quote:
Drie vlaggetjes voor jou

!
quote:
Chelsea & Pasha - SalsaChilly round the willy? Wat the F?

Yep, that's Len Goodman for you met zijn charmante Cockney 'grapjes'

.
quote:
Edwina & Vincent - Foxtrot
In 1 woord: pijnlijk om te kijken. Ew. Just ew. Ze heeft gewoon totaal geen stijl en geen elegantie. En het is niet eens omdat ze een slecht lichaam heeft, ze mist gewoon alles om een mooie dans te doen.
't Is gewoon een vervelende tang met een grote bek, afgezien van het feit of ze wel of geen aanleg heeft/had. Net in It Takes Two was ze ook weer heel vervelend. Arme Vincent. Nou ja, hij is nu in ieder geval uit zijn lijden verlost.
quote:
Alex & James - Foxtrot
Dat was een goede foxtrot! Goede performance, ze zag er mooi uit en was veel zelfverzekerder dan met de cha cha. Elegant. Haha en Bruno ook blij.
Alex is het schoolvoorbeeld van een middenmoter, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren.
quote:
Dan & Katya - SalsaGoed en zelverzekerd begin! Voor de rest vond ik het erg rommelig en niet bij hem passen. Nauwelijks hip action, slechte lifts, en dat stukje waar ie zo om haar heen danste, was idd eerder grappig dan goed. Was wel beetje triest dat daar zo'n punt van werd gemaakt terwijl dat zijn favoriete stukje was

Ik vond het net zwemmen op het droge

, dat stukje.
quote:
Holly & Artem - Salsa
Ik vind het een leuk meisje en ze kan goed dansen, maar het vreemde is dat ze, voor iemand die natuurlijk sexy is, en geen dans experience heeft, het technisch goed onder controle lijkt te hebben maar die sexiness komt er niet uit om de een of andere reden. Ze lijkt zo'n koele kikker op de dansvloer. Is dat niet vreemd? In short: ik kan nog niet goed wijs worden uit haar.
Same here. In haar interviews vind ik haar best sympathiek overkomen, maar zodra ze op de vloer stapt laat ze me volledig koud.
quote:
Rory & Erin - SalsaTja ik kon er niets meer ook al vind ik die Rory een hele aardige man. Techniek was slecht, geen fluidity, hij is gewoon te oud en te stijf denk ik

Maar hij doet wel erg zijn best dus tja.
Zal die arme Erin ooit winnen

? Ze wil zo graag

.
quote:
Robbie & Ola - Foxtrot
Begin was erg hakkelend, maar daarna werd het wat beter. Maar ik vond het niet echt natuurlijk eruitzien, ik weet niet wat het is. Ik vond ook de choreo veel te veel om Ola heen draaien. Ik weet wel dat het doel van een dans is om de vrouw er goed uit te laten zien, is, maar je hoeft het ook niet te overdrijven. Ik snap de staande ovatie niet echt, persoonlijk. Ik vond het een beetje overdreven allemaal, de judges ook.
Tegenwoordig krijg je bij Strictly al een staande ovatie als je je kleedkamer uitkomt

.
In dit geval begreep ik het echter wel een beetje. Robbie had zich het negatieve commentaar van vorige week zo aangetrokken, dat het gewoon erg aandoenlijk was om hem te zien 'triomferen'

. Ik mag hem wel, die Robbie. Vooral omdat hij een van de weinige sportmannen is in de geschiedenis van Strictly die niet te bang is om te performen. Vaak zijn die sportlui technisch tot een hoop in staat omdat ze van nature zo fanatiek zijn, maar ontbreekt het aan performance skills.
quote:
Anita & Robin - SalsaIk snap de judges echt niet. Double standards? You bet! Sommige dansen waren veel beter maar omdat het geen oud dametje was die het danste, kregen ze slechtere kritiek

Double standards? Bij Strictly? Noooooooo....

.
Je moet die judges niet te serieus nemen, het is gewoon een toneelstukje dat ze op zitten te voeren. Uiteindelijk eindigen toch weer ieder jaar de beste dansers in de finale en wint degene met de meeste personality of het meest aansprekende achtergrondverhaal, zoals vorig jaar de romance van Kara en Artem.
quote:
Jason & Kristina - SalsaJa hoor, deze man heeft het. Hij maakt zijn favorietenrol tot nu toe goed waar. Elegant, flirty en sexy. Goed geacteerd. Kan technisch nog een hoop verbeteren maar toch

Ik blijf erbij dat ik hem een engerd vind en het idee dat hij deze competitie nu al wel eens in zijn broekzak zou kunnen hebben, vind ik een heel vervelende gedachte

.
quote:
Nancy & Anthon - SalsaIk weet niet wat hun probleem is hoor. Alles valt in duigen zodra ze de vloer opkomen

Het is meer een goede komedie dan een dans

Ik weet wél wat hun probleem is: Anton Du Beke. Anton wordt al negen seizoenen lang aan hopeloze gevallen of oude taarten gekoppeld. Hij heeft de hoop al lang opgegeven ooit nog te winnen en probeert nu alleen nog maar te scoren met 'comedy routines'. En dan vooral bij de latin dansen, omdat hij er een hekel aan heeft en er erbarmelijk slecht in is. Ik vind het echt sneu voor Nancy. Natuurlijk is ze zo gek als een deur, maar ik blijf erbij dat ze met een fatsoenlijke partner best iets redelijks had neer kunnen zetten.
quote:
Harry & Aliona - FoxtrotHet was voor mij niet zo spectacular als vorig3e week, maar weer erg goed, elegant, romantisch, vloeide goed, goed gepartnerd, af en toe een lief lachje en wat is het toch een lekker ding he

Oh en zijn armen waren ook erg goed, vond ik.
Harry wordt een beetje ongewaardeerd helaas

. En hij valt niet zo op omdat hij niet echt een opvallende personality is.
quote:
Russell & Flavia - Salsa
MEH. Ik heb er niets mee, sorry! En omdat hij een onelegante dikzak is die praat als een dom kind krijgt hij geen kritiek, is alles mooi en goed omdat ie een beetje rond de vloer huppelt met een debiele lach op zijn gezicht? Bah. 4 1en had ie moeten krijgen. Double standards, ftw.
Je kunt niets met hem hebben of hem vervelend vinden, maar hij danst wél. Hij heeft in ieder geval meer danspassen laten zien dan Edwina, Lulu en Nancy bij elkaar. En voor iemand met zijn postuur vind ik dat hij behoorlijke moves heeft en in ieder geval enthousiasme en bereidheid toont om te leren. Double standards? Sure. Enen? Neeeeeeeeeeee

.

volgende week Broadway-thema en zo te horen tango's en samba's. Erg Broadway ja

.
[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 10-10-2011 23:53:43 ]