Zo, hier is Spuit Elf

. Ik beperk me tot het dansen, anders ben ik de hele middag bezig met mekkeren.
Russell & Flavia - sambaIk hou nog steeds van ‘em, maar dit was het niet helemaal. Of het nou aan zijn knie lag of dat hij vanaf het begin al de draad kwijt was… je zag het ook in zijn gezicht, het was ploeteren. Anyway, zolang hij de finale maar niet haalt mag hij wat mij betreft er best langer inblijven dan een zooitje andere middenmoters. En als ik ooit nog eens maatje 36 word

, wil ik Flavia’s duivelse catsuit. Miauw!
Chelsee & Pasha - tangoDat was gewoon een hele puike tango met INHOUD (Pasha

) en zelfs toen haar pneumatische boezem begon te lambadaën hield ze zichzelf redelijk in de plooi. Ik had ook wel medelijden met haar, maar tegelijkertijd ben ik dan zo’n zuur kreng dat het een beetje apart vindt dat je zó overstuur bent van een beetje tiet laten zien terwijl je ze voor enkele duizenden ponden tot traffic stopping proportions hebt laten opblazen

. Anyhoo, Pasha & Chelsee FTW, luvs you.
Audley & Natalie - jive“Jive doesn’t suit tall people.” Daar is alles wel mee gezegd. En een goede impressie van die pianospelende hond van de Muppet Show deed ‘ie ook al niet

. Pluspuntje: ik vond Natalie er schitterend uitzien, al leek het alsof er een botanische tuin op haar ontploft was. Ik denk dat het tijd wordt voor Audley om te vertrekken in een van de komende weken. Er zit niet erg veel vooruitgang in zijn dansen, ook niet in de ballroom.
Alex & James - paso dobleTechnisch matig, veel te slap voor een paso (mens, je hebt 15 meter rok om fierce mee te zwiepen, als je dan niet kan dansen, doe dat dan verdomme

!), James moet zijn muil houden. Elimination please, I’m bored.
Holly & Artem - het ZwanenmeerAmerican Smooth is dus definitief showdance geworden. Okay, didn’t get that memo

. Het was mooi, het was gedurfd, het was origineel, het werd heel behoorlijk gedanst door Holly, maar het deed me helemaal niks. Als ik naar Strictly kijk wil ik graag ballroomdansen zien, van dit soort dansen zie ik al genoeg (don’t get me started

!) bij dat ándere dansprogramma.
Nancy & Anton - rumbaHeerlijk. Alleen al die rumbawalks, stappen als een bouwvakker met een zak cement op zijn schouder

. Nancy’s laatste dans, laten we hopen ook Anton’s, dus adieu and thank you for the music… of zo. Overigens vond ik haar jurk stiekem helemaal te gek.
Harry & Aliona - tangoEn na deze dans had ik genoeg gezien. Godverdegodver. Heb je zo’n talent als Harry, die dus gewoon amazing staat te tangoën in de 15 seconden dat ‘ie tangosteps kreeg, maakt die malle muts Aliona weer zo’n theatrale en inhoudsloze choreografie. Ik wil ballroomdansen zien

! En Harry niet het slachtoffer zien worden van Aliona’s ego.
Robbie & Ola - paso dobleWat had ‘ie aan

??? Oi oi oi Robbie, je moet nu echt wel heel snel beter worden anders zeg ik mijn vertrouwen in je op. Typisch Ola om - waarschijnlijk uit wanhoop - naar onzinnige trics als het kruistasten te grijpen. Zijn gezeur achteraf over de 4 van Craig vond ik irritant. Dat krijg je als Alesha met haar eierstokken gaat stemmen en dit soort shit een 8 geeft…
Anita & Robin - tangoScary face! Hobbel hobbel wandel wandel. Scary face! Lift. Scary face! Hobbel flop wandel wankel flop. Jezus, wat was dit nou weer

? De laatste weken is ze erg forgettable. Ik heb helemaal niks tegen haar en en Bobby, maar ik heb niet het idee dat ze nog ontzettend gaat vlammen. Dan moet Lulu het maar doen voor de old girls

!
Lulu & Brendan - paso dobleMopper mopper mopper, te weinig dans, Brendan die de halve dans staat te soloën omdat Lulu uit/in haar harnas gehezen moet worden, ik wil INHOUD!
Toch vond ik het stiekem leuk. Vooral toen ze op het einde bijna van dat balkon flikkerde.Jason & Kristina - quickstepVeruit de leukste choreografie van de avond, props voor Kristina. Goed gedanst, Jason delivers again. Vooral dat solostukje aan het begin - dat Kristina met haar toverstok stond te zwaaien - deed ‘ie toch wel erg goed. Maar… niet het niveau van de quickstep van Chelsee en Pasha

.
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 03-11-2011 18:15:00 ]