quote:Op zondag 11 september 2011 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
ST
Hans is net weg zie ik?
[..]
Ik heb R49 ook maar even aangezet, hoewel het niet echt mijn muziek is momenteel geloof ik
Maar het is hier wel gezellig volgens mij, dus ik blijf wel even plakken
Net Final Fantasy X gespeeldActiever dan dat wordt het niet denk ik
Nope, ben wel bizar moe, dat is ook niet fijn.quote:
eentje in heel zwolle heb ik ooit gehoordquote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naar de supermarkt die hier blijkbaar open is op zondag
![]()
ik wist niet eens dat dat hier bestond
Sorryquote:
Ik heb van mijn beste vriendin alle bestaande boeken van de Horus Heresy gekregen.quote:Op zondag 11 september 2011 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
ST
Hans is net weg zie ik?
[..]
Ik heb R49 ook maar even aangezet, hoewel het niet echt mijn muziek is momenteel geloof ik
Maar het is hier wel gezellig volgens mij, dus ik blijf wel even plakken
Net Final Fantasy X gespeeldActiever dan dat wordt het niet denk ik
In zwolle zouden er 4 of 5 open mogen zijn gok ik.quote:Op zondag 11 september 2011 18:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
naar de supermarkt die hier blijkbaar open is op zondag
![]()
ik wist niet eens dat dat hier bestond
dat hoorde ik net ookquote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
eentje in heel zwolle heb ik ooit gehoord
Nee ik lig in bed.quote:
Het zegt me niets, eerlijk gezegdquote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry
Hoe kan ik deze daad ooit weer goedmaken ?
[..]
Ik heb van mijn beste vriendin alle bestaande boeken van de Horus Heresy gekregen.
Ultiem leesvoer als je net zon nerd bent als ik op dat gebied![]()
Dus ik vermaak mij super![]()
En FFX is geweldig
Met een kittenquote:Op zondag 11 september 2011 18:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry
Hoe kan ik deze daad ooit weer goedmaken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 11 september 2011 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met een kitten
Hij mag dus een tijdje niet fappen, want dan gaan kittens doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Huh, wat?quote:Op zondag 11 september 2011 18:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hij mag dus een tijdje niet fappen, want dan gaan kittens dood
Het zegt heel weinig mensen wat.quote:Op zondag 11 september 2011 18:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zegt me niets, eerlijk gezegd
FFX is wel tof ja. Eerste keer dat ik het speelEn ik ben niet zo heul erg game-nerd, dus ik ga niet zo snel
Ach nou ja, in de zomer zitten de asiels toch volquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met een kitten
Ik zal in gedachten een kitten opvoeden voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik noem haar TaartjeJe snapt wel dat het een verloren zaak is he ?quote:
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Warhammer ken ikquote:Op zondag 11 september 2011 18:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het zegt heel weinig mensen wat.
Het is dan ook wel het meeste nerdy like ding wat je leuk kan vinden vrees ik![]()
Het is het verhaal achter het Warhammer40K universum.
En dat is een tabletop game met miniaturen die je moet schilderen en dergelijke.
Ik verf ze niet en speel er niet mee.
Maar de verhalen erachter verslind ik met een passie![]()
En je moet ook niet snel gamen![]()
Maar je moet het leuk vinden.
Een kennis van mij schildert en speelt dat dan weer wel heel fanatiekquote:Op zondag 11 september 2011 18:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het zegt heel weinig mensen wat.
Het is dan ook wel het meeste nerdy like ding wat je leuk kan vinden vrees ik![]()
Het is het verhaal achter het Warhammer40K universum.
En dat is een tabletop game met miniaturen die je moet schilderen en dergelijke.
Ik verf ze niet en speel er niet mee.
Maar de verhalen erachter verslind ik met een passie![]()
En je moet ook niet snel gamen![]()
Maar je moet het leuk vinden.
Het leest zeker lekker wegquote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Warhammer ken ikNiet veel meer dan jouw uitleg, maar het is niet geheel onbekend
Als jij het mooie verhalen vindt, prima toch? Lekker lezen
Tot nu toe vind ik het tof
Ik denk dat als ik mensen had hier die het zouden spelen ik dat ook wel zou doenquote:Op zondag 11 september 2011 18:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kennis van mij schildert en speelt dat dan weer wel heel fanatiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |