quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga op zoek naar een SC voor users zonder kinderen.
Hoe denk je dat Singles ooit ontstaan is?quote:
Nu vind je t nog leuk, tot ze 14 is en het nog steeds doetquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:17 schreef Tally het volgende:
Mini ligt ook heel vaak (lees elke avond zeker) bij ons in bed
Tot ze in slaap valt. En dan weer als ze 's nachts of 's morgens wakker word
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Singles ooit ontstaan is?
Sorry koop ik niks voor.quote:
Oh.quote:
quote:
Hey niet weggaanquote:
Mijn nichtje heeft in haar eerste jaren ook bij mij in bed gelegen (zo'n 3 keer in de week) en ik vond t gewoon jammer dat ze nu in dr eigen bed logeert hierquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu vind je t nog leuk, tot ze 14 is en het nog steeds doet(Zoals m'n verwende nichtje)
Wat kost een retourtje Dublin?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
De pasta was![]()
Met z'n tweeën een vierpersoons portie opgegeten
Bedankt nog.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
Ik had vandaag toch zoiets genants... Ik zat in de auto en het viel me op de de dudes in de auto naast me zo zaten te loeren. Kwam ik er 10 minuten later achter dat de bovenste 2 knopen van mijn bloesje open stonden.
En ze dichtdoen @ snelweg viel ook niet mee!
quote:
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik thuis heb gedaan met het beeld van jou en je megadecolleté nog op mijn netvlies.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik thuis heb gedaan met het beeld van jou en je megadecolleté nog op mijn netvlies.
Mega-inkijk dan... Zeur...quote:
Oh ja, dat wel idd.quote:
Maar wel iets mooi's om naar te kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |