quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:46 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat zou verrassend zijn, aangezien er deze week niemand uitgaat.
Ze had ruzie met haar boa(constrictor).quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:47 schreef Cee het volgende:
Haha, wat is dit.Dit ga ik zometeen terugspoelen!
Ja. Helaas vliegt degene die onderaan het scoreboard staat er in de eerste week zelden uit. En misschien komt ze volgende week wel terug 'with a vengeance'quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm pas geleden gewikipedia't en tot mijn shock kwam ik erachter dat hij niet gay is.
Mwah, ik denk dat Harry McFly veel populairder is.quote:
Heb je het gisteren ook gemist?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en ik zat net nog te klagen dat er niets wasIk vergeet de BBC altijd.
Ja, maar dat wist ik, want toen was er ook VOH. Niet aan de herhaling vandaag gedacht. Maar volgende week weet ik het, anders download ik het morgen (of misschien straks, als het er al staat).quote:
JonBenetquote:Chrisrubery
I think we've found JonBenet #scd
twitter:PashaKovalev twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 20:23:56First show was amazing. Well done PRINCESSSSSS @chelseehealey! reageer retweet
Vertel eens hoe ik zo'n tweetje quote, ik kom daar maar niet achterquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:24 schreef Cee het volgende:
twitter:PashaKovalev twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 20:23:56First show was amazing. Well done PRINCESSSSSS @chelseehealey! reageer retweet
![]()
Je moet op de datum van de tweet klikken zodat je dus een pagina met alleen de tweet ziet. Daarvan de url kopiëren en dan in het reply venster hier op het blauwe vogeltje rechts in het rijtje met mogelijkheden klikken. En daar de url in plakken. Ik kan het ook pas sinds een week of 3 hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:31 schreef Malahide het volgende:
[..]
Vertel eens hoe ik zo'n tweetje quote, ik kom daar maar niet achter.
Dank u beleefdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:06 schreef Cee het volgende:
Je moet op de datum van de tweet klikken zodat je dus een pagina met alleen de tweet ziet. Daarvan de url kopiëren en dan in het reply venster hier op het blauwe vogeltje rechts in het rijtje met mogelijkheden klikken. En daar de url in plakken. Ik kan het ook pas sinds een week of 3 hoor.
Nou, dit was mijn planquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:51 schreef Saeramir het volgende:
Gaan we ook stelletjes becommentariseren? Oh dolletjes
Holly is best groot en breed, en Artem is niet zo lang, dus het ziet er inderdaad wat gek uit. Maar er zijn wel meer koppels fysiek niet echt briljant gematcht dit jaar.quote:Holly & Artem - Cha cha
Wat een mooie vrouw maar ze lijkt wel een beetje gigantisch naast Artem op de een of andere manier.
Beter een 4 van Craig - wat voor hem nog genereus is in een eerste week - dan dat die andere drie nitwits met 9s en 10en gaan gooien, zoals gewoonlijk.quote:Katya & Dan - Waltz
Najaa een 4 van die eikel? Beetje overdreven much.
Meestal heb ik niks met de comedy contestants, omdat ze vaak geen reet uitvoeren en erop vertrouwen door te gaan door hun zogenaamd 'grappige' choreos (zie Anton en die megalomane Italiaanse snollebolquote:Russell & Flavia - Cha cha
Pijnlijk. Je ziet gewoon hoe ie zijn best doet (ook al vind ik het maar een vervelend ventje) maar hij is gewoon te slecht in conditie om zelfs alleen maar de timing goed te krijgen. Jammer voor dat spicy vrouwtje, die gaat er gauw uit zo.
Sinds vannacht wel op Immortalseedquote:Ik ga meteen even neuzen of de aflevering van vandaag al op rlglog staat!
Stiekem vond ik Harry technisch eigenlijk iets beter dan Jason, maar Jason straalde zoveel plezier uit dat ik die vier achten wel snap. Harry moet aan zijn performance gaan werken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:47 schreef Saeramir het volgende:
Harry & Aliona - Cha cha
Beste dans tot nu toe samen met die van um hoe heet ze ook al weer, die waltz. Het was een beetje stroef (duh, eerste ballroom ooit) maar ik vond de techniek er degelijk uitzien en het paste gewoon allemaal goed in elkaar, geen missers, geen misstappen, mooie manier van lopen en bewegen.. Die Craig moet een vuiltje in zijn oog hebben denk ik. Wat een schatje is die Harry trouwens
Bruno Tonioli! Rete-irritant, vééél te aanwezig, en toch mag ik hem enormquote:Rory & Erin - waltz
Dat was inderdaad een goede impressie van een wals. Ik vond alleen zijn gezicht veel te bevoren en ben het dan ook helemaal eens met die leipo in het panel (ja sorry ik vergeet hun namen nog). Waar ik wel verschrikkelijk om moest lachen zeg, jeetje wat een bek heeft die man. Bruno geloof ik?
James probeert Brendan te verslaan als bad boy of the ballroom. Zal 'em toch nooit lukkenquote:Alex & James - chachacha
Het was ok. Maar James goed gezegdZe kregen alleen wel een 4 voor straf. Maar bij de volgenden vond ik Craig net iets milder.
Ze hadden de plastieken tata's goed ingesnoerd, dus gelukkig vielen ze niet zo op.quote:Chelsee & Pasha - waltz
Prachtig!! Had ik nooit verwacht zeg! Dat rondborstige mens heeft elegance! Natural flow! Wow. Helemaal niet fake en liep lekker. En Pasha
Na Ann Widdecombe vorig jaar is Edwina een verademing, trust me. Ik vond haar toch wel aardig bewegen voor een vrouw van haar leeftijd. Volgende week ballroom. Als Vincent dan een normale choreo in elkaar draait zonder grappen en grollen, zou ze best nog wel eens kunnen verrassen.quote:Edwina & Vincent - chachacha
Ok eww. Ik kan die "grappige" contestants niet zo goed hebben denk ik. Het was een beetje alsof Rita Verdonk daar stond te swingen. eww.
Ik vraag me dan meteen af wie die boa verzonnen heeft: Anton - lijkt me echt iets voor hem - of de kostuumontwerpers? In beide gevallen overigens dom, daar niet van.quote:Nancy & Anton - waltz
Wat dom en arrogant zeg om zo'n lange boa te gebruiken. Maar het was wel erg vermakelijk om zo'n soort persoon ZO op haar gat te zien gaan
Onderschat de populariteit van Harry McFly niet. Eigenlijk vind ik het ook best wel een lekker mennekequote:Jason & Kristina - chachacha
Deze wint het voor mij net van die Harry McFly omdat hij beter in karakter zat. Erg goed begin voor hun, en hij is duidelijk super populair.
Ik ben ook heel blij dat jij dit gaat volgenquote:Ben blij dat ik dit ga volgen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef Saeramir het volgende:
![]()
I love you Mallie. I love you all, but I love Mallie the most, sorry, I cant help it
Veel te oud voor jou Saer, hij is al 25 *dugs*quote:Mijn favoriet op dit moment is ook Harry, hoor. Wat een schattig menneke. Is ook echt mijn type he, hadden jullie moeten weten
Ja hoor, dezelfde avond nog op Immortalseedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:33 schreef Saeramir het volgende:
Zou dat programma ook ergens voor mij te vinden zijn?
F U, beg your pardonquote:
Acht jaar Striclty-verslaving, sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef Saeramir het volgende:
Argh, de F U was omdat ik nu ook dit elke dag moet gaan kijkenJij weet gewoon teveel! En het is veel te leuk om te missen
Ah mooi, dat heb ik opgenomen (maar nog niet gekeken). Ga ik vanavond eens goed voor zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Malahide het volgende:
[..]
F U, beg your pardon![]()
?
Yes my darling, elke maandag t/m vrijdag.
Vanavond met een grappige mini-introductie vanPasha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |