quote:Op zondag 11 september 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoort het dat Björk helemaal rechts staat?
Iedereen mag en kan hier draaien.quote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Later als ik groot ben ga ik ook een keer draaien, als het mag
Hoi C_Aquote:
Dat mag nu al hoor of heb je 't over de grote clubs op Ibiza?quote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Blijkbaarquote:Op zondag 11 september 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoort het dat Björk helemaal rechts staat?
Ja da's altijd kut als je dat zo hoort.quote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
Bij de crash-bekkens hoor je trouwens wel heel duidelijk de mp3-compressie.
zeker bij Youtube ripsquote:Op zondag 11 september 2011 17:50 schreef Watertornado het volgende:
Bij de crash-bekkens hoor je trouwens wel heel duidelijk de mp3-compressie.
Haha, dat scheelt dan ook gewoon drie jaar met jouquote:Op zondag 11 september 2011 17:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben bijna 26 hoor
Maar ik ben het met je eens en dat terwijl ik nog niet eens zo oud ben
En katten !
Dat zijn echt leuke beestjes.
Moet je doen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Over dik uur gaan we spelletje spelen, doe je mee??quote:Op zondag 11 september 2011 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me
grr
Draait er iemand?
Ikke!quote:Op zondag 11 september 2011 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me
grr
Draait er iemand?
quote:Op zondag 11 september 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, dat scheelt dan ook gewoon drie jaar met jou![]()
Ik heb steeds aanloopkatten gehad en in het asiel werken helpt ook niet echt mee voor de verzameling
Jij kan dat primaquote:Op zondag 11 september 2011 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je doen.
Als ik zelfs ik het kan.
Ik ben niet goed in spelletjesquote:Op zondag 11 september 2011 17:53 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Over dik uur gaan we spelletje spelen, doe je mee??![]()
![]()
![]()
Hai haiquote:
tis simpel hoor, geen artiesten raden oid...quote:Op zondag 11 september 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in spelletjes
Ik moet eigenlijk een was op vouwen, maar ben te lui
Ik ga zo even in bad denk ik, heb het gewoon koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |