quote:In My Name Is kruipen de deelnemers in de huid van een andere artiest. Wie net als Mariah Carey glazen doet springen met haar stem, wie even glad als Justin Timberlake over de dansvloer schuift of wie net zo goed kan zingen als Adele, krijgt in het programma een podium. De deelnemers kunnen zowel volwassenen als kinderen zijn.
De jury bestaat uit Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff en Ralf Mackenbach. De presentatie is in handen van Nicolette van Dam en Bram Vandeputte.
Het nieuwe seizoen van My Name Is gaat van start op 20 augustus op RTL 4
Ja ik merk hetquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ze geldt als schattig klein meisje.
Stond niet eens in de Dikke van Dalequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef MilaNL het volgende:
Voor Idols 1 had nog nooit iemand kippenvel gehad.
Kan beide, toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek? Ik vond het gewoon heel lelijk.
Jawel hoor, bij BBquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef MilaNL het volgende:
Voor Idols 1 had nog nooit iemand kippenvel gehad.
Hoe bedoel je? Vind je de aankleding zo kut?quote:
Het klonk gewoon totaalniet als alicia keysquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek? Ik vond het gewoon heel lelijk.
Jaren geleden al toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:40 schreef Cee het volgende:
Wat is Albert toch veranderd in een zelfgenoegzame vuilbekschuimende dwaas he.
Ik weet niet, het ziet er allemaal zo goedkoop uit, de kostuums, de dansers, de decors.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Vind je de aankleding zo kut?
Nee, maar het was ook vals.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Het klonk gewoon totaalniet als alicia keys
Dan helpt er over beginnen op Fok niet echt meequote:Op zaterdag 10 september 2011 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké maar dat eerste wilde ik voor me houden
Oh ik zie het met een half oog, ik zie meer van de posts hier dan de tvquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet, het ziet er allemaal zo goedkoop uit, de kostuums, de dansers, de decors.
En dat zou niet zo erg zijn als de zangers goed warenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet, het ziet er allemaal zo goedkoop uit, de kostuums, de dansers, de decors.
Je had toch kunnen doen of het er niet stond?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:42 schreef D. het volgende:
Dan helpt er over beginnen op Fok niet echt mee
Die apen zijn dan nog grappigquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef Cee het volgende:
Damn, treffend die gelijkenis.![]()
Die apen dan.
Bij deze danquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Je had toch kunnen doen of het er niet stond?![]()
Afkrakenquote:Hmm, wat moet ik hier nu van denken? Het wordt steeds valser.
Charmant zelfsquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
Eens kijken hoe hij wordt opgehemeld zometeen.
Ja wat is do ineensmildquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:45 schreef Cee het volgende:
Het zou gewoon eens tof zijn als ze eerlijk waren.
"Jongen, het was schattig maar daar blijft het bij. Het leek natuurlijk totaal nergens op en daarbij klonk het nog eens knettervals."
Dan krijg je een RTL-boycotquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:45 schreef Cee het volgende:
Het zou gewoon eens tof zijn als ze eerlijk waren.
"Jongen, het was schattig maar daar blijft het bij. Het leek natuurlijk totaal nergens op en daarbij klonk het nog eens knettervals."
Met z'n allen..quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Lijkt de miniplaybackshow wel. Iedereen is tweede behalve de winnaar _o-
LOLquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af hoe die mensen ooit op het idee zijn gekomen dat ze vocaal gezien op die artiesten lijken.
Ze hebben zichzelf nooit teruggehoord op bandquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af hoe die mensen ooit op het idee zijn gekomen dat ze vocaal gezien op die artiesten lijken.
Met stip de allerslechtste talentenshow everquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef Disana het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen talentenjacht met zo'n laag niveau gezien op de commerciëlen. Gek dat er geen betere kandidaten zijn.
Ja hč. Ik zit met verbazing te kijken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Met stip de allerslechtste talentenshow ever
Wij willen Hennie Huisman terugquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Met stip de allerslechtste talentenshow ever
Laat de limonade nu maar vallen, met z'n aaaaaaaaaaaallenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hier sta je dan vanavond,het was wel spannend,maar toch ookfijn...
Heuujjjjjjjquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Laat de limonade nu maar vallen, met z'n aaaaaaaaaaaallen
Zingen wij van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Laat de limonade nu maar vallen, met z'n aaaaaaaaaaaallen
Tot de volgende keeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zingen wij van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!
En de grommetjes aan het begin.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet bij elke zin een snik aan het eind.
Het lijkt als de achtergrondband er bij is, anders niet helemaal nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Ze zingt niet slecht, maar het lijkt niet echt.
Die auditie (dat stukje net) klonk niet heel onredelijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
valt tegen had er meer van verwcht
Ik denk dan toch Christina eigenlijk en die zong ook beter.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wie vinden jullie beter lijken, Adele of Christina?
Adelequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
vond haar auditie idd toch best goedquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die auditie (dat stukje net) klonk niet heel onredelijk
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dan toch Christina eigenlijk en die zong ook beter.
Christina.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
eltonquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ze mogen niet liegenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:06 schreef D. het volgende:
Moeten ze niet even melden dat het niveau veel hoger is dan voorgaande jaren?
quote:
Niet haten op Nicolettequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het vooR u thuis ook oveRzichtelijk is
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het vooR u thuis ook oveRzichtelijk is
Die van jezelf?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Volgende keer ga ik het aantal kippenvellen tellen.
Hier is het nog kurkdroog maar de paparazzi staan buiten te flitsen dat het een lieve lust is!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik snel klaar, nul
Het dondert hier behoorlijk nu trouwens! En stortregen.
Ik hoor helemaal niks hier in 020quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik snel klaar, nul
Het dondert hier behoorlijk nu trouwens! En stortregen.
Hier in Zuid anders wel, waar zit jij?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor helemaal niks hier in 020
West, keek naar buiten en zag wel wat flikkerenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in Zuid anders wel, waar zit jij?
Dat willen we allemaal welquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik al tien keer gedaan, ik wilde eens iets anders.
ja das wel jammer ja maar hij was nie zo goed vond ik vandaag en nou nie meermee doen hequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef Marloes het volgende:
Ik vind het stom dat Jan/Nick niet door is
Ja, dat bedoel ik. En dat is toch de essentie van het programma? Nu vind ik het nog stommerquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Jan was misschien niet zo goed, maar hij LEEK wel.
yepquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef MilaNL het volgende:
Ik heb Rihanna nog nooit met zulk rood haar gezien.. Maar ik heb vast wat gemist.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef MilaNL het volgende:
Ik heb Rihanna nog nooit met zulk rood haar gezien.. Maar ik heb vast wat gemist.
Ik constateer enkel hequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kon je nog een ban voor krijgen vroeger
lottoweekendmiljonairsquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef Disana het volgende:
Waar moet ik nu heen? Er schijnt nog iets ergs te komen?
Zeemerminmeisje? Die was niet door.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef MilaNL het volgende:
Is die Ariël al geweest bij een andere halve finale ofzo?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef Disana het volgende:
Waar moet ik nu heen? Er schijnt nog iets ergs te komen?
Wat wel dan?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zeemerminmeisje? Die was niet door.
Nee, want geen Jeroen v/d Boomquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Altijd beter dan echt waar
Dat heb ik ook maar snel afgezet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:16 schreef Marloes het volgende:
Oh nooooooooo, dit echt een tenenkrommend programma.
Het is nog steeds geen Jeroenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jawel want ruben van der meer en tijl beckand
Dat kwam voornamelijk omdat er op de andere netten geen moer te zien wasquote:Op zondag 11 september 2011 12:28 schreef iBenny het volgende:
Er waren trouwens 981.000 kijkers gister
quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:33 schreef Karina het volgende:
Oh als vandaag de finale is dan ga ik die missen, ik heb een verjaardag vanavonden zo te zien is het inderdaad vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan zappen.blog
Hey nieuw icoontje!quote:
20:40, op tvgids.nl stond de tijd eindelijk goed meer in de richtingquote:
Ik geloof dat we verbinding hebbenquote:
Dankjewel Nicolettetwitter:NicoletteVanDam twitterde op zaterdag 17-09-2011 om 20:44:06We gaan beginnen!!! Live @ RTL 4 #mynameis reageer retweet
quote:
Omdat Nicolette tof isquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef D. het volgende:
Waarom leeft Nicolette eigenlijk nog steeds?
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef D. het volgende:
Waarom leeft Nicolette eigenlijk nog steeds?
Is dat een productie van Albert toevallig?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Daddy cool musical, was er geld over?
Ik zat al te kijken hoe het zatquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf zo'n belg als duo storend vinden
Do en Kelly hebben wel tof haar!
Nou als ik haar ooit tegenkom...quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had iemand al iets aan kunnen doen
Alvast bedankt namens de halve Nederlandse bevolkingquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou als ik haar ooit tegenkom...
Belgische mannen zijn altijd van die zachte eitjes, huuuquote:
Ohw, ik heb ook niks met die mensen maar dat accent vind ik gewoon geniaalquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Belgische mannen zijn altijd van die zachte eitjes, huuu
Met als de echte Kate Perry dusquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Goed zoveel echo en galm en achtergrond, je hoort er niks meer van of het goed is, goed verbloemen zo
quote:
er zit iig 4 bussen haarlak in denk ikquote:
Leukquote:
Jij zag de bussen zitten?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
er zit iig 4 bussen haarlak in denk ik
quote:
Ik denk alleen aan wat sam gaat zeggen als ze thuis komt.quote:
Tja, Rihanna, Kate Perry, ...quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Allemaal wel flink in de echo vanavond.
Maar dat zijn bij de echte ook zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Allemaal wel flink in de echo vanavond.
Bedoel je zodra ze live gaan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat zijn bij de echte ook zo
Veel te jonge stemquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:21 schreef D. het volgende:
Volgens mij lijkt die Elton ook nie echt
In combi met die bril; Lee Towers met lang haarquote:
Neuh, Elton was ook niet zo oud tijdens dit nummer. Het lijkt gewoon niet op Eltonquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel te jonge stem
Nummer is wel tof
pruik geleend van tina turnerquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In combi met die bril; Lee Towers met lang haar
Geen idee, want dat zag je niet onder die hoed die ie toen op hadquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:24 schreef JaneDoe het volgende:
elton had ten tijde dit haar?!
wtf praat ze voor poep?
Tuuurlijk nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:27 schreef roos85 het volgende:
Oh ik dacht daar komt een keiharde "NEE"
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, want dat zag je niet onder die hoed die ie toen op had
Huuuuuuu!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat bulletje er zo over gaat zeggen
Volgens mij is dit niemands programma, maar bij gebrek aan beter...quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Ik merk wel dat dit niet bepaald mijn programma is
ik vind er ook niet veel aanquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Het is zo slecht dat het vermakelijk is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niemands programma, maar bij gebrek aan beter...
Das denk ik ook de reden dat ik kijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niemands programma, maar bij gebrek aan beter...
Het is zo heerlijk om het af te zeiken!quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Inderdaad, ik schenk zo maar eens een wijntje in, dan wordt het nog beterquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is zo slecht dat het vermakelijk is.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Ik had het leuker gevonden als de jury wat eerlijker was geweest, zoals bij de eerste Idols editiesquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is zo slecht dat het vermakelijk is.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |