Ik drukte het wat ongelukkig uit. Maar in recepten waar ''normaal'' gesproken vlees in zit, daar zit bij mij ook vlees in. Dus geen macaroni zonder vlees of van die rare fratsen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gerechten die prima zonder vlees kunnen, maar ik ben een gigantisch fan van vlees, dus dat gaat er ook zeker in.
Hmm, kappertjes, gewaagd, zou ik zelf niet zo snel doen. Ga ik zeker een keer proberen, maar niet vandaag, want er komt een vriendin etenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een vreemde keus. Het zure van de kappertjes maakt het gerecht juist tot wat het is.
Wie bepaalt wat 'normaal' is?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:27 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik drukte het wat ongelukkig uit. Maar in recepten waar ''normaal'' gesproken vlees in zit, daar zit bij mij ook vlees in. Dus geen macaroni zonder vlees of van die rare fratsen.
Net niet bij mij in de straat bedoel jequote:Op zaterdag 10 september 2011 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
He Tally![]()
Volgende week zit ik weer een tijdje in jouw wijk
Het is een recept uit de Allerhande. Daar zat er nog basilicum door, en geen Parmezaanse kaas.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, kappertjes, gewaagd, zou ik zelf niet zo snel doen. Ga ik zeker een keer proberen, maar niet vandaag, want er komt een vriendin eten
Wat doorgaans gemaakt wordt.quote:
In mijn wereld is het niet standaard om gehakt door de pasta te doen. Om dat rare fratsen te noemen gaat me wat ver.quote:
Dat jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Net niet bij mij in de straat bedoel je
Oke, ik ga het zeker proberen. Misschien morgen wel gewoonquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een recept uit de Allerhande. Daar zat er nog basilicum door, en geen Parmezaanse kaas.
Het is Peuter zn lievelingskostje.
Neem wat ik zeg met een korreltje zoutquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:30 schreef L-E het volgende:
[..]
In mijn wereld is het niet standaard om gehakt door de pasta te doen. Om dat rare fratsen te noemen gaat me wat ver.
liever met een pond gehakt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:34 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Neem wat ik zeg met een korreltje zout
Die discussie zal ik niet aangaan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stelletje dierenbeulen hier.. Alles met vlees vreten
Snuit, mijn culinaire medestander!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Stelletje dierenbeulen hier.. Alles met vlees vreten
Ja, echt.. Wat ik hier lees... Mensen die raar opkijken als er andere dingen door de pasta gaan... Kappertjes zijn werelds en onderschat.. Gerechten zonder vlees gelijk als geen gerecht bestempelen, ik word verdrietig!quote:
Ik zal ook al mijn tranen te drogen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, echt.. Wat ik hier lees... Mensen die raar opkijken als er andere dingen door de pasta gaan... Kappertjes zijn werelds en onderschat.. Gerechten zonder vlees gelijk als geen gerecht bestempelen, ik word verdrietig!
Ik hou van mijn werkquote:
Wait, whud?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, echt.. Wat ik hier lees... Mensen die raar opkijken als er andere dingen door de pasta gaan... Kappertjes zijn werelds en onderschat.. Gerechten zonder vlees gelijk als geen gerecht bestempelen, ik word verdrietig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |