ach, waarschijnlijk verzuipt ie toch in de pisballenbakquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Briljant plan! Maar dan moet ie nog niet je mobiele nummer uit zijn hoofd weten.
Een betere bestaat er niet!quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
Is peuter ook te gebruiken als chick magnet?
Als je geen seks wilt wel.. Die chicks vinden het prima, maar neuken met een toekijkende peuter gaan ze niet doen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
Is peuter ook te gebruiken als chick magnet?
Dan wil tijn hem vast wel een dagje lenen.quote:
Een paar kleurplaten, oordopjes in.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je geen seks wilt wel.. Die chicks vinden het prima, maar neuken met een toekijkende peuter gaan ze niet doen.
Oehquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:17 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh ik heb voor mijn vakantie ijs gekocht en niet opgegeten kom ik net achter
(en nee, het heeft geen twee weken op het aanrecht gestaan)
Ja, maar nu wil ik ook ijs...en ik heb het niet.quote:
Nu heb ik zin in ijs én biefstuk van de grillquote:
IJs heb ik dan weer niet. Oh wacht, jawel, perenijsjes!quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in ijs én biefstuk van de grill
dat wordt naar de super! Of naar vrienden of uhm waar dan ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in ijs én biefstuk van de grill
welke zender dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
Piranha begint zo, biefstuk en slechte vissenhorror
Je heb nooit genoeg biefstuk opquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:25 schreef BeamofLight het volgende:
Tis dat ik deze week al 4 biefstukjes op heb
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:25 schreef BeamofLight het volgende:
Film1, dat heb ik nog een paar dagen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:25 schreef BeamofLight het volgende:
Mja een organisatie die een aantal oppassen in het bestand heeft.... meestal pedagogisch (of hoe je het ookschrijft) verantwoord.... dus met diploma's etc.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is een oppascentrale ongeveer? Ik google even.
biefstukjus bedoel je toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier is het meer het motto 'nooit genoeg biefstukjes'.
Stokbrood. En pepersaus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
Stomme vraag, maar wat eet je bij biefstuk? Hoe combineren jullie dat?
Nou, op zich ken ik genoeg mensen die wel eens willen oppassen. Grootste probleem is dat ik om 7 uur de deur uit moet, en dan zijn mensen echt wat minder enthousiast. ;-)quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja een organisatie die een aantal oppassen in het bestand heeft.... meestal pedagogisch (of hoe je het ookschrijft) verantwoord.... dus met diploma's etc.
Andere optie is een briefje in de supermarkt hangen of rondvragen bij vrienden waarvan de vader of moeder soms op een kind past.... >>> ik heb vroeger opgepast bij een gezin door zo'n briefje, bij mijn buren want juiste leeftijd en bekend, bij mijn zus omdat ze echt niet wist wie anders (mijn zus en ik hebben vaak ruzie vandaar).... bij een kind van iemand bij scouting omdat ik toen daar op zat. >>> kortom vergeet de sportclub niet
Champignons, broodquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
hmm met een lekker pepersausje of portsaus.... groenten en bij mijn ouders altijd met gebakken aardappeltjes....quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
biefstukjus bedoel je toch?met witbrood
Champignons en zwarte peperquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
Pepersaus hou ik niet van, wat nog meer? En geen groente of salade?quote:
t is heel erg, maar dan kan die biefstuk me gestolen wordenquote:
Mijn mama's stroganoffsausquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Pepersaus hou ik niet van, wat nog meer? En geen groente of salade?
Ik ga biefstuk maken voordeze week, is het plan.
Dan eet ik jouw biefstuk wel opquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
t is heel erg, maar dan kan die biefstuk me gestolen worden
hmmm.... tsja uhm.... geen idee....kan me niet herinneren dat mijn ma al voor 7:00 op een kind paste... en ik zelf deed het meestal savonds....quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, op zich ken ik genoeg mensen die wel eens willen oppassen. Grootste probleem is dat ik om 7 uur de deur uit moet, en dan zijn mensen echt wat minder enthousiast. ;-)
En ik dan? *puppy look*quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan eet ik jouw biefstuk wel op
De vaste oppas (gastouder) is nog met vakantie, zij vindt alles prima. Niet iedereen is zo flexibel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm.... tsja uhm.... geen idee....kan me niet herinneren dat mijn ma al voor 7:00 op een kind paste... en ik zelf deed het meestal savonds....
Over wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:31 schreef ArTiC het volgende:
Oeh, 9/11 films
Ik heb zo mijn twijfels
Mijn dinnerdate is te laatquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, nice!
Kan niet wachten tot de oven PIEPIEPIEP zegt, dan kan ik eten!
Ik ken hetquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:31 schreef BeamofLight het volgende:
O en heel raar maar als je die dingen net zoveel eet als ik doe dan komt er een moment, ja miss echt waar, dat je er minder zin in gaat krijgen. Ja dat het water je zelfs niet meer door de mond loopt. No joke.
Wat?quote:
prima.. maar dat wel in n pan gebakken he?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan eet ik jouw biefstuk wel op
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Pepersaus hou ik niet van, wat nog meer? En geen groente of salade?
Ik ga biefstuk maken voordeze week, is het plan.
Pastasaus kun je prima uitzetten en dan later in de pan weer opwarmen, toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn dinnerdate is te laatnu staat te pastesaus (te) droog te koken
Ik maak het wel een keer voor je.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar kan ik niets mee, als ik geen recept krijg.
Jij komt hier nauwelijks, natuurlijk mis jij wel eens iets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]=> heb ik iets gemist? Of bedoel je daar Peuter mee?
Ja, maar hij is nu echt perfectquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Pastasaus kun je prima uitzetten en dan later in de pan weer opwarmen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |