Ja heel vies, lag helemaal te zweten ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik om 5 uur even een middagdutje doe en dan om zes uur wakker wordt, dan is het net alsof het weer 7 uur 's ochtends is, maar dan viezer.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Foute woordkeuze Snuit... Foei!
Daar heb ik toch niks aan hierquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je de Appie app voor natuurlijk.
Heyquote:
Eeeeh, hoezo niet? Beetje inspiratie opdoen kan overal.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan hier
Ja, maar de Allerhande is één grote reclamefolder, met allemaal AH ingrediënten. Bovendien kan ik ook zelf dingen verzinnenquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eeeeh, hoezo niet? Beetje inspiratie opdoen kan overal.
Je hoeft toch niet die AH-ingredienten te gebruiken? Dat lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar de Allerhande is één grote reclamefolder, met allemaal AH ingrediënten. Bovendien kan ik ook zelf dingen verzinnen
True, dat hoor je mij ook niet zeggenquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet die AH-ingredienten te gebruiken? Dat lijkt me duidelijk.
En wij houden van jou!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Oh Ziggo, ik haat je, haat je, háát je!
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Zo, de saus staat al een half uur op, nog een uurtje door laten koken en dan moet diezijn.
Heb "Oma's" kruiden uit een klein winkeltje in Toscane er door gedaan, ben benieuwd
Hmmm, nice!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Zo, de saus staat al een half uur op, nog een uurtje door laten koken en dan moet diezijn.
Heb "Oma's" kruiden uit een klein winkeltje in Toscane er door gedaan, ben benieuwd
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Feest.Goedezaterdagavondnachtzondagochtend, lieve mensen!
![]()
dumpen in de mcdonalds?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
Ik heb echt zo'n stress, geen oppas voor Peuter op mijn eerste werkdag, alle opties al nagelopen, allen onmogelijk. Iemand nog een briljant idee?
oppascentrale?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
Ik heb echt zo'n stress, geen oppas voor Peuter op mijn eerste werkdag, alle opties al nagelopen, allen onmogelijk. Iemand nog een briljant idee?
Zet 'm hier maar af. Wat voor dag is het?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |