Dan denk je toch aan wat leuks.quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha weet ik, maar moet het klaarleggen, anders kom ik morgen in tijdnood en ben ik de hele dag chago omdat ik me moet haasten
whaha, ja geweldig hequote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
stond je anders enig, gister
door dat leuke kom ik anders ook in tijdnood morgenquote:
Das een mooie tijdquote:Op zondag 11 september 2011 18:28 schreef Melting het volgende:
Wie kan me troosten? Ik moet morgenvroeg al om 10 uur naar de kroeg....![]()
* Knetterkrankjorum geeft knuffff en kusje op je neusquote:Op zondag 11 september 2011 18:28 schreef Melting het volgende:
Wie kan me troosten? Ik moet morgenvroeg al om 10 uur naar de kroeg....![]()
dat wordt mijn hosselpicquote:
Je hebt toch tijd genoeg dat je wakker bentquote:Op zondag 11 september 2011 18:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh![]()
Nee dat minderen gaat niet gebeuren denk ik
Flowing Tears - Serpentine?quote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]Maar ik heb niet alles.
Roep maar wat!
ja, dat lukte hoorquote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat wordt mijn hosselpic![]()
laten zien en bam ik heb beet
Dank je!quote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum geeft knuffff en kusje op je neus
Zou tof zijnquote:Op zondag 11 september 2011 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmm ik weet niet zeker of ik die heb. Ik check ff!
Vergeef me, maar ik ga met jullie een spel spelen en tussendoor draaien uit de German Top 100quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
Wicked, wat voor muziek ga je zometeen draaien?
maar wij gingen toch al trouwen, dus mij had je alquote:
Euh... Okequote:Op zondag 11 september 2011 18:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Vergeef me, maar ik ga met jullie een spel spelen en tussendoor draaien uit de German Top 100Eventjes geen kwaliteitsradio zoals normaal
quote:Op zondag 11 september 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt toch tijd genoeg dat je wakker bent
Flowing Tearsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |