakt terwijl dat zijn favoriete stukje was
Same here. In haar interviews vind ik haar best sympathiek overkomen, maar zodra ze op de vloer stapt laat ze me volledig koud.quote:Holly & Artem - Salsa
Ik vind het een leuk meisje en ze kan goed dansen, maar het vreemde is dat ze, voor iemand die natuurlijk sexy is, en geen dans experience heeft, het technisch goed onder controle lijkt te hebben maar die sexiness komt er niet uit om de een of andere reden. Ze lijkt zo'n koele kikker op de dansvloer. Is dat niet vreemd? In short: ik kan nog niet goed wijs worden uit haar.
Zal die arme Erin ooit winnenquote:Rory & Erin - Salsa
Tja ik kon er niets meer ook al vind ik die Rory een hele aardige man. Techniek was slecht, geen fluidity, hij is gewoon te oud en te stijf denk ikMaar hij doet wel erg zijn best dus tja.
Tegenwoordig krijg je bij Strictly al een staande ovatie als je je kleedkamer uitkomtquote:Robbie & Ola - Foxtrot
Begin was erg hakkelend, maar daarna werd het wat beter. Maar ik vond het niet echt natuurlijk eruitzien, ik weet niet wat het is. Ik vond ook de choreo veel te veel om Ola heen draaien. Ik weet wel dat het doel van een dans is om de vrouw er goed uit te laten zien, is, maar je hoeft het ook niet te overdrijven. Ik snap de staande ovatie niet echt, persoonlijk. Ik vond het een beetje overdreven allemaal, de judges ook.
Double standards? Bij Strictly? Noooooooo....quote:Anita & Robin - Salsa
Ik snap de judges echt niet. Double standards? You bet! Sommige dansen waren veel beter maar omdat het geen oud dametje was die het danste, kregen ze slechtere kritiek
Ik blijf erbij dat ik hem een engerd vind en het idee dat hij deze competitie nu al wel eens in zijn broekzak zou kunnen hebben, vind ik een heel vervelende gedachtequote:Jason & Kristina - Salsa
Ja hoor, deze man heeft het. Hij maakt zijn favorietenrol tot nu toe goed waar. Elegant, flirty en sexy. Goed geacteerd. Kan technisch nog een hoop verbeteren maar toch
Ik weet wél wat hun probleem is: Anton Du Beke. Anton wordt al negen seizoenen lang aan hopeloze gevallen of oude taarten gekoppeld. Hij heeft de hoop al lang opgegeven ooit nog te winnen en probeert nu alleen nog maar te scoren met 'comedy routines'. En dan vooral bij de latin dansen, omdat hij er een hekel aan heeft en er erbarmelijk slecht in is. Ik vind het echt sneu voor Nancy. Natuurlijk is ze zo gek als een deur, maar ik blijf erbij dat ze met een fatsoenlijke partner best iets redelijks had neer kunnen zetten.quote:Nancy & Anthon - Salsa
Ik weet niet wat hun probleem is hoor. Alles valt in duigen zodra ze de vloer opkomenHet is meer een goede komedie dan een dans
Harry wordt een beetje ongewaardeerd helaasquote:Harry & Aliona - Foxtrot
Het was voor mij niet zo spectacular als vorig3e week, maar weer erg goed, elegant, romantisch, vloeide goed, goed gepartnerd, af en toe een lief lachje en wat is het toch een lekker ding heOh en zijn armen waren ook erg goed, vond ik.
Je kunt niets met hem hebben of hem vervelend vinden, maar hij danst wél. Hij heeft in ieder geval meer danspassen laten zien dan Edwina, Lulu en Nancy bij elkaar. En voor iemand met zijn postuur vind ik dat hij behoorlijke moves heeft en in ieder geval enthousiasme en bereidheid toont om te leren. Double standards? Sure. Enen? Neeeeeeeeeeeequote:Russell & Flavia - Salsa
MEH. Ik heb er niets mee, sorry! En omdat hij een onelegante dikzak is die praat als een dom kind krijgt hij geen kritiek, is alles mooi en goed omdat ie een beetje rond de vloer huppelt met een debiele lach op zijn gezicht? Bah. 4 1en had ie moeten krijgen. Double standards, ftw.
Russellquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 06:51 schreef Saeramir het volgende:[quote]
Harry komt nog wel uit zijn schulp
Stukje Strictly-geschiedenisquote:Waarom wordt Anton dan altijd aan taarten gekoppeld? Niet zo eerlijk toch.
Je verwart me met Ceequote:Ik dacht dat jij een fan van Jason was? Dat dacht ik tenminste voordat Strictly begon.
Edwina zat cappuccino te slurpen en Lulu was het effect van haar laatste botoxbehandeling aan het bestuderenquote:Kom op, Lulu en Edwina zijn meh maar die hebben toch echt wel meer danspassen gezet dan RusselMaar omdat het geen dikzak is, tellen die passen niet. Het enige wat Russel doet is als een mongool tikkertje spelen met Flavia
Ook de judges vallen voor een goede background story, en Robbie heeft die: ruwe bolster, blanke pit, neergesabeld vorige week en nu back with a vengeance.quote:Ik vind Robbie trouwens ook een goeie hoor! Begrijp me niet verkeerd. Ik vond alleen de reacties wat overdreven.
Komt nog wel. Luie uploaderquote:It takes two is nergens te vindenHet ziet ernaar uit dat die eerste week een fluke was.
Zoals Ang3l een schuurtje heeft met hete SYTYCD-jongetjes, heb ik een kamertje met virtual gay husbandsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef Saeramir het volgende:
Haha,
Ok dus ik zat in de auto om mijn zoon op te halen en toen dacht ik opeens aan wat jij zei over Craig, jouw secret gay husband??! Nu ben ik heel benieuwd wat het verhaal daarachter is
Zo elegant ook als ze hem in dat pakje proberen te hijsenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:49 schreef Malahide het volgende:
Pasha nakednessin It Takes Two!!!
Misschien lokt dat wat mensen naar dit topic
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:51 schreef Saeramir het volgende:
"Are you going to reveal anything about your set?"
"Set of what?"
Gebruik je Google Chrome toevallig? Die is nogal goed in het verstoppen van aanstaande downloadsquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:01 schreef Saeramir het volgende:
bah, heb hem per ongeluk gecancelled en kan m nergens anders vinden >_>
Oh, zie hierboven lol.quote:
Zei ik toch daaaaaalingquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:11 schreef Saeramir het volgende:
Phew, na het even met rust te laten, doet ie het nu. Nog maar 2 uurtjes geduldNiet zo slecht als vorige week.
Vochtig doekje, ik wou dat ik dat had gehad bij de Paso Doble gisteren bij Burn The Floorquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:34 schreef Saeramir het volgende:
ja maar dan moet ik de download uitzetten, mijn internet kan het een of het ander aan
Dus ik wacht wel een uurtje en 16 minutesKan ik mooi mijn huis nog even snel doorrennen met een vochtig doekje
Het ergste is: ik wist dat je zoiets ging zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:53 schreef Malahide het volgende:
[..]
Vochtig doekje, ik wou dat ik dat had gehad bij de Paso Doble gisteren bij Burn The Floor![]()
.
Maar dat terzijde.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:34 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Het ergste is: ik wist dat je zoiets ging zeggen
Ja ik vond het leuk, vooral Jason dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:40 schreef Saeramir het volgende:
Al iets gevonden Mallie?
Karina, zonder iets te spoilen, was het leuk?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:53 schreef Saeramir het volgende:
Group dance professionals
Deed me SYTYCD vreselijk missenWat een rotzooi.
Wat ik alleen niet snap is dat zo'n vrouw zich twee weken op rij in van de afzichtelijke kostuums laat hijsen. Trouwens, Tracy Turnblad laten spelen door een vrouw van ongeveer 30 kilo is ook een beetje de plank misslaanquote:Anita & Rob - Jive
Technisch natuurlijk all over the place maar ik kreeg tranen in mijn ogen van haar enthousiasme. Hoge marks voor presentatie en energie.
Zeker een van de mooiste jurken tot nu toe.quote:Alex & James - Viennese Waltz
En haar jurk, gorgois, als ik met Mia Michaels mag spreken.
He's scared shitlessquote:Rory & Erin - Quick Step
Degelijk, behoorlijk, gewoon ok. Alleen dat bevroren gezicht, daar moet ie echt wat aan doen. Dat is al zijn grootste probleem sinds het begin.
Omdat de rumba sowieso 99 van de 100 keer ongemakkelijk is, vooral als een oudere vrouw om een stuk jongere vrouw staat te kronkelen.quote:Lulu & Brandon - Rumba
Wow, helemaal niet slecht! Had ik niet verwacht. Maar ik vond het toch een beetje pijnlijk om te zien. Ik weet niet wat het is.
Meestal erger ik me alleen maar aan de comedy contestants, maar dit jaar vind ik ze hilarisch. Hoeveel klappen van de molen Nancy heeft gehad weet ik niet, maar ze brengt car crash-tv waar ik naar moet blijven kijkenquote:Nancy & Anthon - Tango
Tja... Ik ben het eens met alle judges eigenlijk. Het was gewoon slecht. Maar aan de andere kant, wel een echte vooruitgang. Dus ik heb hier niet zoveel zinnigs over te zeggen. Ik denk dat Nancy gewoon nog een paar weken erin blijft omdat ze zoveel komedische tv brengt, en zonder al te veel opgestoken te hebben, via de achterdeur SCD verlaat
Je weet gewoon bij Audley dat hij wsl. in de eerste weken eruit zal vliegen, omdat het niet veel beter zal worden dan dit. Maar hij brengt zijn dansen met zoveel plezier, dat hij van mij nog wel een paar weekjes mag blijven plakken.quote:Audley & Natalie - Quick Step
MehVeel te stijf. Als hij niet populair is bij het publiek (wat hij dus niet lijkt te zijn) dan vliegt ie eruit deze week, denk ik.
Robbiequote:Robbie & Ola - Tango
Als ze eenmaal in de tango zaten vond ik ze hartstikke goed! Ik vond het dan ook veel te lang gerommel op die stomme stoel. Maar de bewegingen waren scherp en ze hadden, zoals altijd, een goede chemistry.
't Wordt wel een saai jaar als Jason elke week bovenaan staatquote:Jason & Kristina - Tango
Tja je mag m niet mogen, maar dit is wel the real deal. Briljante performer. Een van mijn favorieten. Hij irriteert mij ook niet dus dat is wel makkelijk. Beste dans van de avond (tot nu toe, Harry en Chelsea komen nog). Dat stukje voor de judges vond ik hilarisch ook.
Vier negens, wow. Ja ik vond het erg goed dus ik kan er vrede mee hebben.
Ik hoop dat ze volgende week een ballroom krijgt en dat Pasha dan de rem er stevig opzet.quote:Chelsea & Pasha - Cha cha
Ik weet het niet, I was left in de middle a bit. Het was wel sexy maar het leek ook hakkelend soms. Ik vind het haar minste dans tot nu toe. Maar toch entertaining.
Robbie is mijn favourite aan het worden, dat kan toch niet mensenquote:Harry & Aliona - Jive
Harry, keep on improving, you are my favorite
Epic mistake Mallie, die schrijven we opquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Malahide het volgende:
Omdat de rumba sowieso 99 van de 100 keer ongemakkelijk is, vooral als een oudere vrouw om een stuk jongere vrouw staat te kronkelen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Epic mistake Mallie, die schrijven we op
Artem en zijn danspartner Kara werden voor het oog van de camera verliefd. Dat spatte er nogal vanaf en was eigenlijk ook heel schattig. Pas na afloop van het seizoen zijn ze 'uit de kast' gekomen en nu zijn ze nog steeds een setje, met samenwonen and all. Op zich is er dus niks gebeurd, maar als miljoenen mensen je romance hebben zien ontluiken op televisiequote:Even voor ons niet Stricly-experts: wat is er vorig jaar gebeurd met Artem, dan? (over die romance)
Nee joh, nog ff van genietenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:32 schreef Saeramir het volgende:
Maar ik vind het wel erg van mezelf dat ik blij was dat Nancy erin bleef
Van alle tenenkrommende filmpjes was deze met stip de ergstequote:Op maandag 24 oktober 2011 10:15 schreef Saeramir het volgende:
Jason & Kristina - Paso Doble
[quote]Minste performance van Jason for sure. Ik vond inderdaad de techniek niet goed, en hij overcompenseerde het met zijn gezicht. En dat voorstukje, ik kon Mallie horen kotsen helemaal hier in EgypteNee, ik was er niet kapot van, ook niet van de choreo trouwens.
quote:Alex & James - Rumba
Ik vond dit heel goed, ik snap Craig totaal niet. Natuurlijk was de techniek niet perfect, natuurlijk miste ze heupwerk.. Maar het was romantisch, clean, elegant.. Ik vond Craig echt gemeen. Als Russell weer een 8 krijgt voor acteren (wat Alex ook goed deed) pak ik een hamer.
Vond haar voor het eerst enigszins te pruimen, maar ze kan wat mij betreft ook optyfen.quote:Lulu & Brandon - Samba
MEH, Sorry hoor maar het hoort niet alleen een feestelijke dans te zijn, maar ook een beetje sexy, en dit was non sexy. Van mij mag Lulu naar huis, heb genoeg gezien
quote:Chelsea & Pasha - Quickstep
Ik denk dat dit de eerste keer in mijn leven is dat ik tranen in mijn ogen krijg van een quickstep. Het was ECHT First Class. WTF Chelsea? I love her SO MUCH! Als ik terugdenk aan onze reacties toen we zagen dat Pasha aan haar gekoppeld was, moet ik gewoon lachen. Ze is amazing, een natuurtalent in mijn ogen. Echt ongelofelijk, Ik kon geen foutje bespeuren, het was energiek, entertaining, gewoon perfect. Beste dans van het seizoen, niet van Pasha en Chelsea, maar van alle dansen. Wow.
American Smooth is een Amerikaanse interpretatie van ballroom, showier en met minder regels dan in de 'standard five'. Er mag 'out of hold' gedanst worden en lifts zijn toegestaan. De basis is wel een van de standaarddansen. Meestal wordt voor de foxtrot gekozen omdat die het beste bij het Hollywoodachtige van de AS past, maar de basis mag bv ook een quickstep of wals zijn. In de geschiedenis van Strictly is het geloof ik één keer voorgekomen dat er een quickstep-AS werd gedanst, de rest waren allemaal foxtrot-ASs.quote:Anita & Bobby - American Smooth
Kun jij me nou vertellen wat het verschil is tussen de foxtrot en de american smooth Mallie? Is het alleen dat lifts niet verboden zijn? Want ik vind het behoorlijk op elkaar lijken.
Ze ziet er altijd uit als een bibberend vogeljong. Ze was al iel, maar volgens mij is ze door de danstraining de laatste grammetjes vet die ze had helemaal verloren.quote:Maar was ik nou de enige die Anita er ziek uit vond zien? Ze zag er niet bang uit, meer op het punt om flauw te vallen.
Het was vrij hard, ja. Maar het hoort bij het spel, dat moet je van je af kunnen schudden als deelnemende celeb. Dat zij er zo overstuur van was heeft volgens mij voor een deel te maken met het apengedrag van haar partner, die maar olie op het vuur bleef gooien. En niet voor haar opkwam, maar alleen voor zijn eigen ego. Etterbakquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Saeramir het volgende:
MallieWe zijn het aardig eens.
Maar vond jij het niet gemeen van Craig dan? Wat ie zei over Alex? Ik vond het echt zielig en ze was er echt kapot van.
Ach, 't kijkt leuk weg, maar verderquote:
Het is niet (goed) te zien op tv (gelukkig maar, arme meid) maar blijkbaar in 1 van de laatste holds, floepte haar borst (gedeeltelijk?) uit de jurk. Zo zielig, ben echt blij dat ze gewoon door is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:48 schreef Cee het volgende:
Oh wat gebeurt er waarom huilt ze?Iets met haar dress, maar ik zag het niet. *spoelt terug*
Ja, ja, hou je paardjes vastquote:
Och arme Artem! En hij liep al zo te hinkepoten zaterdag. Ik vind het programma nu trouwens een stuk leuker geworden nu het kaf van het koren is gescheiden.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:04 schreef Malahide het volgende:
Breaking njoews:
Artem heeft een breuk in zijn rug, Brendan is met Holly aan het trainen, wie van de twee zaterdag live met Holly danst is nog niet bekend, vanavond meer in ITT.
Shock! Horror! Drama!
![]()
Niet dat ik het niet zielig vind voor Artem, natuurlijk. Ik heb hem een rugmassage aangeboden, maar dat heeft 'ie afgeslagen. Dan niet.
Aaaah, Russellquote:Op woensdag 9 november 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Och arme Artem! En hij liep al zo te hinkepoten zaterdag. Ik vind het programma nu trouwens een stuk leuker geworden nu het kaf van het koren is gescheiden.
Mal, bedankt voor het posten van de bull-riding Russell, ik had het bijna verwerkt, komt het in een grote klap weer terug.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
Ik merk nu pas dat ik eigenlijk helemaal niet aan het opletten ben als ze dansen.
Zullen ze wel doen als Holly en Brendan aan de beurt zijn. Hij is wel boven bij Tess, staat lekker tegen de railing te hangenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:19 schreef Cee het volgende:
Ze hebben niks van Artem laten zien of over z'n injury uitgelegd of heb ik liggen slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |