Ja, lekkerquote:
Meer op de functie zelf, is wat onder m'n niveau. Dus ik ga eens rustig rond kijken naar een grotere uitdaging. Dat kan overal zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lekkerMet jou? Ik las dat je je CV aan het bijwerken was, alweer uitgekeken op Ierland?
Marketing toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meer op de functie zelf, is wat onder m'n niveau. Dus ik ga eens rustig rond kijken naar een grotere uitdaging. Dat kan overal zijn.
quote:
Ik wil wel voor je navragen in de gaming industrie als je wiltquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]Jeps. Zit nu naar wat kleinere bedrijven te kijken, daar kan je toch snel wat meer doen. Richting (junior) marketing manager. Hoewel ze bij Oracle ook wel leuke dingen aanbieden. dus dat zou ook nog kunnen .
Uiteraard.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je navragen in de gaming industrie als je wilt
He Tallyquote:
Komt goed, als ik iets hoor, zal ik je via FB of pm informeren.quote:
Tallyquote:
Thanks! Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed, als ik iets hoor, zal ik je via FB of pm informeren.
Avondeten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op dit tijdstip? De lunch is net geweest
En, wat ga je eten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja na 19.00 een keer.
Toch geen tijd om aan het diner te zitten dit.
Haha. Ik ben ook vaak degene die kookt (dus beslist).quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee. Er gaat voor me gekookt worden.
Werk und sooo.....quote:
Ik zit er niet mee hoorquote:
Laten we het even over leuke dingen hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren
Ik vond het wel om te lachen dat Barb geen vak heeft geleerdquote:Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Laten we het even over leuke dingen hebben.
een hockeymeisje weten te verschalken?quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee. Er gaat voor me gekookt worden.
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
een hockeymeisje weten te verschalken?
Ooooh lekker!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:01 schreef dawg het volgende:
ik weet nog niet wat ik ga eten. denk macaroni of nasi ofzo.
het wordt macaroni want dat heb ik nog in de vriezer.quote:
Heb ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren
Macaroni met kaas? Bleh!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
het wordt macaroni want dat heb ik nog in de vriezer.
met een beetje strooikaas. ff klaarmaken
Fucking vet!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
zonder want ik zie niet dat die al over datum was.
ketchup dan maar.
Ketchup. Veel beter! (Nog niet perfectquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
zonder want ik zie niet dat die al over datum was.
ketchup dan maar.
wanneer wel dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:08 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ketchup. Veel beter! (Nog niet perfect)
dom schaap is dat zeg.quote:
Dat bedoel ik niet. Mijn recept!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
dat hebben we hier niet, sam was uitverkocht.
Spaghetti a la L-E!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:16 schreef PeuRac het volgende:
Geen eten meer, geen drinken meer, tijd om naar de supermarkt te gaan. Iemand suggesties wat ik vanavond kan eten?
Vertel, hoe maak ik dat?quote:
http://kokrobin.wordpress.com/2008/06/04/spaghetti-bolognese/quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
Knoflook snijden, in olie fruiten. Van het vuur af, potje kappertjes er doorheen roeren, met tomaten in stukken, of cherrytomaatjes. Tijdje laten 'marineren'.
Spaghetti koken, knoflook-kappertjes-tomaatmengsel er doorheen, rucola en mozzarella erbij. Parmezaanse kaas en zwarte peper bovenop, klaar. Echt heerlijk!
Quote voor het nageslacht!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
Knoflook snijden, in olie fruiten. Van het vuur af, potje kappertjes er doorheen roeren, met tomaten in stukken, of cherrytomaatjes. Tijdje laten 'marineren'.
Spaghetti koken, knoflook-kappertjes-tomaatmengsel er doorheen, rucola en mozzarella erbij. Parmezaanse kaas en zwarte peper bovenop, klaar. Echt heerlijk!
en?quote:
Wat een gekke vegetarische schotels zal jij maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:22 schreef Sam-x het volgende:
Mijn recepten zitten ALTIJD vlees, want in ieder gerecht hoort vlees (vind ik).
Wat een vreemde keus. Het zure van de kappertjes maakt het gerecht juist tot wat het is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:21 schreef dawg het volgende:
[..]
en?
lilypilymeisje, de kappertjes weg en gehakt voor in de plaats, snufje zout en dan is het goed.
Dat vind ik écht niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:22 schreef Sam-x het volgende:
Je snapt wat ik bedoel. Ik bedoelde: Geen macaroni / spaghetti / ovenschotel zonder vleesquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een gekke vegetarische schotels zal jij maken.
En aparte groente en aardappelen ook. Wat een gedoe om overal maar vlees in te rammen.
Er zijn genoeg gerechten die prima zonder vlees kunnen, maar ik ben een gigantisch fan van vlees, dus dat gaat er ook zeker in.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:22 schreef Sam-x het volgende:
Ik drukte het wat ongelukkig uit. Maar in recepten waar ''normaal'' gesproken vlees in zit, daar zit bij mij ook vlees in. Dus geen macaroni zonder vlees of van die rare fratsen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gerechten die prima zonder vlees kunnen, maar ik ben een gigantisch fan van vlees, dus dat gaat er ook zeker in.
Hmm, kappertjes, gewaagd, zou ik zelf niet zo snel doen. Ga ik zeker een keer proberen, maar niet vandaag, want er komt een vriendin etenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een vreemde keus. Het zure van de kappertjes maakt het gerecht juist tot wat het is.
Wie bepaalt wat 'normaal' is?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:27 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik drukte het wat ongelukkig uit. Maar in recepten waar ''normaal'' gesproken vlees in zit, daar zit bij mij ook vlees in. Dus geen macaroni zonder vlees of van die rare fratsen.
Net niet bij mij in de straat bedoel jequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
He Tally![]()
Volgende week zit ik weer een tijdje in jouw wijk
Het is een recept uit de Allerhande. Daar zat er nog basilicum door, en geen Parmezaanse kaas.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, kappertjes, gewaagd, zou ik zelf niet zo snel doen. Ga ik zeker een keer proberen, maar niet vandaag, want er komt een vriendin eten
Wat doorgaans gemaakt wordt.quote:
In mijn wereld is het niet standaard om gehakt door de pasta te doen. Om dat rare fratsen te noemen gaat me wat ver.quote:
Dat jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Net niet bij mij in de straat bedoel je
Oke, ik ga het zeker proberen. Misschien morgen wel gewoonquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een recept uit de Allerhande. Daar zat er nog basilicum door, en geen Parmezaanse kaas.
Het is Peuter zn lievelingskostje.
Neem wat ik zeg met een korreltje zoutquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:30 schreef L-E het volgende:
[..]
In mijn wereld is het niet standaard om gehakt door de pasta te doen. Om dat rare fratsen te noemen gaat me wat ver.
liever met een pond gehakt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:34 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Neem wat ik zeg met een korreltje zout
Die discussie zal ik niet aangaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stelletje dierenbeulen hier.. Alles met vlees vreten
Snuit, mijn culinaire medestander!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stelletje dierenbeulen hier.. Alles met vlees vreten
Ja, echt.. Wat ik hier lees... Mensen die raar opkijken als er andere dingen door de pasta gaan... Kappertjes zijn werelds en onderschat.. Gerechten zonder vlees gelijk als geen gerecht bestempelen, ik word verdrietig!quote:
Ik zal ook al mijn tranen te drogen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, echt.. Wat ik hier lees... Mensen die raar opkijken als er andere dingen door de pasta gaan... Kappertjes zijn werelds en onderschat.. Gerechten zonder vlees gelijk als geen gerecht bestempelen, ik word verdrietig!
Ik hou van mijn werkquote:
Wait, whud?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, echt.. Wat ik hier lees... Mensen die raar opkijken als er andere dingen door de pasta gaan... Kappertjes zijn werelds en onderschat.. Gerechten zonder vlees gelijk als geen gerecht bestempelen, ik word verdrietig!
Ik ben het bijzonder eens met je opmerking. that´s allquote:
Jep, ik kreeg de bibbers. Houdoe!quote:
Doei he.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:53 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Jep, ik kreeg de bibbers. Houdoe!
Dan ga je niet naar de AH?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:31 schreef Tally het volgende:
Misschien zie je me wel wandelen met de kinderwagen.
Ik moet door die straat richting de supermarkt
Ik mis de allerhandequote:
Ik nietquote:
Maar was het lekker?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
Of je pleurt even een paar uur in slaap...
quote:
Zie je der nu ook weer zo lekker gaar uit?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee! Voel me nu vreselijk brak, echt niet tof.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zie je der nu ook weer zo lekker gaar uit?
Heb ik ook altijd als ik om 5 uur even een middagdutje doe en dan om zes uur wakker wordt, dan is het net alsof het weer 7 uur 's ochtends is, maar dan viezer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee! Voel me nu vreselijk brak, echt niet tof.
Ja heel vies, lag helemaal te zweten ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik om 5 uur even een middagdutje doe en dan om zes uur wakker wordt, dan is het net alsof het weer 7 uur 's ochtends is, maar dan viezer.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Foute woordkeuze Snuit... Foei!
Daar heb ik toch niks aan hierquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je de Appie app voor natuurlijk.
Heyquote:
Eeeeh, hoezo niet? Beetje inspiratie opdoen kan overal.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan hier
Ja, maar de Allerhande is één grote reclamefolder, met allemaal AH ingrediënten. Bovendien kan ik ook zelf dingen verzinnenquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeeeh, hoezo niet? Beetje inspiratie opdoen kan overal.
Je hoeft toch niet die AH-ingredienten te gebruiken? Dat lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar de Allerhande is één grote reclamefolder, met allemaal AH ingrediënten. Bovendien kan ik ook zelf dingen verzinnen
True, dat hoor je mij ook niet zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet die AH-ingredienten te gebruiken? Dat lijkt me duidelijk.
En wij houden van jou!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Oh Ziggo, ik haat je, haat je, háát je!
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Zo, de saus staat al een half uur op, nog een uurtje door laten koken en dan moet diezijn.
Heb "Oma's" kruiden uit een klein winkeltje in Toscane er door gedaan, ben benieuwd
Hmmm, nice!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Zo, de saus staat al een half uur op, nog een uurtje door laten koken en dan moet diezijn.
Heb "Oma's" kruiden uit een klein winkeltje in Toscane er door gedaan, ben benieuwd
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Feest.Goedezaterdagavondnachtzondagochtend, lieve mensen!
![]()
dumpen in de mcdonalds?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
Ik heb echt zo'n stress, geen oppas voor Peuter op mijn eerste werkdag, alle opties al nagelopen, allen onmogelijk. Iemand nog een briljant idee?
oppascentrale?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
Ik heb echt zo'n stress, geen oppas voor Peuter op mijn eerste werkdag, alle opties al nagelopen, allen onmogelijk. Iemand nog een briljant idee?
Zet 'm hier maar af. Wat voor dag is het?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
ach, waarschijnlijk verzuipt ie toch in de pisballenbakquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Briljant plan! Maar dan moet ie nog niet je mobiele nummer uit zijn hoofd weten.
Een betere bestaat er niet!quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
Is peuter ook te gebruiken als chick magnet?
Als je geen seks wilt wel.. Die chicks vinden het prima, maar neuken met een toekijkende peuter gaan ze niet doen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
Is peuter ook te gebruiken als chick magnet?
Dan wil tijn hem vast wel een dagje lenen.quote:
Een paar kleurplaten, oordopjes in.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je geen seks wilt wel.. Die chicks vinden het prima, maar neuken met een toekijkende peuter gaan ze niet doen.
Oehquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:17 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh ik heb voor mijn vakantie ijs gekocht en niet opgegeten kom ik net achter
(en nee, het heeft geen twee weken op het aanrecht gestaan)
Ja, maar nu wil ik ook ijs...en ik heb het niet.quote:
Nu heb ik zin in ijs én biefstuk van de grillquote:
IJs heb ik dan weer niet. Oh wacht, jawel, perenijsjes!quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in ijs én biefstuk van de grill
dat wordt naar de super! Of naar vrienden of uhm waar dan ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in ijs én biefstuk van de grill
welke zender dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
Piranha begint zo, biefstuk en slechte vissenhorror
Je heb nooit genoeg biefstuk opquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:25 schreef BeamofLight het volgende:
Tis dat ik deze week al 4 biefstukjes op heb
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:25 schreef BeamofLight het volgende:
Film1, dat heb ik nog een paar dagen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:25 schreef BeamofLight het volgende:
Mja een organisatie die een aantal oppassen in het bestand heeft.... meestal pedagogisch (of hoe je het ookschrijft) verantwoord.... dus met diploma's etc.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is een oppascentrale ongeveer? Ik google even.
biefstukjus bedoel je toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier is het meer het motto 'nooit genoeg biefstukjes'.
Stokbrood. En pepersaus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
Stomme vraag, maar wat eet je bij biefstuk? Hoe combineren jullie dat?
Nou, op zich ken ik genoeg mensen die wel eens willen oppassen. Grootste probleem is dat ik om 7 uur de deur uit moet, en dan zijn mensen echt wat minder enthousiast. ;-)quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja een organisatie die een aantal oppassen in het bestand heeft.... meestal pedagogisch (of hoe je het ookschrijft) verantwoord.... dus met diploma's etc.
Andere optie is een briefje in de supermarkt hangen of rondvragen bij vrienden waarvan de vader of moeder soms op een kind past.... >>> ik heb vroeger opgepast bij een gezin door zo'n briefje, bij mijn buren want juiste leeftijd en bekend, bij mijn zus omdat ze echt niet wist wie anders (mijn zus en ik hebben vaak ruzie vandaar).... bij een kind van iemand bij scouting omdat ik toen daar op zat. >>> kortom vergeet de sportclub niet
Champignons, broodquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
hmm met een lekker pepersausje of portsaus.... groenten en bij mijn ouders altijd met gebakken aardappeltjes....quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
biefstukjus bedoel je toch?met witbrood
Champignons en zwarte peperquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
Pepersaus hou ik niet van, wat nog meer? En geen groente of salade?quote:
t is heel erg, maar dan kan die biefstuk me gestolen wordenquote:
Mijn mama's stroganoffsausquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Pepersaus hou ik niet van, wat nog meer? En geen groente of salade?
Ik ga biefstuk maken voordeze week, is het plan.
Dan eet ik jouw biefstuk wel opquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
t is heel erg, maar dan kan die biefstuk me gestolen worden
hmmm.... tsja uhm.... geen idee....kan me niet herinneren dat mijn ma al voor 7:00 op een kind paste... en ik zelf deed het meestal savonds....quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, op zich ken ik genoeg mensen die wel eens willen oppassen. Grootste probleem is dat ik om 7 uur de deur uit moet, en dan zijn mensen echt wat minder enthousiast. ;-)
En ik dan? *puppy look*quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan eet ik jouw biefstuk wel op
De vaste oppas (gastouder) is nog met vakantie, zij vindt alles prima. Niet iedereen is zo flexibel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm.... tsja uhm.... geen idee....kan me niet herinneren dat mijn ma al voor 7:00 op een kind paste... en ik zelf deed het meestal savonds....
Over wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:31 schreef ArTiC het volgende:
Oeh, 9/11 films
Ik heb zo mijn twijfels
Mijn dinnerdate is te laatquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, nice!
Kan niet wachten tot de oven PIEPIEPIEP zegt, dan kan ik eten!
Ik ken hetquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:31 schreef BeamofLight het volgende:
O en heel raar maar als je die dingen net zoveel eet als ik doe dan komt er een moment, ja miss echt waar, dat je er minder zin in gaat krijgen. Ja dat het water je zelfs niet meer door de mond loopt. No joke.
Wat?quote:
prima.. maar dat wel in n pan gebakken he?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan eet ik jouw biefstuk wel op
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Pepersaus hou ik niet van, wat nog meer? En geen groente of salade?
Ik ga biefstuk maken voordeze week, is het plan.
Pastasaus kun je prima uitzetten en dan later in de pan weer opwarmen, toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn dinnerdate is te laatnu staat te pastesaus (te) droog te koken
Ik maak het wel een keer voor je.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar kan ik niets mee, als ik geen recept krijg.
Jij komt hier nauwelijks, natuurlijk mis jij wel eens iets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]=> heb ik iets gemist? Of bedoel je daar Peuter mee?
Ja, maar hij is nu echt perfectquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Pastasaus kun je prima uitzetten en dan later in de pan weer opwarmen, toch?
Over leugensquote:
Dumpen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar hij is nu echt perfecten ze zou er 25min geleden zijn.
daarom wacht ik altijd met koken tot k weet dat iemand er bijna is (als in om de hoek) of als diegene al binnen zit met wat te drinkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn dinnerdate is te laatnu staat te pastesaus (te) droog te koken
Nouja, bij de meesten veranderd er niet zoveel, dus daarom ben ik nog steeds verbaastquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij komt hier nauwelijks, natuurlijk mis jij wel eens iets.
Dit duurde 2uquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom wacht ik altijd met koken tot k weet dat iemand er bijna is (als in om de hoek) of als diegene al binnen zit met wat te drinken
Gaat lastig, is niet mn vriendinquote:
Ik ben gelukkig, dat lijkt me informatie genoeg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, bij de meesten veranderd er niet zoveel, dus daarom ben ik nog steeds verbaast![]()
Maar vertel? (of niet als je dat niet wil)
dan afzetten vlak voor t klaar is en verdergaan als ze er isquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit duurde 2u
[..]
Gaat lastig, is niet mn vriendinis een collega...
Wat moet ik doen tot die tijd?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik maak het wel een keer voor je.
Smachten, naar mij en mijn saus. Duh.quote:
In dr koffie kwatten volgende keer dat jij haalt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat lastig, is niet mn vriendinis een collega...
champignonroomsaus? Of gewoon mij de jus gevenquote:
The usual dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Smachten, naar mij en mijn saus. Duh.
Fijn om te horen, gun je het bestequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig, dat lijkt me informatie genoeg.
Goed ideequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
In dr koffie kwatten volgende keer dat jij haalt.
Zijn ze moe?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet eens geduld kweken. Ik wil mijn biefstukjes nú, maar ze liggen nog te rusten.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
Ik ben al anderhalve dag gaar van een behandeling bij de chiropractor. Soms word ik wel een tikje moe van de pijnen die maar aanhouden.
quote:
Of hert, of paard of of of..quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
Ik wil ook biefstuk maar ik moet eerst nog een koe vangen
struisvogelquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of hert, of paard of of of..
Nuhuh, bewaar het wel voor morgen, ms een salade ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat? Kom je het brengen, wat over is?
Of botquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of hert, of paard of of of..
quote:
Dat is net zoiets als Final Destination of Alive kijken voor je met het vliegtuig gaat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Ben ik blij dat ik Piranha niet voor het snorkelen in Egypte heb gezien
Hahaha ja!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Final Destination of Alive kijken voor je met het vliegtuig gaat.
*pruillip*quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Pijn.
Lig nu lekker met alle kussens in mijn rug/nek, is beter dan op de bank hangen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
Peuter ligt zo lief naast me te slapen.
Uitzuigen ook nog wel misschien.quote:
Hij krijgt een nieuw bed. Dat zou vorige woensdag geleverd worden, heel vroeg, dus ik dinsdagavond braaf zijn oude bed uit elkaar gehaald om ruimte te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief is dat he! Kleine man had van de week nachtmerries en toen is hij ook bij mij komen liggen.
Brugklasnachtmerries?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief is dat he! Kleine man had van de week nachtmerries en toen is hij ook bij mij komen liggen.
Hij wil me ze nooit vertellen.quote:
Pff wat een prutsers!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij krijgt een nieuw bed. Dat zou vorige woensdag geleverd worden, heel vroeg, dus ik dinsdagavond braaf zijn oude bed uit elkaar gehaald om ruimte te maken.
Kwam het bed niet.
En het is er nog steeds niet, en aangezien ik weiger dat oude bed weer in elkaar te zetten mag hij bij mij liggen totdat het hopelijk aanstaande woensdag wél komt.
Dan ook niet meer in jouw bed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wil me ze nooit vertellen.
Dat is gemeen!quote:
Gozerquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitzuigen ook nog wel misschien.
Er zijn hele volksstammen die het idioot vinden om een kind bij je in bed te nemen. Ga je ze nu tegenspreken?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn hele volksstammen die het idioot vinden om een kind bij je in bed te nemen. Ga je ze nu tegenspreken?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Pas op, anders krijgen we de kinderloze Singles weer over ons heen omdat we ze niet opvoeden.
Zou 'ie nomnomnom doen, denk je?quote:
Die eet vanaf morgen al zijn maaltijden in bed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
Ik bevind me op glad ijs: ik eet chips in bed terwijl Peuter naast me ligt. Hoe leg ik dat uit als hij wakker wordt?
Niet. Als ouder mag je nou eenmaal dingen die kinderen niet mogen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
Ik bevind me op glad ijs: ik eet chips in bed terwijl Peuter naast me ligt. Hoe leg ik dat uit als hij wakker wordt?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
Steeds over 'de kinderen' beginnen is wel een goede manier om Singles rustig te houden trouwens.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet. Als ouder mag je nou eenmaal dingen die kinderen niet mogen.
Meerdere keren per dag soms!quote:
Elke keer dat we de fles wodka uit de kast halen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meerdere keren per dag soms!
Nou dan. Doe dan ook niet alsof je een probleem hebt als peuter wakker wordt. Sterker nog, ik zou die zak chips gewoon laten liggen zodat 'ie 'm ziet als 'ie morgen wakker wordt.quote:
Precies!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Elke keer dat we de fles wodka uit de kast halen.
Ik heb helemaal geen probleem, dat weet jij ook wel. De chips zit in een schaaltje. Uit een zak eten vind ik vervelend.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou dan. Doe dan ook niet alsof je een probleem hebt als peuter wakker wordt. Sterker nog, ik zou die zak chips gewoon laten liggen zodat 'ie 'm ziet als 'ie morgen wakker wordt.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga op zoek naar een SC voor users zonder kinderen.
Hoe denk je dat Singles ooit ontstaan is?quote:
Nu vind je t nog leuk, tot ze 14 is en het nog steeds doetquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:17 schreef Tally het volgende:
Mini ligt ook heel vaak (lees elke avond zeker) bij ons in bed
Tot ze in slaap valt. En dan weer als ze 's nachts of 's morgens wakker word
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Singles ooit ontstaan is?
Sorry koop ik niks voor.quote:
Oh.quote:
quote:
Hey niet weggaanquote:
Mijn nichtje heeft in haar eerste jaren ook bij mij in bed gelegen (zo'n 3 keer in de week) en ik vond t gewoon jammer dat ze nu in dr eigen bed logeert hierquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu vind je t nog leuk, tot ze 14 is en het nog steeds doet(Zoals m'n verwende nichtje)
Wat kost een retourtje Dublin?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
De pasta was![]()
Met z'n tweeën een vierpersoons portie opgegeten
Bedankt nog.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
Ik had vandaag toch zoiets genants... Ik zat in de auto en het viel me op de de dudes in de auto naast me zo zaten te loeren. Kwam ik er 10 minuten later achter dat de bovenste 2 knopen van mijn bloesje open stonden.
En ze dichtdoen @ snelweg viel ook niet mee!
quote:
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik thuis heb gedaan met het beeld van jou en je megadecolleté nog op mijn netvlies.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik thuis heb gedaan met het beeld van jou en je megadecolleté nog op mijn netvlies.
Mega-inkijk dan... Zeur...quote:
Oh ja, dat wel idd.quote:
Maar wel iets mooi's om naar te kijkenquote:
Ik bedoel maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |