SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Dan is 't toch geen jailbait of houd je niet van mooie meiden?quote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik vond ze niet leuk.![]()
Waarom is Suzanne niet 7 jaar jonger.
Lekker en leuk zijn twee verschillende dingen he.quote:Op zondag 11 september 2011 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan is 't toch geen jailbait of houd je niet van mooie meiden?
Enne....het is ondertussen Radio 49 he!quote:Op zondag 11 september 2011 17:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee.die hebben mijn username gejat!
quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef WickedTunes het volgende:
Is Blutengel gerelateerd aan Rammstein?
quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef Insomnium het volgende:
Deze topic titel straalt echt van de welbespraaktheid.
Het is beide Duits.quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef WickedTunes het volgende:
Is Blutengel gerelateerd aan Rammstein?
quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef Insomnium het volgende:
Deze topic titel straalt echt van de welbespraaktheid.
Je bent toch geen leerling?quote:Op zondag 11 september 2011 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit er wel aan te denken die mee te nemen ja.. Maar ergens vind ik het dat ik het niet kan maken.. Leerlingen mogen immers ook dat soort spul niet meenemen..
We hebben genoeg activiteiten.. Tis een Werkweek..
Dat hoort bij dit nummer, maar ik heb het idd wat hard staan. Ik draai het wel ff terug.quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
ToT draai je main volume eens wat lager? Volgensmij zit er een flinke kraak in..
Alcohol mogen ze ook niet nee, en idd om 00:00 het licht uitquote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent toch geen leerling?
Gewoon meenemen hoorAnders mag je zeker ook geen biertje drinken en om 0:00 het licht uit
25 ben je dan nu?quote:Op zondag 11 september 2011 17:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben best volwassen voor mijn leeftijd![]()
En dat is wel jammer !
Katje nog nooit terug gekomen ?
Voor het hosselen heb je toch helemaal geen leuke meiden nodig, of heb ik het weer totaal verkeerd begrepen?quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker en leuk zijn twee verschillende dingen he.
Ik ben bijna 26 hoorquote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
25 ben je dan nu?
mja, dan ben je ook gewoon volwassen natuurlijk, alleen mijn hoofd denkt bij bijvoorbeeld '88 of '89 nog aan dat die nog niet eens op een brommer mogen![]()
Nee, ik ben trouwens zelf ook verhuisd![]()
En ik had ook al twee katten toen
Nee, beetje aan het wieltje lopen roppen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:47 schreef WickedTunes het volgende:
Je bent er goed verstaanbaar, nwe mic?
Hoort het dat Björk helemaal rechts staat?quote:Op zondag 11 september 2011 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, beetje aan het wieltje lopen roppen.Nu is het echt een kwestie van er met m'n tengels van af blijven!
Dan heb je het weer verkeerd begrepen ja.quote:Op zondag 11 september 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor het hosselen heb je toch helemaal geen leuke meiden nodig, of heb ik het weer totaal verkeerd begrepen?
quote:Op zondag 11 september 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoort het dat Björk helemaal rechts staat?
Iedereen mag en kan hier draaien.quote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Later als ik groot ben ga ik ook een keer draaien, als het mag
Hoi C_Aquote:
Dat mag nu al hoor of heb je 't over de grote clubs op Ibiza?quote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Blijkbaarquote:Op zondag 11 september 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoort het dat Björk helemaal rechts staat?
Ja da's altijd kut als je dat zo hoort.quote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
Bij de crash-bekkens hoor je trouwens wel heel duidelijk de mp3-compressie.
zeker bij Youtube ripsquote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
Bij de crash-bekkens hoor je trouwens wel heel duidelijk de mp3-compressie.
Haha, dat scheelt dan ook gewoon drie jaar met jouquote:Op zondag 11 september 2011 17:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben bijna 26 hoor
Maar ik ben het met je eens en dat terwijl ik nog niet eens zo oud ben
En katten !
Dat zijn echt leuke beestjes.
Moet je doen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Over dik uur gaan we spelletje spelen, doe je mee??quote:Op zondag 11 september 2011 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me
grr
Draait er iemand?
Ikke!quote:Op zondag 11 september 2011 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me
grr
Draait er iemand?
quote:Op zondag 11 september 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, dat scheelt dan ook gewoon drie jaar met jou![]()
Ik heb steeds aanloopkatten gehad en in het asiel werken helpt ook niet echt mee voor de verzameling
Jij kan dat primaquote:Op zondag 11 september 2011 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je doen.
Als ik zelfs ik het kan.
Ik ben niet goed in spelletjesquote:Op zondag 11 september 2011 17:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Over dik uur gaan we spelletje spelen, doe je mee??![]()
![]()
![]()
Hai haiquote:
tis simpel hoor, geen artiesten raden oid...quote:Op zondag 11 september 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in spelletjes
Ik moet eigenlijk een was op vouwen, maar ben te lui
Ik ga zo even in bad denk ik, heb het gewoon koud
Yayquote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Iedereen mag en kan hier draaien.
Nee, ieh, Ibizaquote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat mag nu al hoor of heb je 't over de grote clubs op Ibiza?
Ik kom wel een keertje bij jou kijken dan, kee?quote:Op zondag 11 september 2011 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je doen.
Als ik zelfs ik het kan.
Mag.quote:Op zondag 11 september 2011 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Yay
[..]
Nee, ieh, Ibiza
[..]
Ik kom wel een keertje bij jou kijken dan, kee?
Links en rechts hier.quote:Op zondag 11 september 2011 17:55 schreef ToT het volgende:
Nog steeds alleen rechts muziek trouwens?
ok als ik op tijd uit bad ben doe ik mee.... laat hem nu vollopenquote:Op zondag 11 september 2011 17:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
tis simpel hoor, geen artiesten raden oid...Gwoon simpele fun op de radio
Jou hoor ik stereo en deze track nu ook!quote:Op zondag 11 september 2011 17:55 schreef ToT het volgende:
Nog steeds alleen rechts muziek trouwens?
Ow da's mooi!quote:Op zondag 11 september 2011 17:57 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jou hoor ik stereo en deze track nu ook!
Ja, dat was ook mijn 'probleem'quote:Op zondag 11 september 2011 17:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt mij wel leuk werk !
En er is bijna altijd wel ruimte voor nog 1 klein katje
[..]
Jij kan dat prima
Hahahaha.quote:Op zondag 11 september 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn 'probleem'![]()
Het werden er vier, uiteindelijk
Hebben we die dan?quote:Op zondag 11 september 2011 17:56 schreef JJH het volgende:
Ik ga ff snel naar de enige super die vandaag open is.![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 17:56 schreef JJH het volgende:
Ik ga ff snel naar de enige super die vandaag open is.![]()
Het zijn er nu weer tweequote:Op zondag 11 september 2011 17:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahaha.
Ergens moet het ophouden vrees ik![]()
Maar katjes zijn altijd leuk.
Dan heb je dus nog ruimte voor twee extra katjesquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 17:58 schreef Insomnium het volgende:
Wacht wat.
Waarom zingen ze in het Duits ?
Hoe is het met jou op deze grauwe zondag ?quote:
Yay, waar zit ie nou precies?quote:Op zondag 11 september 2011 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
Volgende week eindelijk de Saturn open in Spijkenisse
quote:Op zondag 11 september 2011 18:01 schreef WickedTunes het volgende:
Straks nog meer duitse muziek hoor.. LOL![]()
![]()
Falerquote:
Luiquote:Op zondag 11 september 2011 18:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hoe is het met jou op deze grauwe zondag ?
Tijdens het spel? Leuk!quote:Op zondag 11 september 2011 18:01 schreef WickedTunes het volgende:
Straks nog meer duitse muziek hoor.. LOL![]()
![]()
Ja SAM geeft een andere titel aan!quote:Op zondag 11 september 2011 18:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Faler
En je was net op tijd met je ninja edit
ja tijdens t spel jaquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 17:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog ruimte voor twee extra katjes
Spijkenisse is een plaats en gemeente in de Nederlandse provincie Zuid-Holland op het eiland Putten. De gemeente telt 72.321 inwoners (1 april 2011, bron: CBS) en beslaat ruim 30 km², waarvan 4,07 km² water[1].quote:Op zondag 11 september 2011 18:00 schreef Zokunen het volgende:
Per 18.000 inwoners mag er een supermarkt open op zondag iirc.
Moe en luiquote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 11 september 2011 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik heb maar even besloten dat het nu wel genoeg is zo...
Kutdorpquote:Op zondag 11 september 2011 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse is een plaats en gemeente in de Nederlandse provincie Zuid-Holland op het eiland Putten. De gemeente telt 72.321 inwoners (1 april 2011, bron: CBS) en beslaat ruim 30 km², waarvan 4,07 km² water[1].
Qua inwoners is het de 42e gemeente van Nederland en de derde plaats binnen de Stadsregio Rotterdam (ook bekend als het Rijnmond-gebied)[2]. Spijkenisse grenst in het zuiden en westen aan Bernisse en Korendijk en in het noorden en oosten aan Albrandswaard en Rotterdam.
De kernen Hekelingen (tot 1966 een aparte gemeente), Den Hoek en Beerenplaat vallen tevens binnen de gemeente Spijkenisse.
GRR
Wij hebben er 3000 meer en de supermarkt is hier open.quote:Op zondag 11 september 2011 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse is een plaats en gemeente in de Nederlandse provincie Zuid-Holland op het eiland Putten. De gemeente telt 72.321 inwoners (1 april 2011, bron: CBS) en beslaat ruim 30 km², waarvan 4,07 km² water[1].
Qua inwoners is het de 42e gemeente van Nederland en de derde plaats binnen de Stadsregio Rotterdam (ook bekend als het Rijnmond-gebied)[2]. Spijkenisse grenst in het zuiden en westen aan Bernisse en Korendijk en in het noorden en oosten aan Albrandswaard en Rotterdam.
De kernen Hekelingen (tot 1966 een aparte gemeente), Den Hoek en Beerenplaat vallen tevens binnen de gemeente Spijkenisse.
GRR
quote:Op zondag 11 september 2011 18:04 schreef Insomnium het volgende:
Dat kan natuurlijk ook.
Maar wat moeten die arme kleine lieve katjes nu dan ?
Spijkenisse is stomquote:Op zondag 11 september 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben er 3000 meer en de supermarkt is hier open.
STquote:
Ik heb R49 ook maar even aangezet, hoewel het niet echt mijn muziek is momenteel geloof ikquote:Op zondag 11 september 2011 18:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moe en lui![]()
Lekker radio aan het luisteren en aan het lezen
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Maar wat moeten die arme kleine lieve katjes nu dan ?
quote:Op zondag 11 september 2011 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
ST
Hans is net weg zie ik?
[..]
Ik heb R49 ook maar even aangezet, hoewel het niet echt mijn muziek is momenteel geloof ik
Maar het is hier wel gezellig volgens mij, dus ik blijf wel even plakken
Net Final Fantasy X gespeeldActiever dan dat wordt het niet denk ik
Nope, ben wel bizar moe, dat is ook niet fijn.quote:
eentje in heel zwolle heb ik ooit gehoordquote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naar de supermarkt die hier blijkbaar open is op zondag
![]()
ik wist niet eens dat dat hier bestond
Sorryquote:
Ik heb van mijn beste vriendin alle bestaande boeken van de Horus Heresy gekregen.quote:Op zondag 11 september 2011 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
ST
Hans is net weg zie ik?
[..]
Ik heb R49 ook maar even aangezet, hoewel het niet echt mijn muziek is momenteel geloof ik
Maar het is hier wel gezellig volgens mij, dus ik blijf wel even plakken
Net Final Fantasy X gespeeldActiever dan dat wordt het niet denk ik
In zwolle zouden er 4 of 5 open mogen zijn gok ik.quote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naar de supermarkt die hier blijkbaar open is op zondag
![]()
ik wist niet eens dat dat hier bestond
dat hoorde ik net ookquote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
eentje in heel zwolle heb ik ooit gehoord
Nee ik lig in bed.quote:
Het zegt me niets, eerlijk gezegdquote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry
Hoe kan ik deze daad ooit weer goedmaken ?
[..]
Ik heb van mijn beste vriendin alle bestaande boeken van de Horus Heresy gekregen.
Ultiem leesvoer als je net zon nerd bent als ik op dat gebied![]()
Dus ik vermaak mij super![]()
En FFX is geweldig
Met een kittenquote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry
Hoe kan ik deze daad ooit weer goedmaken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 11 september 2011 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met een kitten
Hij mag dus een tijdje niet fappen, want dan gaan kittens doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Huh, wat?quote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hij mag dus een tijdje niet fappen, want dan gaan kittens dood
Het zegt heel weinig mensen wat.quote:Op zondag 11 september 2011 18:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zegt me niets, eerlijk gezegd
FFX is wel tof ja. Eerste keer dat ik het speelEn ik ben niet zo heul erg game-nerd, dus ik ga niet zo snel
Ach nou ja, in de zomer zitten de asiels toch volquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met een kitten
Ik zal in gedachten een kitten opvoeden voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik noem haar TaartjeJe snapt wel dat het een verloren zaak is he ?quote:
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Warhammer ken ikquote:Op zondag 11 september 2011 18:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het zegt heel weinig mensen wat.
Het is dan ook wel het meeste nerdy like ding wat je leuk kan vinden vrees ik![]()
Het is het verhaal achter het Warhammer40K universum.
En dat is een tabletop game met miniaturen die je moet schilderen en dergelijke.
Ik verf ze niet en speel er niet mee.
Maar de verhalen erachter verslind ik met een passie![]()
En je moet ook niet snel gamen![]()
Maar je moet het leuk vinden.
Een kennis van mij schildert en speelt dat dan weer wel heel fanatiekquote:Op zondag 11 september 2011 18:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het zegt heel weinig mensen wat.
Het is dan ook wel het meeste nerdy like ding wat je leuk kan vinden vrees ik![]()
Het is het verhaal achter het Warhammer40K universum.
En dat is een tabletop game met miniaturen die je moet schilderen en dergelijke.
Ik verf ze niet en speel er niet mee.
Maar de verhalen erachter verslind ik met een passie![]()
En je moet ook niet snel gamen![]()
Maar je moet het leuk vinden.
Het leest zeker lekker wegquote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Warhammer ken ikNiet veel meer dan jouw uitleg, maar het is niet geheel onbekend
Als jij het mooie verhalen vindt, prima toch? Lekker lezen
Tot nu toe vind ik het tof
Ik denk dat als ik mensen had hier die het zouden spelen ik dat ook wel zou doenquote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kennis van mij schildert en speelt dat dan weer wel heel fanatiek
Hoi Yuki, u kent ik nog niet... aangenaam!quote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
eentje in heel zwolle heb ik ooit gehoord
Dus je voedt er eentje op voor mij, en bijna tegelijkertijd vermoord je ook massa's?quote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zal in gedachten een kitten opvoeden voor jou.![]()
Ik noem haar Taartje
[..]
Je snapt wel dat het een verloren zaak is he ?
Hoi WickedTunesquote:Op zondag 11 september 2011 18:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hoi Yuki, u kent ik nog niet... aangenaam!
Waar woon je in de buurt?quote:Op zondag 11 september 2011 18:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het leest zeker lekker weg![]()
Ik ben er zo gek van dat ik alle fictie er omheen verzamel en lees![]()
Ach ieder zo zijn eigen ding
[..]
Ik denk dat als ik mensen had hier die het zouden spelen ik dat ook wel zou doen![]()
Noujaaaa, dat wist ik gewoon echt nietquote:
Blijf je zo luisteren. Ik ga zo on air met een spelletje en muziekjesquote:
Shoarmaquote:Op zondag 11 september 2011 18:13 schreef mr-green het volgende:
Het wekelijkse dilemma op de zondag avond is er weer:
Wat ga ik te eten bestellen?
Heb jij lekker weer dan?quote:Op zondag 11 september 2011 18:14 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga zo in de tuin maar liggen lezen denk ik.
Nog nooit zo moe geweest om deze tijd.
Nouja het is heel dubbel.quote:Op zondag 11 september 2011 18:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus je voedt er eentje op voor mij, en bijna tegelijkertijd vermoord je ook massa's?
Ik woon in het pittoreske Zutphenquote:
Er hebben ook nog wat avondwinkels ofzo een vergunning.quote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In zwolle zouden er 4 of 5 open mogen zijn gok ik.
Ik zou voor Grieks gaan: Souflaki van de grill!quote:
Het is droog en niet koud.quote:
Ik blijf wel even hangen hoorquote:Op zondag 11 september 2011 18:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Blijf je zo luisteren. Ik ga zo on air met een spelletje en muziekjes
JJH en ik zijn verloofd. Hier, in dit topic zelfsquote:
Ik kom bij je eten, tot over een half uurtje.quote:Op zondag 11 september 2011 18:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ja ga denk ik maar Shoarma bestellen. En gewoon oldskool
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 september 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
JJH en ik zijn verloofd. Hier, in dit topic zelfs![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom bij je eten, tot over een half uurtje.
Heyquote:
Ja, je moet wat, hè?quote:Op zondag 11 september 2011 18:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nouja het is heel dubbel.
Maar ben net sinds een maand vrijgezel.
Dus tja ik kan er niets aan doen![]()
Maar ik zal er dan wel meer voor je opvoeden in mijn hoofd
[..]
Ik woon in het pittoreske Zutphen
Myraquote:Op zondag 11 september 2011 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kom bij je eten, tot over een half uurtje.
In Apeldoorn zijn er 8 of 9 open.quote:Op zondag 11 september 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Er hebben ook nog wat avondwinkels ofzo een vergunning.
Nu ik er over nadenk heb je het me geloof ik al een keer verteld gewoonquote:Op zondag 11 september 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Er hebben ook nog wat avondwinkels ofzo een vergunning.
quote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh tijdens onweer. Dat is echt mijn droom.
quote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan je in contact brengen met iemand die opgewonden wordt van onweer, lijkt dat je leuk?
Ik probeerde even een chick te regelen voor Insom maar ze wou helaas niet.quote:
Uhuquote:Op zondag 11 september 2011 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]KEN JE DIE?!?!?!?
[..]
JIJ OOK AL?!?!?
Ik moet afkicken.quote:Op zondag 11 september 2011 18:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je moet wat, hè?![]()
Hmja, daar wonen mijn kennissen dan weer niet in de buurt
Heb ze meerdere keren live gezien toen der tijdquote:Op zondag 11 september 2011 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]KEN JE DIE?!?!?!?
[..]
JIJ OOK AL?!?!?
Regel nou eerst maar iets voor jezelfquote:Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik probeerde even een chick te regelen voor Insom maar ze wou helaas niet.
Is dat alleen in het Oosten des lands dan?quote:Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
In Apeldoorn zijn er 8 of 9 open.
Maar komt met name door de Dekamarkt, die hebben de maas in de wet gevonden dacht ik.
Per 18000 inwoners mag er een supermarkt open oid.
Maar de Deka zit niet in Zwolle.
Heldquote:Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik probeerde even een chick te regelen voor Insom maar ze wou helaas niet.
Ik heb geen haast mijn vriend.quote:Op zondag 11 september 2011 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Regel nou eerst maar iets voor jezelf
Wow dat heb ik ook al gemist!quote:Op zondag 11 september 2011 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
JJH en ik zijn verloofd. Hier, in dit topic zelfs![]()
Normaal mogen winkels op zondag enkel open in toeristisch gebied.quote:Op zondag 11 september 2011 18:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is dat alleen in het Oosten des lands dan?
Hier zijn alle winkels 7 dagen open en dan doordeweeks van 07:00 tot 22:00
quote:Op zondag 11 september 2011 18:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wow dat heb ik ook al gemist!![]()
Gefeliciteerd!![]()
Moet dat, ja?quote:Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik moet afkicken.
Dus dan maar zo![]()
En och ik hou het dan maar bij lezen.
En misschien ooit zelf voor mijzelf zoiets in elkaar zetten
Precies.quote:Op zondag 11 september 2011 18:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent immers niet ECHT gefrustreerd
Daarom!quote:
Maar, dank je welquote:Op zondag 11 september 2011 18:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wow dat heb ik ook al gemist!![]()
Gefeliciteerd!![]()
quote:
Ik kom er ook wel vaker, werk enzo.quote:Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk heb je het me geloof ik al een keer verteld gewoon
Als je vanuit een relatie met relatief veel seks ineens vrijgezel bent en niets meer hebt.quote:
Op ieder potje past een dekseltjequote:Op zondag 11 september 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is denk ik: ook voor jou loopt de ware ergens rond
Deze kan nog wel.quote:
Wel heul handigquote:
Oh, ja, maar ik bedoelde meer of je dan per se zou moeten minderen, naast dat het natuurlijk kut is dat het over isquote:Op zondag 11 september 2011 18:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je vanuit een relatie met relatief veel seks ineens vrijgezel bent en niets meer hebt.
Dan moet dat ja
En duur, maar dat is helaas ff niet anders.quote:Op zondag 11 september 2011 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel heul handig
[..]
Oh, ja, maar ik bedoelde meer of je dan per se zou moeten minderen, naast dat het natuurlijk kut is dat het over is
Van die nieuwe weet ik echt nog helemaal niks, dus kan ik ook niet oordelen!quote:Op zondag 11 september 2011 18:23 schreef Melting het volgende:
Is het een goeie zangeres, of zag zeer goed uit?
Want als je de nieuwe zangeres nog niet gezien hebt, maar wel gehoord, kun je toch al oordelen.
Als ze dat tegen me gaan zeggen wordt ik weer gefrustreerd.quote:
Mja, dat is wel minder. Maar ja... De alternatieven op die tijdstippen zijn zo beperktquote:Op zondag 11 september 2011 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
En duur, maar dat is helaas ff niet anders.
succesquote:Op zondag 11 september 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, oma herdenken en dan ff gamen, adios
Ja, maar wel handig als ik weer eens 1 cruciaal onderdeel voor een gerecht vergeten ben te kopenquote:Op zondag 11 september 2011 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
En duur, maar dat is helaas ff niet anders.
Dankjequote:Op zondag 11 september 2011 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Van die nieuwe weet ik echt nog helemaal niks, dus kan ik ook niet oordelen!Maar toch vind ik het jammer dat Nienke weg is, want die was tof!
Nienke is zeker tof jaquote:Op zondag 11 september 2011 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Van die nieuwe weet ik echt nog helemaal niks, dus kan ik ook niet oordelen!Maar toch vind ik het jammer dat Nienke weg is, want die was tof!
Ohquote:Op zondag 11 september 2011 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel heul handig
[..]
Oh, ja, maar ik bedoelde meer of je dan per se zou moeten minderen, naast dat het natuurlijk kut is dat het over is
quote:Op zondag 11 september 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah, oma herdenken en dan ff gamen, adios
en het regent zeker niet nu, hè?quote:Op zondag 11 september 2011 18:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mhe, waarom ben ik altijd van het laatste moment
net als een malloot al mijn schooltroep bij elkaar gezocht.. en nu ben ik vies en bezweet
Ik doe er ook niet de grote boodschappen, meer af en toe snel ff wat.quote:Op zondag 11 september 2011 18:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, dat is wel minder. Maar ja... De alternatieven op die tijdstippen zijn zo beperkt
Nee hoor, maar je reactie was zo grappig dat ik eerst alleen moest lachenquote:
nope.. waar ik ergens wel blij om ben, verzopen kat look is ook niet allesquote:Op zondag 11 september 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en het regent zeker niet nu, hè?
en het is zondag, je hoeft nog niet naar school hoorquote:Op zondag 11 september 2011 18:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mhe, waarom ben ik altijd van het laatste moment
net als een malloot al mijn schooltroep bij elkaar gezocht.. en nu ben ik vies en bezweet
Hehehehe ja zo ben ik he.quote:Op zondag 11 september 2011 18:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je reactie was zo grappig dat ik eerst alleen moest lachen
haha weet ik, maar moet het klaarleggen, anders kom ik morgen in tijdnood en ben ik de hele dag chago omdat ik me moet haastenquote:Op zondag 11 september 2011 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en het is zondag, je hoeft nog niet naar school hoor
stond je anders enig, gisterquote:Op zondag 11 september 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope.. waar ik ergens wel blij om ben, verzopen kat look is ook niet alles
Dan denk je toch aan wat leuks.quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha weet ik, maar moet het klaarleggen, anders kom ik morgen in tijdnood en ben ik de hele dag chago omdat ik me moet haasten
whaha, ja geweldig hequote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stond je anders enig, gister
door dat leuke kom ik anders ook in tijdnood morgenquote:
Das een mooie tijdquote:Op zondag 11 september 2011 18:28 schreef Melting het volgende:
Wie kan me troosten? Ik moet morgenvroeg al om 10 uur naar de kroeg....![]()
* Knetterkrankjorum geeft knuffff en kusje op je neusquote:Op zondag 11 september 2011 18:28 schreef Melting het volgende:
Wie kan me troosten? Ik moet morgenvroeg al om 10 uur naar de kroeg....![]()
dat wordt mijn hosselpicquote:
Je hebt toch tijd genoeg dat je wakker bentquote:Op zondag 11 september 2011 18:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh![]()
Nee dat minderen gaat niet gebeuren denk ik
Flowing Tears - Serpentine?quote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]Maar ik heb niet alles.
Roep maar wat!
ja, dat lukte hoorquote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wordt mijn hosselpic![]()
laten zien en bam ik heb beet
Dank je!quote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum geeft knuffff en kusje op je neus
Zou tof zijnquote:Op zondag 11 september 2011 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm ik weet niet zeker of ik die heb. Ik check ff!
Vergeef me, maar ik ga met jullie een spel spelen en tussendoor draaien uit de German Top 100quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
Wicked, wat voor muziek ga je zometeen draaien?
maar wij gingen toch al trouwen, dus mij had je alquote:
Euh... Okequote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vergeef me, maar ik ga met jullie een spel spelen en tussendoor draaien uit de German Top 100Eventjes geen kwaliteitsradio zoals normaal
quote:Op zondag 11 september 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt toch tijd genoeg dat je wakker bent
Flowing Tearsquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]!
Dat is waar.
Nu nog iets fatsoenlijks vinden waar ik al die tijd in kan steken
( hihihih in steken)
[..]
Flowing Tears
beetje extra materiaal in een relatie om de vonken weer los te laten barsten is nooit verkeerdquote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar wij gingen toch al trouwen, dus mij had je al
Euh, die ken ik dan weer nietquote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik heb wel Portsall, white horses en Rainswept.
treinquote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan niet luisteren naar wicked
kzit dan in de trein, saai te zitten
Iedereen gaat maar trouwen hier, maar feestjes ho maarquote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar wij gingen toch al trouwen, dus mij had je al
Neeeeee..... scheise!!!quote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tuurlijk!quote:Op zondag 11 september 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, die ken ik dan weer niet
Mag ik nog iets anders bedenken?
picsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Treinen.quote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wutt?quote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vergeef me, maar ik ga met jullie een spel spelen en tussendoor draaien uit de German Top 100Eventjes geen kwaliteitsradio zoals normaal
quote:Op zondag 11 september 2011 18:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
picsWat? Waar? C_A aan het badderen met cam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Wat heb je van Nightwish?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik moet een ander shirtje aan doen deze zit niet, en mijn ogen inkleuren en en en..
oke ik ben weg doeeeeeei kusjens enzo
Doeg !quote:Op zondag 11 september 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik moet een ander shirtje aan doen deze zit niet, en mijn ogen inkleuren en en en..
Doeiquote:Op zondag 11 september 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja met de oude zanger was het echt een heel andere stijl.quote:
Zou hij die mss geript hebben dan? LOLSquote:Op zondag 11 september 2011 18:34 schreef Yuki het volgende:
Tristania
Ik ken al die bandjes die ToT draait, van deze CD
http://www.last.fm/music/(...)est+of+Gothic+Rock+2
Knusje op je Kneus Knetter!!quote:Op zondag 11 september 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hehehe van die bands ken ik de meeste ook!quote:Op zondag 11 september 2011 18:34 schreef Yuki het volgende:
Tristania
Ik ken al die bandjes die ToT draait, van deze CD
http://www.last.fm/music/(...)est+of+Gothic+Rock+2
Ben ik ookquote:Op zondag 11 september 2011 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
Wicked, mijn zoon noemt je een gek monster
Meld je het even als je weer normaal draait?quote:Op zondag 11 september 2011 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe van die bands ken ik de meeste ook!
Moonspell!
Sentenced? Ik denk het niet. Ff kijken....
Hahahahahahahaha wat liefquote:Op zondag 11 september 2011 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
Wicked, mijn zoon noemt je een gek monster
Tarot dan ?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb je van Nightwish?
De albums met Tarja dan, dat nieuwe wijf vind ik niets![]()
Jongeman, jij bent Apekopjequote:Op zondag 11 september 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een compliment hoor, zover ben ik nog niet.
Whaha.. m'n hele leven wacht ik er al op, eindelijk iemand die me erkentquote:Op zondag 11 september 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is een compliment hoor, zover ben ik nog niet.
quote:Op zondag 11 september 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meld je het even als je weer normaal draait?
Ow ja.quote:Op zondag 11 september 2011 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jongeman, jij bent Apekopje![]()
![]()
Ik ga straks geen slagers draaien hoor... gewoon goede muziek, maar dan duitse top 40. Best aardig!quote:Op zondag 11 september 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meld je het even als je weer normaal draait?
Duitsquote:Op zondag 11 september 2011 18:38 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ga straks geen slagers draaien hoor... gewoon goede muziek, maar dan duitse top 40. Best aardig!
Hahahahahahaha.quote:Op zondag 11 september 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
nu zegtie: monsters zeggen waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Oh, hoor je, het monster ging zingen!
Ze hebben zoveel leuk (oud) werkquote:Op zondag 11 september 2011 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Sorry, niet gezien.Ja daar heb ik genoeg van, en mee eens!
Echt he!quote:Op zondag 11 september 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze hebben zoveel leuk (oud) werk
Wishmaster, End of all hope, Dead to the world, Higher than hope, Elvenpath.... Ik kan nog wel even doorgaan zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |