Hmmm ik moet ook eens pannekoeken gaan maken, te lang geledenquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:26 schreef Tamashii het volgende:
Zo heerlijk pannekoeken, daarna chillen!
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je lijkt je nogal af te zetten tegen uitgaan in Den bosch, dus ik vraag me af waarom.
Ok nou sorry hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een onzin.Je hebt het verkeerd begrepen.
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 10:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik erger me kapot aan een paar half neger/ half aap kutkinderen die de hele zomervakantie al om 9 uur 's ochtends liepen te krijsen als orang oetangs en het nu verdorie weer doen.
Een enkeltje Afrika Aaprika voor dit monkey gezin please.
Oh boehoe wat erg zeg.quote:
Het is maar een droom.quote:Raar, heb nogal fucked up gedroomd
Teiltje nodig?quote:Op zondag 11 september 2011 10:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
![]()
Moet je gewoon uit die luie stoel van je komen en het vragen voordat je gaat klagen en racistische leuzen gaat verkondigen.
Dat is wel weer attent van je.quote:
Wat kingtoppie zegt: al eens je irritaties aangekaart bij je buren?quote:Op zondag 11 september 2011 10:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh boehoe wat erg zeg.
Oordeel niet over iets wat je niet zelf ervaart...al wekenlang.
[..]
Overburen. Mijn ultimatum geldt tot volgend weekend en dan trek ik aan de bel. Hoogste tijd.quote:Op zondag 11 september 2011 10:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat kingtoppie zegt: al eens je irritaties aangekaart bij je buren?
Het zijn krijsende apen. Ik kan er geen andere benaming voor verzinnen.quote:Verder zijn dit soort racistische rants gewoon triest.
Opzich heeft ie wel 'n punt. Eerst misschien even vragen of het anders kan en daarna pas klagen dat het krijsende apen zijn enzovoort.quote:
Ik denk ook dat ze hier op doelen, zeg het maar..quote:Op zondag 11 september 2011 11:24 schreef Rikketik het volgende:
Volgens mij is 'aap' een passende omschrijving voor een vervelend en krijsend kind. Ik werd ook wel eens voor vervelende aap uitgemaakt in mijn jeugd. Ik was blank, deze kinderen zijn donker. Zeg het maar, maakt dat een verschil? Dan weten we namelijk wie de echte racisten zijn hier.
quote:Op zondag 11 september 2011 10:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik erger me kapot aan een paar half neger/ half aap kutkinderen die de hele zomervakantie al om 9 uur 's ochtends liepen te krijsen als orang oetangs en het nu verdorie weer doen.
Ze geeft zelf de link tussen negers en apen.quote:Op zondag 11 september 2011 11:24 schreef Rikketik het volgende:
Volgens mij is 'aap' een passende omschrijving voor een vervelend en krijsend kind. Ik werd ook wel eens voor vervelende aap uitgemaakt in mijn jeugd. Ik was blank, deze kinderen zijn donker. Zeg het maar, maakt dat een verschil? Dan weten we namelijk wie de echte racisten zijn hier.
Bovendien heeft ze het niet alleen over de kinderen, maar over het hele gezin dat ze 'terug' moeten naar Afrika.quote:Op zondag 11 september 2011 10:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik erger me kapot aan een paar half neger/ half aap kutkinderen
Werd dat ook tegen jou gezegd?quote:Op zondag 11 september 2011 10:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goh ik zat al die berichten te lezen en had al zoiets van waar hebben ze het toch over, maar nu jij dat bericht hier zo quote snap ik het helemaal. Dank u vriendelijk, meneer Mpj.quote:Op zondag 11 september 2011 11:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze hier op doelen, zeg het maar..
[..]
Zoals ik het zie: neger omdat ze dat nu eenmaal zijn en aap omdat ze tekeer gaan als orang oetangs. Maar als jij daar van maakt dat alle negers apen zijn, ga je gang.quote:Op zondag 11 september 2011 11:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ze geeft zelf de link tussen negers en apen.
Tja, als ze daar vandaan komen... Als ik mijn vervelende Turkse buren terugwens naar Turkije, ben ik dan ook een racist?quote:[..]
Bovendien heeft ze het niet alleen over de kinderen, maar over het hele gezin dat ze 'terug' moeten naar Afrika.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 september 2011 11:31 schreef cafpow het volgende:
voel me dubbel, ben jarig maar ik haat verjaardagen en vooral de mijne. Verder migraine is zowat over alleen nog licht zeurende pijn, maar ben nog wel brak.
Best, als jij wanhopig blijft verdedigen, dan ga je gang.quote:Op zondag 11 september 2011 11:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Goh ik zat al die berichten te lezen en had al zoiets van waar hebben ze het toch over, maar nu jij dat bericht hier zo quote snap ik het helemaal. Dank u vriendelijk, meneer Mpj.
[..]
Zoals ik het zie: neger omdat ze dat nu eenmaal zijn en aap omdat ze tekeer gaan als orang oetangs. Maar als jij daar van maakt dat alle negers apen zijn, ga je gang.
Mensen geven vaak een link tussen negers en Afrika, terwijl er genoeg negers zijn die al generaties niet meer Afrikanen meer zijn. Waaruit blijkt het dat ze weet dat het Afrikanen zijn? Ze noemt ze alleen maar half negers, half apen.quote:Tja, als ze daar vandaan komen... Als ik mijn vervelende Turkse buren terugwens naar Turkije, ben ik dan ook een racist?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 september 2011 11:31 schreef cafpow het volgende:
voel me dubbel, ben jarig maar ik haat verjaardagen en vooral de mijne. Verder migraine is zowat over alleen nog licht zeurende pijn, maar ben nog wel brak.
Je hebt niet de mooiste datum om jarig te zijn. Maar toch van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 september 2011 11:31 schreef cafpow het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties.quote:Op zondag 11 september 2011 12:03 schreef dwergplaneet het volgende:
Een beetje boos. Waarom moet ik altijd de dupe zijn van het gedoe? Is het zo onredelijk dat ik wil weten wat er aan de hand is en waar ik aan toe ben?
[..]
Je hebt niet de mooiste datum om jarig te zijn. Maar toch van harte gefeliciteerd!
Ik ben Turks/Nederlands en mijn dochter is half Moluks dus ik ben echt geen racist. Het gezin in kwestie maakt apengeluiden (met je ogen dicht waan je je in Artis), zo erg dat de zomervakantie + de weekenden verpest worden, en ze zien er ook uit als apen.quote:
Het is bijna volle maanquote:Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
Onrustig, sip, verdrietig... En geen flauw idee waarom
Dat heb ik ook gehad. Ik heb uiteindelijk actie ondernomen en gelukkig is alles nu voorbij, maar leuk is anders.quote:Op zondag 11 september 2011 23:26 schreef Lastpost het volgende:
In dubio, rationeel weet ik wel dat ik het moet zeggen en actie moet ondernemen maar het gevoel en de angst ...![]()
Samen boos zijn? (zie mijn vorige post, beetje zelfde probleem dus hier)quote:Op maandag 12 september 2011 00:45 schreef Bloempje. het volgende:
Moe. Maar ik kan niet slapen, dus nu boos.
Oke. Goed plan. Ik denk alleen niet dat het iets gaat helpenquote:Op maandag 12 september 2011 00:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Samen boos zijn? (zie mijn vorige post, beetje zelfde probleem dus hier)
quote:Op maandag 12 september 2011 00:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke. Goed plan. Ik denk alleen niet dat het iets gaat helpen
In het kader van het verhogen van de feestvreugde?quote:Op maandag 12 september 2011 01:00 schreef Bloempje. het volgende:
Oh joehoeee, nog hoofdpijn erbij ook!![]()
Join the club. Ik pieker alleen niet, maar lig gewoon wakkerquote:Op maandag 12 september 2011 02:06 schreef FireFox1 het volgende:
Kan niet slapen, ben aan het piekeren
Ik zal 1000 euro over hebben voor 1 dag niet piekerenquote:Op maandag 12 september 2011 02:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Join the club. Ik pieker alleen niet, maar lig gewoon wakker
Ik pieker al mijn hele leven lang. Mijn hersenen denken non-stopquote:Op maandag 12 september 2011 02:33 schreef Stefanovich het volgende:
Piekeren is een bitch... heb je ook geen flikker aan. Volg een cursus mindfulness!
Ook herkenbaar ja.quote:Op zondag 11 september 2011 23:26 schreef Lastpost het volgende:
In dubio, rationeel weet ik wel dat ik het moet zeggen en actie moet ondernemen maar het gevoel en de angst ...![]()
Ik snap het niet helemaal, voer dat kreng op, heb je geen bus nodig en ben je er 30minuten eerderquote:Op maandag 12 september 2011 07:33 schreef Høken het volgende:
Zwaar verliefd!Maar ook doodmoe..
Om 8 uur weer heerlijk 40 minuten op de scooter en dan ook nog eens 40 minuten in de bus! Hiephoi!
quote:Op maandag 12 september 2011 02:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik pieker al mijn hele leven lang. Mijn hersenen denken non-stop
Jank nietquote:Op zondag 11 september 2011 10:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is wel weer attent van je.
Maar geen grap, spaar dat racistische gehaat van je.
i second that feelingsquote:Op maandag 12 september 2011 11:10 schreef Muck het volgende:
alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden
GHB! Niet piekeren voor 1 dag verzekerd!quote:Op maandag 12 september 2011 02:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal 1000 euro over hebben voor 1 dag niet piekeren
Ja, met Sos ook.quote:Op maandag 12 september 2011 11:53 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
GHB! Niet piekeren voor 1 dag verzekerd!
Sterkte met wat er ook is.quote:
http://www.geenstijl.nl/quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 17:07 schreef GimmeGore het volgende:
alles uit de stomme hoek leuk maken dan
Ik voel me blont
Hij loopt 85/90. Maar ik moet de weg goed weten, daarna rij ik er met de scooter heen.quote:Op maandag 12 september 2011 08:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, voer dat kreng op, heb je geen bus nodig en ben je er 30minuten eerder
Ik voel me ..... Prima dus
Het is facebook, wat maakt het uit of hij er bij staat of niet? Verder klinkt het niet echt als een goede vriend.quote:Op maandag 12 september 2011 17:33 schreef formerjellybean het volgende:
dilemma , iemand die ik eigenlijk weinig zie en niets van hoor staat nog in mijn facebook, afwachten tot ik nog wat van hem (een gewone vriend) hoor of als ik niets meer van hem hoor alsnog verwijderen![]()
![]()
![]()
Heb bij hem altijd het gevoel dat ik bij gebrek aan andere vrienden , ik altijd weer op kan draven en hij doet sowieso verdomd weinig om de vriendschap te onderhouden en ik ben en het zat om steeds de enige te zijn die iniatief neemt in die vriendschap met hem
Haha, jij bent wel een coole chickquote:Op maandag 12 september 2011 17:55 schreef Høken het volgende:
[..]
Hij loopt 85/90. Maar ik moet de weg goed weten, daarna rij ik er met de scooter heen.
OT:
Nog steeeeeds zwaar verliefd, hihi.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:36 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe kan men dit allemaal interpreteren....
Idem hier...quote:Op dinsdag 13 september 2011 08:23 schreef Tamashii het volgende:
Fucked. Voel me bijna even kut als dat ik er uit zie. Bleek, wallen, kleine oogjes enzovoort.
quote:
Da's niet best ...quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:07 schreef Høken het volgende:
Geschrokken. Ontstekingswaarden zijn veeeeeeeel te hoog in m'n bloed, en ik kreeg achteraf te horen dat ik ook getest ben op reuma.IK BEN GODVERDOMME 16, NIET 60. Morgen om kwart over twaalf in Zwolle in het ziekenhuis, en dan krijgen we meer te weten. Ben benieuwd of ik 't heb.
Sterkste en succes morgen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:07 schreef Høken het volgende:
Geschrokken. Ontstekingswaarden zijn veeeeeeeel te hoog in m'n bloed, en ik kreeg achteraf te horen dat ik ook getest ben op reuma.IK BEN GODVERDOMME 16, NIET 60. Morgen om kwart over twaalf in Zwolle in het ziekenhuis, en dan krijgen we meer te weten. Ben benieuwd of ik 't heb.
Mocht je het hebben; er valt goed mee te leven. Dus niet teveel zorgen makenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:07 schreef Høken het volgende:
Ah dat is echt balenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:07 schreef Høken het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mocht je het hebben; er valt goed mee te leven. Dus niet teveel zorgen makenMaar in ieder geval duim ik voor je dat je het niet hebt natuurlijk
OT: goed
Ah heel erg bedankt allemaal. Probleem is, ik heb ook al diabetes, en dan krijg je al op jongere leeftijd last van je gewrichten.. Dus als dit er ook nog bovenop komt, is dat toch wel even ontzettend slikken. Morgen even doorbijten en ik hoop dat het gewoon een normale ontsteking is. Ik laat het wel even weten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:18 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah dat is echt balenMaar zoals kwiwi zegt: er valt mee te leven
Ook ik ga voor je duimen dat het allemaal goed komt en dat er niets aan de hand is!
OT: Nog steeds goed, wel heeeeeel erg moeWist niet dat callcenterwerk zo vermoeiend kon zijn
Tis niet zo zeer vermoeiend dat je er buiten adem van raakt, maar heel de dag achter een pc zitten en 100x op een dag bellen. Werk er pas 2 dagen maar mijn stem is nu al schor
Laat je gemoedsrust nooit afhangen van medicijnen, drugs of alcoholquote:Op woensdag 14 september 2011 00:44 schreef Murmeli het volgende:
Nog steeds boos en gefrustreerd maar nu ook stoned van de oxazepam. Ik hou van dat spul, t is jammer dat je t jury dagelijks of wekelijks kunt gebruiken. (nja, kan wel maar is nogal onverstandig)
mja geen tijd gehad om te ontbijten dalijk op school maar iets eten en slapenquote:
Hier gaat dat niet heb nu een praktijklesquote:Op woensdag 14 september 2011 08:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mja geen tijd gehad om te ontbijten dalijk op school maar iets eten en slapen
Zolang dat beperkt blijft tot enkele keren per jaar is daar niks mis mee. Dwz, de medicijnen dan. Drugs en alcohol om je beter te gaan voelen vind ik nooit verstandig.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat je gemoedsrust nooit afhangen van medicijnen, drugs of alcohol
grote buizen, nou nouquote:Op woensdag 14 september 2011 14:09 schreef Høken het volgende:
Nou we zijn weer terug van het ziekenhuis. Ze weten het nog steeds niet.Arts denkt dat de bloedresultaten gewoon verkeerd zijn. Dat het iemand anders bloed is of zo, want het klopt gewoon niet. Nu zijn er weer vijf grote buizen bloed afgetapt, en word ik ook getest op de ziekte van lyme. Ik baal. Ik baal heel erg.
Ik noem buizen van 2 cm breed en zo'n 15 cm lang groot ja, voor bloed.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:12 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
grote buizen, nou nou![]()
ot:vol plannen maar nog geen mogelijkheid om ze uit te voeren, gefrustreerd dus.
ik ken de buizen(buisjes) wel hoor, heb ze al honderd keer moeten vullen. Ook voor reuma ja. En ze vallen enorm mee hoor. Doet niks af aan het feit dat het vervelend is als je niet weet waar je aan toe bent. Weet er alles van. Sterkte ermeequote:Op woensdag 14 september 2011 14:20 schreef Høken het volgende:
[..]
Ik noem buizen van 2 cm breed en zo'n 15 cm lang groot ja, voor bloed.Dusja.
Nee, die kleintjes vind ik niet zo vreselijk, maar van die groten schrok ik. Ze doen maar met m'n bloed wat ze willen, als ik maar van die pijn af kom.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:23 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik ken de buizen(buisjes) wel hoor, heb ze al honderd keer moeten vullen. Ook voor reuma ja. En ze vallen enorm mee hoor. Doet niks af aan het feit dat het vervelend is als je niet weet waar je aan toe bent. Weet er alles van. Sterkte ermee
de prik is toch hetzelfdequote:Op woensdag 14 september 2011 14:26 schreef Høken het volgende:
[..]
Nee, die kleintjes vind ik niet zo vreselijk, maar van die groten schrok ik. Ze doen maar met m'n bloed wat ze willen, als ik maar van die pijn af kom.
True, maar ik zag in dat 't misschien toch wat ernstiger is dan dat ik zelf dacht hahaha.quote:
je bent zeker geen bloeddonerquote:Op woensdag 14 september 2011 14:26 schreef Høken het volgende:
[..]
Nee, die kleintjes vind ik niet zo vreselijk, maar van die groten schrok ik. Ze doen maar met m'n bloed wat ze willen, als ik maar van die pijn af kom.
Heel herkenbaar...quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef Trashcanman het volgende:
Compleet gesloopt.
Ik had een veel te rustige dag vandaag waardoor ik veel te veel tijd had om te malen waardoor ik me nu enorm rot voel.
Kon je de ketting er niet gewoon weer opzetten?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:12 schreef cafpow het volgende:
bekaf, net 40 minuten met de fiets aan de hand naar huis mogen lopen omdat de kettig eraf ligt, en nu nog de stad in moeten om iets op te halen
Inderdaad!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:06 schreef candygirl het volgende:
[..]
je bent zeker geen bloeddoner![]()
Ot zin in vanavond en morgen lekker vrij
Dat ook, ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef Trashcanman het volgende:
Ik had een veel te rustige dag vandaag waardoor ik veel te veel tijd had om te malen waardoor ik me nu enorm rot voel.
Dat ging niet, want het is er zo een die met zo'n plastic eromheen zit ter bescherming en die zat weer met schroeven vast.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:16 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar...
[..]
Kon je de ketting er niet gewoon weer opzetten?
OT: opzich wel goed, maar bestaat er een uitknopje voor jaloezie?+ dat het eigenlijk helemaal niet nodig is... pfff
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:00 schreef Mishu het volgende:
Na anderhalve week weer ziek thuis. Ze zullen blij met me zijn op mijn stage..
With all do respect...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]maar je doet t ook niet expres he. Ze mogen best ff niet blij zijn, maar ze mogen het je niet kwalijk nemen.
(ik blijf trouwens na 2 halve dagen werken weer thuis. Ook lekker)
Maar jij zit dan waarschijnlijk ook gewoon lekker in je vel.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
With all do respect...
Ik werk al 3 jaar met 4 mannen samen en geen enkele vrouw. Er is in 3 jaar maar één man van de 5 twee weken ziek geweest, en dat was ik toevallig. Voor de rest heeft er niemand maar één dag verzuim aangevraagd.
Just saying
Totaal niet. Ik ben al 5 jaar semi-depressief. Heb zo mijn mindere moment, en mijn goede momenten, maar ik zorg er altijd voor dat ik mezelf s'ochtends een schop onder me reet geef om wat van mijn dag te maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar jij zit dan waarschijnlijk ook gewoon lekker in je vel.
Dat helpt ook heel erg mee.
Knap.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik ben al 5 jaar semi-depressief. Heb zo mijn mindere moment, en mijn goede momenten, maar ik zorg er altijd voor dat ik mezelf s'ochtends een schop onder me reet geef om wat van mijn dag te maken.
Gisternacht heb ik amper 2 uur geslapen door enorm gepieker. Het heeft me ontzettend veel moeite gekost, maar ik heb vandaag ondanks mijn zware vermoeidheid gewoon gewerkt.
Thuis aangekomen stortte ik wel even in
Eerste 2 jaar na mijn "traumatische ervaring" was ik ook om het haverklap ziek. Maar ik heb mezelf voorgenomen nooit meer zo te leven als toenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Knap. [ afbeelding ]
Maar niet iedereen kan dat, ook al proberen ze het wel.
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik ben al 5 jaar semi-depressief. Heb zo mijn mindere moment, en mijn goede momenten, maar ik zorg er altijd voor dat ik mezelf s'ochtends een schop onder me reet geef om wat van mijn dag te maken.
Gisternacht heb ik amper 2 uur geslapen door enorm gepieker. Het heeft me ontzettend veel moeite gekost, maar ik heb vandaag ondanks mijn zware vermoeidheid gewoon gewerkt.
Thuis aangekomen stortte ik wel even in
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:58 schreef Newbie114 het volgende:
Even mezelf in slaap huilen. Ik voel me kut nu.
Hoe dan ook aangifte doen.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef scrub_nurse het volgende:
zo , tijd heb ik nu nog zin om die toko van mij te poetsen, eerst maar s de deur opengooien voor frisse lucht en zon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |