Dit duurde 2uquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom wacht ik altijd met koken tot k weet dat iemand er bijna is (als in om de hoek) of als diegene al binnen zit met wat te drinken
Gaat lastig, is niet mn vriendinquote:
Ik ben gelukkig, dat lijkt me informatie genoeg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, bij de meesten veranderd er niet zoveel, dus daarom ben ik nog steeds verbaast![]()
Maar vertel? (of niet als je dat niet wil)
dan afzetten vlak voor t klaar is en verdergaan als ze er isquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit duurde 2u
[..]
Gaat lastig, is niet mn vriendinis een collega...
Wat moet ik doen tot die tijd?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik maak het wel een keer voor je.
Smachten, naar mij en mijn saus. Duh.quote:
In dr koffie kwatten volgende keer dat jij haalt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat lastig, is niet mn vriendinis een collega...
champignonroomsaus? Of gewoon mij de jus gevenquote:
The usual dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Smachten, naar mij en mijn saus. Duh.
Fijn om te horen, gun je het bestequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig, dat lijkt me informatie genoeg.
Goed ideequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
In dr koffie kwatten volgende keer dat jij haalt.
Zijn ze moe?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet eens geduld kweken. Ik wil mijn biefstukjes nú, maar ze liggen nog te rusten.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
Ik ben al anderhalve dag gaar van een behandeling bij de chiropractor. Soms word ik wel een tikje moe van de pijnen die maar aanhouden.
quote:
Of hert, of paard of of of..quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
Ik wil ook biefstuk maar ik moet eerst nog een koe vangen
struisvogelquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of hert, of paard of of of..
Nuhuh, bewaar het wel voor morgen, ms een salade ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat? Kom je het brengen, wat over is?
Of botquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of hert, of paard of of of..
quote:
Dat is net zoiets als Final Destination of Alive kijken voor je met het vliegtuig gaat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Ben ik blij dat ik Piranha niet voor het snorkelen in Egypte heb gezien
Hahaha ja!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Final Destination of Alive kijken voor je met het vliegtuig gaat.
*pruillip*quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Pijn.
Lig nu lekker met alle kussens in mijn rug/nek, is beter dan op de bank hangen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
Peuter ligt zo lief naast me te slapen.
Uitzuigen ook nog wel misschien.quote:
Hij krijgt een nieuw bed. Dat zou vorige woensdag geleverd worden, heel vroeg, dus ik dinsdagavond braaf zijn oude bed uit elkaar gehaald om ruimte te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief is dat he! Kleine man had van de week nachtmerries en toen is hij ook bij mij komen liggen.
Brugklasnachtmerries?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief is dat he! Kleine man had van de week nachtmerries en toen is hij ook bij mij komen liggen.
Hij wil me ze nooit vertellen.quote:
Pff wat een prutsers!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij krijgt een nieuw bed. Dat zou vorige woensdag geleverd worden, heel vroeg, dus ik dinsdagavond braaf zijn oude bed uit elkaar gehaald om ruimte te maken.
Kwam het bed niet.
En het is er nog steeds niet, en aangezien ik weiger dat oude bed weer in elkaar te zetten mag hij bij mij liggen totdat het hopelijk aanstaande woensdag wél komt.
Dan ook niet meer in jouw bed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wil me ze nooit vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |