Die gast tegenover je in de trein kan zomaar een ranzige troll zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 01:04 schreef Rodawa het volgende:
Bewust nog niemand, onbewust vast wel eens iemand.
Daar ben ik ook regelmatig bang voor ja. Meestal probeer ik me als een baas te gedragen, voor het geval iemand in de buurt een FOK!ker is. Stel je voor dat ik ff niet bazig doe en een FOK!ker mij herkent, dan denkt straks iedereen hier dat ik geen baas ben.quote:Op zondag 11 september 2011 01:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die gast tegenover je in de trein kan zomaar een ranzige troll zijn.
Lijstjes willen we!quote:Op zondag 11 september 2011 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jou niet, maar wel een fokker of 30 waar ik op z'n minst mee gesproken heb
Dit dus, ik zie overal FOK!kers sinds ik weer ben begonnen in augustus.quote:Op zondag 11 september 2011 01:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die gast tegenover je in de trein kan zomaar een ranzige troll zijn.
Ik heb even je fotoboek bekeken en als ik je zie zal ik wel even checken of je in het echt ook zo'n baas bent.quote:Op zondag 11 september 2011 01:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar ben ik ook regelmatig bang voor ja. Meestal probeer ik me als een baas te gedragen, voor het geval iemand in de buurt een FOK!ker is. Stel je voor dat ik ff niet bazig doe en een FOK!ker mij herkent, dan denkt straks iedereen hier dat ik geen baas ben.
Heb je daar een lijstje van?quote:Op zondag 11 september 2011 01:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Geen maar ik stalk wel sommie FOK!kers zonder dat ze het door hebben.
Nu moet ik er voor zorgen dat ik jou nooit tegenkom.quote:Op zondag 11 september 2011 01:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb even je fotoboek bekeken en als ik je zie zal ik wel even checken of je in het echt ook zo'n baas bent.
Ik kom toch nooit buiten.quote:Op zondag 11 september 2011 01:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nu moet ik er voor zorgen dat ik jou nooit tegenkom.
motorbloempjequote:Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem eens mensen van wie jij weet dat ik ze vergeten ben?
1 Valhallenquote:
Dat klopt.quote:Op zondag 11 september 2011 01:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Binnenkort wel, ik kom jou nog wel een keer tegen op Zuidplein.
Check!quote:Op zondag 11 september 2011 01:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
motorbloempje
weet namelijk niet wie motorbloemje is![]()
En volgens mij ben jequote:Op zondag 11 september 2011 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noem eens mensen van wie jij weet dat ik ze vergeten ben?
Ok jammer maar ok.quote:Op zondag 11 september 2011 01:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
1 Valhallen
2 Naatje
3 Knetter
4 Jofunu-kun
5 ratelslangetje
6 mr-green
7 gewoonfaye
8 ToT
9 stiffler
10 carooltje
De users die ik vaker heb gezien of vaker wil zien iig. Ga geen hele lijst maken..
Aww Opa, ik ga er gelijk van blozen.quote:Op zondag 11 september 2011 01:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En volgens mij ben jeopa
vergeten!
kan wel een hele lijst maken, maar veel users ken ik dan van een grote meet en die heb ik niet echt uitgebreid gesproken ofzo, dan heb ik ook niet het idee dat ik ze ook echt kenquote:Op zondag 11 september 2011 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok jammer maar ok.
Ratelslangetje ben ik ook eens tegengekomen.
[..]
Aww Opa, ik ga er gelijk van blozen.
Per DM krijg ik ook nog twee mensen die ik vergeten ben, ga ze er gelijk bijzetten.![]()
Ik vergeet er ook hele aantallen ben ik bang.quote:Op zondag 11 september 2011 01:16 schreef Snakey het volgende:
Liesje
Sp3c
Remlof
Yvonne
Iteejer
Pussydeluxe
Stofje
Dribbel
Biogarde
Heatwave
BrandX
Netsplitter
Sjeen
Motorbloempje
Mistique
Dagonet
Breuls
Lotusss
Joolz
jogy
NJ
Paddy
Ferdo
Swarmahoer
Danny (In de supermarkt)
Paultje
SF
Dubbeldrank
Janetje
Mike
En dan zal ik er nog wel een hele zooi vergeten.
ik moest heel erg lachen om de naam breezerslet17 op een meet. Bleken mensen de user te kennenquote:Op zondag 11 september 2011 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JanPiraat
Cosmo/Dyr/Breezerslet17
Bloempje.
Danger.mouse
Rellende_Rotscholier
Devion
Willekeurige volgorde, eerste twee vaker.
Ik ben nog steeds aan het aanvullen.quote:Op zondag 11 september 2011 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vergeet er ook hele aantallen ben ik bang.
Mike! Goeie! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 september 2011 01:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het aanvullen.
Ja ik weet hetquote:Op zondag 11 september 2011 01:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe kan je Mike vergeten??
Ik heb er weer twee bijgezet.
Lijkt me raar, dat we in het dagelijks leven mischien langs elkaar lopen terwijl we niet eens weten dat we de avond ervoor mischien met elkaar gefokt hebben hahaquote:Op zondag 11 september 2011 01:48 schreef Flepke het volgende:
Ik ken 1 fokker die zijn username niet wil vertellen (en ik ook niet aan hem)
Ik ken de familie van 1 andere fokker goed (die fokker is hier een bekende fokker, heb hem nooit gezien irl).
Ik moet 1 fokker wel eens gezien hebben als het goed is een paar jaar geleden.
Dacht dat ik die allang had, Check'.quote:Op zondag 11 september 2011 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt Coos to ch ook al in het eggies gezien?
Heb jij Erik gemeet?!quote:Op zondag 11 september 2011 01:55 schreef Myraela het volgende:
-knip-
Ik heb het gevoel dat ik belangrijke mensen nu vergeet.
Ja.quote:Op zondag 11 september 2011 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij Erik gemeet?!
En ik jat er een paar van je.
en mij vertellen dat je over de 100 fokkers gemeet hebtquote:Op zondag 11 september 2011 01:55 schreef Myraela het volgende:
lijst
Nog een paar van een singles meet en de 11jaars uit Utrecht, waar ik geen lijstje van kan vinden. En ik vergeet nog een paar minimeets.quote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en mij vertellen dat je over de 100 fokkers gemeet hebt
minimeets, wat is dat voor fenomeenquote:Op zondag 11 september 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog een paar van een singles meet en de 11jaars uit Utrecht, waar ik geen lijstje van kan vinden. En ik vergeet nog een paar minimeets.
Neen seks is vies.quote:Op zondag 11 september 2011 02:17 schreef Zolder het volgende:
Nog geen. Heben fokkers wel eens een seksdate ofzo gehad via fok?
Daar was ik volgens mij ook.quote:Op zondag 11 september 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog een paar van een singles meet en de 11jaars uit Utrecht, waar ik geen lijstje van kan vinden. En ik vergeet nog een paar minimeets.
Ik was die hele radio meet vergeten.quote:
Ik zou jou wel eens willen meetenquote:Op zondag 11 september 2011 02:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was die hele radio meet vergeten.die van radio49 ook, zit te twijfelen of ik daar niet nog iemand uit ben vergeten.
Volgens mij ik alleen.quote:Op zondag 11 september 2011 02:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, toen kwam jij samen met nog iemand vragen of we nou een relatie hadden.![]()
Hoi!quote:
Waar dan?quote:Op zondag 11 september 2011 11:26 schreef Akkerr het volgende:
Nog nooit..![]()
Denk dat ik over een paar jaar eens naar zo meet ga.![]()
Ik heb smegmanus geloof ik wel eens gezien
MVV. Al hoewel ik niet zeker wist of jij het was?quote:
Das niet echt een meet dan héquote:Op zondag 11 september 2011 11:38 schreef Akkerr het volgende:
[..]
MVV. Al hoewel ik niet zeker wist of jij het was?
Dacht ook dat ik laatst jouw auto (Audi) zag, zoveel rijden er niet rond hierzo van dat type.![]()
Let nou ff extra goed op.
fokkers willen jou niet meeten.quote:Op zondag 11 september 2011 12:11 schreef alexmeijer het volgende:
geen een natuurlijk, waarom zou ik in godsnaam fokkers willen meeten :/
Miauwquote:Op zondag 11 september 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fokkers willen jou niet meeten.
ditquote:Op zondag 11 september 2011 01:04 schreef Rodawa het volgende:
Bewust nog niemand, onbewust vast wel eens iemand.
Ik wist ook ff niet meer wie je was, maar mijn mattie wist het gelijk hahaquote:Op zondag 11 september 2011 11:44 schreef Ragboer het volgende:
Ik kwam gisteravond Paul tegen in de bus. Hij herkende mij gewoon en ik hem niet![]()
Ik schrok ook eventjes toen ik doorhad wie je was...quote:Op zondag 11 september 2011 13:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wist ook ff niet meer wie je was, maar mijn mattie wist het gelijk haha
Dat was wat geweestquote:
Dan moet ie niet blond zijn, want dan wordt ie ter adoptie afgestaan omdat ie niet bij het interieur past.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan moet ie niet blond zijn, want dan wordt ie ter adoptie afgestaan omdat ie niet bij het interieur past.
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef Zolder het volgende:
En weten jullie van die personen dan ook de echte naam?
Tuurlijk want je gaat bij een meet geen mensen aanspreken met hun username.quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef Zolder het volgende:
En weten jullie van die personen dan ook de echte naam?
Niet? Deed ik wel hoorquote:Op maandag 12 september 2011 22:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuurlijk want je gaat bij een meet geen mensen aanspreken met hun username.
Hebben wij elkaar 2 keer ontmoet?quote:Op maandag 12 september 2011 13:14 schreef Paul het volgende:
Van alles, paar keer bij fokmeets geweest in 2004, 2005 enzo.
o.a. gemeet
Yvonne
moemoe
pussydeluxe
remlof
ratelslangetje
mei-stiertje
Queen_Bee
HeatWave
Fraubitch
Biogarde
Juiced
Ikwilookwatzeggen
Dark_Angelus
Pony-Lover
Nanking
Tally
purplerose
Christine
Dribbel_
Shark.Bait
NJ
Pussydeluxe
Paultjuhhh
remlof
moemoe
Ratelslangetje
YanniiCke
Mei_stiertje
yvonne
Boebiedoe
Litso <-- jarig op 7 april dus nog meer reden voor bier! rond 18.00 uur aanwezig
Stofje
Bendeleider
juiced (durft toch)
Phibbels
BrauN
Evelientje84
Dribbel_
9christensen
-beyond-
frenzy2003
fraubitch
c0nd0r
Gizmore
Nikky gesponsord
Special_RT
Slarioux rond 18.00 uur aanwezig
Q
Heatwave
Purplerose
Biogarde
Nolius
ChrisJX
the_witch
Het_Biertje
Guitarist.nl
ikwilookwatzeggen
TrenTs
FlowDesign
Mr._T-Rex 80%
Salvad0R
Stinkie
Brighteyes
ARKON
Troel
Tally
Zo ff lijstje overgenomen uit de topics
yvonne staat er 2 x tussenquote:Op maandag 12 september 2011 13:14 schreef Paul het volgende:
Van alles, paar keer bij fokmeets geweest in 2004, 2005 enzo.
o.a. gemeet
Yvonne
moemoe
pussydeluxe
remlof
ratelslangetje
mei-stiertje
Queen_Bee
HeatWave
Fraubitch
Biogarde
Juiced
Ikwilookwatzeggen
Dark_Angelus
Pony-Lover
Nanking
Tally
purplerose
Christine
Dribbel_
Shark.Bait
NJ
Pussydeluxe
Paultjuhhh
remlof
moemoe
Ratelslangetje
YanniiCke
Mei_stiertje
yvonne
Boebiedoe
Litso <-- jarig op 7 april dus nog meer reden voor bier! rond 18.00 uur aanwezig
Stofje
Bendeleider
juiced (durft toch)
Phibbels
BrauN
Evelientje84
Dribbel_
9christensen
-beyond-
frenzy2003
fraubitch
c0nd0r
Gizmore
Nikky gesponsord
Special_RT
Slarioux rond 18.00 uur aanwezig
Q
Heatwave
Purplerose
Biogarde
Nolius
ChrisJX
the_witch
Het_Biertje
Guitarist.nl
ikwilookwatzeggen
TrenTs
FlowDesign
Mr._T-Rex 80%
Salvad0R
Stinkie
Brighteyes
ARKON
Troel
Tally
Zo ff lijstje overgenomen uit de topics
Nee hoor, ik sta erbijquote:Op zondag 11 september 2011 01:55 schreef Myraela het volgende:
1. Heiden6
2. Socios
3. Merel-
4. Liesje1979
5. Patje
6. Graseter
7. Monopoly
8. Huppelmuts
9. Ezechielk
10. Oksel
11. Symphonic
12. JJH
13. Ritseb
14. Sj0rZs (mensen met moeilijke namen.)
15. vosss
16. Ratelslangetje
17. Nikky
18. Captain_Fabulous
19. Boterhamzakje
20. Burnaboy
21. Ugjerke
22. -_Guitarist_-
23. rulerofdeath
24. baggerbart
26. Drizzt_DoUrden
27. Swarmahoer
28. Nijnja
29. Mstr
30. Jotcha
31. Tijgertje
32. Juicyhil
33. Len93
34. Heroinjunk
35. MarkM
36. Bravebart
37. Blaxje
38. ImTheBase
39. Liiszle
40. Surveillance-Fiets
41. Renren-
42. Tijnbrein
43. Engel-
44. Heatwave
45. Flash
46. Watertornado
47. Samzz
48. STING
49. Ian_nick
50. Bellatrix
51. Charmed_angel
52. Kally
53. Bos
54. Loveless85
55. Tombola
56. Tha_erik
57. iBenny
58. -Vaduz-
59. PatriQue89
60. Koen66
61. the_legend_killer
62. pgrferrari
63. Pheno
64. GewoonFaye
65. Naatje_1
66. Smegmanus
67. Robdriessen
68. Knetterkrankjorum
69. Heloef
70. Jofuku-jun
71. Snuf
72. Lama
73. mrgreen
74. Carooltje
75. Sinterklaaskapoentje
76. Valhallen
77. Melting
78. Royco
79. Driepink
80. Viro
81. Rucky
82. Ireth
83. Jimbo
84. Littledrummergirl
85. Gasol
86. Kapitein_gasthof
87. Brainfish
88. Remlof
89. Realzeus
Ik heb jou gemeet, meer dan 1xquote:
ik ook niet, sowieso iedereen die ik 1293802198 jaar geleden zag daar weet ik niet meer de username van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb jou gemeet, meer dan 1x
En ik begin nieteens aan zo'n ljst
blijkbaar heb ik geen indruk achtergelaten!quote:
Ik denk dat het kwam omdat de eerste keer jaaaaren geleden was (en niet via Fok!) en de tweede keer bij een RLS meet en als ik aan RLS users denk ben je niet de eerste die in mijn gedachten omhoog komt. Maar je staat erbij nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
blijkbaar heb ik geen indruk achtergelaten!
Ja hallo, er zijn meerdere blondines geweest met grote tietenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ook niet, sowieso iedereen die ik 1293802198 jaar geleden zag daar weet ik niet meer de username van.
Wie was die blonde ook alweer met die grote tieten? Nini toch?
Euh ja. Usernames zijn niet mijn sterkste punt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:42 schreef Miniem het volgende:
Liesje:
[..]![]()
![]()
En ik moet ook maar eens een lijstje gaan maken
als 5jaar.fok.nl nog bestond kon ik haar aanwijzen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hallo, er zijn meerdere blondines geweest met grote tieten
Bazenuser is dat jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef Kridje het volgende:
Sinterklaaskapoentjeeee![]()
![]()
meet ik regelmatig.
Ik zag jou als laatste poster en ik wist dat ik erin genoemd zou worden.quote:
Je bent dan ook de enige op iemand anders na dan wie ik van fok ooit echt gezien hebquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag jou als laatste poster en ik wist dat ik erin genoemd zou worden.
OT: Veel binnen ONZ. Cosmo. zie ik regelmatig.
Blowen met Liesjequote:
Ik heb vroeger wel eens mensen van het internet gemeet (van gamen toen nog) maar op FOK! is nog niemand echt aantrekkelijk genoeg geweest.quote:Op zondag 25 december 2011 11:53 schreef vosss het volgende:
Ik hou niet zo van meeten, want ik ben irl compleet sociaal contact gestoord
Dan ben je de juiste nog niet tegen gekomen, want er zitten wel degelijk aantrekkelijke vrouwelijke users op fok hoorquote:maar op FOK! is nog niemand echt aantrekkelijk genoeg geweest.
pics?quote:Op zondag 25 december 2011 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan ben je de juiste nog niet tegen gekomen, want er zitten wel degelijk aantrekkelijke vrouwelijke users op fok hoor
Tering nerd, gewoon met kerst postenquote:Op zondag 25 december 2011 11:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Mono
Patje1987
Lompehork
Leeell
Oerbeer
Dastan
Intronic
Silk
Flippiee
Huppelmuts
Ezechiel ofzo
Yvonne
Remlof
Heatwave
BrandX
Iteejer
Stbabylon ofzo
Buffalo soldier
Juicyhill
En paar van wie ik naam niet meer weet
haha ik heb jou gemeetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
Inmiddels alweer een stuk meer, maar ik ben lui dus geen zin om erbij te zetten.
Komt nog wel mopquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou willen dat ik Steven aan mijn lijstje van gemeette fokkers kon toevoegen
Jij staat sowieso bovenaan het lijstje met mensen die ik nog ontmoeten moetquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij staat sowieso bovenaan het lijstje met mensen die ik nog ontmoeten moet
kon ook een andere user als voorbeeld gebruiken maar bij slechte grappen denk ik aan jouquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 11:53 schreef vosss het volgende:
Brennie
Nikky
Myraela
Piet_Piraat
Schuumert
Dat zijn ze denk ik zo ongeveer (en de laatste 2 is dezelfde)
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
- Ragboer
- Beach
- Flippiee
- Snuf.
- Dromenvangertje
- Dimens
- Spaghettivreter
- Dientje12
- Spouwerranger
- SpaceInvaders
- Unfckingtitled
- Monopoly
Nee, nog steeds geen lijst gemaaktquote:Op zondag 11 september 2011 01:19 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik zou eens een lijst moeten maken, maar volgens mij ben ik dan én heel lang bezig met oude topics doorlezen en vergeet ik vervolgens nog de helft!
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens deze lijsten heeft niemand van FOK! mij ooit in het echt ontmoet. Mooi. Houden zo.
ik wel op 22 maart 2003 volgens mij.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgens deze lijsten heeft niemand van FOK! mij ooit in het echt ontmoet. Mooi. Houden zo.
Prima, houden zo.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:39 schreef Weka het volgende:
Het lijkt mij nogal griezelig om jullie zolderkamerautisten in het echt te aanschouwen. Dus nee, bedankt!
Leugens, Maanvis. Ik kom de deur niet uit. Tenzij jij de man van albert.nl bent die ik rond die tijd eenmalig heb langs laten komen.quote:
Reizen via google-maps is tóf hè?quote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens, Maanvis. Ik kom de deur niet uit. Tenzij jij de man van albert.nl bent die ik rond die tijd eenmalig heb langs laten komen.
Tof en veilig. Ben nu bijna de wereld rond zonder incidenten.quote:
Ik weet waar je woont, je hoeft de deur niet uitquote:Op maandag 25 juni 2012 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Leugens, Maanvis. Ik kom de deur niet uit. Tenzij jij de man van albert.nl bent die ik rond die tijd eenmalig heb langs laten komen.
dan ben jij vast die gast van albert!quote:Op maandag 25 juni 2012 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont, je hoeft de deur niet uit.
Afvinken? Je bedoelt dat we in het echie tegenvielen???quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Recentelijk nogCopycat en motorbloempje
af kunnen vinken van UIO's Hot 100 FOK!sters.
Wie is de lekkerste FOK!ster die je ooit gemeet hebt?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik loop natuurlijk maar een beetje te geinen, hè mensen. Ik heb al heel veel FOK!kers ontmoet. Met name de lekkere chickies van FOK!, want hé, daar doe je het voor. Daarom ben ik blauw. Recentelijk nogCopycat en motorbloempje
af kunnen vinken van UIO's Hot 100 FOK!sters.
Integendeel Cc. Afvinken als in 'die mag van het nog te ontmoeten deel van die lijst af'. Als ik niet een afspraak met m'n vriendin had die avond, was ik veel langer gebleven.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
Afvinken? Je bedoelt dat we in het echie tegenvielen???
Yvonne natuurlijk. Mallerd.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Weka het volgende:
Wie is de lekkerste FOK!ster die je ooit gemeet hebt?
Als we het over het totaalplaatje hebben.quote:
dat.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Afvinken? Je bedoelt dat we in het echie tegenvielen???
Mijn garp, wat doe jequote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan ben jij vast die gast van albert!
Verder lezen met dat knappe koppie van je.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2012 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Verder lezen met dat knappe koppie van je.
Dat wilde ik wel, maar m'n vriendin begrijpt me niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende keer moet je maar gewoon reschedulen met die vriendin
FOK! is sowieso belangrijker
![]()
Open er een R&Ptopic overquote:Op maandag 25 juni 2012 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel, maar m'n vriendin begrijpt me niet.
Dan vul ik 'm wel weer blind in.quote:
Stokstaart toch bijna ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog steeds geen een.![]()
De laatste keer dat ik naar een meet ben geweest, was op m'n 15e.
Erbij:quote:Op zondag 11 september 2011 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JanPiraat
Cosmo/Dyr/Breezerslet17
Bloempje.
Danger.mouse
Rellende_Rotscholier
Devion
Willekeurige volgorde, eerste twee vaker.
Oh?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:59 schreef Compliment het volgende:
Angel joy, ze weet het alleen nog niet.
Noh.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:57 schreef SonicVolcano het volgende:
PanicQueen
Ziet hier niet meer. Was een date.
Deze komen erbij.quote:
Zijn topics!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
In willekeurige volgorde:
8. Mylifeisgrey
Ik wist niet dat dit topic bestond, maar dan is dit ook mijn lijstje denk ik?quote:Op maandag 12 september 2011 11:49 schreef MissJ het volgende:
Kally
charmed_angel
iBenny
PatriQue89
Renesite
Bellatrix
JJH
Patje1987
-Vaduz-
toverheks
Laysa
Karina
Watertornado
heloef
FANNvanhetlaatsteuur MissJ
ValHallen
Geloof dat het zo compleet is
Denkhet niet. ken jou niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit topic bestond, maar dan is dit ook mijn lijstje denk ik?
Ik denk dat MissJ diegene was waarvan ik bijna de champagne had opgedronken![]()
Laysa zei dat dat glas van mij was
quote:Op maandag 12 september 2011 12:59 schreef Renesite het volgende:
PatriQue89
Kally
Ian_Nick
Bellatrix
Patje1987
ValHallen
-Vaduz-
Sebasser
Aaipod
Joppie_saus
Teigan
Freecell
Taraboembijee
Detulp050
Schommelstoel
TvhN
Surveillance-Fiets
RenRen
Devilsanddust
Silk
Shiningstar
+ een aantal meer, ongetwijfeld.
Nee dat is waar ik ken jou ook niet,geloof ik,quote:
Als het aan mij ligt welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Noh.
Onze oktoberdate gaat nog door?
Jezus, ik heb ook een lange lijst eigenlijk..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
In willekeurige volgorde:
2. Palawan
3. Myraela
4. Benzin
5. kutkloon7
6. Kingtoppie
7. Captain_Maximum
8. Mylifeisgrey
11. Twi
12. Faxie
13. Magnetronkoffie
17. Silk
19. Murdera
27. Charmed_Angel
28. Marbasnarf
30. Heloef
32. Strawberry_Hill
In het echt is hij tof.quote:
Muisraketje, waar heb je die gemeet dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus, ik heb ook een lange lijst eigenlijk..
+ muisraketje.
Ja prima meisje, had haar wel anders voorgesteld dan hoe ze overkwam op fokquote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het echt is hij tof.
[..]
Muisraketje, waar heb je die gemeet dan?
En is ze tof?
Leek mij ook best aardig eigenlijk jaquote:Op zondag 29 juli 2012 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het echt is hij tof.
[..]
Muisraketje, waar heb je die gemeet dan?
En is ze tof?
je moet wat he, in je vrije tijdquote:Op zondag 29 juli 2012 15:56 schreef Flippiee het volgende:
In willekeurige volgorde
Socios
Patje
Graseter
Monopoly
Huppelmuts
Ezechielk
Oksel
Symphonic
JJH
Ratelslangetje
Nikky
Boterhamzakje
Burnaboy
-_Guitarist_-
Rulerofdeath
Drizzt_DoUrden
Swarmahoer
Juicyhil
Engel-
Heatwave
Watertornado
Samzz
pgrferrari
Heloef
Snuf
Dromenvangertje
Intronic
Unfuckingtitled
OmdatAppel
Kaneelstokje
Twi
Stevenmac26
Spaceinvaders
Plastic_zak
Beach
JanPiraat
Annnet
Spouwerranger
Ragboer
Spaghettivreter
Dientje12
Goretj
Wietparkiet
Fl_freak
Heatseeker
Ro-ald
Herkenbaarheid
Silk
Oerbeer
Oceanview
Cosmo
Freezepop
Willferrel
Yuki
xFriendx
Rival
Euhm, juist.Misschien nog wel mensen vergeten ook
Precies mijn gedachte. Hebben mijn irl vriendjes geen tijd/plannen dan misschien mijn FOK!vriendjes.quote:
Heb ik nou nooit last vanquote:Op zondag 29 juli 2012 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Hebben mijn irl vriendjes geen tijd/plannen dan misschien mijn FOK!vriendjes.
Het Algemene Nachtbagger Meettopic!quote:
beste voor het laatste tokquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Erbij:
Dastan
Leeell
2Happy4U
Faaluser
Ezell
He?quote:Op maandag 30 juli 2012 02:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
tong80
yvonne
Dr_Flash
Pheno
PrintScreen
Greys
Renesite
Samzz
SCH
Roel_Jewel
dolle_hond
Arcee