LOLquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af hoe die mensen ooit op het idee zijn gekomen dat ze vocaal gezien op die artiesten lijken.
Ze hebben zichzelf nooit teruggehoord op bandquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
Ik vraag me af hoe die mensen ooit op het idee zijn gekomen dat ze vocaal gezien op die artiesten lijken.
Met stip de allerslechtste talentenshow everquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:46 schreef Disana het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen talentenjacht met zo'n laag niveau gezien op de commerciëlen. Gek dat er geen betere kandidaten zijn.
Ja hè. Ik zit met verbazing te kijken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Met stip de allerslechtste talentenshow ever
Wij willen Hennie Huisman terugquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Met stip de allerslechtste talentenshow ever
Laat de limonade nu maar vallen, met z'n aaaaaaaaaaaallenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:53 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hier sta je dan vanavond,het was wel spannend,maar toch ookfijn...
Heuujjjjjjjquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Laat de limonade nu maar vallen, met z'n aaaaaaaaaaaallen
Zingen wij van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Laat de limonade nu maar vallen, met z'n aaaaaaaaaaaallen
Tot de volgende keeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zingen wij van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!
En de grommetjes aan het begin.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ze doet bij elke zin een snik aan het eind.
Het lijkt als de achtergrondband er bij is, anders niet helemaal nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Ze zingt niet slecht, maar het lijkt niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |