Momenteel is ieder aardig woord al een opsteker. Ze is nu naar de universiteit en gaat daarna na een vriendin, waar ze blijft slapen. Morgen weer naar de uni en daarna eten met een vriend. Ik zie haar pas morgenavond laat. Ik beschouw het maar als een test waar ik tegen op zie.quote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef cafpow het volgende:
@Kaneelstokje.
Heftig verhaal. Ik moet zeggen dat ik niks weet te zeggen, behalve dat ik het super knap vind hoe je met alles omgaat en het verwoord.
En het is al heel wat dat je zo'n inzicht hebt.
Verder tja, sterkte.
Gelijk heb je. Je moet pakken waar je recht op hebt.quote:[im[quote]Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou de kogel is er blijkbaar door hoor! Vanmiddag gehoord dat mijn contract niet verlengd gaat worden, en per 31-10 heb ik geen baan meer, Hoewel ik dit verwachtte en het me ook rust geeft valt het toch wel rauw op mijn dak! Ik wordt in feite afgerekend op iets waar ik niks aan kan doen en dat maakt me verdrietig! Maar goed ik ben blij dat ik vandaag besloten heb dan toch maar de strijd aan te binden met hun omtrent mijn vakantie-uren die zij wilde inpikken maar wat wettelijk gezien helemaal niet mag!
Naja nu eerst maar beter worden en dan zien we wel weer!
Heb je iets van een vertrouwenspersoon op je werk?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:54 schreef summer2bird het volgende:
Hoi.
Hier gaat het niet zo goed. ik heb weer enorm last van die buien en dat word op mijn werk gemerkt.
Krijg ook regelmatig te horen dat ik niet oplet bij mijn werk en veel "afwezig" ben in de vorm van niet opletten, dringt weinig tot me door, heel stil zijn.
Ik kan er niks van zeggen waardoor dat komt. Kan moeilijk zeggen dat de psychiater heeft gezegt dat ik enstig manisch (ofzoiets?) Depressief ben en mijn hele leven zo zal zijn en enorm last heb van buien varierent van ik wil dood tot wat een kutleven.
Ik ben bang dat ze het niet zullen begrijpen en me ontslaan ofzo. Dan worden mijn ouder boos en zijn ze weer teleurgesteld.
Ik heb nu enorm veel koppijn, ga me zo denk ik ziekmelden ().
Ik ben zo moe, niet normaal.
Hoe ist met jullie vandaag?
nope, het is gewoon een winkel en de enige die ik daar een beetje vertrouw is de baas van die zaak.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je iets van een vertrouwenspersoon op je werk?
Met mij gaat het langzaam beter. Vandaag tot half 6 geslapen in plaats van 5 uur alle vorige nachten. Ook heb ik zowaar iets gegeten vanochtend en vanmiddag. Gedoucht en geschoren en ga straks werken.
Je bent gewoon super goed bezig! Je blijft iig niet stil zitten ermee!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het werk heeft me gister aardig afgeleid. Daarna de stad in met een vriend. Het was fijn om niet constant geconfronteerd te worden met mijn situatie.
Vandaag ook bij de huisarts geweest met mijn zorgen en een afspraak bij de psycholoog gemaakt.
Bedankt. Babystapjes blijven maken en vooral bezig blijven.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
Je bent gewoon super goed bezig! Je blijft iig niet stil zitten ermee!
Hier vandaag weer een dagje thuis en dus lessen gemist maar ik voelde ne dus echt brak vanmorgen wel al wat beter geslapen dus hopelijk kan ik morgen weer naar school
Ik heel simpel op bed liggen,veel slapen en een uurtje serie gekeken. En vandaag weer vroeg +/- 10 uur naar bed..en morgen weer 2 uurtjes les volgenquote:Op woensdag 21 september 2011 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt. Babystapjes blijven maken en vooral bezig blijven.
Wat heb je vandaag gedaan doen je thuis was?
Das inderdaad confronterend om ineens "officieel" te horen dat je depressief bentquote:Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef Nyota het volgende:
Oh, hier verder niet echt top. Vandaag wat testjes gemaakt, met name gericht op het achterhalen van de schema 's die ik heb.
Eerste resultaat:
Emotionele deprivatie
Mislukking
Verlating
Onvolmaakt
En in mindere mate onderwerping
En toen ik dit allemaal hoorde -en misschien wist ik het allemaal al wel- dacht ik: pff, zie je, mislukt dus (past precies in het schema)
Verder nog depressietestje gemaakt: nog geen uitslag, maar dat ik daar last van heb, hadden we al geconstateerd.
Ondanks dat het nu allemaal niet echt een major verrassing is, is het wel de eerste keer dat iemand waarvan je mag verwachten dat die er echt verstand van heeft, dit zo officieel constateerd. En dat is toch behoorlijk confronterend. Voorheen kon ik het nog wegwuiven als iets dat ik mezelf in m'n hoofd haalde if dingen overdrijf.
Het gaat niet leuk worden de komende tijd, maar uiteindelijk... En daar doe ik het dan voor. Maar tot die tijd hoop ik dat ik hier af en toe m'n ei kwijt mag.
klinkt weer heel cliche maar doet er niet zoveel toe wat je doet, wees er gewoon voor haarquote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef Kaaspepsel het volgende:
Ik heb wat hulp nodig van jullie ervaringsdeskundigen.. Een goeie vriendin van me is sinds een tijdje depressief. Ik wil haar natuurlijk helpen om hier doorheen te komen, maar weet niet goed hoe..Mijn vraag is dus: waar heb je behoefte aan als je in de put zit? Heb je behoefte aan veel contact, of juist weinig? Wil je erover praten, of juist niet en wil je afleiding?
Ik weet ook wel dat ze haar probleem alleen maar zelf kan oplossen, maar ik hoop gewoon dat ik haar op wat voor manier dan ook een beetje kan helpen. Ik voel me zo machteloos nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |