Over leugensquote:
Dumpen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar hij is nu echt perfecten ze zou er 25min geleden zijn.
daarom wacht ik altijd met koken tot k weet dat iemand er bijna is (als in om de hoek) of als diegene al binnen zit met wat te drinkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn dinnerdate is te laatnu staat te pastesaus (te) droog te koken
Nouja, bij de meesten veranderd er niet zoveel, dus daarom ben ik nog steeds verbaastquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij komt hier nauwelijks, natuurlijk mis jij wel eens iets.
Dit duurde 2uquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom wacht ik altijd met koken tot k weet dat iemand er bijna is (als in om de hoek) of als diegene al binnen zit met wat te drinken
Gaat lastig, is niet mn vriendinquote:
Ik ben gelukkig, dat lijkt me informatie genoeg.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, bij de meesten veranderd er niet zoveel, dus daarom ben ik nog steeds verbaast![]()
Maar vertel? (of niet als je dat niet wil)
dan afzetten vlak voor t klaar is en verdergaan als ze er isquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit duurde 2u
[..]
Gaat lastig, is niet mn vriendinis een collega...
Wat moet ik doen tot die tijd?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik maak het wel een keer voor je.
Smachten, naar mij en mijn saus. Duh.quote:
In dr koffie kwatten volgende keer dat jij haalt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat lastig, is niet mn vriendinis een collega...
champignonroomsaus? Of gewoon mij de jus gevenquote:
The usual dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Smachten, naar mij en mijn saus. Duh.
Fijn om te horen, gun je het bestequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig, dat lijkt me informatie genoeg.
Goed ideequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
In dr koffie kwatten volgende keer dat jij haalt.
Zijn ze moe?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet eens geduld kweken. Ik wil mijn biefstukjes nú, maar ze liggen nog te rusten.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
Ik ben al anderhalve dag gaar van een behandeling bij de chiropractor. Soms word ik wel een tikje moe van de pijnen die maar aanhouden.
quote:
Of hert, of paard of of of..quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
Ik wil ook biefstuk maar ik moet eerst nog een koe vangen
struisvogelquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of hert, of paard of of of..
Nuhuh, bewaar het wel voor morgen, ms een salade ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat? Kom je het brengen, wat over is?
Of botquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of hert, of paard of of of..
quote:
Dat is net zoiets als Final Destination of Alive kijken voor je met het vliegtuig gaat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Ben ik blij dat ik Piranha niet voor het snorkelen in Egypte heb gezien
Hahaha ja!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Final Destination of Alive kijken voor je met het vliegtuig gaat.
*pruillip*quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Pijn.
Lig nu lekker met alle kussens in mijn rug/nek, is beter dan op de bank hangen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef L-E het volgende:
Peuter ligt zo lief naast me te slapen.
Uitzuigen ook nog wel misschien.quote:
Hij krijgt een nieuw bed. Dat zou vorige woensdag geleverd worden, heel vroeg, dus ik dinsdagavond braaf zijn oude bed uit elkaar gehaald om ruimte te maken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lief is dat he! Kleine man had van de week nachtmerries en toen is hij ook bij mij komen liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |