Hoezo ben je nu opeens gevrijwaard? Je kan nog steeds maffia zijn, toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:04 schreef MaJo het volgende:
Ha mijn gutfeeling klopte dus tochEn hiermee ben ik gevrijwaard van het maffiaschap, en kun je er vanuit gaan dat vrijwel de hele maffia op mij heeft gestemd!
Waarom zou ze op medemaffia stemmen dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoezo ben je nu opeens gevrijwaard? Je kan nog steeds maffia zijn, toch?
Kan tactiek zijn. Eentje die ik zelf in eerdere rondes ook heb toegepast.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zou ze op medemaffia stemmen dan?
Strategie?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zou ze op medemaffia stemmen dan?
En doe eens blij, we hebben een maffia vermoord.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoezo ben je nu opeens gevrijwaard? Je kan nog steeds maffia zijn, toch?
MaJo was te persistentquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan tactiek zijn. Eentje die ik zelf in eerdere rondes ook heb toegepast.
Dat voelt zo lekker vertrouwdquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
MaJo was te persistentDit maakt jou alleen nog maar verdachter
Ja snap ik schatjequote:Op zaterdag 10 september 2011 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Jajaja lange dag, familieverjaardag enzo, ben net pas bijgelezen
.
Ja Erik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja snap ik schatje
Maar dan nog verwacht ik van mijn BM dat hij blij is als we maffia killen en niet meteen met een vingertje gaat wijzen naar iemand die nu toch wel het voordeel van de twijfel heeft.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Oké, misschien zie ik wel spoken, maar ik denk gewoon terug aan hoe TV mij ook zo vertrouwde toen ik gewoonfaye lynchte en pas weer later mij ging verdenken!
Misschien heb ik wel te veel tunnelvisie. Vannacht maar mijn blik weer even wat verder opendwingen. Maar, zoals gezegd, in ieder geval een maffia dood dus wat dat betreft (of het nou tactiek was of niet) een stap dichter bij een veilig dorp.
Dat is net iets te specifiek om antwoord op te gevenquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
SL ik wil graag ergens duidelijkheid over. Het lijkt me dat als een kill door 2 maffia gedaan is, het ook daadwerkelijk gaat om twee personen in plaats van twee personen en een dier?
Oh ja, die hond.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
SL ik wil graag ergens duidelijkheid over. Het lijkt me dat als een kill door 2 maffia gedaan is, het ook daadwerkelijk gaat om twee personen in plaats van twee personen en een dier?
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen, maar je gedraagt je echt precies zoals normaal dus waarschijnlijk ben je onschuldigquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Haarscheurtjes in het vertrouwen, ze zijn er.
Ja doei!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is net iets te specifiek om antwoord op te geven
Wat is er precies te specifiek aanquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is net iets te specifiek om antwoord op te geven
Ik wacht op de dag dat we eens samen maffia zijn. Of dorp.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen, maar je gedraagt je echt precies zoals normaal dus waarschijnlijk ben je onschuldig.
Okay. Als er precies één levend wezen aan te pas komt, is het een moord door één persoon. Anders niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doei!
prima als jullie opeens regels veranderen enzo, maar dan lijkt het me dat we dat wel horen te weten toch?
Wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
WTF.
So far voor de moorden waarbij iemand in een bak vol slangen gepropt wordt of opgevreten door rioolratten.
Nou duidelijk dus, maar ik vind het belachelijk.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Oké, ik trek hier dan toch de conclusie uit dat de hond ook een maffialid was(
).
Ik vind dat twee maffia gewoon als twee personen moet worden weergegeven. Er wordt zo vaak gebruik gemaakt van dieren voor de kill.quote:
Mag ik dan ook zo ver gaan om te zeggen dat de maffialeden honden zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Oké, ik trek hier dan toch de conclusie uit dat de hond ook een maffialid was(
).
Als het een vrouw was, dan moet het echt een teef geweest zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mag ik dan ook zo ver gaan om te zeggen dat de maffialeden honden zijn?![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het een vrouw was, dan moet het echt een teef geweest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Gelukkig, ik hou niet van carnaval en niet van verkleden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
We zoeken iemand die gek is op carnaval, houdt van verkleden en doggystyle prefereert.
quote:
Ja, maar dan neem ik de maffia echt niet meer serieusquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar:
Een duister persoon kwam de kamer binnenlopen, in haar hand hield ze een ander persoon in een pak van een ratelslang
Zou dan wel weer kunnen voor twee maffia.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar:
Een duister persoon kwam de kamer binnenlopen, in haar hand hield ze een ander persoon in een pak van een ratelslang
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat hebben, nu het iig duidelijk is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Naja misschien vinden andere mensen het wel een leuke wending, dat kan ook natuurlijk.
Dieren worden regelmatig gebruikt in kills. Als moordwapen, niet als dader. Het wordt te ingewikkeld voor mij op deze manier. Sorry SL ik weet dat het een ondankbare taak is enzo, en kritiek niet leuk, bedoel het verder ook niet lullig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel wat hebben, nu het iig duidelijk is.![]()
Net was het niet duidelijk, nu weten we het voor de volgende keer, dus vanaf nu is ieder lieveheersbeestje wat toevallig in mijn buurt komt meteen verdacht.
* Roger_Epiales gaat meteen een voordeelfles insecticide kopen.![]()
Of het was een exhibitionist.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar:
Hopelijk stem je morgen wel, anders ben je sowieso dood.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Hopelijk brengt de nacht me iets goedsen blijf ik leven
Ik vind het toch wel wat hebben, en aangezien de SLs het zo bedacht hebben zullen ze dit niet afwisselen met dieren die puur als wapen gebruikt worden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dieren worden regelmatig gebruikt in kills. Als moordwapen, niet als dader. Het wordt te ingewikkeld voor mij op deze manier. Sorry SL ik weet dat het een ondankbare taak is enzo, en kritiek niet leuk, bedoel het verder ook niet lullig.
Ja, de hele tijd hopen dat je de nacht overleeft en dan je eigen dood veroorzakenquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hopelijk stem je morgen wel, anders ben je sowieso dood.
Ik heb Zaza nooit vertrouwdquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu ja, ben heel ff weg, ben wel terug voor de nachtpost denk ik.
Wil nl wel weten of ik niet door een kakkerlak vermoord ben.
Puk van de Petteflet!quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb Zaza nooit vertrouwd!
Hopen dat iemand de reference snapt.
Ok, ik dacht aan Incognitoquote:
Ze zijn nog niet allemaal binnen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn de nachtrollen ondertussen binnen?
Het is niet zo gek dat je me zogenaamd wantrouwt aangezien jij zelf maffia bentquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:46 schreef Exentric90 het volgende:
Toch verdenk ik MaJo nog steeds. Het is niet dat ik je niet mag hoor MaJo
Zoeken mag altijd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat ik nog hints mag zoeken straks.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Het ergste vind ik wel dat ik nu nog zo lang moet wachten voordat ik weer mee kan praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hm, ik hoop niet dat dit voorspellend voor mij is, maar het begint hier net flink te onweren.![]()
Ik heb me iig op het ergste voorbereid en een lekkere fles opengetrokken.
Ik dacht echt precies hetzelfde, woon je in Den Haag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst even eten en dan doe ik een wijntje met je mee.
Leidenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht echt precies hetzelfde, woon je in Den Haag?
Eerst even eten en dan doe ik een wijntje met je mee.
Viel te verwachten, balenquote:
Joah, teveel mijn best gedaan gister. Jammer maar helaas, succes morgen, hoop dat er nog wat andere dorpelingen met je meezoeken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Viel te verwachten, balen
Betekend wel dat er maar 4 maffia is met 2 kills. Ik ga morgen hints zoeken, nu eerst feestje
Was t maar waarquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat je me zogenaamd wantrouwt aangezien jij zelf maffia bent
Ik probeer uit te vogelen wie mijn nieuwe drinkmaatje heeft vermoord!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar is toch steeds de rest van het dorp. Het is zo stil.
Als Liesje kut zegt mag jij zeker shit zeggen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien niet netjes, maar shlt, ik zie zo snel geen hints naar mijn 2 hoofdverdachten.
Och, daar ging het me niet om, ik doelde meer op mijn duidelijke vertoon van gericht zoeken en tunnelvisie.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Als Liesje kut zegt mag jij zeker shit zeggen.
Prima, ben ff globaal door de fobo's en pohi's gegaan, maar moet nog wel wat meer te vinden zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:57 schreef AchJa het volgende:
Roger, hou jij je bezig met kill 1? Dan zoek ik wel vwb kill 2.
Och, zolang ze dezelfde kleur maar houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |