Moet dat, ja?quote:Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik moet afkicken.
Dus dan maar zo![]()
En och ik hou het dan maar bij lezen.
En misschien ooit zelf voor mijzelf zoiets in elkaar zetten
Precies.quote:Op zondag 11 september 2011 18:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent immers niet ECHT gefrustreerd
Daarom!quote:
Maar, dank je welquote:Op zondag 11 september 2011 18:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wow dat heb ik ook al gemist!![]()
Gefeliciteerd!![]()
quote:
Ik kom er ook wel vaker, werk enzo.quote:Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk heb je het me geloof ik al een keer verteld gewoon
Als je vanuit een relatie met relatief veel seks ineens vrijgezel bent en niets meer hebt.quote:
Op ieder potje past een dekseltjequote:Op zondag 11 september 2011 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is denk ik: ook voor jou loopt de ware ergens rond
Deze kan nog wel.quote:
Wel heul handigquote:
Oh, ja, maar ik bedoelde meer of je dan per se zou moeten minderen, naast dat het natuurlijk kut is dat het over isquote:Op zondag 11 september 2011 18:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je vanuit een relatie met relatief veel seks ineens vrijgezel bent en niets meer hebt.
Dan moet dat ja
En duur, maar dat is helaas ff niet anders.quote:Op zondag 11 september 2011 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel heul handig
[..]
Oh, ja, maar ik bedoelde meer of je dan per se zou moeten minderen, naast dat het natuurlijk kut is dat het over is
Van die nieuwe weet ik echt nog helemaal niks, dus kan ik ook niet oordelen!quote:Op zondag 11 september 2011 18:23 schreef Melting het volgende:
Is het een goeie zangeres, of zag zeer goed uit?
Want als je de nieuwe zangeres nog niet gezien hebt, maar wel gehoord, kun je toch al oordelen.
Als ze dat tegen me gaan zeggen wordt ik weer gefrustreerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |