abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102158541
@Kaneelstokje.

Heftig verhaal. Ik moet zeggen dat ik niks weet te zeggen, behalve dat ik het super knap vind hoe je met alles omgaat en het verwoord.
En het is al heel wat dat je zo'n inzicht hebt.
Verder tja, sterkte.

@nyota, natturlijk gaat het niet leuk worden..maar werken aan jezelf is soms ook niet leuk, want je confronteerd met al je minder goede kanten. En het is zwaar maar uiteindelijk als het beetje redelijk loopt eindig je er beter van.

Hier lig ik al in bed, voel me behoorlijk beroerd, echt veel keelpijn en ben schor, en vooral 's nachts voelt het erg aan. Dan droog mijn keel uit en doordat ik al keelpijn heb word het erger.
Morgen wil ik toch naar school, maar wel rustig aan doen, en wil niet teveel in publiek moeten praten..en als ik me niet vergis hebben we morgen een elevator pitch }:| En hopelijk hoef ik dan niet voor de klas, want ten eerste ik voel me beroerd en ten tweede snap ik er geen zak van -O-
pi_102160274
Nou de kogel is er blijkbaar door hoor! Vanmiddag gehoord dat mijn contract niet verlengd gaat worden, en per 31-10 heb ik geen baan meer, Hoewel ik dit verwachtte en het me ook rust geeft valt het toch wel rauw op mijn dak! Ik wordt in feite afgerekend op iets waar ik niks aan kan doen en dat maakt me verdrietig! Maar goed ik ben blij dat ik vandaag besloten heb dan toch maar de strijd aan te binden met hun omtrent mijn vakantie-uren die zij wilde inpikken maar wat wettelijk gezien helemaal niet mag!

Naja nu eerst maar beter worden en dan zien we wel weer! :'(
S. 2014
J. 2016
pi_102168973
Vanmiddag gesprek met psychiater...
Ik vermoed dat hij gaat lopen klooien met mn medicatie.
Ik zit even intern op t moment, in de hoop dat dat wat rust geeft, maar hopelijk ook om van hieruit verder te kijken wat er nodig is...
Fake it till you make it...
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:31:06 #104
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102172422
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef cafpow het volgende:
@Kaneelstokje.

Heftig verhaal. Ik moet zeggen dat ik niks weet te zeggen, behalve dat ik het super knap vind hoe je met alles omgaat en het verwoord.
En het is al heel wat dat je zo'n inzicht hebt.
Verder tja, sterkte.
Momenteel is ieder aardig woord al een opsteker. Ze is nu naar de universiteit en gaat daarna na een vriendin, waar ze blijft slapen. Morgen weer naar de uni en daarna eten met een vriend. Ik zie haar pas morgenavond laat. Ik beschouw het maar als een test waar ik tegen op zie.

Hoewel ik zo snel niet zie wat voor problemen je hebt, wil ik je in ieder geval sterkte wensen.

quote:
[im[quote]0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou de kogel is er blijkbaar door hoor! Vanmiddag gehoord dat mijn contract niet verlengd gaat worden, en per 31-10 heb ik geen baan meer, Hoewel ik dit verwachtte en het me ook rust geeft valt het toch wel rauw op mijn dak! Ik wordt in feite afgerekend op iets waar ik niks aan kan doen en dat maakt me verdrietig! Maar goed ik ben blij dat ik vandaag besloten heb dan toch maar de strijd aan te binden met hun omtrent mijn vakantie-uren die zij wilde inpikken maar wat wettelijk gezien helemaal niet mag!

Naja nu eerst maar beter worden en dan zien we wel weer! :'(

Gelijk heb je. Je moet pakken waar je recht op hebt.

http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef Nyota het volgende:
Oh, hier verder niet echt top. Vandaag wat testjes gemaakt, met name gericht op het achterhalen van de schema 's die ik heb.
Eerste resultaat:
Emotionele deprivatie
Mislukking
Verlating
Onvolmaakt
En in mindere mate onderwerping

En toen ik dit allemaal hoorde -en misschien wist ik het allemaal al wel- dacht ik: pff, zie je, mislukt dus (past precies in het schema :D )

Verder nog depressietestje gemaakt: nog geen uitslag, maar dat ik daar last van heb, hadden we al geconstateerd.

Ondanks dat het nu allemaal niet echt een major verrassing is, is het wel de eerste keer dat iemand waarvan je mag verwachten dat die er echt verstand van heeft, dit zo officieel constateerd. En dat is toch behoorlijk confronterend. Voorheen kon ik het nog wegwuiven als iets dat ik mezelf in m'n hoofd haalde if dingen overdrijf.

Het gaat niet leuk worden de komende tijd, maar uiteindelijk... En daar doe ik het dan voor. Maar tot die tijd hoop ik dat ik hier af en toe m'n ei kwijt mag.
[/quote]

Heb je in je privéleven mensen met wie je dit kunt delen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_102176105
@ kaneelstokjes, bij mij heerst er eigenlijk depressie icm. autisme, waardoor ik dus ook veel angstklachten heb.

Hier gaat nu echt even niet goed, heb een mega slechte nachtrust gehad, en lig nu ziek op bed en ben niet van plan om naar school te gaan. Verkoudheid heeft vannacht flink doorgezet.
pi_102176435
Hoi.

Hier gaat het niet zo goed. ik heb weer enorm last van die buien en dat word op mijn werk gemerkt.
Krijg ook regelmatig te horen dat ik niet oplet bij mijn werk en veel "afwezig" ben in de vorm van niet opletten, dringt weinig tot me door, heel stil zijn.

Ik kan er niks van zeggen waardoor dat komt. Kan moeilijk zeggen dat de psychiater heeft gezegt dat ik enstig manisch (ofzoiets?) Depressief ben en mijn hele leven zo zal zijn en enorm last heb van buien varierent van ik wil dood tot wat een kutleven.
Ik ben bang dat ze het niet zullen begrijpen en me ontslaan ofzo. Dan worden mijn ouder boos en zijn ze weer teleurgesteld.

Ik heb nu enorm veel koppijn, ga me zo denk ik ziekmelden ( :') ).
Ik ben zo moe, niet normaal.

Hoe ist met jullie vandaag?
Twiddel
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:20:58 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102177265
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:54 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.

Hier gaat het niet zo goed. ik heb weer enorm last van die buien en dat word op mijn werk gemerkt.
Krijg ook regelmatig te horen dat ik niet oplet bij mijn werk en veel "afwezig" ben in de vorm van niet opletten, dringt weinig tot me door, heel stil zijn.

Ik kan er niks van zeggen waardoor dat komt. Kan moeilijk zeggen dat de psychiater heeft gezegt dat ik enstig manisch (ofzoiets?) Depressief ben en mijn hele leven zo zal zijn en enorm last heb van buien varierent van ik wil dood tot wat een kutleven.
Ik ben bang dat ze het niet zullen begrijpen en me ontslaan ofzo. Dan worden mijn ouder boos en zijn ze weer teleurgesteld.

Ik heb nu enorm veel koppijn, ga me zo denk ik ziekmelden ( :') ).
Ik ben zo moe, niet normaal.

Hoe ist met jullie vandaag?
Heb je iets van een vertrouwenspersoon op je werk?

Met mij gaat het langzaam beter. Vandaag tot half 6 geslapen in plaats van 5 uur alle vorige nachten. Ook heb ik zowaar iets gegeten vanochtend en vanmiddag. Gedoucht en geschoren en ga straks werken.
pi_102177372
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb je iets van een vertrouwenspersoon op je werk?

Met mij gaat het langzaam beter. Vandaag tot half 6 geslapen in plaats van 5 uur alle vorige nachten. Ook heb ik zowaar iets gegeten vanochtend en vanmiddag. Gedoucht en geschoren en ga straks werken.
nope, het is gewoon een winkel en de enige die ik daar een beetje vertrouw is de baas van die zaak.
Veel plezier met werken trouwens.
Twiddel
pi_102181220
even een sterkteknuffel voor iedereen die het nodig heeft! ik voel mij vandaag wel strijdlustig en mijn ontslag geeft ook wel een bepaalde rust nu kan ik rustig beter worden en heb ik geen last van lastige en gevoelloze arbo artsen! die het begrip burn-out niet begrijpen
S. 2014
J. 2016
  woensdag 21 september 2011 @ 18:34:30 #110
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102228291
Het werk heeft me gister aardig afgeleid. Daarna de stad in met een vriend. Het was fijn om niet constant geconfronteerd te worden met mijn situatie.
Vandaag ook bij de huisarts geweest met mijn zorgen en een afspraak bij de psycholoog gemaakt.
pi_102229026
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het werk heeft me gister aardig afgeleid. Daarna de stad in met een vriend. Het was fijn om niet constant geconfronteerd te worden met mijn situatie.
Vandaag ook bij de huisarts geweest met mijn zorgen en een afspraak bij de psycholoog gemaakt.
Je bent gewoon super goed bezig! Je blijft iig niet stil zitten ermee!

Hier vandaag weer een dagje thuis en dus lessen gemist maar ik voelde ne dus echt brak vanmorgen wel al wat beter geslapen dus hopelijk kan ik morgen weer naar school ;)
  woensdag 21 september 2011 @ 20:13:18 #112
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102233458
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef cafpow het volgende:

[..]

Je bent gewoon super goed bezig! Je blijft iig niet stil zitten ermee!

Hier vandaag weer een dagje thuis en dus lessen gemist maar ik voelde ne dus echt brak vanmorgen wel al wat beter geslapen dus hopelijk kan ik morgen weer naar school ;)
Bedankt. Babystapjes blijven maken en vooral bezig blijven.

Wat heb je vandaag gedaan doen je thuis was?
pi_102233957
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bedankt. Babystapjes blijven maken en vooral bezig blijven.

Wat heb je vandaag gedaan doen je thuis was?
Ik heel simpel op bed liggen,veel slapen en een uurtje serie gekeken. En vandaag weer vroeg +/- 10 uur naar bed..en morgen weer 2 uurtjes les volgen :)
pi_102235062
Kaneelstokje mijn complimenten over hoe je ermee omgaat! echt chapeau!

Hier hebben we de bloeduitslagen van vriendlief terug en hij blijkt vit D en B tekort te hebben, en vooral dat B tekort verrast me niet, er zijn zoveel klachten die daar vandaan kunnen komen, waardoor het eigenlijk wel een opluchting is! Maandag gaan we overleggen met de huisarts!

Met mij gaat het steeds iets beter, nu ik besloten heb om voorlopig alleen voor mezelf te kiezen, en dingen te doen die goed voor mij zijn, Soms is het wel moeilijk om de controle los te laten maar met kleine stapjes gaan we vooruit.
Morgen weer naar de arbo-arts al zie ik daar het nut niet zo van in aangezien ze mij er toch gaan uitschoppen, maar goed we gaan gewoon al is het alleen maar om goede wil te tonen, want werken mag toch nog niet!

Hoe is het met de snotterige dames?
S. 2014
J. 2016
  woensdag 21 september 2011 @ 20:44:33 #115
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_102235447
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef Nyota het volgende:
Oh, hier verder niet echt top. Vandaag wat testjes gemaakt, met name gericht op het achterhalen van de schema 's die ik heb.
Eerste resultaat:
Emotionele deprivatie
Mislukking
Verlating
Onvolmaakt
En in mindere mate onderwerping

En toen ik dit allemaal hoorde -en misschien wist ik het allemaal al wel- dacht ik: pff, zie je, mislukt dus (past precies in het schema :D )

Verder nog depressietestje gemaakt: nog geen uitslag, maar dat ik daar last van heb, hadden we al geconstateerd.

Ondanks dat het nu allemaal niet echt een major verrassing is, is het wel de eerste keer dat iemand waarvan je mag verwachten dat die er echt verstand van heeft, dit zo officieel constateerd. En dat is toch behoorlijk confronterend. Voorheen kon ik het nog wegwuiven als iets dat ik mezelf in m'n hoofd haalde if dingen overdrijf.

Het gaat niet leuk worden de komende tijd, maar uiteindelijk... En daar doe ik het dan voor. Maar tot die tijd hoop ik dat ik hier af en toe m'n ei kwijt mag.
Das inderdaad confronterend om ineens "officieel" te horen dat je depressief bent :(

En leef je uit hoor hier.

T gaat op het moment best goed met me. De psych wist me maandag te vertellen dat ik mn gevoelens nogal onderdruk. En dat weet ik eigenlijk ook wel, maar stond er ff niet zo bij stil.
Dus maandagavond maar ff wat frustraties eruit geknald (gewoon heel braaf op papier) en dat luchtte wel op en ik realiseerde me nog weer wat dingen en eigenlijk ben ik sindsdien veel minder opgefokt dan daarvoor *O* Hoop dat dat zo blijft :) want begon nogal moedeloos van mezelf te worden.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_102238755
Ik heb wat hulp nodig van jullie ervaringsdeskundigen.. Een goeie vriendin van me is sinds een tijdje depressief. Ik wil haar natuurlijk helpen om hier doorheen te komen, maar weet niet goed hoe.. -O- Mijn vraag is dus: waar heb je behoefte aan als je in de put zit? Heb je behoefte aan veel contact, of juist weinig? Wil je erover praten, of juist niet en wil je afleiding?

Ik weet ook wel dat ze haar probleem alleen maar zelf kan oplossen, maar ik hoop gewoon dat ik haar op wat voor manier dan ook een beetje kan helpen. Ik voel me zo machteloos nu ;(
pi_102239166
@Kaaspepsel Lief dat je je vriendin wilt steunen! Alleen is het lastig om een algemeen antwoord op zoiets te geven. Dat verschilt per persoon en vaak ook nog per dag. Dus het is moeilijk om te zeggen wat voor jouw vriendin geldt.

De ene dag heb ik wel zin in contact/afleiding en de andere dag blijf ik het liefst alleen in bed liggen. Maar een luisterend oor ( desnoods via de telefoon) is altijd wel fijn vind ik.
pi_102241380
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef Kaaspepsel het volgende:
Ik heb wat hulp nodig van jullie ervaringsdeskundigen.. Een goeie vriendin van me is sinds een tijdje depressief. Ik wil haar natuurlijk helpen om hier doorheen te komen, maar weet niet goed hoe.. -O- Mijn vraag is dus: waar heb je behoefte aan als je in de put zit? Heb je behoefte aan veel contact, of juist weinig? Wil je erover praten, of juist niet en wil je afleiding?

Ik weet ook wel dat ze haar probleem alleen maar zelf kan oplossen, maar ik hoop gewoon dat ik haar op wat voor manier dan ook een beetje kan helpen. Ik voel me zo machteloos nu ;(
klinkt weer heel cliche maar doet er niet zoveel toe wat je doet, wees er gewoon voor haar :)
Wat je wel kunt doen is corrigeren als je onrealistische dingen hoort.
Als ze bijvoorbeeld zegt dat ze zich altijd kut heeft gevoeld of dat het nooit beter zal gaan.
De periode kleurt de gevoelens en gedachtes, je kunt dus als je zulke dingen hoort aangeven dat dat is zoals ze NU tegen het verleden/toekomst aankijkt.
Voor de rest is een beetje afleiding natuurlijk ook altijd goed.
Oja, en maak van haar problemen niet jou problemen he.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je vaak vergeet dat anderen ook hun eigen problemen/angsten hebben, dus denk ook aan jezelf en geef dat ook aan desnoods.
pi_102241443
foutje
pi_102241575
@ murmeli, ik heb hetzelfde. Ik verstop gevoelens en vooral de minder positieve voor mezelf maar op bepaald knallen ze er dusdanig uit dat ik gewoon een gigantische woede-aanval krijg of mini acute depressie.
Maar daar leer ik nu een beetje mee om te gaan en vooral proberen we die woede te beperken, want ik kan dan echt even ontsporen.

@kaaspepsel, ik denk dat hoor simpelweg te steunen je al veel doet. En gewoon er zijn voor als ze iemand nodig heeft. En zoals hierboven gezegd word niet iedereen waardeert het om afgeleid te worden en anderen wel.
Maar hou er gewoon rekening en gewoon soms even een belletje of bezoekje is al genoed, door er gewoon te blijven.

Hier vandaag de 2e dag thuis...gisteren echt niks anders gedaan dan slapen klagen en me echt gigantisch slecht voelen. Vandaag al wat beter, had nog steeds wat spierpijn en was echt moe..maar heb toch een blokje om gelopen om even frisse lucht te happen, maar ben halverwege gestopt en was zo moe dat ik heb gedouched en weer even gaan slapen.
Maar als het morgen nog ietsje beter gaat en ik vandaag wat beter slaap ga ik morgen weer naar school heb zowieso maar 3 uurtjes les vanaf half 12.
EN moet wel centrum in om een boek te halen, maar ik ga me nu vooral niet forceren..
pi_102247689
kaaspepsel: mijn persoonlijke ervaring is dat ik het gewoon fijn vind om te weten dat er mensen zijn als ik ze nodig heb, laat haar weten dat je er bent maar dring niet aan! je gemoed wisselt per dag dus vooruit plannen is lastig! en neem vooral afstand als jij daar behoefte aam hebt, ik weet uit ervaring dat je jezelf makkelijk weg cijfert voor die ander maar daar help je niemand mee!!

stom genoeg wilde ik geen kant ervan kennen en nu ken ik ze allebei! zelf niet meer verder kunnen maar ook een depressief iemand in mn omgeving gehad! ach ik zal t maar een levensles noemen :P
S. 2014
J. 2016
pi_102250541
Goedemorgen.

Vandaag gaat het met mij wat beter. Ben in ieder geval niet meer zo in de war en in paniek om niks.
Ik ga vandaag eerst tot 13.30 naar school en dan ben ik van plan om huiswerk te maken en dan foto's maken in de natuur.

En hoe is het met jullie op deze ochtend? :*
Twiddel
pi_102250854
klinkt als n lekker dagje summer!

ik ga straks naar de arbo en verder staat er een dag met mijn zus op de planning, lekker even shoppen samen eten en even over de kermis wandelen! ik heb er zin in
S. 2014
J. 2016
  donderdag 22 september 2011 @ 08:46:49 #124
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_102251167
Kut geslapen :(
pi_102251375
Hier beter geslapen dan afgelopen 3 nachten. Was wel veel te vroeg wakker rond 6 uur. Met hoofdpijn en snotneus nu is het wat minder: dus ga waarschijnlijk naar school van 11 tot 1 en een boekje ophalen bij selexyz en daarna ga ik denk weer even slapen omdat ik toch nog moe ben :)
Dus er zit iig een tijgende lijn in :*
  donderdag 22 september 2011 @ 09:49:38 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102252451
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kaneelstokje mijn complimenten over hoe je ermee omgaat! echt chapeau!

Hier hebben we de bloeduitslagen van vriendlief terug en hij blijkt vit D en B tekort te hebben, en vooral dat B tekort verrast me niet, er zijn zoveel klachten die daar vandaan kunnen komen, waardoor het eigenlijk wel een opluchting is! Maandag gaan we overleggen met de huisarts!

Met mij gaat het steeds iets beter, nu ik besloten heb om voorlopig alleen voor mezelf te kiezen, en dingen te doen die goed voor mij zijn, Soms is het wel moeilijk om de controle los te laten maar met kleine stapjes gaan we vooruit.
Morgen weer naar de arbo-arts al zie ik daar het nut niet zo van in aangezien ze mij er toch gaan uitschoppen, maar goed we gaan gewoon al is het alleen maar om goede wil te tonen, want werken mag toch nog niet!

Hoe is het met de snotterige dames?
Bedankt, het gaat met pieken en dalen. Gisteravond ging het weer slecht. Heb van 11 tot 4 geslapen en alleen maar nachtmerries gehad over mijn angsten. Hopelijk gaat het vandaag wat beter.

Over je vriend: welke vitamines mist hij, en hoe komt dat?
pi_102254170
Oke, mijn vrolijke stemming is nu helemaal weg.

Ik raakte tijdens bio in paniek over mij werk en werd ineens heel verdrietig.
Omdat mijn mentrix vroeg wat er was toen ik mij daar meldde, vertelde ik het haar.
Dat ik heel moe ben en school en werk, die combi, heel moeilijk vind. Heb daar uiteindelijk zitten huilen :@
Ze gaat mijn moeder en mijn psychiologe bellen.

Mijn moeder heb ik net al gebeld en afgesproken dat ik maar naar huis kom. Ik voel me zo leeg en weet dat dit soort buien alleen tot erger lijden als ik op school blijf.

Stom, vanmorgen voelde ik me nog zo rustig.
Twiddel
pi_102257997
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bedankt, het gaat met pieken en dalen. Gisteravond ging het weer slecht. Heb van 11 tot 4 geslapen en alleen maar nachtmerries gehad over mijn angsten. Hopelijk gaat het vandaag wat beter.

Over je vriend: welke vitamines mist hij, en hoe komt dat?
hij heeft D en B tekort en vooral dat B tekort is zeer waarschijnlijk aangeboren!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 22 september 2011 @ 13:24:42 #129
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102258161
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

hij heeft D en B tekort en vooral dat B tekort is zeer waarschijnlijk aangeboren!
Er zijn meerdere b-vitamines. Zelf mis ik bijvoorbeeld b-6, b-11 en b-12. Ook aangeboren, maar het de symptomen zijn gemakkelijk te bestrijden.
pi_102259586
zo hier terug van school en ik ben echt geirriteerd.
Als eerste sleep ik mezelf naar school nog half verkouden om niet zoveel lessen te missen blijkt het dat de les 5 minuten duurde en dat we tot de toets over een specifiek computerprogramma geen les meer hebben..tenminste als je zelf vragen hebt kan je wel gaan maar niet verplicht.

En dan kom ik op school en krijg allerlei dingen over me heen ivm. een project waaraan gewerkt word, en dat ik ergens over gemaild zou worden maar niemand mij dus heeft gemaild erover. En na de les in de projectgroep bij elkaar moesten komen om een opdracht voor morgen te doen. En dan hoor ik iets niet en stel ik toevallig voor om een taak op me te nemen terwijl een ander dat al had gedaan.
En krijg ik als antwoord op een nogal onvriendelijke toon: Ik zei net al dat ik dat ging doen ik zei weer van dat had ik niet gehoord en zegt ie van ja moet je maar luisteren. ja zeg ik ben niet 100% lekker en heb hoest en kan die gast zowieso niet verstaan dus ikz eg terug: "sorry dat ik het niet gehoord heb" terwijl ik eigenlijk gewoon lekker fel had mogen terugreageren van jij had wat harder moge praten.

En ik zit nu voor 8 weken aan die stomme gast vast tijdens het project, tewrijl ik al sinds week 1 een redelijk onprettig gevoel heb bij die gast en hem ook nog agressief vind.

Dus ik zit er even doorheen ik snap nog niet wat de bedoeling is voor morgen, dus ik kijk wel hoe het zit. Maar ik ga dus proberen om nooit meer bij hem in de groep te komen, want volgens mij is het dus tegen mij persoonlijk gericht.
pi_102326295
cafpow hoe gaat het nu?

en hoe is het met iedereen?

ik ga vandaag mijn kamer eens onder handen nemen want het lijkt wel of er een bom is gevallen! verder heb ik een lekker rustig weekend gepland!
S. 2014
J. 2016
pi_102326557
o, hier gaat het redelijk. Verkoudeid is nog aanwezig met een hoestje en wat snotteren. Maar echt ziek ben ik niet meer. Gisteren hoefde je dus geen presentatie te houden *O*
En was wel een relaxed dagje en nu heb ik weekend van bijna 4,5 dag *O* *O* Maar moet wel veel doen.
Maar mijn motivatie is nu een beetje weggezakt, omdat een oom die ongeveer 5 jaar geleden 2x bijna dood is verklaard en waar een priester de laatste bekentenis enz. was gaan afnemen heeft nu mischien prostaatkanker! En daar baal ik wel van, want ook al is er niet super veel contact het contact dat er is is prima!!! En ook nog eens nu hij voor de 2e keer opa word van zijn jongste dochter van ongeveer 22. :( :(
pi_102339197
Zo de kamer is opgeruimd en er staat een hele tas klaar met spullen die morgen mee naar vriendlief kunnen!

verder even een korte samenvatting over hoe het nu gaat, Ik ben afgelopen donderdag bij de arbo geweest en dat was een goed gesprek, Hij gaat mijn werkgever het advies geven om mij ziek uit dienst te melden, dus dan hoef ik mij daar voorlopig niet druk over te maken en dat geeft meer rust dan ik voor mogelijk had gehouden, Gevoelsmatig krijg ik nu ook weer tijd om leuke dingen te doen, slaat natuurlijk nergens op maar het geeft wel rust! Ik heb ook besloten om alleen nog dingen aan te pakken die belangrijk zijn voor mij, en niet langer mezelf op te vreten om anderen te helpen, en ook dat gaat wel goed! Eigenlijk mag ik op dit moment helemaal niet klagen.

Wel was ik donderdag even op de kermis en daar merkte ik wel dat ik overprikkeld raakte, dat was duidelijk te druk, Jammer want ik zou morgen nog een keer gaan maar ik sla dit jaar maar over!
S. 2014
J. 2016
pi_102342845
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo de kamer is opgeruimd en er staat een hele tas klaar met spullen die morgen mee naar vriendlief kunnen!

verder even een korte samenvatting over hoe het nu gaat, Ik ben afgelopen donderdag bij de arbo geweest en dat was een goed gesprek, Hij gaat mijn werkgever het advies geven om mij ziek uit dienst te melden, dus dan hoef ik mij daar voorlopig niet druk over te maken en dat geeft meer rust dan ik voor mogelijk had gehouden, Gevoelsmatig krijg ik nu ook weer tijd om leuke dingen te doen, slaat natuurlijk nergens op maar het geeft wel rust! Ik heb ook besloten om alleen nog dingen aan te pakken die belangrijk zijn voor mij, en niet langer mezelf op te vreten om anderen te helpen, en ook dat gaat wel goed! Eigenlijk mag ik op dit moment helemaal niet klagen.

Wel was ik donderdag even op de kermis en daar merkte ik wel dat ik overprikkeld raakte, dat was duidelijk te druk, Jammer want ik zou morgen nog een keer gaan maar ik sla dit jaar maar over!
Ik vind het een hele goede keuze om te kiezen voor jezelf!!
En dat van de kermis is jammer, maar over een tijdje kan je mischien weer prima gaan!
  zondag 25 september 2011 @ 21:38:23 #135
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_102377374
Mijn vriendin heeft inmiddels een nieuw huisje gevonden. Het is klein en duur, maar er is weinig keuze. We zullen het beide financieel een stuk zwaarder krijgen, wat als lood op mijn schouders voelt.
De leegte die ik voel is niet te beschrijven en ik zie enorm op tegen het alleen zijn.
pi_102379161
Kaneelstokje, Je slaat je er tot nu toe heel dapper doorheen en daarom durf ik wel te zeggen dat je je er wel door heen zal slaan, Het zal even wennen zijn alleen maar jij redt je wel! En als je het ff kwijt wilt weet je ons/mij wel te vinden :*
S. 2014
J. 2016
pi_102381959
quote:
9s.gif Op zondag 25 september 2011 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn vriendin heeft inmiddels een nieuw huisje gevonden. Het is klein en duur, maar er is weinig keuze. We zullen het beide financieel een stuk zwaarder krijgen, wat als lood op mijn schouders voelt.
De leegte die ik voel is niet te beschrijven en ik zie enorm op tegen het alleen zijn.
Kaneelstokje, je doet het tot nu toe heel goed. Dus hou je daar lekker aan vast. En ook al is de relatie misgelopen, wees er trots op dat jullie nog normaal met elkaar om kunnen gaan want 10 van de 10 relaties die ik heb zien stuklopen zijn slecht afgelopen!
Dus gewoon doorknallen! :*

Hier gaat het wel redelijk, ben nog niet helemaal beter, heb een beetje hoest, maar ben echt erg moe constant.
Verder tja toch bezorgd en beetje veel aan het piekeren ivm. mijn oom...
pi_102388437
Met mij gaat het niet zo goed.

Vrijdagavond ben ik wezen werken en moest ik opgehaald worden door mijn moeder omdat ik hetzelf niet aankon om naar huis te fietsen in mijn eentje in het donker.
Enorme huilbuien gehad, ook op het werk.
Ik hoop dat niemand iets heeft gemerkt :@

Ik zie het gewoon niet meer zitten, ik maak me de hele week zorgen om mijn bijbaan en als ik aan het werk ben voel ik me zo alleen en zo verdrietig.

En ik weet niet waarom.

Sorry dat ik niet zo vaak op jullie reageer trouwens :*
Twiddel
pi_102390217
Hier gaat het ook wel goed, wel weer wat vaker momentjes dat ik in paniek schiet om niks, maar voor de rest weinig verandering. Ik post ff niet veel, maar ik lees nog altijd mee hoor :)
  maandag 26 september 2011 @ 18:16:53 #140
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_102406188
quote:
9s.gif Op maandag 26 september 2011 07:25 schreef summer2bird het volgende:
Met mij gaat het niet zo goed.

Vrijdagavond ben ik wezen werken en moest ik opgehaald worden door mijn moeder omdat ik hetzelf niet aankon om naar huis te fietsen in mijn eentje in het donker.
Enorme huilbuien gehad, ook op het werk.
Ik hoop dat niemand iets heeft gemerkt :@

Ik zie het gewoon niet meer zitten, ik maak me de hele week zorgen om mijn bijbaan en als ik aan het werk ben voel ik me zo alleen en zo verdrietig.

En ik weet niet waarom.

Sorry dat ik niet zo vaak op jullie reageer trouwens :*
Sterkte...

en als je je zo kut voelt is het ook erg moeilijk om met anderen mee te leven, laat staan om er dan ook nog eens een verhaal over op te schrijven dat je meeleeft.
dus het is je vergeven ;-)

hier wel redelijk ok. vandaag een halve dag gewerkt. heb er wel hoofdpijn van gekregen. was verder wel goed uit te houden daar. alleen deed het me ineens nogal verdriet pijn dat ik mijn ex ken door mijn werk en de hele omgeving me dus met hem confronteert (al kom ik hem daar bijna nooit tegen én schijnt hij nu op vakantie te zijn). Blijkbaar begin ik dat stuk vuilnis te missen ofzo :@
(ondanks dat het een stuk vuilnis is wassie soms ook wel leuk enzo, dat mis ik dan blijkbaar, grrrr)
pi_102406486
@ summerbird, maak je geen zorgen. Zorg eerst maar voor jezelf dan komt het reageren op anderen wel als je eraan toe bent.

@Spacekitten, wat fijn dat het wat beter gaat. En ach paniekmomentjes zijn niet zo erg, die heb ik zelf ook wel eens hoor.

@Murmelli, tja dat is vaak zo hé. Dat je iets mist als je het niet meer hebt en ermee geconfronteerd word. Verder ach, dat je hoofdpijn hebt na het werken dat ka gebeuren, dat had ik de eerste lesdagen ook. Maar nu niet meer zo vaak.

hier gaat het wel redelijk ondanks dat ik me toch wat zorgen maak over de situatie van mijn oom.
Maar verder vandaag gewoon thuis lekker druk bezig geweest en morgen even voro 2 lesuurtjes naar school :)
pi_102412129
hier gaat het echt niet goed. Slaap tot 14/15 uur en de rest van de dag lig ik in mn badjas op de bank. Lukt me gewoon echt niet om wat te doen, laat staan om naar school te gaan. En daar baal ik echt van :( Vorig jaar ging het ondanks depressie vrij goed en dan zal ik het nu toch verpesten als het zo door gaat ;( terwijl vorige studie hierdoor ook al niet gelukt is ;(

ik wil gewoon rust en niks moeten :(
pi_102412553
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef Sylvana het volgende:
hier gaat het echt niet goed. Slaap tot 14/15 uur en de rest van de dag lig ik in mn badjas op de bank. Lukt me gewoon echt niet om wat te doen, laat staan om naar school te gaan. En daar baal ik echt van :( Vorig jaar ging het ondanks depressie vrij goed en dan zal ik het nu toch verpesten als het zo door gaat ;( terwijl vorige studie hierdoor ook al niet gelukt is ;(

ik wil gewoon rust en niks moeten :(
Ik herinner me er nig jets van.
Heb je nu weer ene vaste begeleiding en bulo?
pi_102413087
sorry maar heb geen idee waar je het over hebt :?

bulo :?

[ Bericht 28% gewijzigd door _Hestia_ op 26-09-2011 20:52:46 ]
pi_102413263
was in april klaar met deeltijdtherapie, in juni gestopt met AD en in augustus laatste gesprek met psych gehad. Maar sinds paar weken gaat toch weer minder en nu weer 11 dagen aan AD en weer afspraak met psych maken ...
pi_102428596
Hoi allemaal

Ik heb deze account net aangemaakt omdat ik geen zin heb dat mensen die ik misschien op m'n werk eens tegenkom, het kunnen thuisbrengen.
Ik heb al jaren last van depressieve buien, en na een burnout een paar jaar geleden zijn ze veel heftiger geworden. Nu heb ik morgen een afspraak met de huisarts, om eens AD's te bespreken, want ik ben het ZAT. Zowel m'n depressies, als soms ook van het leven zelf. Niet dat ik direct zelfmoordneigingen heb, maar ik sta regelmatig op, en heb geen idee hoe ik de dag moet doorkomen, zoonder op m'n werk op een bepaald moment in huilen uit te barsten boven m'n toestenbord. het geuert nooit, maar het kost zoveel energie, dat ik voortdurend het idee heb dat ik niet functioneer. waardoor ik me weer rotter voel.
Anyway...nu lees ik dus in de pers dat AD's in feite geen donder lijken te helpen. Dat wordt een leuk gesprek moregn.
pi_102431940
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 20:47 schreef Sylvana het volgende:
sorry maar heb geen idee waar je het over hebt :?

bulo :?
sorry..maar het typen op de ipod ging beetje mis :o
Maar ik bedoelde dat ik me er nog wat van kan herinneren van toen je hier postte.
En of je begeleiding hebt van je psych :D
pi_102433979
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:46 schreef VanGoghFan het volgende:
Hoi allemaal

Ik heb deze account net aangemaakt omdat ik geen zin heb dat mensen die ik misschien op m'n werk eens tegenkom, het kunnen thuisbrengen.
Ik heb al jaren last van depressieve buien, en na een burnout een paar jaar geleden zijn ze veel heftiger geworden. Nu heb ik morgen een afspraak met de huisarts, om eens AD's te bespreken, want ik ben het ZAT. Zowel m'n depressies, als soms ook van het leven zelf. Niet dat ik direct zelfmoordneigingen heb, maar ik sta regelmatig op, en heb geen idee hoe ik de dag moet doorkomen, zoonder op m'n werk op een bepaald moment in huilen uit te barsten boven m'n toestenbord. het geuert nooit, maar het kost zoveel energie, dat ik voortdurend het idee heb dat ik niet functioneer. waardoor ik me weer rotter voel.
Anyway...nu lees ik dus in de pers dat AD's in feite geen donder lijken te helpen. Dat wordt een leuk gesprek moregn.
Allereerst, sterkte! En hoezo zouden AD's niet werken dan? Mij heeft het wel een zetje in de goede richting gegeven om aan het begin van het jaar uit mijn depressie te komen. Inmiddels helaas dus weer een terugval en dus weer opnieuw begonnen.Maar ik vind het erg hard om te stellen dat het een feit is dat ze geen donder helpen iig.

@cafpow: Dat had ik dus niet meer, maar ga dus maar weer een afspraak maken met haar.
pi_102434448
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef Sylvana het volgende:
Allereerst, sterkte! En hoezo zouden AD's niet werken dan? Mij heeft het wel een zetje in de goede richting gegeven om aan het begin van het jaar uit mijn depressie te komen.
Een artikel in de Pers vanochtend...ik hoop dus ook op iets wat me een stoot in de rug kan geven, zodat ik daarna op eigen krachten 'normaal' kan blijven. Ik doe al alles wat ik verder kan bedenken, ik slik vitamines, sport drie keer per week, ga op tijd naar bed, drink nog hoogstens 1 of twee keer per maand een glaasje wijn (ipv bijna een fles per dag toen ik met de burnout zat)...maar ik wordt zo godvergeten moe van dat gevecht om soms iets te hebben wat op een normale dag lijkt.
Volgens mijn vrouw ga ik er veel beter mee om dan vroeger. Maar ik merk er weinig van.
pi_102434485
Het is niet zo dat ik dood wil ofzo, maar soms zou ik het niet erg vinden om het te zijn. En dat vind ik nogal eng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')